Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****

KoruMar*****
1679 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****
Gazi Begendi Mevkii 18, TR-09400, Kusadasi

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel KoruMar***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Kusadasi.
Hotel KoruMar aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,0 von 10, basierend auf 1679 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für KoruMar***** / Kusadasi abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

7,7
8,2
Bewertungen von:
Paar, 2014
"Prijs/kwaliteit = beter vind je niet"übersetzen
bram_17
6,0
8,0

12.01.2014 Na een aantal keer in Turkije geweest te zijn is dit toch prijsgeven een van de betere hotels in Turkije. Zeer lekker eten, goeie service, proper,prachtig uitzicht....

"Wederom geweldig"übersetzen
Krystyna en Riny
8,0

30.10.2013 Zijn voor de tiende keer in Korumar geweest, was weer een heerlijke en fijne vakantie .
De nieuwe aanpassingen die gedaan zijn verhogen alleen maar de kwaliteit van dit hotel.
De badmeester is een topper, en Regina is een vraagbaak waar de vakantieganger naar toe kunnen.
En laten we vooral al het bedienend personeel niet vergeten.

Paar, Okt. 2013
"Leuk hotel, jammer, buiten restaurant gesloten"übersetzen
Erwin Van den Kerch...
6,0

24.10.2013 Wij zijn van 8 tot 15 oktober in hotel Korumar verbleven,
en ik wil mijn menig in twee splitsen,
laat ik beginnen met het hotel gedeelte,
hotel is proper, kamers ruim en netjes, in de gang ligt tapijt dat proper is, het voordeel is dat door de demping in de gangen je niets hoort, de ligging naar het stadje Kusadasi is ideaal, 2,5km wandelen is in oktober goed te doen,
nu deel twee,
het restaurant,
men had in oktober het restaurant aan het mooi groot terras gesloten, het hotel was volledig volzet en het weer was schitterend, gegegeld 35gr op de middag,
dus iedereen moest in het hoofd restaurant, dat wil zeggen dat mensen op bepaalde momenten moetsen aanschuiven aan het warm buffet, en dat vonden veel mensen niet leuk, in rij aanschuiven en wachten gaf een schools gevoel de keuze was daardoor beperker, let wel, wat we kregen was wel lekker,

Gruppenreise, Okt. 2013
"Super de luxe hotel"übersetzen
smithie
8,0

04.11.2013 Hotel ligt loopafstand van Kusadasi en is van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht over de zee en de stad. Echt een plek om even een weekje te ontspannen!

Freunde, Okt. 2013
"Met met vriendin"übersetzen
De Wolf Linda
9,0

03.12.2013 we zijn voor 10 dagen naar de Korumar geweest.De kamers zijn netjes en schoon,die mensen werken zeer hard en altijd met de glimlach.Het eten is heel gewoon bijna elke dag friet(7x op 10 dagen)Animatie was goed.

groetjes aan de 2 zussen en dochter

groeten vanuit Dendermonde
JULLIE BAR GEZELDSCHAP

Okt. 2013
"Zalig"übersetzen
Lieke
8,0

07.04.2014 Gaan dit jaar voor de 3e keer in Oktober naar KoruMar. Prachtig hotel met geweldig uitzicht over de zee en Kusadasi als je een kamer aan de zwembadzijde boekt. Zeer uitgebreid en goed eten. Er wordt veel vers klaargemaakt door de koks, vooral als de temperatuur het 's avonds toelaat dat de buitenkeukens ook open zijn. Goed kamers en bedden. Op 2km van het dorp met alle winkels. Is goed te lopen of met de taxi of dolmus. Vriendelijk personeel dat alles voor je wil doen. Oudere populatie gasten, dus geen harde muziek.

"Fantastisch hotel"übersetzen
piet
8,0

17.10.2013 Zo weer heerlijk in ons top hotel 3weken geboekt en besloten dat we er toch maar weer 4weken van maken de sfeer met al onze KoruMar vrienden was weer top jammer dat er weer een aantal na huis zijn maar we kijken allemaal weer uit na mei waar we weer 1maand gaan het is en blijft thuis komen hier fijn personeel zeker Regina niet vergeten ,prachtig uitzicht heerlijk eten en een prima verzorging wat wil een mens nog meer

Freunde, Sept. 2013
"Helemaal top"übersetzen
wilma
8,0

22.09.2013 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, hebben genoten van het schitterend uitzicht over Kusadasi en de haven. Het stadje is makkelijk te bereiken e.v.t. te voet, maar ook met de dolmus of taxi, die staan voor het hotel. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, vooral aan het zwembad. Sedettin loopt de hele dag te rennen om het iedereen naar de zin te maken, helemaal super. De prijs/kwaliteit in dit hotel is prima, lekker eten en het hele hotel is superschoon. De kamers zijn een beetje klein, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig, een fijn bed, een bad en heel schoon. Het is echt een hotel voor rust en niet geschikt voor kinderen. Wij hadden niets te klagen, alleen maar lof.

Paar, Sept. 2013
"Goed hotel "übersetzen
Franciska
8,0

15.09.2013 Inderdaad goed hotel, maar niet echt geschikt voor jongeren, meer een 55+ hotel. 5 voor 12 gaat het licht uit op het terras en kan je niets meer krijgen, alleen tegen betaling. Je zit dan in het donker. Animatie is slecht, alleen Esra doet het erg leuk.

Paar, Sept. 2013
"Super hotel"übersetzen
Marieke
9,0

12.03.2014 Ik ben in September 2013 naar dit hotel geweest.
Het was super!
Ik zou wel een kamer met zeezicht nemen dan heb je een super mooi uitzicht en anders kijk je naar een bouwval.
De omgeving van het hotel is super mooi!
S'avonds zijn er leuke shows.
Je kan in het zwembad zwemmen en in de zee, de zee vonden wij beter omdat het zwembad nogal koud was.
Als je wilt uitslapen kan je aan de man die bij het zwembad (en handdoeken) staat, vragen of hij een plekje voor je wilt maken.
Als je lekker ligt te ontspannen komen ze ook wel is langs met meloen of een koude natte doek, heerlijk!
Het is in 1 woord gewoon super.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen