Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****

KoruMar*****
1754 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****
Gazi Begendi Mevkii 18, TR-09400, Kusadasi

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel KoruMar***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Kusadasi.
Hotel KoruMar aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 1754 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für KoruMar***** / Kusadasi abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Super!!!!"übersetzen
Ilse
10,0

19.10.2014 Voor de tweede keer dit jaar in Korumar!
We waren er 2 maanden geleden ook al!
Wat een geweldig hotel! Het voelt echt als thuiskomen hier! :-)
Prachtige ligging, geweldige service!
Dit keer wat oudere mensen dan in de zomer!
Onze 4 jarige dochter heeft zich ook weer geweldig vermaakt!
Alleen dit is geen hotel waar kinderen in het zwembad bommetjes kunnen maken! :-)
Dan moet je echt naar een ander hotel!
Helaas moeten we weer even wachten tot we weer naar Korumar toe kunnen! Maar volgend jaar zeker weer Korumar! :-)

"Fantastisch"übersetzen
Walnut
10,0

18.10.2014 Wederom fantastisch weekje gehad in korumar. Eten is perfect en gevarieerd. Kamers keurig schoon en service van medewerkers is zeer goed. Duiken in de baai is zeker een aanrader.

Familie mit Jugendlichen, Okt. 2014
"Fantastisch uitzicht!"übersetzen
chris
3,0
8,0

18.10.2014 Een weekje Korumar is heerlijk ontspannen met diverse faciliteiten. Zo hebben wij heerlijk genoten van massages, de sauna en het uitmuntend goede eten!
Het zwembad is een heerlijke afkoeling als het 34 graden is. Verder is het ook heerlijk om op een luchtbed in het zwembad te dobberen.
Animatie doet elke dag zijn best om mensen een beetje actief te krijgen. De ligging van het hotel is waanzinnig, door de hoogte verschillen heb je vrijwel Altijd uitzicht op zee.
Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt en opgeruimd, en het personeel in de bediening is erg vriendelijk.

Al met al, zeker een aanrader!!

Paar, 2014
"Voor ons geen korumar meer"übersetzen
Marianne
7,0

14.10.2014 heel veel achteruit gegaan sinds 4 jaar.
en zoals al eerder is vernoemd de vaste gasten krijgen zeker een voorkeur en worden op handen gedragen,personeel is zeer chagerijnig,
alleen alle eer voor de man die bij het zwembad staat.
eten altijd koud nee voor ons geen Korumar meer!

"Wat een uitzicht !"übersetzen
Piet
2,0

13.10.2014 Kamer met zeezicht kijkt over heel Kusadasi, waar dagelijks grote cruiseschepen aanmeren en weer vertrekken. Het eten verdiend ook een 10. WC's zijn schoon en de kamers zijn ook top. Heerlijk relaxen in de hangmatten.
Een grote minpunt is dat de mooie zwembad NIET verwarmd is en als je 28'C water gewend bent, zoals in Egypte of Dom. Republiek, dan is 18'C water ijskoud !!! Dagelijks zaten er hooguit 5 mensen in, jammer...
Overal is er wifi, Nooit meegemaakt !!!
Een Top vakantie gehad !!!

"Prachtig uitzicht maar absoluut geen 9 waard!"übersetzen
vdmaarel
3,0
4,0

14.10.2014 De ligging is prachtig met een geweldig uitzicht. Het eten is goed,al is het 's avonds verplicht buiten zit terwijl het in oktober best fris is, eten snel koud. Personeel erg onvriendelijk, als je maar flinke fooien geeft kan er een lachje af. En ze rennen voor de vaste groepen die al jaren in het hotel komen, de nieuwe gasten worden gewoon overgeslagen. Erg lachwekkend als je van je balkon kijkt en je ziet de 'vaste' groep mensen handdoekje leggen bij het zwembad, om 8.00 uur wordt het sein gegeven dat het mag, nou nou ze rennen om het vaste ligbedje te bemachtigen, beetje zielig, zwembad ook erg koud, wordt niet verwarmd. Bij de zee geen strand wel een aanlegsteiger met gammele trapjes. Kamers zijn ook erg verouderd, slechte bedden. Er werd wel goed schoongemaakt, een pluspunt. Al met al, een hotel wat wij niet gauw weer zouden boeken en zeker geen 9 waard!!

"Absoluut geen 9 waard"übersetzen
paula manders
8,0

13.10.2014 Kamers zijn verouderd, doucekop kapot, en balkondeur die niet sluit, eten is goed, maar koud, s'avonds verplicht buiten eten ook al was het fris, er wordt duidelijk verschil gemaakt tussen vaste gasten en iemand die er voor de eerste keer komt, daar werden ook tafels voor gereserveerd, klopt niet, wel
een mooi uitzicht, weinig drankjes all in , ook niet allemaal even vriendelijk ,
voor dit geld zeker veel betere hotels in Turkije, voor ons nooit meer

Paar, Sept. 2014
"Middenklas hotel met prachtig uitzicht"übersetzen
Rob Verstraten
6,0

26.09.2014 Hotel Korumar wordt gepresenteerd als een 5 sterren hotel. De Zoover award als 6e beste hotel in Turkije is absurd en onterecht. De gemiddelde waardering van ruim een 9 wordt gegeven op basis van enkele opvallende goede punten maar overall en objectief is er nogal wat te bemerken:

+ Fantastisch uitzicht over zee, haven en de stad;
+ Vriendelijk en behulpzaam personeel;
+ Loopafstand naar Kusadasi
+ Geen disco of andere stadsgeluiden

- Zeer kleine kamers, lege koffers in de badkamer;
- Op balkonnetje twee stoeltjes naast elkaar;
- Schimmel in badkamer, douchen in het bad, voor oudere mensen gevaarlijk;
- Slecht werkende föhn (koud)
- Rond het zwembad een onaangename riool lucht;
- WIFI alleen bij de receptie;
- Geen strand. Wel een pier 2m boven het water met wankele zwemtrapjes;
- Smerige rooklucht in de gang;
- Eten kwantitatief ok, kwalitatief arm;
- Handdoekenrace waarna alle bedjes weer bezet waren;
- Naar onze mening een slechte prijs kwaliteit verhouding.

"Mooie ligging"übersetzen
Peter
8,0

28.09.2014 Net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel welke net als ieder ander hotel plus- en minpunten heeft. Wij zijn goed en heel vriendelijk ontvangen door de frontoffice, heel positief zijn we over de dame van Guest relations en over Sadettin, de man bij het zwembad, welke altijd voor iedereen klaar staat.

+ prachtige ligging en overzicht over de zee, haven en de stad.
+ ontzettend vriendelijk personeel, van de badmeester tot de schoonmaak
+ animatieteam wat zich elke dag weer uitslooft om mensen te krijgen voor activiteiten
+ dicht bij de stad

- zeer slechte WIFI, volgens mij onbeveiligd
- veel koud eten, misschien wat minder vooruit bakken? ik denk dat de mensen geen bezwaar hebben tegen wat langer wachten op warm eten
- ze kunnen absoluut geen bier tappen
- verlengen van kamerverblijf, voor 4 uurtjes wordt €60 in rekening gebracht
- rioollucht bij het zwembad

Al met al goede vakantie gehad en volgend jaar weer terug.

"Heerlijk een weekje genieten"übersetzen
Paul
8,0

18.09.2014 Wij zijn hier voor de eerste keer. Ontvangst was netjes. Alles ziet er schoon uit.
Kamers zijn netjes en schoon. De douche is wat veroudert, maar alles werkt. Op de TV twee NL kanalen (BVN en SBS6).
Eten is zeer goed en afwisselend. Het is goed warm. Wat ik miste is de vers geperste jus bij het ontbijt in het all-inclusive. Je moet goed op de lijsten kijken welke dranken er wel bij horen. voorbeeld is dat Efes wel bij Ai is, maar de EFES dark en light niet.
Zwemnbad is mooi. Ook zwemmen bij de zee is mooi. Er zwemmen veel vissen rond. Op de dag dat we weg gingen kregen we een lunchbox mee. Toppertjes zijn het. Ook handdoekjes leggen gebeurd hier. Je mag pas om 8 uur naar het zwembad, en dan zie je mensen handdoeken leggen en pas weer om 3 uur naar het zwembad komen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen