Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****

KoruMar*****
1741 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****
Gazi Begendi Mevkii 18, TR-09400, Kusadasi

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel KoruMar***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Kusadasi.
Hotel KoruMar aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,0 von 10, basierend auf 1741 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für KoruMar***** / Kusadasi abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

8,7
7,6
Bewertungen von:
Freunde, Sept. 2014
"Geweldig hotel met goede service."übersetzen
Jenny
8,0

15.09.2014 Hotel Korumar is een aanrader.
Goed hotel met vriendelijk personeel.
We zijn al in veel hotels in Turkije geweest maar het eten.is hier heel goed.
We hadden geen zeezicht geboekt maar daardoor wel een koele ruime kamer waar alleen 's morgens de zon op scheen dus heerlijk koel. En toch ook zijzeezicht. We komen zeker nog eens terug.

"Zalig hotel , heerlijke vakantieplek"übersetzen
Augie Boogaard
10,0

15.09.2014 Heerlijk eten, schitterende service, kamers zeer netjes en proper.
Prachtige ligging. Topper

"Als een koning behandeld!"übersetzen
Kristian
10,0

09.09.2014 Echt een fantastisch hotel. Overal is er de gehele dag te eten en te drinken en wordt je op je wenken bediend. Nederlandse Guest Relations en ook bij de receptie loopt een Nederlands sprekende dame rond. Zeker voor herhaling vatbaar!

"Super vakantie!"übersetzen
tessarico26
10,0

15.09.2014 Korumar zeker een aanrader! goede service. Net personeel en het hotel is overal super schoon. het onbijt en lunch is erg goed ook bij de poolbar. Het buffet was uitgebreid en elke dag wat anders maar helaas was het eten wel regelmatig koud. Als je naar korumar gaat boek dan wel een kamer met zeezicht! Het uitzicht is geweldig.De kamers zijn wel wat verouderd maar super schoon en de bedden zijn goed.

"Heerlijk genoten!"übersetzen
Pol
8,0

04.09.2014 We hebben een heerlijke relax vakantie gehad. Welgeteld 2 keer naar stad Kusadasi geweest verder wat wij persoonlijk niet erg bijzonder vonden. Wel is de stad gemakkelijk te bereiken en voor 1 euro ben je er in 10 minuten. Het hotel ligt op een prachtige locatie met een goede service en heerlijk gevarieerd eten. De kamers werden globaal schoon gemaakt en waren primitief puntje voor verbetering vonden wij. Maar verder was het een heerlijke week!

Paar, Aug. 2014
"Fantastisch uitzicht, eten, service en personeel"übersetzen
desi
8,0

26.08.2014 Het hotel zelf en de kamers zijn niet heel bijzonder , maar het uitzicht en de service is werkelijk fantastisch. Sinds gisteren weer terug in Nederland. Als je op zoek bent naar een relax vakantie, dan is Korumar zeker de perfecte plek. Het is net iets luxer dan de standaard all inclusive hotel. Drinken wordt geserveerd, bij de poolbar en beachbar kun je de hele middag eten bestellen, het personeel is ontzettend vriendelijk, zee is prachtig (mooier nog dan de baaitjes die wij hebben gezien tijdens de boottocht), iedere dag nieuwe strandlakens, altijd genoeg bedjes, 's middags ijskoude doekjes met lavendel voor de hitte, dichtbij het centrum en heerlijk eten. Een echte aanrader. Of het geschikt is voor kinderen kan ik niet beoordelen. Zelf vond ik het wel prettig dat er weinig gezinnen waren aan het water. Voor stelletjes zekers geschikt. Na 12uur is het erg rustig in het hotel, wil je stappen dan ben je voor 1 euro in de stad of voor 5 euro met de taxi.

"Prima Hotel"übersetzen
Fernand Maggen
9,0

03.09.2014 Zeer toffe vakantie gehad. 7de maal Turkije voor ons en tot nu toe het beste Hotel. Prijs kwaliteit perfect , zeer goed en uitgebreid eten.
Alles heel proper en super vriendelijk personeel.
Wie hier te klagen heeft blijft beter thuis.
Wij gaan zeker terug

Gruppenreise, Aug. 2014
"Zeer goed hotel, aanrader!"übersetzen
fam v Dinther
6,0
8,0

14.08.2014 Voldeed absoluut aan alle vooraf hoog gestelde verwachtingen. Korumar hanteert een prima formule die garant staat voor een top vakantie. Vooral de ligging met het uitzicht op de cruiseboten, de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van al het personeel is onderscheidend van de eerder door ons bezochte 5 sterren hotels in Turkije. Ook de animatie en de watersportmogelijkheden zijn prima, alles in een ongedwongen sfeer. Ja, Korumar is een aanrader eerste klas!

Freunde, Aug. 2014
"Super vakantie gehad!"übersetzen
Evelien
9,0

11.09.2014 2 weken verbleven in Korumar hotel, het hotel is echt super! Lekker eten, leuke animatie en vriendelijk bar personeel. Bij de guest relations krijg je een super service en een plus punt: ze spreekt Nederlands. De receptie daarentegen is niet heel erg behulpzaam, dus de 10 voor de service is echt voor haar. De kamers zijn netjes en worden goed schoongemaakt, ze zijn wel wat verouderd, maar daar hebben wij ons niet aan gestoord. Vanuit de lobby bar heb je een prachtig uitzicht over de zee. Ook kun je vanaf het hotel gemakkelijk naar het centrum lopen, maar voor 1 euro kun je ook de dolmus nemen die voor het hotel stopt. Wij hebben een super vakantie gehad in Korumar Hotel en komen zeker nog eens terug!

"Geweldig hotel"übersetzen
paul
6,0
9,0

03.09.2014 Hotel korumar, is een hotel waar ik zeker volgend jaar terug komt.
Alles is tot de puntjes perfect in het hotel.
Ontbijt, lunch, diner alles was vers en lekker, zwemmen kon je aan het zwembad of aan een baaitje of aanleg stijger.
Kamer met zeezicht echt de moeite waard.
Personeel erg vriendelijk velen praten ook nederlands.
Hotel korumar in een word geweldig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Was ist für Sie bei der Auswahl einer Stadt am wichtigsten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen