Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****

KoruMar*****
1801 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****
Gazi Begendi Mevkii 18, TR-09400, Kusadasi

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel KoruMar***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Kusadasi.
Hotel KoruMar aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 1801 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für KoruMar***** / Kusadasi abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Fijn hotel!"übersetzen
Kelly
8,0

31.08.2015 We zijn een week naar dit hotel geweest en we hebben het goed naar ons zin gehad, eten was prima genoeg keus, lekker zwembad, mooie ligging aan een baai, zou het alleen niet aanraden aan mensen die moeilijk te been zijn, omdat je via een glad trapje de zee in moet.
Hotelkamer was prima en werd goed schoongemaakt, dit vond ik trouwens van heel het hotel.
We vlogen pas terug om 8 uur s'avonds, we hebben een late uitcheck kunnen boeken , uiteraard met betalen.

Minpunten vond ik dat er s'avonds niet veel te doen is alleen een show, maar geen gezellig barretje waar je aan kon zitten.
Ook vond ik het bij het zwembad regelmatig erg stinken( riool)

Al met al prima hotel, om een weekje te relaxen.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2015
"Geweldig hotel"übersetzen
Mirjam
10,0

31.08.2015 We zijn 12 dagen voor het eerst in dit hotel geweest. We hebben genoten van de ligging, het lekkere eten. Maar ook van de vriendelijkheid van de medewerkers en hoe schoon het hotel is.
Handdoeken leggen voor acht uur was niet nodig want er was altijd een plekje vrij. WiFi was soms van mindere kwaliteit. Maar we komen zeker nog een keer terug

Gruppenreise, Aug. 2015
"Het was fantastisch !!!!"übersetzen
Wilfried
10,0

29.08.2015 We zijn net terug van 15 dagen,het is zeker niet zoals Manya hier onder beschrijft , ze is waarschijnlijk ook zeer moeilijk voor haar zelf. Voor ons 9 personen, 7 volwassenen, waaronder 3 rond de 20 en 2 jongere kinderen was het een prachtige vakantie. We waren hier voor de 1e keer en zeker niet voor de laatste keer. Het hotel zowel de kamers als alles er om heen was keurig en schoon. Het personeel was zeer vriendelijk, Wij gingen om 9.00uur onze handdoeken leggen en hadden nog plaats, natuurlijk zijn sommige plaatsen bezet. Het eten was zéér gevarieerd en als het eten een beetje koud zou zijn kwam het omdat sommige gasten de bak los lieten staan na gebruik. Wat betreft de animatie, Onze oudere jeugd hebben genoten van volleybal , disco, boogschieten noem maar op... kei leuk gezellig team die ook regelmatig bij ons kwamen buurten. Mensen die overal over liggen klagen kunnen beter thuis blijven want voor hun kan niemand het daar de zin maken !!!!
Hotel Korumar , jullie zijn toppers !!!

"Dramatisch"übersetzen
manya
3,0
5,0
1,0
5,0
4,0

27.08.2015 Zeer vervallen hotel. Verroeste pier waardoor het naar roest ruikt als je zwemt. Handdoekje leggen is hier een hobby waardoor je elke dag om 0600 moet opstaan wil je een plekje kunnen hebben aan de pier. Eten is smaakloos, saai en flauw. Personeel Chagerijnig en onvriendelijk en begrijpt geen moer van ' vlees extra gaar want ik heb een baby in me buik'. Uitchecken was om 12 uur en vlucht was om 10 uur in de avond. Late check out kon niet want wat nou als er nieuwe gasten kwamen. Spullen kon je opbergen in een kamer met de 100 andere vertrekkende gAsten die dag. Resultaat 2 merktassen met horloges weg!! NOOIT MEER KORUMAR!

"Laatste keer Korumar"übersetzen
N.
4,0
10,0

19.08.2015 Dit jaar samen met mijn man naar Korumar hotel geweest. Voor mij de 9e keer en de 1e keer voor hem.

Net als vele vind ik dat de kwaliteit van het hotel zwaar achteruit is gegaan. Het eten eentonig en de bediening onvriendelijk ( voornamelijk de mannen). Meerdere keren drinken achter elkaar moeten bestellen omdat het overdreven lang duurde voordat we deze kregen. Heel jammer!

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2015
"Mooi Hotel"übersetzen
Breuk
6,0

15.08.2015 Korumar is een typisch "ons kent ons" hotel. Het hotel heeft trouwe vaste klanten kring die jaarlijks terugkeren. Niet geheel onbegrijpelijk, het hotel bied een prima servise, is zeer schoon en het personeel is vriendelijk.
Het was mijn eerste bezoek aan het hotel in een standaard drie persoons kamer. Gelukkig bleek bij aankomst dat de geboekte kamer met zeezicht nog niet schoon was, als compensatie kreeg ik een kamer van het de luxe type aangeboden. Nadat we de luxe kamer hadden bezichtigd ( 8e verdieping) ook nog even de originele kamer bekeken. De keuze was snel gemaakt, een upgrade graag!!! ( Gratis).
De geboekte kamer bied ruimte aan drie bedden maar dat is dan ook alles, inrichting erg gedateerd en airco van het centrale type, het werkt of het werkt niet.

De volgende ochten werden we geconfronteerd met het fenomeen "handdoekje leggen" om 08:00 staat de meute al te popelen om hun bed te reserveren ,WALGELIJK!

"Fantastisch"übersetzen
ton en margret
10,0

03.09.2015 wij hebben een geweldige vakantie gehad het personeel ls vriendelijk en behulpzaam vooral de serveersters ondanks hun lange werkdagen
een minpuntje is het bereiken van de zee door de smalle steile gladde trapjes dit zouden ze moeten veranderen heb hier meerdere reacties over gehoord
voor de rest is het gewoon een geweldig hotel en voor ons zeker niet het laatste bezoek

Aug. 2015
"Volgend jaar weer"übersetzen
Tom

03.09.2015 Goed hotel vriendelijk personeel en een hele leuke annimatie team
met mijn vrouw, moeder en vriendin van vrouw geweest en super vakantie weer gehad

"Fantastisch!"übersetzen
Linda van de Kraats
10,0

02.09.2015 Wij zijn 12 dagen op vakantie geweest bij Hotel KoruMar en wat hebben we genoten!
De ligging is perfect, fantastisch uitzicht en het eten kon niet beter!
HEt a la carte restaurant is ook zeker een aanrader!
Kusadasi is prima te lopen maar voor 1 euro kan je met een busje mee die elke 5 minuten langs het hotel komt.
Hoelaat je ook bij het zwembad of de baai komt, er is altijd plek.

Vriendelijk personeel, die de hele dag door keihard werken. Het hele hotel is netjes en schoon.

Enig min puntje vonden wij dat er s avonds op het terras weinig plek is vergeleken met de grote van het hotel.

Paar, Juli 2015
"Top hotel!"übersetzen
george
8,0

29.07.2015 Net terug van twee weken Korumar en nu al weer heimwee.
Top hotel met fantastische ligging. Wij zaten in de bruidssuite, zonder die geboekt te hebben, op de 8ste etage en mochten daarom ontbijten in de exclusieve lounge op het dak...helemaal geweldige.
Hier komen wij zeker terug. Niets gemerkt van de terugloop in kwaliteit waar sommige het over hebben op Zoover

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen