Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****

KoruMar*****
1762 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****
Gazi Begendi Mevkii 18, TR-09400, Kusadasi

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel KoruMar***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Kusadasi.
Hotel KoruMar aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 1762 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für KoruMar***** / Kusadasi abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Super!!!!"übersetzen
Ilse
10,0

19.10.2014 Voor de tweede keer dit jaar in Korumar!
We waren er 2 maanden geleden ook al!
Wat een geweldig hotel! Het voelt echt als thuiskomen hier! :-)
Prachtige ligging, geweldige service!
Dit keer wat oudere mensen dan in de zomer!
Onze 4 jarige dochter heeft zich ook weer geweldig vermaakt!
Alleen dit is geen hotel waar kinderen in het zwembad bommetjes kunnen maken! :-)
Dan moet je echt naar een ander hotel!
Helaas moeten we weer even wachten tot we weer naar Korumar toe kunnen! Maar volgend jaar zeker weer Korumar! :-)

Okt. 2014
"Wat een geweldige service 10+ !!"übersetzen
Martijn Maassen
9,0

03.12.2014 Wij zijn afgelopen herfstvakantie met onze familie ( opa, oma, zoon, dochter en kleindochter ) voor de tweede keer naar dit mooie en luxe hotel geweest. Een prachtige accommodatie met schitterend uitzicht op de haven. Echt een aanrader !! Het personeel is bijzonder vriendelijk en geen enkele moeite is teveel voor hen. Ze proberen het alle gasten van jong tot oud echt naar de zin te maken. Mijn vader ( 88 jaar ) is tijdens deze vakantie gevallen en had medische verzorging nodig. We werden uitstekend geholpen door het aanwezige personeel. Zij hebben ertoe bijgedragen dat ondanks dit voorval de vakantie erg geslaagd was. Zelfs de manager kwam geregeld vragen of alles in orde was.
Onze speciale dank gaat uit naar de lieve Zuster van het hotel. de Guest-relation manager en Serdar de ober voor wie geen enkele moeite teveel was.

"Fantastisch"übersetzen
Walnut
10,0

18.10.2014 Wederom fantastisch weekje gehad in korumar. Eten is perfect en gevarieerd. Kamers keurig schoon en service van medewerkers is zeer goed. Duiken in de baai is zeker een aanrader.

Familie mit Jugendlichen, Okt. 2014
"Fantastisch uitzicht!"übersetzen
chris
3,0
8,0

18.10.2014 Een weekje Korumar is heerlijk ontspannen met diverse faciliteiten. Zo hebben wij heerlijk genoten van massages, de sauna en het uitmuntend goede eten!
Het zwembad is een heerlijke afkoeling als het 34 graden is. Verder is het ook heerlijk om op een luchtbed in het zwembad te dobberen.
Animatie doet elke dag zijn best om mensen een beetje actief te krijgen. De ligging van het hotel is waanzinnig, door de hoogte verschillen heb je vrijwel Altijd uitzicht op zee.
Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt en opgeruimd, en het personeel in de bediening is erg vriendelijk.

Al met al, zeker een aanrader!!

Paar, 2014
"Voor ons geen korumar meer"übersetzen
Marianne
7,0

14.10.2014 heel veel achteruit gegaan sinds 4 jaar.
en zoals al eerder is vernoemd de vaste gasten krijgen zeker een voorkeur en worden op handen gedragen,personeel is zeer chagerijnig,
alleen alle eer voor de man die bij het zwembad staat.
eten altijd koud nee voor ons geen Korumar meer!

"Wat een uitzicht !"übersetzen
Piet
2,0

13.10.2014 Kamer met zeezicht kijkt over heel Kusadasi, waar dagelijks grote cruiseschepen aanmeren en weer vertrekken. Het eten verdiend ook een 10. WC's zijn schoon en de kamers zijn ook top. Heerlijk relaxen in de hangmatten.
Een grote minpunt is dat de mooie zwembad NIET verwarmd is en als je 28'C water gewend bent, zoals in Egypte of Dom. Republiek, dan is 18'C water ijskoud !!! Dagelijks zaten er hooguit 5 mensen in, jammer...
Overal is er wifi, Nooit meegemaakt !!!
Een Top vakantie gehad !!!

Paar, Okt. 2014
"Prima hotel voor goede prijs"übersetzen
math willems
8,0

03.11.2014 Hotel is prima !! personeel vriendelijk,kamermeisjes iedere dag bed opmaken schone handdoeken ,je hoeft zelfs geen shampoo etc mee te nemen.eten was pria en gevarieerd,(alleen jammer dat sommige mensen de bakken open laten dus sneller koud)a-la-cart restaurant is ook een aanrader.
minpunten vonden wij de kleine balkon wij hadden zeezicht ,konden eigenlijk niet met z'n tweetjes gezellig op balkon zitten,maar wij hadden schijnbaar de kleinste balkons,en waar wij ons ook aan stoorden was dat er s'morgen om half 8 al mensen stonden te wachten om handdoek te leggen en vervolgens s'middags terug te komen.

"Prachtig uitzicht maar absoluut geen 9 waard!"übersetzen
vdmaarel
3,0
4,0

14.10.2014 De ligging is prachtig met een geweldig uitzicht. Het eten is goed,al is het 's avonds verplicht buiten zit terwijl het in oktober best fris is, eten snel koud. Personeel erg onvriendelijk, als je maar flinke fooien geeft kan er een lachje af. En ze rennen voor de vaste groepen die al jaren in het hotel komen, de nieuwe gasten worden gewoon overgeslagen. Erg lachwekkend als je van je balkon kijkt en je ziet de 'vaste' groep mensen handdoekje leggen bij het zwembad, om 8.00 uur wordt het sein gegeven dat het mag, nou nou ze rennen om het vaste ligbedje te bemachtigen, beetje zielig, zwembad ook erg koud, wordt niet verwarmd. Bij de zee geen strand wel een aanlegsteiger met gammele trapjes. Kamers zijn ook erg verouderd, slechte bedden. Er werd wel goed schoongemaakt, een pluspunt. Al met al, een hotel wat wij niet gauw weer zouden boeken en zeker geen 9 waard!!

Paar, Sept. 2014
"Absoluut geen 9 waard"übersetzen
paula manders
8,0

13.10.2014 Kamers zijn verouderd, doucekop kapot, en balkondeur die niet sluit, eten is goed, maar koud, s'avonds verplicht buiten eten ook al was het fris, er wordt duidelijk verschil gemaakt tussen vaste gasten en iemand die er voor de eerste keer komt, daar werden ook tafels voor gereserveerd, klopt niet, wel
een mooi uitzicht, weinig drankjes all in , ook niet allemaal even vriendelijk ,
voor dit geld zeker veel betere hotels in Turkije, voor ons nooit meer

Paar, Sept. 2014
"Middenklas hotel met prachtig uitzicht"übersetzen
Rob Verstraten
6,0

26.09.2014 Hotel Korumar wordt gepresenteerd als een 5 sterren hotel. De Zoover award als 6e beste hotel in Turkije is absurd en onterecht. De gemiddelde waardering van ruim een 9 wordt gegeven op basis van enkele opvallende goede punten maar overall en objectief is er nogal wat te bemerken:

+ Fantastisch uitzicht over zee, haven en de stad;
+ Vriendelijk en behulpzaam personeel;
+ Loopafstand naar Kusadasi
+ Geen disco of andere stadsgeluiden

- Zeer kleine kamers, lege koffers in de badkamer;
- Op balkonnetje twee stoeltjes naast elkaar;
- Schimmel in badkamer, douchen in het bad, voor oudere mensen gevaarlijk;
- Slecht werkende föhn (koud)
- Rond het zwembad een onaangename riool lucht;
- WIFI alleen bij de receptie;
- Geen strand. Wel een pier 2m boven het water met wankele zwemtrapjes;
- Smerige rooklucht in de gang;
- Eten kwantitatief ok, kwalitatief arm;
- Handdoekenrace waarna alle bedjes weer bezet waren;
- Naar onze mening een slechte prijs kwaliteit verhouding.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Umfrage

Was ärgert Sie am meisten auf Skipisten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen