Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****

KoruMar*****
1778 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****
Gazi Begendi Mevkii 18, TR-09400, Kusadasi

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel KoruMar***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Kusadasi.
Hotel KoruMar aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 1778 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für KoruMar***** / Kusadasi abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Super vakantie"übersetzen
Fp
10,0

26.06.2015 Een heerlijke vakantie gehad in korumar. Niets mis mee. Schoon, gevarieerd eten en goede service.

Paar, Juni 2015
"Zeer goed hotel met mooi uitzicht"übersetzen
Andy en Veerle
4,0
8,0

26.06.2015 Zeer goed hotel - echt een aanrader - een zeer mooi uitzicht. Goede service, vriendelijk personeel - goede animatie met mooie internationale shows. Lekker eten, alleen jammer dat er zoveel trappen zijn. Je kan wel de lift nemen. Ongeveer 3 km naar het centrum, als het te warm is neem je beter de Dolmus-bus voor 1 Eur per persoon. Begroet worden in je eigen taal is wel een pluspunt. Veel Belgen en vooral veel Nederlanders komen hier al jaren terug. Het Sedir-restaurant en vis-restaurant zijn zeker ook een aanrader - 3 Eur per persoon bijbetalen. Jammer ook dat niet alle cocktails in de all-inclusief formule inbegrepen waren. En je moet altijd je kaart tonen voor iets te bestellen - toch liever een bandje.

"Goed hotel"übersetzen
Ard
5,0
2,0
9,0

18.06.2015 Korumar was echt een de luxe**** , net terug van het 4e bezoek een fijne vakantie gehad. Maar korumar moet wel opletten dat ze de bezuinigingen niet te veer doorvoeren want het begint merkbaar te worden. Bediening was gelukkig nog wel steeds goed zo ook het ontbijt en de lunch, echter dinerbuffet blijft een aandachtpunt wat temperatuur betreft. Zeker een hotel om naar toe te gaan als je van rust houdt. Voor kinderen en jongeren is er niks te doen.

"Gewéldig!!!!"übersetzen
Elize Weijtens
7,0

15.06.2015 Wij hebben super genoten van onze 10-daagse vakantie hier! Goede kamer met prachtig uitzicht, super vriendelijk personeel. Het eten was uitgebreid, helaas wat vlak van smaak en niet altijd even warm. Maar niks om over te klagen hoor! Aanrader: eet een keertje in het a la carte restaurant (Sedir) voor 3 euro p.p., erg leuk en lekker!
Het hotel is heel erg schoon en ook buiten vind je geen prulletje op de grond. Prachtige tuin; heerlijk om eens door te lopen! Helaas een zwak wifi signaal.

Paar, Juni 2015
"Prachtig hotel met fenomenaal uitzicht"übersetzen
Ron Kleine
10,0

14.06.2015 Mooie kamers, klein balkon maar met fenomenaal uitzicht. Eten is afwisselend. Avondeten is buiten. Eten kan daardoor afkoelen. 63 treden lopen om naar bij de Dolmus (€ 1 p.p. enkele reis) te komen. Alternatief € 5 taxi (vaste prijs). A la carte restaurant vlees of vis. Lekker maar niet bijzonder. Veel Nederlanders, Duitsers en Belgen. Zeer vriendelijk personeel. Gebruikte borden worden direct weggehaald. Koffie is niet lekker, rest is prima. Vaste gasten hebben streepje voor bij de bediening, dat is zichtbaar. Verse jus is € 2,50 bijbetalen. Komen ook mensen van cruise-schepen eten, dus dit zegt genoeg over de kwaliteit. Eten was wel warm. Even roeren en warme gedeelte als laatste opscheppen. Animatie om 22.00-23.00 uur met spectaculaire shows. Zeer goed. Naar het centrum 15 minuten lopen of dolmus/taxi. Lunch is wat kariger met vlees. Altijd tomatensoep + afwisselend een 2e soort. Ontbijt is compleet. Twijfel niet: ga naar dit hotel en garantie op mooi uitzicht en genieten!

Paar, Mai 2015
"Nog altyd voor ons uitstekend hotel"übersetzen
albert
10,0

16.06.2015 wat hier vooral opvalt is het personeel en de chefs! altyd even vriendelyk en gedienstig. de kamers zyn netjes en voldoende voorzien van propere lakens en elke dag verse handdoeken !wie hier klaagt moet niet op vakantie gaan!!!

Freunde, Mai 2015
"Prima hotel"übersetzen
Miriam
7,0

29.05.2015 Hotel met prachtige ligging ! Alle kamers schitterend uitzicht op zee en op Kusadsi tegen de heuvels. Kamers netjes maar ietwat gedateerd. Eten goed, genoeg keus. Koffie minder..
Over het algemeen inderdaad een 55+ hotel maar was voor ons geen probleem, waren met twee stelletjes. Animatie minimaal. Mooi terras, gezellige lobbybar maar na 12.00 uur wordt het stil.
Fijn groot zwembad maar wij lagen aan zee op de pier waar het zeewater warmer was dan in het zwembad.
Je kunt heerlijk lopen naar Kusadasi ca. 15 minuten en terug met Dolmus of taxi (5 euro, ongeacht personen).
Personeel heel vriendelijk en goede service.
Over het algemeen een goed hotel, ook om weer naar terug te gaan.

"Van top naar subtop"übersetzen
Ria & Dick Lucas
5,0
8,0

13.06.2015 Zijn nu voor de vierde keer in Korumar geweest maar als deze situatie blijft zullen ze ons daar niet meer zien.Het vervelende van meerdere keren naar hetzelfde hotel gaan is dat je gaat vergelijken, en dat viel heel nadelig uit voor Korumar, want waar het voorgaande jaren met de beste mee kon is dat verleden tijd! Het enige wat is gestegen is de prijs, de kwaliteit en service zeker niet.We hebben in de 2 weken dat we er verbleven 3 keer warm eten gehad! Als je echter van sla houdt is een groentewinkel er niks bij, het enige wat ontbrak waren hele kroppen.Kortom vroeger een echt Top hotel, nu nog subtop, hopelijk is dit een tijdelijke inzinking anders moeten we ons vertier elders gaan zoeken.......

"Fantastisch !"übersetzen
ANNA ROMKES
8,0

11.06.2015 voor de tweede keer in Korumar geweest en wat hebben we weer een heerlijke vakantie gehad !
heerlijk eten en goed op temperatuur , uitgebreid broodbuffet ...te veel om op te noemen .
de kamer [511] zag er tip top en ruim uit en werd elke dag schoongemaakt .
ook iedere dag schone handdoeken en werd het koelkastje op de kamer aangevuld .
en wat een lieve mensen ...ze doen er alles aan om je het naar de zin te maken .
bij het zwembad word alles voor je neergezet ...bedje,parasol,tafeltje ,gemakkelijk stoeltje en iedere dag een schoon strandlaken ...echt top !
het uitzicht is Fantastisch bij de zeezicht kamer ....waanzinnig !
en mensen die klagen en zeuren heb je overal ..er is nog nooit een kok gevonden die naar alle monden koken kan ...en dat geldt voor sommige mensen tot klagen in de ruime zin van het woord, van dekbedhoes tot een mandje met zeepjes welke omgeruild zijn voor twee heerlijke dove dispensers .
maar wij komen zeker terug !!
tot ziens in 2016 lieve mensen van Korumar

Paar, Mai 2015
"Mooi hotel maar verdient wel een opknapbeurt"übersetzen
Leonie
6,0

21.06.2015 dit jaar voor de 6e keer naar Korumar geweest. Helaas zie je het in de jaren toch wel achteruit gaan. Aan de kamers is in al die jaren nog niets gedaan. Een douchegordijntje voor een 5* hotel kan echt niet meer. Het eten is nog steeds heel goed maar helaas koud. Op de pier zijn de trapjes erg verouderd, veel gasten durfden hierdoor het water niet meer in. Ik hoop dat het management hier iets aan gaat doen anders is het helaas voor ons geen Korumar meer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen