Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****

KoruMar*****
1766 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel KoruMar*****
Gazi Begendi Mevkii 18, TR-09400, Kusadasi

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel KoruMar***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Kusadasi.
Hotel KoruMar aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 1766 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für KoruMar***** / Kusadasi abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Mai 2015
"Positive/negative"übersetzen
tony
8,0

09.05.2015 Het hotel verdiend een pluim,maar toch zijn er dingen die beter konden,zoals Wi-Fi,,,,,en echte ramp,om internet te gebruiker moet je in jou kamer of in de ingang,buiten of op terras gaat niet of heel flow,dat had ik toch niet in mijn vorige hotel,wat gevaarlijk was de trappen naar de swembad en omgeving,dus mensen slechts te been,opletten,voor de rest en zeker voor sunjet een dikke pluim,

"Fantastiese plek"übersetzen
Jan en Margriet Jan...

11.05.2015 het hotel Korumar de luxe verdient een pluim
ook het personeel doet al het mogelijk om het naar de zin te maken vooral de hostes een pluim voor de altijd aanwezige Senem Simsek zij doet alles in woord en daad om het naar je zin te maken tevens een pluim voor de hostes van touroperator Laila

"Verouderd hotel"übersetzen
balletje84
5,0
2,0
4,0

20.04.2015 Dit hotel is verouderd. De ligging is schitterend maar de kamers zijn verouderd. De airco werkt slecht, heel klein terras, kleine kamer, vervuild tapijt, verouderde badkamer. Het eten is eerder koud en uitgedroogd en heel weinig variatie. Buiten zijn heel veel trappen en die zijn ook in slechte staat. Het is heel lang wachten op de liften.

"Geweldig hotel"übersetzen
Stuivenberg
10,0

06.05.2015 Het is een gastvrij hotel met goede voorzieningen.
Kamers zijn prima met uitzicht op zee en vriendelijk personeel.
Wil je een verwen vakantie is dit zeker een aanrader

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Super!!!!"übersetzen
Ilse
10,0

19.10.2014 Voor de tweede keer dit jaar in Korumar!
We waren er 2 maanden geleden ook al!
Wat een geweldig hotel! Het voelt echt als thuiskomen hier! :-)
Prachtige ligging, geweldige service!
Dit keer wat oudere mensen dan in de zomer!
Onze 4 jarige dochter heeft zich ook weer geweldig vermaakt!
Alleen dit is geen hotel waar kinderen in het zwembad bommetjes kunnen maken! :-)
Dan moet je echt naar een ander hotel!
Helaas moeten we weer even wachten tot we weer naar Korumar toe kunnen! Maar volgend jaar zeker weer Korumar! :-)

Okt. 2014
"Wat een geweldige service 10+ !!"übersetzen
Martijn Maassen
9,0

03.12.2014 Wij zijn afgelopen herfstvakantie met onze familie ( opa, oma, zoon, dochter en kleindochter ) voor de tweede keer naar dit mooie en luxe hotel geweest. Een prachtige accommodatie met schitterend uitzicht op de haven. Echt een aanrader !! Het personeel is bijzonder vriendelijk en geen enkele moeite is teveel voor hen. Ze proberen het alle gasten van jong tot oud echt naar de zin te maken. Mijn vader ( 88 jaar ) is tijdens deze vakantie gevallen en had medische verzorging nodig. We werden uitstekend geholpen door het aanwezige personeel. Zij hebben ertoe bijgedragen dat ondanks dit voorval de vakantie erg geslaagd was. Zelfs de manager kwam geregeld vragen of alles in orde was.
Onze speciale dank gaat uit naar de lieve Zuster van het hotel. de Guest-relation manager en Serdar de ober voor wie geen enkele moeite teveel was.

Paar, Okt. 2014
"Fantastisch"übersetzen
Walnut
10,0

18.10.2014 Wederom fantastisch weekje gehad in korumar. Eten is perfect en gevarieerd. Kamers keurig schoon en service van medewerkers is zeer goed. Duiken in de baai is zeker een aanrader.

Familie mit Jugendlichen, Okt. 2014
"Fantastisch uitzicht!"übersetzen
chris
3,0
8,0

18.10.2014 Een weekje Korumar is heerlijk ontspannen met diverse faciliteiten. Zo hebben wij heerlijk genoten van massages, de sauna en het uitmuntend goede eten!
Het zwembad is een heerlijke afkoeling als het 34 graden is. Verder is het ook heerlijk om op een luchtbed in het zwembad te dobberen.
Animatie doet elke dag zijn best om mensen een beetje actief te krijgen. De ligging van het hotel is waanzinnig, door de hoogte verschillen heb je vrijwel Altijd uitzicht op zee.
Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt en opgeruimd, en het personeel in de bediening is erg vriendelijk.

Al met al, zeker een aanrader!!

Paar, 2014
"Voor ons geen korumar meer"übersetzen
Marianne
7,0

14.10.2014 heel veel achteruit gegaan sinds 4 jaar.
en zoals al eerder is vernoemd de vaste gasten krijgen zeker een voorkeur en worden op handen gedragen,personeel is zeer chagerijnig,
alleen alle eer voor de man die bij het zwembad staat.
eten altijd koud nee voor ons geen Korumar meer!

Paar, Okt. 2014
"Wat een uitzicht !"übersetzen
Piet
2,0

13.10.2014 Kamer met zeezicht kijkt over heel Kusadasi, waar dagelijks grote cruiseschepen aanmeren en weer vertrekken. Het eten verdiend ook een 10. WC's zijn schoon en de kamers zijn ook top. Heerlijk relaxen in de hangmatten.
Een grote minpunt is dat de mooie zwembad NIET verwarmd is en als je 28'C water gewend bent, zoals in Egypte of Dom. Republiek, dan is 18'C water ijskoud !!! Dagelijks zaten er hooguit 5 mensen in, jammer...
Overal is er wifi, Nooit meegemaakt !!!
Een Top vakantie gehad !!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen