Ankunft
Abreise
ab € 41
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Wir durchsuchen Booking.com Reisewebsites und vermitteln Ihnen den günstigsten Preis!
Landal Marina Lipno*****
442 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Ferienparks Landal Marina Lipno*****
Lipno nad Vltavou 310, CZ-38278, Lipno nad Vltavou

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Landal Marina Lipno***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Lipno nad Vltavou.
Ferienparks Landal Marina Lipno aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,4 von 10, basierend auf 442 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Landal Marina Lipno***** / Lipno nad Vltavou abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2015
"Leuk park!"übersetzen
Linda
8,0

10.08.2015 Wij hadden huisje nr. 322 en genoten vanaf ons terrasje van het Lipnomeer. Leuk park voor alle leeftijden. Veel speeltuintjes en velden. Voor de wat oudere jeugd: zwemmen in het meer, fietsen, hardlopen, skeeleren, etc. Ons huisje was schoon en prima ingericht. Goede bedden. We hebben heel veel plezier gehad in het meer (waterschoenen!). Betalen voor het meer herken ik helemaal niet. Voor het niet zo grote zwembad dient wel per uur betaald te worden. Het personeel bij de receptie is vriendelijk en spreekt Engels en Duits. Onze activiteiten: fietsen gehuurd, het stadje Linz in Oostenrijk bezocht, Boomkroonpad, wandeling van 6km gemaakt langs een klooster in Vyssi Brod. Boodschappen: de Coop in het dorpje. Vaak is het daar erg druk. Dat is ook de supermarkt waar je 's-morgens lekkere broodjes kunt halen. De dichtstbijzijnde andere supermarkten (zoals Lidl en Kaufhal) vind je drie kwartier verderop. We vonden een week eigenlijk te kort, dus zijn van plan om nog eens terug te komen.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2015
"Ruim opgezet park"übersetzen
Jelle
6,0

04.08.2015 Ons app. 402 zag er keurig uit, bedden prima en ruim opgezet. Keuken beschikt over veel glazen, borden, bestek etc. Park ziet er keurig verzorgt uit. Je kunt er voor weinig eten en drinken, alles goed verzorgt. Op het park zelf is genoeg te doen, ook redelijk betaalbaar. Enige minpunt vind ik dat je het zwemmen in het meer (afgezette gedeelte) per half uur moet betalen. Park is echt een aanrader.

Familie mit Kindern, Juli 2015
"Mooi park waar veel te doen is!"übersetzen
saskia_luijmes
6,0

27.07.2015 Het is een mooi en compleet park met haven en veel faciliteiten! De weg er naar toe is bochtig en duurt lang. Meer met kiezelstrand of grof-zandstrand. Waterschoentjes aan. Zandstrand mag beter onderhouden worden. Het huisje is ruim. Trap kraakt enorm en afzuigkap erg vettig! Huisje is gehorig. Zonder traphekje onderaan de trap en woonkamer die wat lager ligt (twee traptredes) is het wel even opletten op een net lopende dreumes! Vloerkleed dik en op zich prettig maar zag er smoezelig uit. We misten kunststof kinderbestek. Geen NL-animatie (raar, hoogseizoen!), maar de dames werkten wel heel enthousiast! De promenade heeft restaurants en ijssalons. Goed eten daar! Pizzeria onderaan de piste Slunecna is werkelijk heerlijk en betaalbaar. Service: extra matrasje voor campingbedje. Denk aan overal borg betalen: cash op zak!! Restaurant Neptunus is betaalbaar en prima voor een keertje uit eten. Zwembad eenvoudig.

Ferienparks Landal Marina Lipno***** - Jetzt günstig buchen bei:

Familie mit Jugendlichen, Juli 2015
"Topvakantie !"übersetzen
jwm de rooij
9,0

04.08.2015 Prachtige omgeving, in de nabije omgeving zijn al heel veel verschillende activiteiten mogelijk en binnen 1 uur rijden nog veel andere bezienswaardigheden, trips en activitieten.

Familie mit Kindern, Juli 2015
"Geweldige vakantie gehad"übersetzen
marieke
7,0

13.08.2015 Super vakantie gehad mooie omgeving mooi park veel te doen wij waren er 2 weken maar hebben tijd tekort gehad om alles te kunnen doen.
De meiden van 4 en 6 willen weer terug het zwembad is wel een minpuntje klein en tegen betaling maar als je tussen 10 en 2 ging zwemmen kon je je geld terugvragen bij de receptie. Verder is het wildpark altenfelden in oostenrijk een aanrader erg mooi park. Al met al een top vakantie gehad volgend jaar weer☺

Familie mit Jugendlichen, Juli 2015
"Gaaf park, mooi weer wel een pre"übersetzen
MichelleW
7,0

06.08.2015 Wij (46, 42, 19, 16) verbleven twee weken in appartement 218 (type 4B1). Het park is heel mooi gelegen aan het Lipnomeer en is ook mooi opgezet. Voor dagen op of rond het park is mooi weer wel fijn, anders is er niet heel veel te beleven... Hieronder de pluspunten:
+ Schitterend park
+ Hele mooie ligging van park
+ Lipnomeer om te zwemmen, varen etc.
+ Bij aankomst veel nuttige boekjes en kortingen
+ Geen erg heuvelachtig park
+ Accomodatie in het midden van het park
+ Ruim, mooie inrichting, gerenoveerd
+ Vanaf slaapkamer uitzicht op Lipnomeer
+ Gratis Wi-Fi
+ Oven
+ Groot balkon met parasol
Ondanks het fijne verblijf wat minpunten:
- Drie wasmachines en drogers, dure wasmachine (ruim €5)
- Twee tafeltennistafels en onbeschut
- Betaald zwembad (wel kortingskaartjes)
- Personeel niet echt goed Engels- en Duitssprekend (alleen standaardzinnen)
- Gehorig appartement
- Erg krakende trap
Wat ik al zei, goed weer is wel belangrijk. Voor de rest helemaal top! Zeker naartoe gaan :)

Paar, Feb. 2015
"Mooi park en dichtbij de piste"übersetzen
Henk
10,0

23.02.2015 net vakantiepark met voldoende mogelijkheden. Daarnaast niet duur !!
Huisjes waren voldoende en met een mooi natuurgebied. medewerkers waren zeer vriendelijk.

"Landal Marina Lipno"übersetzen
rju
6,0

22.02.2015 Goede locatie voor een relatief goedkope wintersport vakantie.
Huisjes zijn netjes ingericht en voorzien van alle comfort. Hou wel rekening met wat wachttijden bij inchecken. Ivm controle paspoorten duurt dit wat langer.
Ski gebied is voor kinderen ideaal. Wel wat drukte bij de liften, maar dat moet je maar voor lief nemen.

Familie mit Kindern, Feb. 2015
"Kleine, kindvriendelijke piste en omgeving"übersetzen
AnLi
7,0

01.03.2015 Tweede keer met wintersport geweest. Goedkoop in vergelijking met Oostenrijk. Lessen en verhuur materiaal niet spotgoedkoop. Mooi gelegen en goed onderhouden landalpark, directe oplossing bij defecte deur. Geen last gehad van geluidsoverlast in appartement met vide. Zwembad en indoorspeltuin klein, maar fijn. Op tien min. rijden groter zwembad in Frymburk. Alles op loopafstand. Kleine, fijne piste, aardige mensen, leuke skilessen. Rodelbaan erg leuk. Leuk sfeertje rond piste. Een (zeer)ervaren skiër komt hier niet aan zijn trekken, echt voor mensen met (jonge)kinderen: top!

Familie mit Kindern, Feb. 2015
"Voor ons geen tweede keer..."übersetzen
Hans Schrijver
5,0

21.04.2015 Dat dit park van Landal is zagen wij deze keer niet als voordeel.
Andere parken van Landal vonden wij mooier. Ten opzichte van de piste prima. De tjechische mensen vinden (en dan bedoel ik niet zo zeer op het park) wij niet vriendelijk en klantgericht.
Ook moet Landal vermelden dat als je niet van te voren de lessen regels je het risico loopt dat je kinderen Geen groepsles kunnen krijgen, dit was voor ons echt een minpunt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen