Ankunft
Abreise
ab € 54
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Wir durchsuchen Booking.com Reisewebsites und vermitteln Ihnen den günstigsten Preis!
Landal Marina Lipno*****
436 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Ferienparks Landal Marina Lipno*****
Lipno nad Vltavou 310, CZ-38278, Lipno nad Vltavou

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Landal Marina Lipno***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Lipno nad Vltavou.
Ferienparks Landal Marina Lipno aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,4 von 10, basierend auf 436 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Landal Marina Lipno***** / Lipno nad Vltavou abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

8,8
7,3
Bewertungen von:
Paar, Feb. 2015
"Mooi park en dichtbij de piste"übersetzen
Henk
10,0

23.02.2015 net vakantiepark met voldoende mogelijkheden. Daarnaast niet duur !!
Huisjes waren voldoende en met een mooi natuurgebied. medewerkers waren zeer vriendelijk.

"Landal Marina Lipno"übersetzen
rju
6,0

22.02.2015 Goede locatie voor een relatief goedkope wintersport vakantie.
Huisjes zijn netjes ingericht en voorzien van alle comfort. Hou wel rekening met wat wachttijden bij inchecken. Ivm controle paspoorten duurt dit wat langer.
Ski gebied is voor kinderen ideaal. Wel wat drukte bij de liften, maar dat moet je maar voor lief nemen.

Familie mit Kindern, Feb. 2015
"Kleine, kindvriendelijke piste en omgeving"übersetzen
AnLi
7,0

01.03.2015 Tweede keer met wintersport geweest. Goedkoop in vergelijking met Oostenrijk. Lessen en verhuur materiaal niet spotgoedkoop. Mooi gelegen en goed onderhouden landalpark, directe oplossing bij defecte deur. Geen last gehad van geluidsoverlast in appartement met vide. Zwembad en indoorspeltuin klein, maar fijn. Op tien min. rijden groter zwembad in Frymburk. Alles op loopafstand. Kleine, fijne piste, aardige mensen, leuke skilessen. Rodelbaan erg leuk. Leuk sfeertje rond piste. Een (zeer)ervaren skiër komt hier niet aan zijn trekken, echt voor mensen met (jonge)kinderen: top!

Ferienparks Landal Marina Lipno***** - Jetzt günstig buchen bei:

Familie mit Kindern, Feb. 2015
"Voor ons geen tweede keer..."übersetzen
Hans Schrijver
5,0

21.04.2015 Dat dit park van Landal is zagen wij deze keer niet als voordeel.
Andere parken van Landal vonden wij mooier. Ten opzichte van de piste prima. De tjechische mensen vinden (en dan bedoel ik niet zo zeer op het park) wij niet vriendelijk en klantgericht.
Ook moet Landal vermelden dat als je niet van te voren de lessen regels je het risico loopt dat je kinderen Geen groepsles kunnen krijgen, dit was voor ons echt een minpunt.

Familie mit Kindern, Feb. 2015
"Mooie huisjes en mooie omgeving, te druk skigebied"übersetzen
m.peeren
5,0

26.02.2015 Vorig jaar voor hetzelfde totaal bedrag in Italie met vol pension direct aan de piste gezeten, aan een veel groter en niet overvol ski-gebied, dus goedkoop kan ik het helaas niet noemen.
Erg kind onvriendelijk lift personeel. Kinder oefen veldje is alleen voor lessen en snowboard kinderen mogen er niet op

Binnen speeltuin en zwembad schandalig duur zeker voor Tjechische begrippen.

Helaas buiten de piste meer ongelukken dan op de piste omdat men er vind dat je in een natuurgebied wel een vakantie park mag bouwen maar er vervolgens niet mag strooien (alsof dat de enige manier is van sneeuw en ijsvrij houden). In ieder geval bedank voor de gekneusde nek waar mijn vrouw nu nog last van heeft. (paden van en naar de piste spek glad).

Huisje was prachtig, ruim en compleet echter ernstig gehorig. service bij gebreken was ook prima. Gastenkaart sloeg nergens op, overal zou je er korting mee kunnen krijgen, hebben alleen bij ski passen gebruik kunnen maken verder werd deze overal geweigerd.

Paar, Jan. 2015
"Super mooi appartement"übersetzen
Esther
10,0

28.01.2015 We hebben het weer prachtig gehad. We komen hier elk jaar. De appartementen prima, maar hier en daar laat het zeil op de vloer los, dat is jammer. Ook missen wij een deurmat. Deze kun je er ook niet zelf neerleggen, omdat als je de deur opendoet, de deur deze voor zich uit schuift, dus dat helpt niet. Misschien een vaste deurmat in de vloer? Verder prima.

Familie mit Kindern, Dez. 2014
"Geweldig park!"übersetzen
Maria
9,0

03.01.2015 Omdat in Resort Walensee het zwembad gesloten was, hebben wij omgeboekt naar Marina Lipno. Wij waren zeer sceptisch omdat we veel zin hadden in Resort Walensee in Zwitserland. Maar Marina Lipno heeft al onze verwachtingen overtroffen. Een prachtig gelegen park, goed bereikbaar, mooie pistes, top skischool voor de kids, mooi zwembad, lekker eten, heel goed betaalbaar. Kortom, voor herhaling vatbaar...

Familie mit Kindern, Dez. 2014
"Geweldige plek, fantastisch appartement."übersetzen
Carpe diem
7,0

10.02.2015 Super fijne accommodatie. Echt een heerlijk appartement met een mooi uitzicht. 200 meter van de skipiste. We zijn hier al eerder geweest, het blijft een prachtige plek. Ontzettend leuke rodelbaan.
Een heerlijke plek met kinderen, echt genoten. We komen graag terug.

Paar, Sept. 2014
"Prima plek Tjsechie"übersetzen
Agaath Zuijderduijn
9,0

04.12.2014 Dit vakantiepark ziet er prima uit met veel recreatiemogelijkheden, zowel binnen het park als in de directe omgeving.
Het park is relatief snel te bereiken vanuit Nederland

Paar, Sept. 2014
"Mooi park, maar slechte geluidsisolatie."übersetzen
Jacco
4,0
6,0

18.09.2014 Wij vonden het park mooi, d.w.z. prachtig gelegen (uitzicht op het Lipnomeer), goed onderhouden (buiten) en veel mogelijkheden tot dagtrips. Prachtige natuur in de omgeving.

Belangrijk nadeel vonden wij de gehorigheid van de huisjes. De meeste huisjes zijn ruim en hebben een vide. De vide is een grote open ruimte waarlangs de trap en de gang op de eerste etage lopen en functioneert als een soort klankkast waardoor alle geluiden worden versterkt. Verder zijn de houten trappen direct bevestigd aan de muur, waardoor je voortdurend je buren hoort (traplopen, praten, rennende kinderen, televisie). Dit heeft ons toch wel bijzonder gestoord.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen