Hotelbewertungen Ferienparks Landal Marina Lipno*****

Landal Marina Lipno*****
407 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Ferienparks Landal Marina Lipno*****
Lipno nad Vltavou 310, CZ-38278, Lipno nad Vltavou

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Landal Marina Lipno***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Lipno nad Vltavou.
Ferienparks Landal Marina Lipno aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,5 von 10, basierend auf 407 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Landal Marina Lipno***** / Lipno nad Vltavou abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Een aanrader."übersetzen
Grietje2306
8,0

22.07.2014 Wij zijn net een dag terug van dit park. Wij zaten met z'n vieren in een klein 4-6 persoons appartement, nr 249. Klein, maar van alle gemakken voorzien: oven, vaatwasser, magnetron, ligbad, klein balkon etc. In de buurt, op loopafstand, is van alles te doen: mountainbiken, rodelen, klimmen in het klimparcours, boomkroonpad, zwemmen, boottocht enz. Wij zijn naar een klimpark in een stadje verderop geweest, het Adventure park. Hoogtes van 16 mtr. Bij de vele kraampjes die gerund worden door vietnamezen, kun je prima afdingen. Wij hebben heerlijk gegeten bij HM Steaks. Een bezoek aan het oude stadje Cesky Krumlov is ook een aanrader. Daar is ook een grote supermarkt, Kaufland. De supermarkt Coop, op loopafstand van het park, is op zich prima, maar bevoorrading is niet je van het en weinig keuze. Zwembad, wat niet bij het park hoort, viel ons heel erg tegen. Klein en saai.

Familie mit Kindern, Mai 2014
"Geweldige week gehad"übersetzen
familie Orsel
9,0

27.05.2014 wij zijn hier een week in appartement 643 geweest, geweldig.
Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 1 dochter van 3. We zijn hier geweest met vrienden van ons met ook een dochter van 4.
Alles wat ik kon bedenken was aanwezig in dit huisje, zelfs nog extra's. zoals een extra rekje in de douche en een extra kast in de kamer.
Het appartement is ruim genoeg. eettafel met 6 lederen stoelen. 2 luie lederen fauteuils en een lederen bank. grote kast met tv en dvd speler en een open keuken. genoeg sfeerverlichting. 2 slaapkamers met een opbergkast voor je kleding en nachtlampjes.
Er is genoeg te doen op het park zelf en anders wel in de omgeving.
Maar s morgens wakker worden en de gordijnen open doen was hier wel een geweldige ervaring. Wat een uitzicht, je kijkt uit over het lipno meer
Voor onze dochters was het springkussen wat voor het appartement lag helemaal geweldig, en anders wel de zandbak eromheen. We zijn niet eens aan de andere speeltuinen toe gekomen.
Echt een aanrader.

Familie mit Jugendlichen, Mai 2014
"Fantastische plek !!!"übersetzen
AMCJL
8,0

11.05.2014 Wij, gezin met twee kinderen van 12 jaar zijn net terug van wederom een weekje Marina Lipno, appartement nummer 430. Een super groot appartement met direct uitzicht over de haven en het meer. De woonkamer heeft twee heerlijke lederen zitbanken en twee lederen fauteuils. De zeer grote keuken is van alle gemakken voorzien en heeft veel opbergruimte. Ook heeft dit appartement een groot eigen terras met direct uitzicht over het meer. Er zijn twee slaapkamers, waarvan er eentje heel groot. Beide slaapkamers hebben boxspring bedden voor een goede nachtrust. Ook voor de 4 gehuurde fietsen is er berging bij de woning. De badkamer is ruim en alles is aanwezig. Er is altijd wel wat te doen voor de kinderen, fietsen, watersport, zwemmen, sauna, stoeltjeslift, voetballen, pijl en boog schieten, kabelbaan, bowlen, enz. Er zijn diverse goede restaurants op het park of in de directe omgeving te vinden. Al met al een zeer geslaagde week en komen zeker terug in dit appartement !!

März 2014
"Mooi park in prachtige omgeving"übersetzen
Jansen
9,0

25.03.2014 Wij, echtpaar met 2 honden, hebben een geweldige week gehad in Landal. Het was deze periode (17-24 mrt) erg rustig (heerlijk!) en het is een mooie omgeving met prachtige stadjes, mooie wandelpaden en hondvriendelijk. ( De enkele wandelaar die je tegenkomt heeft vaak ook hun hond los lopen. Bij het tegenkomen van wandelaars zonder hond hebben we de honden even aangelijnd.) De mensen zijn er uiterst vriendelijk en vaak lukt het met Duits en/of Engels met ze te communiceren. Landal heeft op een geweldige plek dit park neergezet, voor ieder wat wils. (wandelen, cultuur, fietsen, meer-activiteiten, skiën (dit jaar vroeg afgelopen), skeeleren enz).Tevens zijn de prijzen in het laagseizoen erg gunstig geprijsd.

Familie mit Kindern, März 2014
"Volgend jaar zeer zeker weer"übersetzen
Mayke
10,0

11.03.2014 Het zeer ruime en schone appartement (nummer 430) op de begane grond met uitzicht op het meer was perfect gelegen. Goede bedden ook, ruim voldoende zitplaatsen in de zithoek (2x2zits en 2 fautuilles). Nederlandse zenders op de TV. Dicht bij de piste, dicht bij de winkel, dicht bij de Bollo Club, speeltuintje aan de overkant. Restaurant Neptunus een paar deuren verder. Alles was binnen 3-5 minuten te belopen, ideaal!! Het ski seizoen was nog niet voorbij maar helaas was er enkel op de pistes sneeuw. In de loop van de dag werd deze ook wat papperig. Al met al hebben we prima kunnen skien, wij zijn dan ook beginners. Door de weinige sneeuw ook twee dagen kunnen doorbrengen in de omgeving wat de moeite waard was.

Geschäftsreise, Feb. 2014
"Wintersport weekje"übersetzen
Imke
6,0
8,0

02.03.2014 Landal Lipno blijft een prima bestemming voor een weekje wintersport met kinderen. Helaas dit jaar weinig sneeuw dus het park was groen. Op de piste lag wel voldoende sneeuw op te kunnen boarden en skiën maar de kwaliteit werd gedurende de dag wel minder. Voor kinderen zijn er leuke lessen te boeken met een minimaal van 3 dagen. Als je kind al een paar jaar hier les heeft is het wel jammer dat daar geen groep voor is. De supermarkt is dichtbij net als voldoende eet gelegenheden, al is het aantal Tsjechische gerechten inmiddels wel beperkt en neemt de internationale keuken echt de overhand. Helaas dit jaar een appartement naast de ski opberg plaats wat een hoop extra herrie met zich mee brengt in de ochtend.

Familie mit Kindern, Feb. 2014
"Mooie plek voor een korte vakantie"übersetzen
Pjotterke
9,0

25.02.2014 Park ligt mooi aan een meer kort bij de piste bij veel sneeuw kunje vanuit je appartement zou naar de piste glijden. Eetgelegenheden zijn er genoeg in de buurt enook betaalbaar. Op de piste , geen groot ski gebied, genoeg eetmogelijkheden ook de prijs is goed. Nog geen 2 euro voor een halve liter bier. Ski passen zijn nog btaalbaar. Voor zeer lange tochten is dit gebied niet geschikt. Prima voor gezin met kinderen. Ga voor prima friet vooral langs bij "Fresh from Holland" echte nederlandse snacks toppie joppie

Familie mit Kindern, Feb. 2014
"Super plek, vooral app 622 . op begane grond"übersetzen
Marc
9,0

13.06.2014 Wij verbleven in appartement 622, begane grond dus geen trappen op met skischoenen en makkelijk boodschappen naar binnen brengen. Schitterend uitzicht over het meer en zomers springkussen dichtbij (geen last van). Veel te doen zowel in de winter als zomer. Aanrader voor de mei vakantie met kinderen, veel sportieve uitjes.

Freunde, Feb. 2014
"Mooi gelegen park voor de beginnende skiier"übersetzen
Jan
10,0

17.02.2014 Wij hadden een mooi 4-6 pers. huisje (nr 560) op de bovenste 2 etages van het complex, met fraai uitzicht over de kleine jachthaven en het meer. Ondanks het alweer wat verouderde interieur was alles goed onderhouden en schoon. Voor 4 pers. ook heerlijk ruim. Afgesloten skiberging op de begane grond, ideaal en de lift op 300 meter. Ondanks temperaturen flink boven nul tot plus 13 was het meer deels bevroren zodat er geschaatst kon worden. Echt prachtig om vanaf het meer de omgeving te aanschouwen. Het park wekt een ontspannen indruk en wordt goed onderhouden. Alle voorzieningen bevinden zich echt op max. 5 minuten loopafstand. Ski- en schaatsverhuur was op de begane grond (ideaal) of bij de 2 intersport vestigingen op 100 meter. Complimenten voor de Tsjechen; ondanks de zon en hoge temperaturen lagen de pistes er elke ochtend weer prima bij. Deze zijn wel echt voor de beginnende skieër en helaas erg beperkt. Graag meer km's! Leuke funparkjes. Prijs/kwaliteit is hier top.

Freunde, Jan. 2014
"Goed onderkomen voor acceptabele prijs"übersetzen
bert
5,0
8,0

05.02.2014 accomodatie is goed verzorgd. omgeving is netjes verzorgd. personeel zeer behulpzaam en spraken engels en duits. prijs kwaliteitverhouding is goed. kamers waren keurig ingericht en in ons appartement waren zeer goede bedden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie viele Gläser Alkohol trinken Sie an einem durchschnittlichen Urlaubstag?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen