Ankunft
Abreise
ab € 50
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Landal Marina Lipno*****
428 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Ferienparks Landal Marina Lipno*****
Lipno nad Vltavou 310, CZ-38278, Lipno nad Vltavou

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Landal Marina Lipno***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Lipno nad Vltavou.
Ferienparks Landal Marina Lipno aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,4 von 10, basierend auf 428 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Landal Marina Lipno***** / Lipno nad Vltavou abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Jan. 2015
"Super mooi appartement"übersetzen
Esther
10,0

28.01.2015 We hebben het weer prachtig gehad. We komen hier elk jaar. De appartementen prima, maar hier en daar laat het zeil op de vloer los, dat is jammer. Ook missen wij een deurmat. Deze kun je er ook niet zelf neerleggen, omdat als je de deur opendoet, de deur deze voor zich uit schuift, dus dat helpt niet. Misschien een vaste deurmat in de vloer? Verder prima.

Familie mit Kindern, Dez. 2014
"Geweldig park!"übersetzen
Maria
8,0

03.01.2015 Omdat in Resort Walensee het zwembad gesloten was, hebben wij omgeboekt naar Marina Lipno. Wij waren zeer sceptisch omdat we veel zin hadden in Resort Walensee in Zwitserland. Maar Marina Lipno heeft al onze verwachtingen overtroffen. Een prachtig gelegen park, goed bereikbaar, mooie pistes, top skischool voor de kids, mooi zwembad, lekker eten, heel goed betaalbaar. Kortom, voor herhaling vatbaar...

Paar, Sept. 2014
"Prima plek Tjsechie"übersetzen
Agaath Zuijderduijn
10,0

04.12.2014 Dit vakantiepark ziet er prima uit met veel recreatiemogelijkheden, zowel binnen het park als in de directe omgeving.
Het park is relatief snel te bereiken vanuit Nederland

Ferienparks Landal Marina Lipno***** - Jetzt günstig buchen bei:

Paar, Sept. 2014
"Mooi park, maar slechte geluidsisolatie."übersetzen
Jacco
6,0

18.09.2014 Wij vonden het park mooi, d.w.z. prachtig gelegen (uitzicht op het Lipnomeer), goed onderhouden (buiten) en veel mogelijkheden tot dagtrips. Prachtige natuur in de omgeving.

Belangrijk nadeel vonden wij de gehorigheid van de huisjes. De meeste huisjes zijn ruim en hebben een vide. De vide is een grote open ruimte waarlangs de trap en de gang op de eerste etage lopen en functioneert als een soort klankkast waardoor alle geluiden worden versterkt. Verder zijn de houten trappen direct bevestigd aan de muur, waardoor je voortdurend je buren hoort (traplopen, praten, rennende kinderen, televisie). Dit heeft ons toch wel bijzonder gestoord.

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Geweldig park met vele mogelijkheden."übersetzen
annelies1981
9,0

29.08.2014 Park ligt prachtig aan het meer. We hadden 4-6 persoons appartement. Was schoon en ruim met oa vaatwasser en oven. Vele mogelijkheden om het park (loopafstand en betaalbaar) heen: strand, zwembad, rodelbaan, klimpark, stoeltjeslift, boomkroonpad, restaurants, verhuur van oa fietsen, boten, inline-skates, Bollo-club. Echte minpunten kan ik niet benoemen, we komen zeker terug.

Gruppenreise, Aug. 2014
"Geslaagde vakantie"übersetzen
Fam. Heijligen
8,0

18.09.2014 Op het park zelf is weinig of niets aan te marken, park is prachtig gelegen en de bungalows zijn ruim en van alle gemak voorzien. Er is veel te doen in de omgeving en je kan er spotgoedkoop eten. Alleen jammer dat de klantvriendelijkheid van de Tsjechen soms ver te zoeken is, we hadden zelfs de indruk dat ze de Russische arrogantie aan het overnemen zijn.Toch al bij al een geslaagde vakantie gehad.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Mooi park, perfecte ligging"übersetzen
Patricia
7,0

18.08.2014 Mooi ruim en schoon appartement verdeeld over twee verdiepingen (nummer 330). Balkon was bij onze accommodatie aan de krappe kant voor vier personen. Alle balkons van de hoekappartementen in dit gebouw zijn kleiner dan de balkons van de tussenappartementen. Daar staat tegenover dat het appartement wel een meter dieper is, en er meer ramen zijn. Keuken is volledig incl. magnetron, oven en afwasmachine. Douchen in bad is wat ongelukkig. Ons appartement had uitzicht op de jachthaven en de hele dag zon op het balkon. De naastgelegen camping brengt wat rumoer wat af en toe hinderlijk was, doordat jongelui laat op de avond/begin van de nacht zich ophielden op de boulevard. Er zijn veel activiteiten voor de kinderen en vanuit Lipno is het gemakkelijk om bezienswaardigheden te bekijken, het ligt heel centraal. Supermarkt vlakbij, evenals restaurants. ook op het park zijn restaurants, maar die zijn relatief wat duurder dan buiten het park.

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Top park met mooi weer!"übersetzen
Ralf
9,0

11.08.2014 We hebben hier 14 dagen onze zomervakantie mogen vieren in appartement 269 op de begane grond. Prachtig onderhouden vakantiepark en een paradijs voor kinderen als het zonnig weer is! Want als het regent is er niet echt veel te doen, het indoorspeelparadijs Hopsarium en het zwembad zit gelijk VOL. Maar met mooi weer is het genieten aan het meer en rondom de bungalows. Heerlijke restaurantjes in de buurt en vooral niet duur! Het enige wat ons tegenviel was de gehorigheid van de appartementen... als je op de begane grond ligt hoor je echt ALLES wat er boven je gebeurt.... Al met al een fijne vakantie gehad maar 14 dagen is echt te lang.

Paar, Aug. 2014
"Studio was zeer slecht"übersetzen
rian van de sanden
8,0

10.08.2014 we komen hier al een aantal jaren met 2 kleine hondjes, in juni een studio gehad nummer 127, supergoed! maar nu zaten we in 126 dat was echt slecht!! je kon zien dat er een grote hond in had gezeten, veel hondenharen, hele plukken zelfs, slecht schoongemaakt, je rook echt de hond nog, stoel kapot, koffiezetter kon zo de vuilnisbak in, maar het aller ergste was de bedbank, helemaal versleten er was echt niet op te slapen, wel meteen 2 nieuwe bedden gekregen, maar in deze studio gaan we nooit meer zitten! verder vind ik landal nog steeds super, je moet alleen wel een goed onderkomen treffen en dat verschilt nog al eens

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Mooie accommodatie met teveel bijbetalen"übersetzen
Ana
5,0
6,0

02.09.2014 De accommodatie is fantastisch. Wij hadden een 6/8 appartement met uitzicht op het meer. Omdat wij helemaal bovenaan zaten (maisonnette) hadden wij geen last van de buren. Het meer is mooi en heeft mooie stranden. Supermarkt is in de buurt (met lokale prijzen). Helaas moet je bijbetalen voor zwembad en indoor speeltuin. Dit verwacht je niet bij Landal, het staat wel op de site maar niet zo expliciet. Er is veel te doen in de omgeving (tegen betaling) dus men kan zich de hele tijd vermaken. Je krijgt van Landal de Lipno Card, deze geeft je recht op kortingen bij bedrijven/attracties/activiteiten in Lipno en omgeving. Helaas zijn er tijdens het hoogseizoen zoveel voorwaarden aan verbonden dat je er amper gebruik van kunt maken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen