Hotelbewertungen Ferienparks Landal Marina Lipno*****

Landal Marina Lipno*****
421 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Ferienparks Landal Marina Lipno*****
Lipno nad Vltavou 310, CZ-38278, Lipno nad Vltavou

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Landal Marina Lipno***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Lipno nad Vltavou.
Ferienparks Landal Marina Lipno aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,5 von 10, basierend auf 421 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Landal Marina Lipno***** / Lipno nad Vltavou abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

8,6
8,8
Bewertungen von:
Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Geweldig park met vele mogelijkheden."übersetzen
annelies1981
9,0

29.08.2014 Park ligt prachtig aan het meer. We hadden 4-6 persoons appartement. Was schoon en ruim met oa vaatwasser en oven. Vele mogelijkheden om het park (loopafstand en betaalbaar) heen: strand, zwembad, rodelbaan, klimpark, stoeltjeslift, boomkroonpad, restaurants, verhuur van oa fietsen, boten, inline-skates, Bollo-club. Echte minpunten kan ik niet benoemen, we komen zeker terug.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Mooi park, perfecte ligging"übersetzen
Patricia
7,0

18.08.2014 Mooi ruim en schoon appartement verdeeld over twee verdiepingen (nummer 330). Balkon was bij onze accommodatie aan de krappe kant voor vier personen. Alle balkons van de hoekappartementen in dit gebouw zijn kleiner dan de balkons van de tussenappartementen. Daar staat tegenover dat het appartement wel een meter dieper is, en er meer ramen zijn. Keuken is volledig incl. magnetron, oven en afwasmachine. Douchen in bad is wat ongelukkig. Ons appartement had uitzicht op de jachthaven en de hele dag zon op het balkon. De naastgelegen camping brengt wat rumoer wat af en toe hinderlijk was, doordat jongelui laat op de avond/begin van de nacht zich ophielden op de boulevard. Er zijn veel activiteiten voor de kinderen en vanuit Lipno is het gemakkelijk om bezienswaardigheden te bekijken, het ligt heel centraal. Supermarkt vlakbij, evenals restaurants. ook op het park zijn restaurants, maar die zijn relatief wat duurder dan buiten het park.

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Top park met mooi weer!"übersetzen
Ralf
9,0

11.08.2014 We hebben hier 14 dagen onze zomervakantie mogen vieren in appartement 269 op de begane grond. Prachtig onderhouden vakantiepark en een paradijs voor kinderen als het zonnig weer is! Want als het regent is er niet echt veel te doen, het indoorspeelparadijs Hopsarium en het zwembad zit gelijk VOL. Maar met mooi weer is het genieten aan het meer en rondom de bungalows. Heerlijke restaurantjes in de buurt en vooral niet duur! Het enige wat ons tegenviel was de gehorigheid van de appartementen... als je op de begane grond ligt hoor je echt ALLES wat er boven je gebeurt.... Al met al een fijne vakantie gehad maar 14 dagen is echt te lang.

Paar, Aug. 2014
"Studio was zeer slecht"übersetzen
rian van de sanden
8,0

10.08.2014 we komen hier al een aantal jaren met 2 kleine hondjes, in juni een studio gehad nummer 127, supergoed! maar nu zaten we in 126 dat was echt slecht!! je kon zien dat er een grote hond in had gezeten, veel hondenharen, hele plukken zelfs, slecht schoongemaakt, je rook echt de hond nog, stoel kapot, koffiezetter kon zo de vuilnisbak in, maar het aller ergste was de bedbank, helemaal versleten er was echt niet op te slapen, wel meteen 2 nieuwe bedden gekregen, maar in deze studio gaan we nooit meer zitten! verder vind ik landal nog steeds super, je moet alleen wel een goed onderkomen treffen en dat verschilt nog al eens

"Slechtste Landal tot nu toe"übersetzen
susan
3,0
2,0
3,0
2,0
8,0

28.07.2014 6-8 persoonsappartement is qua zitplaatsen geschikt voor 4 personen. Wel heeft de parkmanager ons dezelfde dag een extra bank geleverd, dus klachten worden serieus genomen en waar mogelijk opgelost. Appartement is compleet uitgewoond met vieze matrassen die als hangmatten liggen; schimmel in de badkamer en stinkende toiletten. Bij de voordeur staat een kakkerlakkenval.. Dan is 1900,- voor 2 weken veel geld. Een wasmachine kost omgerekend bijna 6 euro waarvoor landgenoten je schone was voor je uit de machine halen en voor de grond gooien. Bollo club is slecht opgezet en overal moet je voor betalen, zelfs voor het knutselmateriaal. Wat een verschil met Landal Hochmontafon.. Hier krijg je geen waar voor je geld en komen we zeker niet meer terug.

Enige positieve is dat je hier erg lekker en relatief goedkoop kunt uiteten. Cesky Krumlov is een aanrader!

"Fantastische vakantie!"übersetzen
jellet98
9,0

16.08.2014 Marina Lipno park is zeer mooi gelegen. Wij zaten in hoekhuisje 415. Zeer mooi, nieuw en schoon interieur. Vanuit het terras kijk je zo de promenade op. Het enige minpuntje is dat het huisje erg gehorig is.Verder is alles gewoon voorhanden in of zeer nabij dit park. Winkel heeft voldoende assortiment, is voordeliger dan in Nederland, dus waarom verder zoeken? De dames van de Receptie zijn altijd attent en kunnen je goed adviseren. De restaurantjes op en om het park zijn goed geprijsd, en je kunt er heerlijk eten.
Op paar minuten afstand de Stoeltjeslift en de Rodelbaan, plezier voor jong en oud. Aan het meer is het ook goed vertoeven met kinderen, het blijft vrij lang ondiep. Kortom: alles is aanwezig voor een prachtvakantie! Wij hebben enorm genoten!
Ouders met kinderen van 9 en 13 jaar.

Paar, Juli 2014
"Genieten in de zomer voor een kleine prijs!"übersetzen
willekevantongeren
9,0

07.08.2014 Heerlijke plek in de zomer om te vertoeven, zowel met als zonder kids. Veel te doen op het park en in de omgeving. Casky Krumlov is een prachtige stad, het boomkroonpad is super, het meer is heerlijk, kortom, heerlijke vakantie hier gehad!
Jammer dat je voor het zwembad apart moet betalen.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Top park in topomgeving!"übersetzen
j_timmers79
8,0

03.08.2014 Landal Marina Lipno is een schitterend gelegen vakantiepark. Op loopafstand heb je een (kleine) supermarkt, diverse restaurants en uiteenlopende actviteiten. De woningen zijn ruim (wij verbleven in 248). Je moet alleen niet met 4 personen in een woning willen verblijven met 1 slaapkamer, met 6 personen in een woning met 2 slaapkamers etc. Als je dat wel doet moet je niet zeuren over gebrek aan riant zitcomfort. Het is een park waarbij je automatisch verleid wordt door de diverse activiteiten zoals; fietsen (diverse soorten), varen in gehuurd bootje of waterfiets. Vervolgens is er gelijk achter het park (ook op loopafstand) een klimpark, bobsleebaan en met de sloetjeslift naar het boomkroonpad etc etc. Wat ik persoonlijk een nadeel vind is: nauwelijks privacy op je balkon of terras, m.n. in het hoogseizoen erg veel kleine kinderen wat behoorlijk overheerst, vooral v.w.b. het volume. Verder hebben wij absoluut positieve ervaringen. Bij "Tips" nog wat over vissen en boodschappen.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Mooie omgeving, verouderd park"übersetzen
Cindy van Zon
4,0
8,0

30.07.2014 Prachtige omgeving, veel te doen maar alles tegen betaling. Heerlijk en spotgoedkoop gegeten en leuke stadjes in ongeving. Uitstapje naar Oostenrijk is zo gemaakt. Strandtentje zeer vriendelijk en voor die prijzen hoef je zelf niets mee te nemen. Wij hadden appartement 6-8 pers. Waarin 1 80'er jaren, krakende slaapbank en twee rieten stoeltjes. Op het balkon 3 kuipstoeltjes. Ondanks dat dit een app was waar hond welkom is ligt er een smerig carpet in woonkamer. Stofzuiger zuigt nauwelijks dus app is slecht schoon te houden. Oud sanitair, stinkende toiletten vol met kalk. Prima bedden maar zeker geen app geschikt voor 6-8 personen. 3 wasmachines voor gehele park waarbij je mazzel hebt als je muntje lan bemachtigen. En dan hoop je maar dat je voorganger niet een middagje op pad is en je dus uren wacht op beschikbare machine. App zijn gehorig. Lijkt alsof per ongeluk Landal zijn bordje hier heeft opgehangen, zeer zeker niet Landal waardig.

"Een aanrader."übersetzen
Grietje2306
8,0

22.07.2014 Wij zijn net een dag terug van dit park. Wij zaten met z'n vieren in een klein 4-6 persoons appartement, nr 249. Klein, maar van alle gemakken voorzien: oven, vaatwasser, magnetron, ligbad, klein balkon etc. In de buurt, op loopafstand, is van alles te doen: mountainbiken, rodelen, klimmen in het klimparcours, boomkroonpad, zwemmen, boottocht enz. Wij zijn naar een klimpark in een stadje verderop geweest, het Adventure park. Hoogtes van 16 mtr. Bij de vele kraampjes die gerund worden door vietnamezen, kun je prima afdingen. Wij hebben heerlijk gegeten bij HM Steaks. Een bezoek aan het oude stadje Cesky Krumlov is ook een aanrader. Daar is ook een grote supermarkt, Kaufland. De supermarkt Coop, op loopafstand van het park, is op zich prima, maar bevoorrading is niet je van het en weinig keuze. Zwembad, wat niet bij het park hoort, viel ons heel erg tegen. Klein en saai.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen