Hotelbewertungen Ferienparks Lochend Chalets***

Lochend Chalets***
22 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Ferienparks Lochend Chalets***
Stirling, FK8 3JZ, Port of Menteith

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks Lochend Chalets*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Port of Menteith.
Ferienparks Lochend Chalets aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,2 von 10, basierend auf 22 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Lochend Chalets*** / Port of Menteith abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Nov. 2013
"Prima weekje. Aanrader!"übersetzen
Jankees Schwiebbe
7,0

13.11.2013 Voor de 9e keer Schotland en 1e keer in de buurt van Loch Lomond. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden voor activiteiten! Park is prima en ligt op een geweldige plek.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2013
"Gewoonweg fantastisch!"übersetzen
Dirk De Meyer
9,0

19.07.2013 De 'place to be' voor wie van rust houdt! Zelfs beter dan wat er op hun website wordt beloofd. Ideaal gelegen om centraal Schotland te verkennen.

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Geweldige locatie"übersetzen
Raffi
9,0

01.08.2013 We zijn hier een week geweest en vooral de locatie is geweldig. De directe omgeving is rustig, maar het is een prima plek om hier vanuit van alles te gaan ondernemen.
Het weer was ronduit prachtig, de kinderen (7 en 9) hebben zich hier erg goed vermaakt en veel gezwommen in het warme ondiepe water.
We hebben gelogeerd in de Pine Lodge en alle voorzieningen waren aanwezig.

Paar, Aug. 2012
"Super!"übersetzen
Fam David
8,0

06.09.2012 Heerlijke vakantie gehad , ondanks het soms wat mindere weer, Lochend Chalets is een heerlijke plek om te vertoeven met superzicht op het mooie meer. Heerlijk rustig. Warm welkom en eigenaren altijd direct te vinden wanneer nodig. De chalets zijn knus ingericht , en ook buiten een behoorlijk stuk prive-tuin. Overal kun je heerlijk zitten. Lochend Chalets is door de centrale ligging in Schotland een prima uitvalsbasis om rond te trekken, We komen beslist terug, want de tijd is omgevlogen!

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Heerlijke plek !"übersetzen
Tijs en Katelijne
8,0

25.09.2012 Schitterend gelegen, bij het meer, dat ondiep begint en perfect is voor kinderen om te pootjebaden en te zwemmen.

Verwacht geen park van keten met alles erop en eraan (daarmee bedoel ik restaurantjes, een subtropisch zwembad, een bowlingbaan, etc, maar net dat is de charme. Wie rust zoekt en toch mogelijkheden voor kinderen om in het water te ravotten, moet hier naartoe komen. (het water is wel frisjes ;-) )

Uiterst vriendelijke lokale familie baat de chalets uit, zorgt dat alles draait naar behoren. (er is nu trouwens ook wifi). De grotere 'appartements' hebben ook wasmachine en vaatwas, je kunt er perfect koken. Wil je iets gaan eten, moet je een ritje in de wereld maken, maar een bezwaar kan dat niet zijn in dergelijke omgeving. Een aanrader voor wie de rust wil opzoeken.

Freunde, Juli 2012
"Je moet het beleefd hebben, om het te geloven!"übersetzen
Aad van der Struijs
9,0

28.07.2012 De Lochend Chalets leveren veel meer, dan zij op Internet of in prospecti beloven.
Het op 22 juli 2012 beëindige 10daagse reisarrangement was van begin tot eind 100%. Zelfs op woensdag, 18 juli, toen highways en B-roads vol met 'floods' geconfronteerd werde, was het genieten geblazen.
Ik ben me er van bewust, dat wij de gehele week prachtig weer hebben gehad (ondanks die ene dag regen). De Highlands, de Lochs, het totale landschap zijn iedere keer weer verrasend mooi bij de verschillende luchten.
Het verblijf in de Lochend Chalets roept geen enkele 'ontevredenheid/klacht' naar boven. De ligging van de chalets aan de Loch of Memmeith levert een dikke 10 in de beoordeling op.

Paar, Juli 2012
"Riverside chalets"übersetzen
peter aitken
7,0

11.08.2012 very nice location good amenities lovely peaceful place to stay must say was very quiet considering the amount of children that were there but would definately recommend to anyone, very nice chalets with all you need and made feel very welcome when we arrived all in all will definately stay here again fantastic holiday owners very helpful

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Nog beter dan internetbeoordelingen!"übersetzen
Marielle
10,0

03.08.2012 Wij hebben altijd onze twijfels over internetbeoordelingen, maar Lochend Chalets bleek nog geweldiger dan we op grond daarvan verwacht hadden! Zeer gastvrije ontvangst, sfeervol en heel volledig ingerichte cottages (zelfs een zaklamp en vogel-/bloemengidsen zijn aanwezig) met een magnifiek uitzicht op het meer. Een gezamenlijke spelletjeskamer met leuke dvd's en spannende boeken (ook Nederlandstalig) maken het ook met slecht weer leuk. Oudere kinderen vermaken zich hier prima, voor jongere kinderen is er iets minder te doen. Het gastenboek geeft zeer veel tips voor leuke uitjes en eetgelegenheden in de omgeving. Wij zaten er eveneens in de week van de genoemde 'floods', op het park gaf dat komische situaties met de eenden, die in de plassen op het grasveld aan het zwemmen waren, en de schapen om de hoek die een eigen Loch gekregen hadden. Wij komen zeker terug!

Familie mit Jugendlichen, Juni 2012
"Schitterende omgeving, rust."übersetzen
Piet Noordegraaf
9,0

16.08.2012 Mooi chalet in een enorm mooie omgeving. Uitzicht vanuit chalet fantastisch. Staat in een zeer rustig park met een paar chalets. Je wordt vriendelijk ontvangen en kan zelf goed koken in het keukentje. Het kunnen gebruiken van gratis snel internet is top. Ontzettend veel vogeltjes bij het huis, veel vogelgeluid. Heerlijk. We hebben genoten. Kan heel mooie tochten naar steden en in de omgeving houden. Mooie wandelingen gemaakt.
Fantastisch .

Paar, Mai 2012
"Fantastische plek"übersetzen
Frans en Jenny
5,0
6,0

28.06.2012 Een goed onderhouden kleinschalig park aan een fantastisch mooi meer (Loch of Menteith) met s'avonds schitterende zonsondergangen, er zijn verschillende type chalets te huur wij zaten in de Pine Lodge wat vrij staat direct bij de ingang van het park, dit huisje was van alle moderne gemakken voorzien zoals flatscreen tv met satelliet, dvd speler + radio/cd speler, jacuzzi bad en een modern ingerichte keuken met een oven, afwas en was machine ook is er nu gratis WiFi internet in alle chalets beschikbaar. Boodschappen kan in het dichtbij gelegen plaatsje Aberfoyle waar een Co-Op zit die 7 dagen per week van 08.00 tot 21.00 uur open is tevens is er is een grote gratis parkeerplaats in het centrum aanwezig. Voor de rest een prima vakantie park voor een redelijke prijs met zeer gastvrije (jonge) beheerders, wij hebben genoten van deze vakantie en gaan zeker nog eens terug naar dit park een aanrader.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen