Hotelbewertungen Hotel Landhotel Stern****

Landhotel Stern****
8 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Landhotel Stern****
Unterstraße 253, 6416, Obsteig

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Landhotel Stern**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Obsteig.
Hotel Landhotel Stern aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,8 von 10, basierend auf 8 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Landhotel Stern**** / Obsteig abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, 2012
"Wat een verademing!"übersetzen
Harm jan
10,0

03.07.2012 Heerlijk hotel! We sliepen in de familiekamer in een apart chalet. Wat een super kamer, van alle gemakken voorzien. Het hotel is zeer geschikt voor mensen met kinderen. Er is een grote (afgesloten) tuin met veel speeltoestellen en ligbedden. Ook zijn er geiten, pony'setc. Binnen is een grote speelkamer. Ook is er kinderopvang met nl sprekende leidster. In de omgeving is veel te doen. In imst heb je een lange rodelbaan. Ook kun je daar raften, rots klimmen en mooie wandeltochten maken. Kortom, helemaal top!

Familie mit Kindern, Mai 2012
"Gezin met jonge kinderen"übersetzen
Sabine
9,0

30.07.2012 Eind mei een week in Landhotel Stern verbleven. Ondanks dat wij in het voor seizoen waren, was er een uitgebreid en gevarieerd programma voor de kinderen. Wij verbleven in een van de appartementen naast het hotel, wat een ruimte, keurig schoon, prima badkamer. Voor ontbijt en diner gingen we naar het hotel, waar het eten prima was verzorgd. Het personeel was aardig, hulpvaardig en had prima tips om de omgeving te verkennen. Al met al een aanrader waar we graag nog eens terugkomen.

Familie mit Kindern, 2011
"Super accomodatie met zeer vriendelijke mensen"übersetzen
Gerwin en Leonie & ...
8,0

16.12.2011 Wij zijn nog nooit twee keer naar hetzelfde vakantieadres geweest echter hier gaan we voor de tweede keer naar toe.
Kerst was hier een beleving, dit jaar proberen we dit weer incl. De nieuwjaarswisseling. Het sternteam doet er alles aan om het naar ieders zin te maken.

Familie mit Kindern, Apr. 2011
"Kindvriendelijk en zeer gastvrij hotel"übersetzen
Maureen

08.05.2011 via SNP geboekt, vriendelijk personeel, goede keuken, prima ontbijt
leuk voor kleine (en grotere) kinderen.
zeer mooie omgeving, mooie wandelingen in de buurt.
Geisterklamm in Leutasch is aanrader evenals de langste rodelbaan de wereld in Imst.

Familie mit Kindern, Aug. 2010
"Goed vriendelijk hotel"übersetzen
m leeuwenburgh
7,0
7,0
8,0

26.08.2010 Op doorreis naar italie 2 overnachtingen gehad. Na wat problemen met de reservering, wat uitstekend opgelost is, hebben wij een leuk verblijf gehad. Er wordt veel georganiseerd, en het eten is goed, met een uitstekende service

Familie mit Kindern, Juli 2010
"Gezellig familie hotel met goede faciliteiten"übersetzen
Tacke
9,0

22.07.2010 Kids travel reis geboekt via touroperator. Service is buitengewoon en het personeel zeer vriendelijk. Je krijgt bij aankomst een tiroler goldcard waarmee je veel activiteiten/ toegang gratis krijgt (zoals zwembad, golfcursus, schupperklettern). Aanrader om te bezoeken is de langste rodelbaan van de wereld in Imst (3,5 km).

A. Verbraak
9,0

20.03.2008 Een fantastisch familiehotel, geschikt voor jong en oud.

Gruppenreise, Jan. 2006
a.de ronde
8,0

11.01.2007 mooi hotel met goed etener was ook veel sneeuw en vanuit het hotel kan er dan uitstekend gelanglaufd worden. fijne rustige hotelbaas

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Was ist für Sie bei der Auswahl einer Stadt am wichtigsten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen