Ankunft
Abreise
ab € 149
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Eva Village****
44 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Eva Village****
Oberdorf 432, A-5753, Saalbach - Hinterglemm - Leogang

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Eva Village**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Saalbach - Hinterglemm - Leogang.
Hotel Eva Village aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,7 von 10, basierend auf 44 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Eva Village**** / Saalbach - Hinterglemm - Leogang abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

"Goed hotel"übersetzen
H. Van de Belt
Swimmingpool
8,0

15.03.2014 Het hotel ligt in het centrum van Saalbach, heel makkelijk tussen twee belangrijke liften en pistes in.
De ontvangst was netjes en attent. medewerkers zijn vriendelijk en servicegericht.
Wij hadden een eenvoudige maar nette 2-PK aan de voorzijde van het hotel. Er was 's avonds en 's nachts veel rumoer op straat. We hoorden dit goed omdat we met het raam open sliepen. Als je hier niet tegen kan vraag dan om een kamer aan de achterzijde, waarbij het niet zeker is dat je dan niks hoort. Er is nl. Een disco naast het hotel en je zit per slot van rekening midden in het centrum.
Je met de auto in de Tiefgarage zetten wat ons € 11,- per nacht kostte. Een andere mogelijkheid is er niet in de buurt.

Het ontbijt en diner was goed verzorgd en ruim voldoende.

Zwembad en wellness waren ok. Ik had de sauna wat groter verwacht, er waren maar 6 ligbedden. In het zwembad wat meer.

Wij vonden de drankjes en koffie erg duur. 1/4 liter huiswijn bij het eten was €11,- en een kopje koffie €3,80.

Familie mit Kindern, 2013
"Super hotel met vriendelijk personeel"übersetzen
Fam. Kusters
9,0

28.07.2013 Super mooi hotel met werkelijk vriendelijk personeel, lekker eten en goede ligging.alles goed geregeld en laat echt niets te wensen over. Alleen de Barman van eva was onvriendelijk en ronduit bot. Het tegenovergestelde van de rest van het personeel.

Paar, Juli 2013
"Prachtige streek ,gezellig stadje "übersetzen
Storme
6,0
9,0

11.08.2013 We hebben een prachtige reis gehad ,super vriendelijk personeel ,goede gids voor de wandelingen en mountainbike ,lekker ontbijt en vieruurtje alleen....het avondeten was voor ons veel minder , spruiten,rode kool en zuurkool zijn nog altijd wintergroenten wanneer het meer dan 30 gr is smaakt me dat niet echt .Ook veel pasta . De drank in het hotel was héél prijzig .de kamer op zich was wel mooi ,na 12 d logement mocht het stof afgedaan worden en de lakens tussenin ververst worden .
We hebben zeker genoten van onze vakantie alleen jammer van het avondeten.

Familie mit Jugendlichen, 2012
"Perfect"übersetzen
ruben101
10,0

04.08.2012 niks op aan te merken eten goed iedereen super vriendelijk als er iets is geen probleem ze regelen het meer dan halpension 's morgens alles wat je je kunt voorstellen bij het ontbijt verschillende soorten super lekker brood ,spek, eieren alles om vier uur vieruurtje met altijd verschillende taarten en salades en dan ook nog warm eten bijvoorbeeld :gebakken hesp en puree 's avonds altijd 5 gangen menu met eerst een salade buffet dan een voorgerecht dan een soep en dan keuze tussen 3 hoofdgerechten keuze tussen vlees, vis en vegetarisch en dan het dessert en als je iets niet lust krijg je iets anders en elke dinsdag zijn er bierfeesten in de eva alm juist ernaast dus echt een aanrader

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Zeker nog een keer terug"übersetzen
Fam. Moes
8,0

08.10.2012 Een mooi hotel met zeer ruime schone kamers. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam en wij hebben iedere dag weer genoten van het heerlijke eten. Er is in de omgeving genoeg te ondernemen ook met kinderen.

Familie mit Kindern, März 2012
"Ongelooflijk hotel"übersetzen
nancy van binst

26.04.2012 Eva village was op alle gebied een schitterend hotel
Vriendelijk, proper, lekker eten...elke avond 6 gangen menu, wij wouden elke avond kaasschotel eten maar geraakte er gewoon niet aan want buikje gewoon vol....
Onderhoudspersoneel ook heel vriendelijk en behulpzaam, kortom van de baas tot kleinste werknemer geen enkel slecht woord...
Thomas de barman was een genie in zijn vak...echt chapeau de cocktails die hij maakte...
Wij wouden met oudjaar terug keren met de hele familie maar helaas geen plaats niet meer...
Dit hotel als ook de streek en het skigebied is echt een aanrader..en geloof mij ik ben echt een moeilijke want sta zelf in de horeca en vind wel altijd iets niets goed maar deze keer heb ik niets om op aan te merken...

Paar, März 2012
"Klasse hotel"übersetzen
Eddy Demerre
6,0
9,0

18.04.2012 Dit hotel is vlakbij de skiliften, heeft een gezellige lounge bar naast het hotel, heeft mooie, ruime en net verzorgde kamers. Eten is heel lekker en verzorgd. Soms willen ze wel eens wat vlug alles na mekaar geven bij avondmaal maar dat is enig minpuntje. 's avonds wordt er nog eens navraag gedaan aan kamers of er nog iets ontbreekt of niet in orde is!Vriendelijke bediening. Skilokaal verwarmd, wellness gedeelte ook heel net.

Freunde, März 2012
"Dit is echt vakantie!!!"übersetzen
Julia Kloosterman
10,0

03.04.2012 we zijn meet vrienden een weekje in dit hotel geweest. Wat een verwennerij! !We hadden 2 kamers naast elkaar gevraagd, maar in 1e instantie lagen de kamers ver van elkaar. Bij navraag werden we direct geholpen en hebben geweldige kamers gekregen. Prachtig ingericht! Heerlijk ontbijt en diner 4sterren waardig. Erg vriendelijk personeel en een heerlijke wellness. War wil een mens nog meer. Betere sneeuw, want eind maart met 18 gr was niet bevorderlijk voor de sneeuwconditie. We komen vast weer, maar dan eerder in het seizoen!!

Familie mit Jugendlichen, Dez. 2011
"Een echte aanrader, geweldig"übersetzen
De Sterck
10,0

08.01.2012 Wij verbleven tesamen met onze twee kinderen (15-16) tijdens de kerstperiode en nieuwjaarperiode. Een echte familiale sfeer. Alles was perfect. Het eten, de kamers, de bediening, kortom super. De ligging van dit hotel is perfect. Je bent zo aan de skipiste. Het was een geweldige vakantie dat we inmiddels reeds geboekt hebben voor de volgende kerstperiode. SUPER, super......

Paar, Sept. 2011
"Een heerlijk hotel"übersetzen
mario

09.10.2011 Hotel Eva Village in Saalbach,is een heerlijk,eerlijk,schoon hotel
Omgeving is ook prachtig!sept.2011.Alle personeelsleden zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!
Eten is ook heerlijk.Bij ontbijt mag er ons inziens wel wat meer soorten brood,en echte koude melk geserveerd worden.
Dinner is goed!2 keer per week een buffet,de andere dagen een,4 a5 gangen menu met keuze van het hoofdgerecht
Zwembad is klasse!!!mag alleen iets warmer.
Welness is zeer mooi,en schoon!!!
Wij hadden een super kamer(211)!!!
Kortom een aanrader dit hotel!
Wij komen zeker terug!!!

1 2 3 4 5 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Umfrage

Was ärgert Sie am meisten auf Skipisten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen