Ankunft
Abreise
ab € 73
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Tauernhof****
25 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Tauernhof****
Flachauer Strasse 163, A-5542, Flachau - Flachauwinkl - Reitdorf

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Tauernhof**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Flachau - Flachauwinkl - Reitdorf.
Hotel Tauernhof aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,9 von 10, basierend auf 25 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Tauernhof**** / Flachau - Flachauwinkl - Reitdorf abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

6,7
Bewertungen von:
Sprachauswahl Bewertungen:
Freunde, Jan. 2014
"Heerlijk hotel recht tegenover de skibus"übersetzen
arjan.leen
6,0

02.02.2014 Taurenhof heeft een flinke facelift aan de voorpui gehad en gaat volgend jaar de verouderde kamers opknappen, wat overgens geen overbodige luxe is.
Niet eerder een hotel met met zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding gehad en altijd groetend en vrolijk personeel wat erg hartelijke overkomt.
Eten was voor ieder wat wils was geen probleem als dit om 20.30 uur nog uitgeserveerd moest worden, hierdoor hoefde wij ons tijdens de apreski niet te haasten.

Gruppenreise, Jan. 2014
"Mooi tentje"übersetzen
Albert
7,0

29.01.2014 mooi tent. uitstekende service - bediening. kamers beetje klein, zwembad beetje gedateerd maar prima eten. Zelfs met groepen in tiroler kostuum uitstekend. Transfer naar en van luchthaven uitstekend geregeld door receptie.

Freunde, Jan. 2014
"Wij zullen dit Hotel aan iedereen aanbevelen !!"übersetzen
Adriaan
7,0

02.02.2014 Wij zijn in heel wat hotels geweest, dit hotel heeft echt sfeer en vriendelijk personeel met gevoel voor humor. Dit hotel is ook zeker geschikt voor grotere groepen die van gezelligheid houden, als je in de horeca werkt dan ben je een entertainer en dat begrijpen zij als geen ander. Schoonmaak van de kamers prima, menu prima, het bed kraakte zo nu en dan een beetje mag verder geen naam hebben, na de stoelgang deed de afzuiger in de badkamer het ook prima, ruime keus aan zenders op de TV, snelle Wifi , lekker dat je badkleding mocht dragen in de Sauna, aan de overkant van de weg een gezellige apresskikroeg waar je tot in de laten uurtjes lekker kunt lallen. De laatste dag konden wij onze spullen opslaan in de zonnebankkamer zodat wij nog een lekkere afdaling konden maken. Kortom wij hebben echt een top week gehad, ons zien zij vast nog een keer !!

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Fantastisch (sport)hotel"übersetzen
Marco
10,0

28.10.2013 "Beste vakantie ooit !" Commentaar van onze kids (3 jongens van 8 t/m 13) na een dikke week in dit hotel. Begon al met de heenreis, niet eerst nog een uur door de bergen maar kort van de snelweg, toch lekker in een klein dorpje. De kamers zijn prima, alle voorzieningen aanwezig. Eten helemaal top. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en nog beter diner. Tussen de middag sportmaaltijd. Bij het hotel ligt een bike-park en je kunt er de hele dag perfecte mountainbikes gebruiken, zonnen, volleyballen, trampolinespringen en nog veel meer. Binnenzwembad bijna niet gebruikt vanwege mooie weer maar prima. Zelfs een was-service voor je sportkleding ... Teveel dingen te doen dus eigenlijk waren deze 10 dagen te kort. Komen zeker nog een keer terug.

Familie mit Jugendlichen, Feb. 2013
"Lekker relaxed"übersetzen
d_plas
8,0

25.02.2013 Goed hotel. Skibus voor de deur, binnen 5 minuten op de piste! Kwartiertje met de bus naar Zauchensee, ook leuk skieen daar. Ontbijt super, lekker pakken waar je trek in hebt. Diner was ook goed te doen, heerlijk soepje vooraf. Skiverhuur aan de overkant evenals een Spar voor de lekkere trek.
Wij zaten in de appartementen, mooi en groot, elke dag schoongemaakt.
Rodelen met Barbara, erg gezellige meid. Wifi niet snel. Tv alleen duitssprekende zenders.

Freunde, Jan. 2013
"Mij zien ze hier nooit meer!"übersetzen
Sonja Assenberg-Sta...
1,0
3,0

11.02.2013 Wij hebben al in behoorlijk wat hotels vertoeft maar we hebben nog nooit in zo'n slecht hotel gezeten. Het had totaal geen sfeer en was onpersoonlijk. Herrie van grote groepen gasten, muziek (!) op de gang, receptioniste die bekken trekt achter de gasten hun rug, arrogant gedrag ober, schoonmaak die niet op komt dagen, zich niet aan het menu kunnen houden, krakend bed, luide afzuiginstallatie in de badkamer, slecht ontvangst op de tv, slechte wifi, badkleding in de sauna ondanks vermeldingen dat dat niet is toegestaan, herrie in de sauna ondanks dat er staat dat het een stiltezone is, herrie van de apresskikroeg aan de overkant en toen ik op de zonnebank wilde kon dat niet omdat daar tassen en koffers werden opgeslagen van vertrekkende gasten. Duidelijk te hoge werkdruk van de medewerkers van dit hotel. Wij zullen dit nooit aan iemand aanbevelen, laat staan nog eens naar toe gaan.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2012
"Schitterende sportfaciliteiten en gastvrij"übersetzen
TROCH
9,0

06.08.2012 Dit hotel is gewoon de max, schitterende gastvrijheid, lekker eten, en goede sportfaciliteiten voor ouders en jeugd waaronder prachtige MTB's van Focus.

Freunde, März 2012
"Keurig hotel"übersetzen
John
7,0

22.03.2012 vooral de bediening en gastvrijheid van de receptioniste verdient alle lof

Paar, Juni 2011
"Super plek voor een actieve zomervakantie"übersetzen
Leon Pillich
9,0

14.08.2011 Hotel Tauernhof in Flachau is een prima lokatie voor een actieve zomervakantie. Wij gingen primair om te mountainbiken en daarvoor hebben ze super faciliteiten (incl. leenfietsen, gidsen, werkplaats, garage, afspuitplek, etc.). Maar we hebben ook nog geraft en aan andere activiteiten van het hotel meegedaan. Kamers zijn heel fraai en erg schoon. Eten is helemaal in orde. Het hotel is ook erg gezellig omdat iedereen die er is een actieve vakantie ambieert. Kortom: een top hotel waar weinig dit niets op aan te merken is. Het hotel lijkt me overigens ongeschikt voor mensen die niet op zoek zijn naar een actieve vakantie.

Familie mit Kindern, März 2011
"Heel leuke vakantie!"übersetzen
Fam Mathys
9,0

12.04.2011 We zijn deze winter voor de 2de keer naar het hotel afgereisd. Dit maal in de krokusvakantie omdat we betere sneeuwkwaliteit wilden dan vorig jaar in de paasvakantie.
We werden vriendelijke ontvangen door de receptioniste. De 2 geboekte kamers lagen nogal vrij ver van elkaar. Na bespreking met de receptioniste konden we communicerende kamers krijgen. Hiervoor dienden we niets bij te betalen.

Het eten was zoals altijd heel lekker en mooi gepresenteerd. Er was ook een galabuffet voorzien met oa kreeft, oesters en schuimwijn... Voor iedereen wat wils want er is ook altijd een buffet voorzien met verschillende lekkernijen.
Het restaurant is ook all inclusive. Er kan na het skiën om 3u nog gegeten worden aan een buffet dat bestaat uit pasta, gebakjes, groentjes,...

Ons dochtertje (3 jaar) leerde dit jaar voor de eerste keer skiën. We schreven haar op voorhand in in de skischool Fishis. Ze kreeg er een halve dag les in het Nederlands. Heel geduldige leerkrachten! Echt een aanrader.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Was ist für Sie bei der Auswahl einer Stadt am wichtigsten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen