Hotelbewertungen Camping Berggruss****

Berggruss****
145 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Berggruss****
Alois Tiefnig, A-9771, Berg im Drautal

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Berggruss**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Berg im Drautal.
Camping Berggruss aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,4 von 10, basierend auf 145 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...

Paar, Juni 2015
"Rustige boerencamping in voorseizoen"übersetzen
Johan den Boer
6,0

29.06.2015 Deze camping bezocht. De teksten van alle recent verschenen reviews kloppen nog steeds en kan ik onderschrijven. De douchetijd is nu 4 minuten voor 1 euro. De op de website aangekondige campingbar met avondvermaak, kleine snacks, ijs en dergelijke is al even dicht en wordt gebruikt als opslag. Naar verhalen en teksten krijgen wij het idee dat de boerin, mevrouw Tiefnig, de ziel, de motor en de inspiratie van de camping was. Wij hebben begrepen dat zij ernstig ziek is. Haar al drukbezette zoon Alois Tiefnig komt ’s avonds kort langs op de camping om nieuwe gasten in te schrijven en geld te innen bij vertrekkers en doet dat op een zakelijke wijze.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen