Hotelbewertungen Camping Berggruss****

Berggruss****
133 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Berggruss****
Alois Tiefnig, A-9771, Berg im Drautal

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Berggruss**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Berg im Drautal.
Camping Berggruss aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,3 von 10, basierend auf 133 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Berggruss**** / Berg im Drautal abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, 2013
"Eenvoudige camping"übersetzen
René Pigge
9,0

02.08.2013 De camping is gelegen in het dal dicht bij de Drau. Een eenvoudige camping die beschikt over een zwembad, een volleybalveld en speelveldje voor de kinderen. De eigenaresse (76 jaar) is nog steeds actief en maakt eigen kaas, worst en spek. Zeker de moeite waard om te proeven. Het sanitair wordt 3 keer per dag schoongemaakt en zijn eenvoudig te noemen. Douches werken op één Euro munten (3 minuten). Wasmachine is aanwezig. Het zwembad wordt elke ochtend schoongemaakt. Het is opmerkelijk dat om 22.00 uur iedereen stil is op de camping. Overdag was de camping bijna leeg omdat iedereen tochten maakten. Er loopt een spoor achter de camping maar geluid is niet storend (vonden wij).

Paar, Juli 2013
"Goede camping met enkele eigenaardigheden"übersetzen
A3ana
8,0

31.07.2013 De camping is eenvoudig en ligt in een prachtige omgeving. Merendeel van de kampeerders is Nederlands. Het sanitair op de camping is wat gedateerd, maar wel schoon. Campingplaatsen zijn voldoende groot, deels in schaduw. Zorg voor voldoende kabel, want het aantal aansluitpunten voor electriciteit is beperkt.
De watervoorziening is wat eigenaardig:
- warm water in de douches kost €1 voor 3 minuten
- bij de wasbakken alleen warm water
- bij de afwasgelegenheid alleen koud water
- slechts 1 plek voor wassen van kleding (behalve wasmachine, kost €4), in de wasruimte dames. Gevolg is dat iedereen (ook heren) daar in- en uitloopt om warm water te halen voor de afwas. Niet handig.
Afvalscheiding nogal uitgebreid: plastic, metaal, papier en GFT afval moeten apart worden verzameld en kunnen alleen 's avonds worden ingeleverd. Prima, maar op een camping niet zo praktisch.

Dit alles neemt niet weg dat het een leuke camping is, waar we zonder meer nog wel eens terug zouden gaan.

"Fijne camping"übersetzen
Corine
8,0

28.07.2013 Fijne, gemoedelijke camping. Ingesteld op gezinnen met jonge kinderen. De trein (rijdt 's nachts niet) en de weg langs de camping hebben wij niet als storend ervaren. De eigenaresse is een vriendelijke vrouw, met humor. Voor onze grote tent met luifel was de plek die wij hadden groot genoeg.
De omgeving is prachtig. Een camping om nog een keer terug te komen!

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Leuke basiscamping voor mensen zonder wensen"übersetzen
Pieter
7,0

27.07.2013 Goede basiscamping circa 60 - 80 plekken. Plaatsen zijn afgebakend (60 - 70 m2). Een luifel voor de voortent is meestal geen optie. In onze periode was er ruimte voldoende.
Kenmerken:
Lawaaierige goederentrein tussen 5.00 - 5.30 (niet in weekend) Drukke weg langs de camping die goed hoorbaar is. Zwembad 9 x 4 meter, 1 meter diep. Sanitair schoon, alleen warm water (geen koud) bij de wasbakken, in de dames wasgelegenheid wasmachine en een warmwater tapppunt. Er zijn heren die gewoon naar binnen lopen.
1 euro voor 3 minuten douchen (timer), 2 douches voor de heren en 2 voor dames. 4 diepe metalen afwasbakken, met alleen koud water. Afval moet zeer goed gescheiden worden.
Kinderen vermaken zich in de speeltuin, of met de katjes vd boerderij. (12, 10 en 4 jaar). Om 22.00 uur is het stil op de camping.
Om 8 uur komt de bakker op de camping.
Heerlijke tijd gehad op deze camping. Als we weer naar deze omgeving gaan dan zou ik weer voor deze camping kiezen.

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Uitstekende rustige camping voor gezinnen met kids"übersetzen
Sander
8,0

25.07.2013 Heel prettig verblijf gehad op deze eenvoudige maar schone camping. Vooral Nederlandse gezinnen weten de camping te vinden. De kids vermaken zich uitstekend met elkaar. Enig minpunt: de lokale weg die voor de camping loopt is overdag behoorlijk druk en maakt behoorlijk wat lawaai en aan de andere kant loopt een spoorlijn met 3 a 4 keer per uur een trein. Maar dat mag de pret niet drukken. Een aanrader.

"Prima camping"übersetzen
Duck Vaandrager
9,0

19.08.2013 Camping Berggruss is ons prima bevallen ruime plek deels in de schaduw
deels in de zon waar overwegend gezinnen met kinderen tot 12 jaar kamperen.Op de dag gaat iedereen weg en is het lekker rustig.Anderen hebben reeds de juiste informatie gegeven en daar valt niets aan toe te voegen.Zoals ook is aangegeven zeker een camping om terug te keren.
want wij hebben naar ons zin daar gehad.

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Prima camping voor gezinnen met jonge kinderen"übersetzen
Kampeerder
8,0

17.08.2013 Mooie kleine camping gelegen in het dal nabij de Drau. De plaatsen zijn voldoende groot, maar kampeer je zoals wij met caravan/voortent en luifel, dan kun je de combinatie het best dwars op de plaats zetten. Anders sta je bijna bij de overburen in de voortent. Het sanitair is prima, en word 3 keer per dag schoongemaakt. Het afval kan een halfuur per dag gescheiden worden ingeleverd, onder toeziend oog van de eigenaresse. Met name door de hoge temperatuur( bijna 40 graden), hebben onze kinderen genoten van het zwembad. Deze word elke ochtend netjes schoongemaakt. Wat opvalt is dat om 11 uur in de avond vrijwel iedereen in bed ligt. Overdag is rustig op de camping, omdat de meeste mensen uitstapjes maken. De Karinthie kaart is hierbij haast een must, gezien de entree prijzen voor bezienswaardigheden niet mis zijn. De kaart kost voor 2 volwassenen en 2 kinderen €103,- voor 1 week. Maar dan kun je bijna overal gratis, of voor gereduceerd tarief in.
Wij gaan zeker nog eens!

"Fijne plek"übersetzen
Marijke
8,0

13.08.2013 Twaalf jaar geleden voor het laatst in Berg geweest op deze camping. Nu weer terug maar dan zonder kinderen.
Ook nu hebben wij er weer met veel plezier gekampeerd. De camping is klein, rustig en voor kleine kinderen is er van alles te doen. 's Morgens om 8.00 uur komt de bakker die ook wat beleg verkoopt en en krant voor de liefhebber.
In het dorp is een grotere supermarkt voor de dagelijkse boodschappen.
Het sanitair is schoon en wordt 2 keer per dag gepoetst.
De eigenaresse is bijzonder aardig en komt regelmatig de camping oplopen om een praatje te maken met deze en gene.
Kortom, een fijne plek om een paar weken in de zomervakantie te vertoeven.

Freunde, Juli 2013
"Topper"übersetzen
annet

14.08.2013 mooie en rust gevende camping,lekker zwembad
zeer gast vrij en heel vriendelijke beheerders.komen zeker nog een keer terug.een echte aanrader voor mensen die niet van een drukke camping houden.en een schitterende omgeving.

Paar, Juli 2013
"Deze komt in ons favorietenlijstje"übersetzen
E. Perik
7,0

09.08.2013 We hadden met vrienden deze camping voor een week geboekt.
Na 1 dag wisten we al dat we hier de hele vakantie wel wilden doorbrengen en direct een week bijgeboekt.
Een camping die rust uitstraalt en rust geeft, ondanks dat er veel kinderen waren.
Mooie plaatsen met zon en/of schaduw.
Sanitair is netjes en schoon.
Douchen kost 1 euro maar daarvoor heb je 3 minuten heerlijk warm water.
Op de camping wordt je gastvrij ontvangen door een vriendelijke eigenaresse.
Elke morgen komt een bakker met broodjes.
Er is een klein zwembad voor verkoeling en een mooie speelplaats voor kinderen.
In de omgeving is voldoende te doen om van een fantastische vakantie te genieten.
Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen