Hotelbewertungen Aparthotel Quality Spa & Resort Norefjell

Quality Spa & Resort Norefjell
4 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Aparthotel Quality Spa & Resort Norefjell
Bøeseter Landsby, 3536, Norefjell

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Aparthotel Quality Spa & Resort Norefjell und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Norefjell.
Aparthotel Quality Spa & Resort Norefjell aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,0 von 10, basierend auf 4 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Quality Spa & Resort Norefjell / Norefjell abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Jugendlichen, Juli 2015
"Heerlijk relaxen!"übersetzen
Grietje2306
9,0

10.08.2015 We zijn hier 3 dagen geweest. Luxe verblijf. Wij zaten in een 4 pers. app. Klein, maar van alle gemakken voorzien. Het app. was keurig en het zag er allemaal prachtig uit. Het zwembad is niet groot, er zijn wel 2 bubbelbaden en 2 sauna's. Er is een redelijke sportzaal. De prijzen voor de verschillende behandelingen vond ik vrij hoog. In de pizzeria hebben we heerlijk gegeten, vriendelijke eigenaar. Het restaurant had weinig keus vonden wij. 2 supermarkten in het dal, wel jammer dat de weg naar het resort een tolweg is. In de buurt zelf is niet veel te doen, maar in het resort wel. Al zou ik hier niet langer dan 3 dagen heen gaan met jonge kinderen. Er is een leuk meer dichtbij en een kinderboerderij.

Familie mit Kindern, 2014
"Mooie appartementen"übersetzen
veggie
7,0
8,0

04.09.2014 Het is echt een Ski park. Mooie ligging. in de omgeving van het park is niet heel veel te doen. We is het prachtig gebied om te wandelen. Toen wij hier waren was het 33 graden, aan de warme kant om te wandelen. We hebben veel bij het meertje gelegen en daarin gezwommen.
De appartementen zijn prachtig ingericht. Compact maar compleet. Het balkon was groot genoeg voor ons 4-en.
De weg naar het complex toe is een tolweg. Telkens 50 NOK (ong. 6 euro)
In het dorpje beneden zitten een paar goede supermarkten.

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Fantastisch, mooi midden in de natuur."übersetzen
Dennis
8,0

28.07.2015 Fantastisch mooi spa resort. Erg groot en de ligging is echt fantastisch. De resort ligt in de bergen. Je moet wel toll betalen telkens als je de weg naar het resort neemt. Toll is niet duur. Wij hadden een apartement. Erg mooi en erg verzorgd. Wij hadden alles erop en eraan van wasmachine tot droger. Apartement was ruim en wij laggen aan het meer. De inrichting is gewoon goed en mooi met een grote keuken erbij. Aan het meer hebben wij marshmelows gebakken boven kampvuur. Hout en aanmaak spullen kun je gewoon vrij pakken kostenloos.
Zwembad ook mooi maar niet erg veel voor kleine kinderen. Als je van de spa wilt genieten moet je wel bijbetalen wat wij niet wisten. Omgeving is erg mooi en voor een uitstapje naar Oslo is net ongeveer 1 uurtje rijden.
Wij hebben hier een paar erg leuke dagen gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Aparthotel Quality Spa & Resort Norefjell - Jetzt günstig buchen bei:

Familie mit Kindern, Juli 2010
"Geweldige plek"übersetzen
Ruud
9,0

28.08.2010 Prachtig nieuw complex (2009) bestaande uit hotel en appartementen. Wij zaten in een klein appartement voor 4 personen. Mooi ingericht met 2 aparte slaapkamers en complete keuken en badkamer. Ruimte is wat beperkt als je met 4 volw.zou gaan. Mooi binnenzwembad met 2 sauna's en bubbelbaden(gratis). voor de welnesss/spa betaal je 175 NOK. Mooie uitgebreide fitnessruimte(gratis)
2 grote kinderspeelkamers (met o.a. WII sports). Restaurant goed maar wel erg duur. Complex in gelegen boven op de Norefjell en heeft mooi uitzicht. Enige nadeel is de tolweg er naar toe. (50NOK per keer).

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen