Hotelbewertungen Aparthotel Quality Spa & Resort Norefjell

Quality Spa & Resort Norefjell
2 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Aparthotel Quality Spa & Resort Norefjell
Bøeseter Landsby, 3536, Norefjell

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Aparthotel Quality Spa & Resort Norefjell und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Norefjell.
Aparthotel Quality Spa & Resort Norefjell aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,0 von 10, basierend auf 2 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Quality Spa & Resort Norefjell / Norefjell abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

veggie
7,0
10,0
8,0

04.09.2014 Het is echt een Ski park. Mooie ligging. in de omgeving van het park is niet heel veel te doen. We is het prachtig gebied om te wandelen. Toen wij hier waren was het 33 graden, aan de warme kant om te wandelen. We hebben veel bij het meertje gelegen en daarin gezwommen.
De appartementen zijn prachtig ingericht. Compact maar compleet. Het balkon was groot genoeg voor ons 4-en.
De weg naar het complex toe is een tolweg. Telkens 50 NOK (ong. 6 euro)
In het dorpje beneden zitten een paar goede supermarkten.

Familie mit Kindern, Juli 2010
"Geweldige plek"übersetzen
Ruud
9,0

28.08.2010 Prachtig nieuw complex (2009) bestaande uit hotel en appartementen. Wij zaten in een klein appartement voor 4 personen. Mooi ingericht met 2 aparte slaapkamers en complete keuken en badkamer. Ruimte is wat beperkt als je met 4 volw.zou gaan. Mooi binnenzwembad met 2 sauna's en bubbelbaden(gratis). voor de welnesss/spa betaal je 175 NOK. Mooie uitgebreide fitnessruimte(gratis)
2 grote kinderspeelkamers (met o.a. WII sports). Restaurant goed maar wel erg duur. Complex in gelegen boven op de Norefjell en heeft mooi uitzicht. Enige nadeel is de tolweg er naar toe. (50NOK per keer).

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen