Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
944 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,5 von 10, basierend auf 944 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

"Vieze en oude stacaravan"übersetzen
Liedje
5,0
4,0

30.08.2015 Wij zijn een weekend in een zespersoons stacaravan geweest. Bij aankomst schrokken wij van de staat van de caravan aan de buitenkant, de binnenkant was bijna nog erger. Alles was oud, slaapkamers konden bijna niet kleiner en het sanitair was ook matig. De keuken zag er als enige redelijk uit. Alleen de keukenapparaten waren ook erg oud. Een fluitketel in plaats van een waterkoker en een heel erg goedkoop koffieapparaat. De bedden zijn heel smal, heel kort en voelden aan als een plank. Wij hadden geluk dat het mooi weer was en dat we veel buiten konden zitten, want ik moet er niet aan denken dat je daar een heel weekend binnen moet zitten. Wij gaan denk ik nooit meer naar een park van Oostappen na deze ervaring

Familie mit Kindern, Aug. 2015
"Je hoeft je hier nooit te vervelen"übersetzen
Kelly
10,0

28.08.2015 Er is hier in t vakantieseizoen zoiezo voor ieder wat wils!! Wij zaten in een luxe comfort home. Leuk knus maar verwacht een stacaravan en geen vakantie huis!

Eetgelegenheden ook voor ieder wat wils zeer vriendelijk personeel en je kan ook fijn bij t supermarktje lekker wat eten kopen of zelfs een bbq.

Zeer kindvriendelijk in het seizoen de hele dag door entertainment en anders genoeg buiten/binnen te doen.
Het gladde vloer probleem hebben ze opgelost ik ben er met mijn zoon van anderhalf nog geen een keer uitgegleden.

Als jeje tijdens je bezoek aan riviera beach verveeld ligt het echt aan jezelf want er is zowel in t park als in de omgeving genoeg te doen.

Freunde, Aug. 2015
"Leuk park"übersetzen
J.Mielekamp
8,0

27.08.2015 Ondanks alle.negatieve berichten over Ooststappen waren wij verrast over het park. Vriendelijk personeel en leuk recreatieprogramma. Onze accommodatie was voor ons te klein maar kregen een vervangende accommodatie zonder bijbetaling. Wij willen zeker nog een keer terug komen....

"Tevreden"übersetzen
fam.m

24.08.2015 hadden een luxe campingplaats geboekt dit was perfect in orde
enig minpunt was wat zoeken om erbij te geraken veld C staat niet duidelijk vermeld.
om ernaar toe te rijden .
sanitair was prima, speelvelden,strand,airtrampoline vonden de kids superleuk,
zwembad was ook in orde er is veel gratis te doen o.a.sauna,turks stoombad,bubbelbad,golf aan het meer,camping prachtig gelegen...campingplaatsen zeker voor herhaling vatbaar !

alleinreisend, 2015
"Boeven"übersetzen
Paul
1,0

23.08.2015 120 europ voor 2 dagen camperplaats is absurd. Zeker omdat het eigenlijk een parkeerplaats is. En dan wordt je tuinmeubilair ook nog eens voor je camper vandaan gestolen! Maar 1 advies mogelijk: niet doen.

Familie mit Kindern, Aug. 2015
"Erg genoten zeker voor herhaling"übersetzen
Leonie
8,0

22.08.2015 Wij zijn er een midweek geweest en de kinderen hebben het super gehad.
Vooral het entertainment team is vanaf 10 uur tot 23.00 uur bezig om de kinderen te vermaken
Er is van alles te doen op het park
Wij gaan zeker weer terug

Paar, 2015
"Leuke midweek gehad prima camping"übersetzen
Mark
6,0

21.08.2015 Hebben hier van 17-8 t/m 21-8 gelogeerd. Comfort home was netjes schoon. Kon duidelijk zien dat er aandacht aan de schoonmaak is besteed.
Genoeg te doen in en rondom de camping.

Wel vindt ik dat ze de openingstijden van het zwembad in het hoogseizoen mogen veranderen. 18.00 sluit het zwembad namelijk al.
De vloer is ook extreem glad in het zwembad.

Verder alles prima verzorgd.

Mooie haven en leuk om een bootje te huren.

Prijzen op park zijn ook prima.

"Nooit meer"übersetzen
Fam.janssen
2,0
2,0
6,0

21.08.2015 Bij aankomst een oude vieze comforthome de bank lag vol met zand vuilnisbakken nog vol en vies koelkast vies en kapot en er lag overal nog van alles van de mensen en dieren hier voor. wasbak vies en douch vies en de lakens niet kompleet en ook vies en bij thuiskomst de hond vlooien nooit meer . En zijn donderdags al weg gegaan vanwegen lowlands anders handen we ook nog heel de dag in de filen gestaan.

"Matig"übersetzen
Peter Taks
5,0

20.08.2015 Het park:
Erg leuk opgezet park met een enorm groot camping-deel.
Apart deel aan het Veluwemeer met een groot zandstrand, jachthaven en leuke beachclub.
Beide delen liggen aan elkaar, maar de loopafstand is voor kleine kinderen wat ver.
Het huisje:
We hadden een Zuiderzee comforthome.
Huisje ziet er van een afstand leuk uit.
De stacaravan is echter de woorden 'luxe' en 'comfort' niet waard.
De woonkamer was bij aankomst bezaaid met stof.
De bedden zijn veel te smal en veel te hard.
Ik was bang dat de kinderen s'nachts uit bed zouden rollen.
Aankleden in de slaapkamer is niet mogelijk. Geen ruimte hiervoor.
Luxaflexen waren flink versleten en te smerig om aan te raken.
Tuinstoelen geven rugklachten bij te lang hierop zitten.
Zwembad:
Water is echt te koud de lucht erboven ook. Na een uur in het bad stond iedereen te rillen en hadden de kids paarse lippen. Dus zo subtropisch is het echt niet.

"Super vakantie"übersetzen
melanie
10,0

17.08.2015 Leuke vakantie gehad veel voor kinderen te doen.
Subtropisch zwembad, binnen speelparadijs, bowlen, entertainment, kermis, braderie, haventje met strand, airtrampolines

Wij hadden een zuiderzee comfort home. Prima te doen alleen de matrassen te dun en we zaten bij een sloot.
Met een driejarig kind niet zo handig.

Verder goed eten, leuke mensen en leuke sfeer

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen