Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
709 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,2 von 10, basierend auf 709 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Fantastische vakantiepark"übersetzen
J. Neuhaus
10,0

28.07.2014 het was een zeer goede stacaravan gehad, netjes en schoon, en het park was zeer leuk voor ons en voor onze kinderen van 6 en 11 hebben zich goed vermaakt, binnen zwembad leuk met sauna en turkstoombad gratis, kinderen kunnen gratis midgetgolven en elke avond show.
zeer zeker een aanrader.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Fijne gezinscamping"übersetzen
AAA
6,0
7,0

26.07.2014 Een fijne midweek gehad in een comforthome. Comforthome was keurig netjes en van alles voorzien wat je nodig bent. Genoeg te doen voor de kinderen, hebben zich geen minuut verveeld. Enig minpuntje was het gras, stond aardig hoog op het veld en op het terras maar dat mocht de pret niet drukken. Wij zijn zeker van plan om een keer terug te komen.

"Veel plezier gehad"übersetzen
Femke
7,0

25.07.2014 Voor het eerst naar een Oostappen park geweest. Had eerst wat twijfels aangezien er ook negatieve reacties zijn. Maar gelukkig toch geboekt. Een super park waar zeker de kinderen zich niet hoeven te vervelen. Dit geldt voor de jongere en de oudere. De gehele dag door is er wel iets te doen en vinden ze dat niks dan ga je toch lekker zwemmen in het zwembad of zonnen aan het strand. Wij hadden het geluk gelijk aan de plaza te zitten met het huisje en konden daardoor onze zoon van 7 gewoon lekker zijn gang laten gaan. Zwembad en de indoor speelparadijs waren favoriet. En de dag kon niet afgelopen zijn zonder een dansje te maken in de minidisco.

Familie mit Kindern, 2014
"Geweldige vakantie!"übersetzen
Anouk Stuart
9,0

19.07.2014 We hebben onlangs een geweldige vakantie gehad op Camping Riviera Beach. Veel speelplezier gehad met onze kinderen in het speelpaleis de speeltuinen en zwembad. De entertainment voor de kids is goed verzorgd en gevarieerd. De chalet was wel wat klein. Konden geen campingbedje kwijt op één van de slaapkamers. Dit heeft echter niet onze pret gedrukt. Al met al een top vakantie gehad!

Freunde, Juli 2014
"Prima vermaakt"übersetzen
noortje de jong
10,0

28.07.2014 fijn dat de auto langs het huisje mocht staan, genoeg wc/ douche gebouwen (ik wilde mijn huisgenoot niet wakker maken en maakte gebruik van het openbaar gebouw), ook goed onderhouden en schoongemaakt.

"SuperMidweek gehad"übersetzen
marjanelbert
9,0

23.07.2014 Tja....we gingen er wel met een vooroordeel heen, nou al die vooroordelen waren onterecht, we hadden een superschone luxe comforthome en ohhhh wat een vermaak voor kinderen, onze dochter had het super naar haar zin en wilde ook niet weg. Wij gaan op zeker nog een keer een bezoek brengen aan Rivera Beach en wellicht in de toekomst ook nog andere parken. Mijn speciale complimenten aan het vriendelijke personeel en het Cosmo Entertainment-team, wat waren jullie super.

"Fantastische gezellige kindvriendelijke camping"übersetzen
lydia romann
10,0

22.07.2014 voor het derde jaar weer bij riviera beach geweest en we hebben weer genoten.de kinderen komen alleen thuis om te drinken en te eten die vermaken zich echt de hele dag met het zwembad ballorig strand en entertainment team.wij vinden het er heerlijk en zijn super tevreden.ik vind het zeker een aanrader voor iedereen.

"Super vakantie"übersetzen
fam. v.d.
10,0

21.07.2014 Na het lezen van de negatieve reacties toch naar dit park gegaan. En wat hebben we een top week gehad. We zaten in een comforthome met 2 kindjes. Veel ruimte. Stond op een veld waar nog stuk of 15 stacaravans staan met in de midden een schommel en zandbak. Ideaal met kleine kindjes. Animatie was super en t zwembad was ook top. Snackbar staan jongeren met weinig ervaring. Wr is ook een groot indoorspeel/klimtuin, erg leuk voor de kinderen. Overzichtelijk en schoon.

Paar, Juli 2014
"Fijne midweek gehad op de camping"übersetzen
G. Boerboom
10,0

19.07.2014 Zal zeker nog eens terug komen, van ontvangst tot einde midweek heerlijk naar de zin gehad, ga zo door.

Paar, Juli 2014
"Gewoon een super midweek gehad op een goed park"übersetzen
dsk1967
9,0

19.07.2014 Het inchecken was gewoon goed en snel geregeld. Het evt oponthoud ontstaat door mensen die zelf thuis hun huiswerk NIET hebben gemaakt, of procedures NIET hebben gelezen. Wel ontstaat er een gevaarlijke situatie door een lange auto file en er auto's stil staan op een drukke doorgaande weg. Misschien tip voor het park, gooi de slagboom open op die grote parkeerplaats voor het park. Huisje was gewoon bezem schoon en niets was smerig of plakkerig. De huurder maakt zelf alles vuil of smerig , niets gebeurt uit zichzelf. Als je daarna zelf alles schoonmaakt is het nooit vuil. Wel mis ik ,op alle parken trouwens een vuilnisemmer in het huisje. park zelf is een mooi aangelegd park wat goed is onderhouden. Sommige chalets staan erg dicht op elkaar. Personeel was ook vriendelijk en meedenkend. Helaas wel veel jong personeel die nog niet echt werkervaring. Op alle parken duurt het altijd erg lang als je iets te eten of te drinken wil. Erg jammer voor de omzet van zo'n park .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie viele Gläser Alkohol trinken Sie an einem durchschnittlichen Urlaubstag?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen