Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
819 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,4 von 10, basierend auf 819 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

6,5
7,7
Bewertungen von:
Familie mit Kindern, Nov. 2014
"Fantastische plek en verblijf zembad viel tegen"übersetzen
portugalady
4,0

17.11.2014 net een sinterklaas weekend achter de rug op vakantiepark ooststappen riviera beach. vriendelijk personeel.
het huisje was prima. ook goed te doen met kinderen.
het zwembad vond ik minder. een subtropisch zwembad kan je het zeker niet noemen. vrij koud voor de kinderen en de gezamelijke kleedruimte erg klein en koud. bubbelbaden deden het niet. stond niet aangegeven, dus mensen gingen er steeds in zitten. verder was alles prima maar het zwembad viel tegen onze kinderen kregen snel blauwe lipjes. ik kom zeker nog eens terug om te genieten van de beach in de zomer. speelhal was ook super voor de kinderen

Familie mit Kindern, 2014
"Genieten"übersetzen
lisannebakker
7,0

16.11.2014 Heerlijke plek om naar toe te gaan. We staan een seizoen met eigen caravan en hebben afgelopen weekend een sta caravan gehad, erg leuke sinterklaas gehad, vriendelijk personeel en goed geholpen! Top park voor kinderen! Wij blijven zeker terugkomen!

Familie mit Kindern, Nov. 2014
"Prima vakantieplek ideaal voor de kinderen"übersetzen
E. Schiedon
9,0

16.11.2014 Ondanks het regenachtige weer toch een hartstikke leuk sinterklaas weekend gehad in dit park. Het personeel was behulpzaam en de faciliteiten binnen zoals het zwembad, indoor speelparadijs en de kids show hebben de kinderen een top weekend bezorgt. Zeker een bezoek waard, komen graag nog is terug om het park mee te maken in de zomer.

Paar, Nov. 2014
"Fantastische plek, zeker nog een keertje overdoen"übersetzen
Gerry Herbold
8,0

18.11.2014 heel kindvriendelijk en een leuke verrassing dat er een sinterklaasfeest was georganiseerd.De omgeving is er erg rustig.je kan er ook leuke uitjes maken bv Bataviadorp maar ook Almere Harderwijk enz. er is dus genoeg te doen.Het personeel is erg behulpzaam en kon je alles vragen.De prijs van de accomodatie was niet te duur.Leuk dat er een snackbar was, ideaal voor de kinderen.Alles was lekker schoon.

"Goed verzorgd weekend"übersetzen
Albert
9,0

18.11.2014 Sinterklaas weekend, een leuk,goed programma voor de kinderen hebben ze in elkaar gedraaid. ze mochten hun schoen zetten en als je geen schoen mee had kon je een schoen zelf maken, daar was overna gedacht.en het buffet was op de sint afgestemd 'pepernoten buffet' daarna nog een bingo met pieten die de bingo verzorgden. zondag eerst even lekker zwemmen leuk voor de kinderen van ons die 5 jaar zijn en in het grote bad mochten en daar ook konden staan....:) daarna hun schoen weer opgehaald en dan ook nog een leuk cadeau te krijgen met chocolade munten is het weekend top verlopen, tot volgend jaar zijden de kinderen :) Fam. Waller

"Wat een afknapper.."übersetzen
Rianne
5,0
4,0

18.11.2014 Het sinterklaas weekend geboekt en vol goede zin naar Riviera beach. Het comfort home chalet viel tegen. De bedden erg klein en smal. We hadden eem 4 tm 6 persoonshuisje maar met 6 volwassenen had het echt niet gepast!
Campingbedje voor mijn zoon pastte nergens in de slaapkamers dus mijn man heeft een slaapkamer verbouwd zodat het bedje daar in kon.
Ik zelf sliep op de stretcher in de woonkamer.

Zaterdag ochtend naar de Plaza voor het sint gebeuren. Wat een chaos! Ongeorganiseerd en het duurde allemaal lang voordat we potloden kregen.
De indoorspeeltuin is erg slecht te bereiken met kleine kinderen. Je moet een trap op! Niet handig met buggy's ed.

Het zwembad water is ook koud en de bubbelbaden deden het niet.
De kleedkamer precies naast de ingang was ook erg koud.

I

"Fantastisch"übersetzen
jjanssens
10,0

17.11.2014 heel fijn sint en piet weekend gehad.
Voor herhaling vatbaar.
Een gezellige spektakel bingo.
Verassing voor de kleinkids,leuke pieten disco.
Helemaal top.

"Geweldig Sinterklaasfeest"übersetzen
sidney
9,0

17.11.2014 Via veiling een Sinterklaasweekend in vakantiepark Riviera Beach geboekt. De twee mobilhomes waren als nieuw en waarschijnlijk net gerenoveerd. Het sanitair maar ook de potten en pannen glommen. Prettig was ook dat op tafel een kaartje lag met de namen van de personen die voor de schoonmaak verantwoordelijk waren. Het sinterklaasfeest op zich op Zaterdag en Zondag was bizonder goed georganiseerd, mijn kleinkinderen (maar ook ikzelf) hebben zich geen moment verveeld. De buffetten op vrijdag en zaterdagavond waren zeer gevarieerd en uitgebreid en ondanks de grote drukte hoefden wij niet te wachten. Kortom een groot en perfect georganiseerd feest met een overvloed aan echte "zwarte pieten". Was er dan helemaal niets aan te merken? Een kleinigheid de verwarming in de huisjes was in deze koude dagen niet voldoende om een echt warm gevoel te krijgen, maar met wat extra kleren en een deken was dat wel te verhelpen

"Wat een flop"übersetzen
moedervan3
1,0
2,0
5,0

17.11.2014 Nou leuk met de kinderen sinterklaasweekend op rivier beach
het was erg druk, wat een doeg teken moet zijn normaal gesproken .hoor je de manager een paar keer zeggen dat ze niet gerekend hadden op deze drukte wat belachelijk is want dat kun je toch zien aan het aantal boekingen dus het was 1 ongeregeld zooitje een chaos . Sinterklaas kwam aan op de camping op een bruin paard ! Op een gegeven moment waren we binnen op de plaza toen brak er wat los want ouders onder elkaar begonnen met elkaar te vechten tussen de kleine kinderen. schandalig dit !!! Dus terug gegaan naar de comforthome geen beveileging helemaal niks...dus niet veilig daar voor de kids...de volgende ochtend na ewn zware nacht omdat de bedden zo hard zijn dat je het gevoel hebt op een houten plank te liggen....mochten de kinderen hun schoen cadeautje halen ...mijn dochter had een jongens actifiguur en haar schoen en mijn andere zoon een kapotte auto waar de schroefen van los zaten en de wielen er ook meteen van af vielen

Familie mit Kindern, Nov. 2014
"Super "even ertussen uit" vakantie gehad"übersetzen
Jeanette van den Be...
9,0

11.11.2014 Bij het ontvangst werden we vriendelijk te woord gestaan. We kregen een bigshopper met linnengoed en een bierpul als aandenken. De Comforthome zijn heel netjes afgewerkt, van alle gemakken voorzien en schoon. De douchecabine zag er als nieuw uit. Zeer leuk terras aan het huisje waar je heerlijk in het zonnetje kan zitten. Ook zijn de veiligheidsvoorzieningen tav brandgevaar, kachel die vanzelf aan en uit gaat & gasfornuis met beveiliging, waardoor de veiligheid voorop staat. Het park is heel mooi en netjes onderhouden. Naar een verdwaald afval moet je zoeken. Het zwembad is super voor de kinderen. Heel mooi ingericht waardoor je je waant in een vier sterren park. De speelhal is super voor de grotere kids en het klim en klauterpark doet echt niet onder aan de grote indoorspeeltuin met een B. In het hoogseizoen zal het zeer gezellig zijn want de ruimtes zagen er zo al heel uitnodigend uit. De supermarkt was dicht dus daar kan ik niet over oordelen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Umfrage

Verbringen Sie die Weihnachtsferien mit Ihrer Familie?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen