Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
858 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,4 von 10, basierend auf 858 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Mai 2015
"Geweldig voor familie"übersetzen
K. L. Kilstrom
10,0

22.05.2015 Camping Riviera Beach is een gweldige plek voor familie. Wij waren in een Comfort Home en heb alles prima gevonden. TV doet niet zo goed - wij gebeld; binnen een uur krijgen wij een nieuwe TV en het was voor ons opgezet. Ook de kachel doet het niet - dienst binnen 30 minuten en wij zat lekker warm.

"Laat dat 'luxe' maar weg"übersetzen
lee
5,0
4,0
7,0

17.05.2015 Muf hok bij binnenkomst luxe comforthome.
Langs de randen overal stof en haren van dieren. Bij het '2 persoonsbed' (meer een kleine twijfelaar) stof met haren van meerdere weken! Ben zelf maar met de dettol aan de gang gegaan. Dag erna bij receptie geklaagd over de schoonmaakkwaliteit vh bedrijf. Wordt vast niets aan gedaan in de toekomst. Ik kreeg wel heeeel gul een gratis kopje koffie. Zo he!
Vieze, loze, natte schimmel plek naast de douche cabine.
verder wel redelijk compleet interieur.
Indoor speelparadijs erg leuk.
Zwembad leuk maar vloer spekglad. Zal ook al jaren zo zijn anders was het allang niet meer zo.
Trage werknemers in het restaurant.
Animatieteam wel grappig.
Belachelijk dat er een 'kermis' met graai apparaten staat. Vind ik niet op een vakantiepark thuishoren.
Leuke speeltuin.
Jammer dat er huisdieren zijn toegestaan.
Ik hoop dat dit niet op alle oostappen parken zo is want ik zal er zeker geen 'home' meer boeken.

"Super kindervakantie"übersetzen
Debby Out

17.05.2015 Ideaal park voor gezinnen leuke animatie en genoeg te doen
Lekker aan het water gelegen en leuke plaatsjes in de buurt

Familie mit Jugendlichen, Mai 2015
"Een super week gehad in de mei vakantie"übersetzen
Fam Nijenhuis
10,0

18.05.2015 Het was een top week op Rivièra Beach.
Na een moeizame incheck toch een mooi plekje gekregen .
Dicht bij het zwembad en bij de wc's altijd belangrijk.
Het park is goed onderhouden en ziet er netjes uit .
Onze kinderen kunnen zich prima vermaken op de camping we komen er jaren en zullen zeker nog vaker terug komen

"Geweldig weekend gehad!"übersetzen
ine
8,0

12.05.2015 Na het lezen van bepaalde reactie hier, wist ik niet goed wat ik kon aantreffen. Gelukkig werd ik aangenaam verrast! De comfort home was schoon en ruim genoeg voor ons vieren. Ook de ligging was perfect! Vlakbij de speeltuin en de plaza. (351) De camping is erg groot en kan me voorstellen dat het niet zo fijn is als je ergens achterop staat!
De animatie was erg leuk voor de kinderen en er was genoeg te doen. Ik had hier veel gelezen dat de vloer in het zwembad erg glad was en heb de kinderen dus waterschoentjes aangedaan!

"Fijne vakantie gehad"übersetzen
joyceenchris
7,0

08.05.2015 In de meivakantie een midweek op dit park doorgebracht en hebben een heerlijke vakantie gehad. Zuiderzee comfort home was een ruime stacaravan met 2 slaapkamers. De bedden waren smal zoals anderen al omschreven maar vrij gebruikelijk voor een stacaravan. Enige minpuntje was het zwembad. Dit was niet heel schoon, vloer erg glad en weinig omkleedmogelijkheden. Verder super voorzieningen

"Superleuke midweek gehad!"übersetzen
Diana
8,0

11.05.2015 Wij zijn hier geweest van 4/8 mei jl, via een veiling. Ik had me vooraf weinig druk gemaakt, we hadden immers maar een klein prijsje betaald dus de verwachting was ook laag. We hadden een 4-6 pers. comforthome nummer 517. Tot mijn genoegen lag deze op een hele mooie plaats, niet zoals de meeste in lange rijen of als een kamp dicht op elkaar. Wij hadden gelukkig veel privacy, De caravan zag er netjes en schoon uit, behalve de pannen en bestek. Deze plakten enorm. En toen ik een dag later wilde dweilen trof ik een halve(?) dweilstok in de kast. Bij de receptie zeiden ze dat ze een nieuwe zouden komen brengen, ik wacht er nog op. En op mailtjes wordt niet gereageerd, ik heb er 2 gestuurd, met eenvoudige vragen maar nooit reactie gehad.Slechte service dus, da's jammer! Slaapkamers erg klein en smalle bedden. Weinig kledinghangers. Erg weinig stopcontacten. Walibi is superdichtbij. Zwembad is prima,maar klein voor de grootte van het park, vloer wel erg glad en kleedhokjes minimaal!

"Dit nooit meer !"übersetzen
Fam. Horenga
3,0
5,0
4,0

10.05.2015 Smerige comforthome; dode insecten in servies. Gescheurde gordijnen en zeer smalle bedden met dunne matrasjes !! Drie kwartier in de rij gestaan voor het bedlinnen. Deze 'comforthomes' zijn niet meer geschikt voor de verhuur. Vieze luiers op de vloer bij ingang zwembad...

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Voor de tweede keer een superervaring"übersetzen
dreco
8,0

10.05.2015 schone accomodatie,zou alleen niet aanraden om met slecht weer met zn zessen in een 4 tot 6 persoons huisje gaan zitten.
Dit keer zaten we recht t.o de speeltuin,ideaal voor de meiden.
Wij vonden de huisjes zeer praktich,er was meer dan genoeg ruimte om boodschappen en spullen voor 1 midweek op te bergen.
Personeel is geweldig,vooral die jongen die achter de bar bij het speelparadijs staat snapt het helemaal.
prijs kwaliteit is prima (veiling) vooral als je nagaat dat we er in de meivakantie waren.
Prima schoongemaakt,wij hebben geen klachten.
Kan me voorstellen dat de bedden voor wat flinkere mensen wat smal zijn maar wij (1.82 en 1.92) hebben er prima in kunnen slapen.
Ook de hond heeft een fijne week gehad,is iedere dag wezen zwemmen op het stuk strand waar honden los mogen.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Jammer dat zo'n midweek voorbijvliegt

"Erg leuk park!"übersetzen
miranda
7,0

09.05.2015 Na alle slechte recensies op Zoover met lood in mijn schoenen hier naar toe gegaan. Wat zouden we aantreffen? Niets van wat ik had gelezen! Comfort Home was prima; schoon en netjes bij aankomst. Niet super groot,maar alles werkte. Bedden wel klein en smal. Eten in de snackbar,Beach Bar was prima! We stonden op een leuk veldje (nr 510), maar er waren ook chalets welke aan een parkeerplaats grensden en allemaal op een rij stonden. Dit is minder met kleine kinderen. Erg leuk animatieteam met enthousiaste medewerkers! Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat wat te doen. Kortom; een super midweekje gehad en we komen zeker terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen