Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
772 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,3 von 10, basierend auf 772 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Sept. 2014
"Aanrader"übersetzen
Soufian
9,0

15.09.2014 Heel kort maar krachtig!
Het is waard voor je geld. Goedkoop, lekker knus en alle voorzieningen zijn aanwezig. Het is een aanrader voor een heerlijk weekendje tussenuit. ook als je naar Walibi gaat en denkt om ff een nachtje bij te komen voor je weer terug gaat naar huis.

"Lohnt sich"übersetzen
ingo lörken
7,0

13.09.2014 Oostappen Riviera Beach ist sehr schön waren anfang september dar und es war toll . Leider hatten die geschäfte und hallenbad nur zu bestimmten zeiten auf , aber es war auch in der nebensession .

"Super weekend gehad"übersetzen
Kiki Janssen
9,0

07.09.2014 Gastvriendelijk personeel, parkeergelegenheid direct bij chalet. Compleet babypakket al aanwezig in chalet. Keukeninventaris was ruim en keuken netjes. Supermarkt een goed aanbod en vers brood tegen normale peijzen. Restaurant netjes en betaalbaar. We hebben ons goed geamuseerd en was eerste keer in een chalet (normaal buitenland all inclusive) maar dit is zeker een aanrader met (jonge) kinderen.

Familie mit Kindern, Sept. 2014
"Park ziet er netjes uit, maar voor ons nooit meer."übersetzen
nadja
6,0
6,0
8,0

20.09.2014 Alles was netjes en schoon!
Maar de luxe comfort Home was echt te klein, en het bed was 1.20 bij 1.80 en knetterhard, dus slapen kon je wel vergeten.
Het park bevatte een erg hoog plakplaatjes gehalte.
En de auto's reden best hard op nog geen meter afstand van de stacarvan.

Familie mit Jugendlichen, Sept. 2014
"Heerlijk weekeind"übersetzen
thea steffens
10,0

08.09.2014 Afgelopen weekeind zou ik met mijn echtgenoot dit park bezoeken, door omstandigheden moest mijn echtgenoot helaas op het laatste moment verstek laten gaan. We hadden 2 opties , niet gaan of samen gaan met onze zoon. Nu is zoon lief absoluut geen vakantieganger maar wat heeft hij zich heerlijk vermaakt op dit mooie park, de caravan was super schoon,de winkel is wel net zo groot als onze eigen supermarkt, er is veel te doen op het park en de omgeving loont zich uitstekend voor heerlijke fiets_ of wandeltochten.
Het was een heerlijk weekeind!

"Ons verblijf weekend van 5/7 sept"übersetzen
fam dekens
5,0
5,0
3,0
3,0
4,0

08.09.2014 bedden te smal en te hard strand lag onder menselijk ontlasting echt vies zou daar zomers niet met me kids willen liggen al giga vroeg dicht op zaterdag avond zwembad om 18:00 al dicht vind uitleg niet goed we wisten niet waar we het afval moesten laten was voor ons allemaal beetje ondudelijk moet wel zegen dat we een reparatie voor hebben neer gelegt maar ook de zelfde dag gemaakt was dat vond wel super

Paar, Sept. 2014
"Fantastische plek"übersetzen
Ellen
9,0

11.09.2014 Net na het hoogzeizoen een midweek geweest. Erg rustig op het park en daarom heerlijk! Via actie dus echt voordelig. Schoon chalet (4-6 personen), niet heel groot maar prima voor 2 personen en een hond. Prachtige omgeving, zowel het water, de dorpjes als de vele boten. Vanwege het laagseizoen waren er vele accomodaties op het park gesloten of hadden aangepaste openingstijden, dat was wel jammer maar mocht de pret niet drukken. Al met al ontzettend genoten.

Paar, Aug. 2014
"Heel vaak geweest"übersetzen
douwe-rinus-veenstr...
7,0

31.08.2014 vorig weekend geweest. jammer het weer was niet goed maar daar kan Riviera Beach ook niets aan doen.goede caravans , alleen was bij ons de keuken niet schoon. Het vet droop van de keukenkastjes. Hebben zelf maar schoon gemaakt. De rest was goed.

Paar, Aug. 2014
"Zeer goed bevallen"übersetzen
Lissi
9,0

02.09.2014 Omgeving is fantastisch, lekker aan het veluwemeer waar je heerlijk kunt wandelen zonnen en kinderen lekker spelen. Plaza is genoeg te doen voor het hele gezin. Huisje in rustige omgeving .

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Super leuk park"übersetzen
Marga
10,0

30.08.2014 Ik ben met mijn dochter en kleinkind van 5 jaar en een van 8 weken geweest en we hebben het super gehad.
Personeel is heel vriendelijk.
Het eten is ook goed.
Er werd s'morgens vroeg al papiertjes enz. opgeruimd die de mensen de dag ervoor op de grond gooien.
Zwembad is heel leuk, temperatuur zou iets hoger mogen, maar voor de kinderen maakt dit niet uit,heel leuk aangekleed.
Supermarkt heeft veel keus.
Kinder animatie in de avond was heel leuk, mijn kleinkind heeft genoten en wilde niet meer naar huis :)

Leuke speeltuin veel te doen voor kleine kinderen..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Was ist für Sie bei der Auswahl einer Stadt am wichtigsten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen