Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
894 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,4 von 10, basierend auf 894 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Juli 2015
"Fijne camping."übersetzen
M.J.H
2,0

30.07.2015 leuk park, waren met zn tweeen en zaten in een zuiderzee comforthome. toen we aankwamen hadden we geen stroom in het huisje na het gemeld te hebben kwam er binnen 2min. iemand van de techinische dienst om het te maken. super! s avonds lekker wat gedronken bij de beach club. op zaterdag (2e dag) dachten we lekker tegaan zwemmen in het zwembad, waren al gewaarschuwd voor de extreem gladde vloer. slippers dus aangehouden na het zwemmen wou ik naar mn slippers lopen (deed 1 stap) en jahoor daar ging ik. een gapend gat in mn knie, knie zwaar gekneust,enkel gekneust. ging kapot vd pijn. melding gemaakt bij de receptie en enige wat ze zij ja zal het opschrijven. maar naar huis gegaan.(2weken op krukken gelopen) . zo jammer van die vloer van het zwembad, want voor de rest een erg leuk park!! kom snel terug om hopelijk dit keer langer te blijven dan 1,5dag.

"Voor ons nooit meer"übersetzen
mari
4,0
4,0
6,0

30.07.2015 Toen we aankwamen was alles onduidelijk slechte voorlichting bij de receptie, Eenmaal aangekomen bij omze comforthome waa het alles behalve comfort mijn eerste gevoel brrrr hier wil ik niet wezen vieze vloer in alle hoeken vuil een koelkast met vuil en dode mieren in de badkamer bloed aan de prullebakken en de bedden tja te klein met onfrisse matrassen en kussens dus gelijk naar de receptie kwam er vrij snel schoonmaak die keken alsof het onnodig was maarja dan toch maar wat doen, maar goed we waren met 3 kinderen dus laten we het beste ervan maken dus met schoonmaakmiddel en bleek de boel gesopt (ech belachelijk eigenlijk) ik heb echt het idee dat er gewoon na de vorige huurder er gewoon helemaal niet was schoon gemaakt... De vloer in t zwembad is idd niet ! En dan de kleedruimte omg was smiddags gewoon echt vies en veel te klein voor zo'n grote camping, de binnenspeeltuin is leuk voor de kinderen. Voor de rest nee is het niet mijn camping veel te massaal

Familie mit Jugendlichen, Juli 2015
"Dit nooit meer! Wat een herriecamping."übersetzen
Alexandra
1,0
2,0

29.07.2015 Gedurende het gehele verblijf mogen genieten van 12 uur per dag kermismuziek en/of entertainment met de bas flink open. Stilte en genieten van je rust dus vakantie is er niet bij. Wanneer ik dit had geweten, had ik nooit geboekt. Een aantal klachten ingediend, beloftes over muziek zachter zijn nooit nagekomen.

"Eenmalig"übersetzen
sander aukes
6,0

27.07.2015 Aardige camping, niet meer dan dat. Het horecapersoneel wordt bemand Door vakantiekrachten die onder grote druk hun best,doen maar de leiding missen om efficiënt te werken waardoor het wachten op een patatje al snel 40 minuten duurt. Ik ben heus geen fijnproever maar de kwaliteit van het eten is ronduit teleurstellend ! het zwembad is op zich ok. maar zoals al eerder genoemd gevaarlijk. heb meerdere mensen onderuit zien gaan. pluspunt is de sauna ! Alles bij elkaar genomen geen aanrader wat mij betreft, heb op betere campings gestaan aan het veluwerandmeer die het winnen op alle punten

"Jachthaven riviera beach"übersetzen
Ron Sloots
7,0

27.07.2015 2e jaar in de jachthaven van Ooststappen park c.q. camping rivièra beach gelegen. 1e vier bepordelingen gelden voor de jachthaven. De jachthaven word gerund door 2 mensen met hart en kennis van en voor de zaak. Betaalbare haven en een zeer goede service. Altijd binnen werktijden bereikbaar. De faciliteiten van het park zijn bij het liggeld inbegrepen. Zwembad is niet groot maar leuk. Hygiëne van het weater en de bodem kan beter. De horeca, zoals de cafetaria op en in het park kan wel een update gebruiken. Inefficiënt werken en te jonge werknemers onder hoge werkdruk geven soms lange wachttijden. Beachclub kan helemaal een boost gebruiken. De supermarkt en personeel is goed en vriendelijk. Daarnaast kun je voordelig met de boot tanken bij de tankplaats van de jachthaven. Ik zeg Thijs en Truus als jullie er volgend jaar weer zijn komen wij ook zeker weer zoals nu op de heen en terugvaart. groeten fam. Sloots

Paar, Juli 2015
"Prachtige jachthaven"übersetzen
Klaas
10,0

27.07.2015 Mooie jachthaven met een service gerichte havenmeester. Goede uitleg over het park met haar faciliteiten. Al onze vragen werden keurig beantwoord.

Juli 2015
"Geweldig"übersetzen
fam: R geertjes

25.07.2015 geweldige camping
wc en douchen waren goed schoon
veldjes waren goed en verzorgd gemaaid
voor de kinderen was er de hele dag van alles te doen we hadden er geen omkijken naar
1 minpuntje de hegen mogen wel wat vaker gesnoeid worden
verder geen enkele minpunten wij hadden een geweldige vakantie
top

"Geweldig!"übersetzen
Brabant

25.07.2015 SUPER CAMPING!!!!

Ruime caravan op toplocatie!! douchen kun je wel beter in de sanitair gebouwen, ruimer,schoner en warmer water!
Buitenspeeleeltuin,de 'plaza' en het zwembad allemaal in piratenthema, heel mooi!!!
Binnenspeeltuin is erg groot!, zwembad heel netjes, niet zo groot, maar wel overzichtelijk! met voldoende toezicht! Midgetgolf is ook vrij nieuw!
Wij hebben echt een hele fijne vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
Houd in je hoofd dat het een Camping is en geen Bungalowpark!
Leuke animatie de hele dag voor de kids! savonds ook voor de volwassenen!

"Leuk kindvriendelijk park!"übersetzen
Wendy
8,0

24.07.2015 Vijf dagen op dit leuke park mogen verblijven. We zaten in een Zuiderzee comforthome (1 volwassene en 2 kinderen). Het huisje was keurig schoon en fris. Voor 4 tot 6 personen te klein denk ik, maar met z' n drieën prima! Fijne plek bij de speeltuin en een leuk animatieteam. De kinderen hebben zich optimaal vermaakt. In het zwembad inderdaad een gladde vloer maar met badschoentjes geen probleem. Het enige nadeel was dat er een kermis stond tegenover het huisje, wat de ideale standplaats van het huisje minder maakte, in verband met de luide muziek tot 's avonds laat. Verder een prima verblijf genoten!

Familie mit Jugendlichen, Juli 2015
"Mooi park zeer veel verbeterpunten"übersetzen
O. Gelderop
5,0

24.07.2015 Wij, alleenstaande ouder en puber zaten in een luxe 4 tot 6 persoons Zuiderzee comfort home. Voor ons 2 en ideaal maar voor meer grote mensen niet prettig. Volledig ingericht en schoon maar veel te kleine bedden. Deze tegen elkaar aangeschoven om er een 1 persoonsbed van te maken. Belangrijk is ook denk ik waar je staat want wie wil er nou tegenover de luidruchtige mini kermis staan? Of op een veldje waar er zeker 10 teveel staan. Zit erg veel verschil in de staanplekken. Park zelf erg groot en schoon, prima supermarkt maar welk zwembad gaat nu in het hoogseizoen om 18.00 uur dicht? Uit eten kan ook maar tot 8 uur? Personeel is vriendelijk en wil je graag helpen. Wij hebben het leuk gehad maar moet er niet aan denken om met meer dan 3 personen in zo een huisje te zitten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen