Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
628 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 5,8 von 10, basierend auf 628 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Wel genoten"übersetzen
j_deelman
8,0

31.10.2013 Weekend verbleven wij in een chalet via veiling. Net park, rustig ondanks de herfstvakantie.

"Heerlijk weekend"übersetzen
J kruims
8,0

27.10.2013 Ondanks de vele negatieve berichten hebben wij een heerlijk weekend gehad.

Via de veiling gewonnen en dus heengegaan zonder verwachtingen. Aldaar een prima chalet, zwembad en leuke animatie voor de kinderen. Met de auto zijn in no. time leuke dingen te bezoeken of gewoon lopend naar Elburg.

Als ik een negatief punt kan verzinnen is het de 3€ voor het indoor speelparadijs. Ik zeg Oostappen maak dat inclusief in het seizoen 2014. Scheelt vast een hoop gezeur.

alleinreisend, 2013
"Slecht park"übersetzen
Benjamin Boer
5,0

23.10.2013 Geen bereik met je telefoon. Erg vervelend dus. Er mag niets op het park. Geen eten en drinken meenemen naar een andere bungalow. Je wordt continu in de gaten gehouden. De bungalows zijn moeilijk warm te krijgen met 1 kachel. Het zwembad is klein.

Familie mit Jugendlichen, Okt. 2013
"Beachchalet prima in orde voor de rest niet doen"übersetzen
hban
5,0

25.10.2013 Net een midweek in beachchalet nr 50 door gebracht. Ruimte en inrichting is prima in orde,de bedden zijn wat smal (70cm) maar wel boxspring dus goed te doen. De schoonmaak kan een stuk beter .Dode vliegjes aan het plafond in de badkamer ,een ventilatierooster met een jaar stof erin ,ijsjes van de vorige bewoner lagen nog in de vriezer ,spinrag in de hoeken en bij de ramen, schimmelranden in de douche. Een avond gebowld 17,50 per uur.Alleen jammer dat de baan alle ballen op at,steeds storing. Er stond èèn meisje (een Stagiere)voor de bowling en de bar beneden, dus die liep 10 x heen en weer. Uiteindelijk een andere baan gekregen en een half uur extra mogen bowlen maar defekte baan werd gewoon weer aan een ander verhuurd. Vanmiddag bij thuiskomst (half 1)gebeld dat mijn zoon zijn beats headset in de kast had laten liggen ,er zou iemand kijken en ik zou terug gebeld worden. Om half 3 weer gebeld ,gevonden voorwerpen zouden worden gebracht bij de receptie dus ik zou worden gebeld.

"Leuk park in opmars"übersetzen
Fam.
10,0
8,0

25.10.2013 In herfstvakantie geweest, camping was al leeg.
Maar comforthome's waren allen bezet door veiling :-)

"Leuk voor een midweekje"übersetzen
Leonie
7,0

25.10.2013 Onze accommodatie, een luxe comfort Zuiderzee home, was prima voor elkaar. Schoon en ruim genoeg voor ons gezin (2 volwassenen en 3 kleine kinderen). Een mooie grote bank waar we met meerderen tegelijk languit op konden liggen.
De omgeving van de accommodatie is saai. Het ziet er niet gezellig uit, de stacaravans staan in lange rijen langs de straat.
Het park is oud en vervallen, rommelig en vies.
De straten zijn 's avonds heel slecht verlicht, je moet je zaklantaarn meenemen, anders zie je niet waar je loopt.
De schappen van de supermarkt zijn bijna allemaal leeg, en sluit vaak al om 12:00u.
Personeel was vriendelijk tegens ons.
Omdat we deze vakantie via veiling hebben gewonnen, is prijs/kwaliteit op ons niet van toepassing.
De staat van de kamers waren bij ons goed. Goed schoongemaakt en het zag er modern uit.
Kortom, over de accommodatie zijn we zeer te spreken, maar het park kan echt beter!!!
Gelukkig hebben onze kinderen zich goed vermaakt.

Freunde, Okt. 2013
"Mwa."übersetzen
de Boer
5,0

11.11.2013 Via veiling hebben wij een luxe comfort home "gewonnen". Dus onze verwachtingen waren niet heel erg hoog. Wel hebben bewust op een huisje geboden voor acht personen terwijl wij met zijn vieren waren, anders kun jij je kont niet keren in die huisjes. Helaas kwam er een behoorlijk bedrag bij voor schoonmaak kosten en moesten wij bij aankomst de borden afwassen omdat ze niet goed schoon waren. De bedden zijn ook erg smal. En er veel te doen voor de kinderen. We wilden bowlen maar de baan was alleen middags open. Helaas. Het zwembad viel erg tegen en was verschrikkelijk koud voor een "tropisch zwembad" . De kachel deed het eerst ook niet, pas na drie keer bellen met de receptie kwam er iemand op dagen. Dat na een nacht koukleumen. Verder zijn we al een paar weken verder en hebben we na diverse telefoontjes onze borg van 200 euro nog steeds niet terug! Steeds word er beloofd dat we het die week op onze rekening krijgen maar tevergeefs. :( Vooral om deze reden gaan wij niet weer!

Familie mit Kindern, Okt. 2013
"Zeer positieve ervaring en erg aan te raden."übersetzen
Groenhorst
8,0

21.10.2013 Zeer schone caravan, in goede staat. Goed onderhouden park. In de herfstvakantie een ruim aanbod aan entertainment voor de kids. Zwembad en indoor speeltuin ook erg leuk. Fijne temperatuur van het zwembad, alleen de vloer was erg vies in de kleedkamer doordat mensen niet allemaal hun schoenen uit doen in het daarvoor aangewezen gedeelte. Verder was het wel druk in het zwembad, maar niet té. Speeltuin leek ook als nieuw. Dichtbij bos en een leuke visstek. Met twee kleine kids (4 en 1 jaar), opa en oma (55 en 60 jaar) en onszelf (31 en 33) was er voor ieder wat wils en heeft ieder het naar zijn zin gehad! Televisie is klein, maar in veel parken is die er zelfs niet in de caravan. Alle zenders zijn er (ned 1,2,3 en rtl, sbs, veronica enz) Aanrader!

Paar, Okt. 2013
"Wij hebben WEL genoten!"übersetzen
Esther
10,0
9,0

18.10.2013 Net terug van een midweek Riviera Beach. Wij hadden ons voorgenomen op zoek te gaan naar positieve punten, de negatieve punten waren immers al bekend. Deze midweek hadden we via FB gewonnen. Online had ik een boeking gemaakt in een luxe 4 persoons chalet, met vermelding dat ik boekte met een waardebon. Daarop kreeg ik antwoord terug dat ik eerst de waardebon moest invullen, insturen en dan kreeg ik te horen welke accommodatie wij kregen, dat was immers hun werkwijze (deze luxe woning behoorde niet bij boeking via de waardebon). Zo gezegd, zo gedaan, per mail bevestiging, een 6-8 persoons comfortwoning. Bij ontvangst bleek dus een dubbele boeking op mijn naam, de boeking van mijzelf en de boeking van henzelf. Het geluk zat ons weer mee, wij kregen de luxe woning. Helemaal happy .Mooi gelegen, netjes schoon, voorzien van alle gemakken. V.w.b. park: grootschalig, mooie ligging, weinig speeltuintjes op de velden voor de kids. Modernisering is wel vereist bij div. accommodaties.

"Bedden zijn vrij hard"übersetzen
lisa
8,0

07.10.2013 wel een leuk park. helaas dat niet veel open was, dus voor de mensen die er midweek zitten is het wel vervelend. maar gelukkig hadden we er geen last van, we waren er toch alleen maar voor een weekendje. en dan is alles wel beperkt open. Receptie was vrij traag. En jammer, we hadden een babypakket besteld en helemaal niks ontvangen. Dus receptie gebeld. en was pas vrij laat geleverd. De min punten zijn de keiharde bedden, leek wel alsof je op een plank lag. :(
en dat ze vrij slordig opruimen. vond de bestek, borden vrij plakkerig. dus eerst afwassen voor je ze kan gebruiken. en in kasten lagen er allemaal rommel. wel gemeld. maar volgens hun konden we dat zelf weg gooien ???

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen