Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
760 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,2 von 10, basierend auf 760 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

6,5
7,7
Bewertungen von:
Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Leuke camping, waar voor je geld"übersetzen
Ed Heemskerk
7,0

25.08.2014 De locatie is top, in de omgeving echt heel veel te doen.
wel wat weinig privacy in caravan, maar voor het geld dat je betaalt
kun je eigenlijk niet meer verwachten.
park is netjes en inrichting in plaza van hoog niveau!
jammer dat restaurant zondags gesloten is, is wel een minpuntje.
de caravan was schoon, niet groot, maar groot genoeg voor een weekendje.
kindvriendelijk park en vriendelijk personeel hoewel er achter bepaalde
horecagelegenheden wel wat meer personeel zou mogen staan om het
iets vlotter te laten verlopen.
conclusie: heb je niet al te veel eisen, is het een prima park.

"Niet voor herhaling vatbaar"übersetzen
fam Borg
3,0
4,0
1,0
4,0
7,0

25.08.2014 Een park in een hele mooie omgeving, maar jammer genoeg wel een waardeloos park. In het restaurant worden opgewarmde diepvriespizza's geserveerd. Het idee van een blokhut als luxe tent was leuk, maar het was jammer dat we struikelden over het stof en de muizenkeutels!
Bij een beetje slecht weer wordt de plaza afgesloten omdat het op veel plaatsen lekt. Voor ons geen vakantie meer op een park van de oostappen groep!

"Leuke camping"übersetzen
DusDia
7,0

22.08.2014 Bij aankomst in de comforthome zelf met doekjes de oppervlakken afgedaan. Je kunt niet verwachten dat een caravan die binnen een kwartier schoon moet, schoon is en met kleine kinderen vind ik dat toch belangrijk. De vloer echter was erg smerig en omdat ik alleen een bezem vond in de kast heb ik de receptie gebeld. Half uur later kwamen de schoonmaaksters met een stofzuiger en dweil, volgens hen was de vloer inderdaad niet gepoetst. Prima opgelost voor ons op deze manier. Bedden zijn inderdaad smal, veel vlekken op de kussens etc maar gelukkig hadden wij onze eigen kussens meegenomen. Bij binnenkomst in het zwembad dien je je schoenen of slippers uit te trekken, als gasten dat niet doen, krijg je vanzelfsprekend modder in de gang en kleedkamers. Zwembad verder keurig verzorgd, leuke glijbaan voor de kinderen. Er mogen wel iets meer tafeltjes en stoelen neer gezet worden. Entertainment voor de kinderen is leuk. Verder een leuke camping met veel speelmogelijkheden voor jonge kinderen.

"Leuk voor 1 keer"übersetzen
Ilse
7,0

25.08.2014 Mooie grote camping met leuke chalets. Wel veel schimmel in de gordijnen. Binnenspeelparadijs had onze eerste dag wateroverlast, veel lekkage in hal, restaurant. Ook stonk het hierdoor heel erg muf en geen ventilatie. Animatie viel ons erg tegen, twee avonden dezelfde show. En niet al te enthousiast personeel. Zwembad erg mooi en lekker warm water.
Het was gewoon jammer dat het Personeel er niet zoveel zin meer in had. Erg kort af en schoonmaak algemeen sanitair heeft t ook af laten weten. Wij vonden t leuk voor 1x, chalet was verder erg mooi en schoon, op gordijnen na.

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Prachtig voor de kids en ouders"übersetzen
Kelgtermans Rob
8,0

25.08.2014 Heerlijke midweek gehad. Perfect animatie team! Kids hebben alle mogelijkheden om zich te amuseren en ouders kunnen lekker genieten van een drankje!
Buffetrestaurant is lekker (slechts open tot 20u), animatie (kinderdisco, theather, ...) is heel leuk. Mooie accomodatie (luxe zuiderzee comforthome). Aanrader!

"Leuke camping"übersetzen
Mariska
9,0

22.08.2014 Leuke mooie camping. Zuiderzee comfort home mooi, netjes en schoon.
Leuk zwembad en binnenspeeltuin. Goed restaurant met lekker eten. Leuke entertainment voor de kleintjes.
Komen zeker nog een keer terug.

"Leuke vakantie gehad"übersetzen
Amm
8,0

15.08.2014 Caravan was goed, wel allemaal wat veroudert. Zwembad en de binnenspeeltuin waren leuk (maar wel erg warm binnen.)
De locatie van het park goed, Walibi, dolfinarium en leuke plaatsjes in de omgeving! Grote camping, wij waren blij dat we onze fietsen bij ons hadden!
Een vakantie moet je natuurlijk zelf maken,
Helaas het eten was niet helemaal naar wens , in de supermarkt redelijk wat keuze, maar vlakbij een jumbo ;)

"Betaalbare vakantie!!"übersetzen
Jacky

12.08.2014 Klantvriendelijk personeel!!
Alles was super schoon en netjes..

Aug. 2014
"Volgend jaar weer"übersetzen
Anja
9,0

15.08.2014 Wij waren met 2 volwassen en een hond, we hebben een super midweek gehad, we hebben vaak bij de beachclub gezeten omdat het personeel daar vriendelijk en snel langs kwamen en direct met een bak water kwamen voor de hond zonder dat we daar naar hadden gevraagd en dat is voor ons hondenliefhebbers een hele grote pluspunt, het eten erg goed en geen lange wachttijden, net en onderhouden park, onze comforthome was schoon en netjes. wordt veel georganiseerd voor jong en oud, mooie supermarkt met een ruim assortiment. Personeel van zowel de receptie, beachclub, snackbar, supermarkt en de mensen die het park schoon en netjes houden allen heel vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit komt goed overeen. En die mensen die een luxe accommodatie met gouden kraantjes en ligbad verwachten moeten maar meer geld uitgeven en niet zeuren, voor de prijs kun je geen 5 sterren hotel allure eisen. Het is zeer zeker voor ons voor herhaling vatbaar.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Zeer tevreden"übersetzen
Esther Brugman
9,0

15.08.2014 Wij hadden een luxe riviera beach chalet. Schoon, nieuw en ruim. Ik vind het 1 van de betere parken van ooststappen, mooi ruim opgezet. Het is maar goed dat de vakantietijd er bijna opzit, want de baliemedewerksters/entertainementteam waren duidelijk moe van alle (ontevreden) vakantiegasten. Show van Hans Kazan en Steven Kazan was leuk, alleen in de zaal was het veel te warm....met als resultaat een migraineaanval...jammer van 1 vakantiedag.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen