Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
703 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,1 von 10, basierend auf 703 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, 2014
"Geweldige vakantie!"übersetzen
Anouk Stuart
9,0

19.07.2014 We hebben onlangs een geweldige vakantie gehad op Camping Riviera Beach. Veel speelplezier gehad met onze kinderen in het speelpaleis de speeltuinen en zwembad. De entertainment voor de kids is goed verzorgd en gevarieerd. De chalet was wel wat klein. Konden geen campingbedje kwijt op één van de slaapkamers. Dit heeft echter niet onze pret gedrukt. Al met al een top vakantie gehad!

"Fantastische gezellige kindvriendelijke camping"übersetzen
lydia romann
10,0

22.07.2014 voor het derde jaar weer bij riviera beach geweest en we hebben weer genoten.de kinderen komen alleen thuis om te drinken en te eten die vermaken zich echt de hele dag met het zwembad ballorig strand en entertainment team.wij vinden het er heerlijk en zijn super tevreden.ik vind het zeker een aanrader voor iedereen.

"Super vakantie"übersetzen
fam. v.d.
7,0
10,0

21.07.2014 Na het lezen van de negatieve reacties toch naar dit park gegaan. En wat hebben we een top week gehad. We zaten in een comforthome met 2 kindjes. Veel ruimte. Stond op een veld waar nog stuk of 15 stacaravans staan met in de midden een schommel en zandbak. Ideaal met kleine kindjes. Animatie was super en t zwembad was ook top. Snackbar staan jongeren met weinig ervaring. Wr is ook een groot indoorspeel/klimtuin, erg leuk voor de kinderen. Overzichtelijk en schoon.

Paar, Juli 2014
"Fijne midweek gehad op de camping"übersetzen
G. Boerboom
10,0

19.07.2014 Zal zeker nog eens terug komen, van ontvangst tot einde midweek heerlijk naar de zin gehad, ga zo door.

Paar, Juli 2014
"Gewoon een super midweek gehad op een goed park"übersetzen
dsk1967
9,0

19.07.2014 Het inchecken was gewoon goed en snel geregeld. Het evt oponthoud ontstaat door mensen die zelf thuis hun huiswerk NIET hebben gemaakt, of procedures NIET hebben gelezen. Wel ontstaat er een gevaarlijke situatie door een lange auto file en er auto's stil staan op een drukke doorgaande weg. Misschien tip voor het park, gooi de slagboom open op die grote parkeerplaats voor het park. Huisje was gewoon bezem schoon en niets was smerig of plakkerig. De huurder maakt zelf alles vuil of smerig , niets gebeurt uit zichzelf. Als je daarna zelf alles schoonmaakt is het nooit vuil. Wel mis ik ,op alle parken trouwens een vuilnisemmer in het huisje. park zelf is een mooi aangelegd park wat goed is onderhouden. Sommige chalets staan erg dicht op elkaar. Personeel was ook vriendelijk en meedenkend. Helaas wel veel jong personeel die nog niet echt werkervaring. Op alle parken duurt het altijd erg lang als je iets te eten of te drinken wil. Erg jammer voor de omzet van zo'n park .

"Nooit meer Ooststappen Riviera Beach"übersetzen
Presilla
5,0
4,0
3,0
3,0
6,0

20.07.2014 Je zou denken leuk een weekje camping, lekker zon in je Luxe Comfort home. Maar dat werd hem dus niet. Een luxe is het absoluut niet, caravan is klein je bed is te kort. Je tv is net 50 bij 50 cm. En het is al helemaal niet een comfort home. Het was ook nog is vies, haren in de douche en de spiegel zat vol met plakkerige zooi.

Volgende dag kwam de schoonmaakster, sprak geen Nederlands want het was een Pool uit Polen. Ze was erg onvriendelijk en probeerde niet eens om zich in een beetje engels te vertalen. Ik ben toch in Nederland op vakantie of niet?

's Avonds wilde we in de Plaza lekker een patatje gaan halen. Slechte medewerker in de cafetaria er staan kinderen van net 17 achter. Die kunnen toch niet zo iets runnen, er moet leiding zijn geen kinderen. Daarna wilde we lekker aan de bar gaan zitten, stond ook weer iemand van 17, ze was niet heel vriendelijk en het was ongezellig. Je krijgt een klein en zielig glaasje bier.
Dus wij komen hier never nooit meer.

"Leuk park!"übersetzen
Karin van Dijk
9,0

13.07.2014 Leuk park gelegen in een mooie omgeving! Na de recensies op deze pagina waren we wat huiverig. Wij hebben een fantastische week gehad! Leuke plaza met leuke entertainment voor de kids (oa minidisco). Zwembad erg leuk (vooral het kinderbad) en sauna en stoombad gratis. Erg schoon en toezicht door meerdere badmeesters. Het water was wel wat koud. Er is een leuk indoor speelparadijs voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. Verder een leuk strand met midgetgolf en airtrampoline (ook gratis). Wij zaten in een luxe zuiderzee comforthome. Wij vonden het niet luxe, als je rekent naar het kamperen misschien wel. Huisje was erg schoon, maar niet groot. Met twee volwassenen en twee kleine kinderen goed te doen. Voor vier volwassenen is het te klein en het is zeker te klein voor zes personen! Wij vonden het een erg knus huisje. We komen zeker terug!

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Heerlijke vakantie met een camping gevoel."übersetzen
Deborah
10,0

11.07.2014 Zowel de kinderen als de volwassenen hebben zich met zowel zon als regen echt vermaakt. Veel te doen op het park. Je moet hier niet echte luxe verwachten maar als je houd van een weekje weg met het camping gevoel ben je hier goed op je plek. Wij gaan volgend jaar zeker weer terug.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Fantastisch verblijf, Genoten"übersetzen
M.J.C.Ammerdorffer

07.07.2014 Wij hebben genoten Camping Oostappen Rivièra Beach,
Accommodatie was perfect. De bank om op te ziiten was kapot en was een uur later gerepareerd. Toppie
Genoeg te doen! Met namen voor de kinderen.. En ook genoeg te huren.
En we hebben een gezins pas voor walibi genomen . Lekker dichtbij met de fiets.

Freunde, Juni 2014
"Leuk weekend gehad"übersetzen
jennifer milke
7,0
9,0

01.07.2014 Met vrienden het afgelopen weekend hier door gebracht. De cottage's zijn te krap voor 6 pers. Met 4 pers zou beter zijn. De bedden zijn ook erg klein en als je langer bent dan 1.70 dan pas je er niet in. De dikte van de matras is 20cm. Verder zag het er schoon uit. Sanitaire voorzieningen ook erg netjes op de camping. Ook een grote winkel aanwezig. Snelle afhandeling van het inchecken tijdens topdrukte. Genoeg leuke dingen te doen in de buurt. Walk, dolfinarium, dagje Harderwijk enz.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie viele Gläser Alkohol trinken Sie an einem durchschnittlichen Urlaubstag?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen