Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
804 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,4 von 10, basierend auf 804 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

6,5
7,8
Bewertungen von:
Familie mit Jugendlichen, 2014
"Fantastisch voor families met kinderen"übersetzen
jos.v.arem

21.10.2014 er wordt erg veel voor kinderen gedaan

Familie mit Kindern, 2014
"Mooi park en goede service"übersetzen
christi
8,0

21.10.2014 Wij hebben 3 heerlijke weken vakantie gehad.
En de kinderen hebben het erg naar zin gehad.
Terwijl de kinderen zich vermaken moesten papa en mama werken.
Een park om nog een keer terug te komen. 👍

alleinreisend, 2014
"Super!"übersetzen
E Bouma
9,0

21.10.2014 Vakantiepark Oostappen Riviera Beach is gelegen op een erg mooie plek aan het veluwemeer en ideaal voor kinderen! Erg leuke animatie en lekker eten. Ook in de avonduren is er van alles te beleven.

"Prijs kwaliteit optimaal"übersetzen
petrareimert@hotmai...
8,0

21.10.2014 Mooi park riviera beach.
Hier een weekendje weg geweest met onze kinderen (5 en 7) in de herfstvakantie.
De prijs voor onze comforthome was 110 Euro, een heel mooi bedrag in deze periode (lees vakantie).
Een leuk zwembad voor de kinderen en een indoor speelgebeuren.
Ook nog lekker 1 uurtje kunnen bowlen.
Accomodatie keurig schoon en netjes.
Alles was erg basic maar wat wil je voor dit bedrag.
Al met al een gezellig weekend!!

Familie mit Jugendlichen, Okt. 2014
"Geweldig weekend gehad in een huur chalet"übersetzen
H. Henskens
10,0

20.10.2014 Hadden een chalet gehuurd bij riviera beach.
Bij aankonst werden we vriendelijk te woord gestaan door de mevr. v.d receptie. kregen duidelijke uitleg waar de chalet zich bevond.Chalet was schoon en bezat alles wat we nodig hadden voor n weekend. Het park was erg schoon en mooi gelegen mooi strandje mooie haven. Vanuit t park kun je ook in de omgeving verkennen Zwolle Slagharen en een vestigingsstadje/ vissersstadje op 10 rijden
op t park genoeg eetgelegenheden voor ieder wat wils

"Herfstvakantie"übersetzen
Timmer
7,0

20.10.2014 Wij zaten in een Comforthome voor 6 personen.
Het mag beter schoongemaakt worden. Veel spinnenwebben aan plafond. Veel stof in hoekjes en op de vloer. Sanitair mag zeker vernieuwd worden. Rondom het toilet en douchecabine, schimmelvlekken.
Gordijnen verweerd.
Erg vochtig en moeilijk warm te krijgen.
Lekker gezwommen alleen betreft kleedruimtes mag wel wat mee, 2hokjes. Slippers aanrader om mee te nemen !
Animatie prima en eetgelegenheden ook prima.Wij hebbens ons prima vermaaky dit weekend.

"Het houdt niet over"übersetzen
Margot Walet
3,0
8,0

20.10.2014 We hebben geen ernstige dingen aangetroffen, maar er waren wel wat puntjes die beter konden. Zo zat er op de slaapkamer van onze meiden (2 en 5) een stopcontact vlak boven het bed. Even een beveiliging erin en het is een stuk veiliger (vakantie voor iedereen toch?). In de douchecabine lag wat losse troep dat door de schoonmaak prima weg gehaald had kunnen worden. We hebben 1x een maaltijd bij de snackbar gehaald en dit was geen succes. Patat was slap en vet en vande snacks was de helft nog koud van binnen. Het zwembad was prima ;-) Een prima weekend gehad met wat kleine minpuntjes.

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Kindvriendelijk park voor een nette prijs"übersetzen
Linda de Kruijf
7,0

19.10.2014 Na alle slechte beoordelingen zijn we met buikpijn toch gegaan. We konden het voor een hele leuke prijs krijgen voor een weekend in de herfstvakantie.
Wij hadden comfort home de grijze stacaravan nummer 348 naast de buitenspeeltuin en heel dicht bij de Plaza waar het zwembad is, de kinderclub, de indoorspeeltuin,bowlen, animatie, restaurant en snackbar. De stacaravan was schoon en fris, wel klein. Wij zijn geen lange mensen, als je rond de 1.85 meter bent, pas je niet in de bedden en moet je overal bukken. De matrassen zijn flinterdun waardoor je het gevoel hebt dat je op de plank onder het bed ligt i.p.v op een matras. Het personeel en animatieteam is vriendelijk, veel jong personeel. Niet erg professioneel maar ze deden absoluut hun best.
Het is een aanrader voor mensen die geen groot park zoeken maar wel veel animatie en vertier voor de kinderen willen. De hele Plaza is gebouwd als oud vissersdorpje en dat thema is ook doorgezet naar het zwembad.

Familie mit Jugendlichen, Okt. 2014
"Wel leuk voor een keer"übersetzen
Zwiers
8,0

19.10.2014 Park erg leuk en mooi! Zuiderzee comforthome was echt erg vies. Keuken, wc en badkamer algemeen erg vies. Vergiet, stamper enz op de grond. Dat kan echt niet.

"Dit nooit meer"übersetzen
eliza mensink
2,0

17.10.2014 wij zaten met 4 volwassenen en 2 kinderen in een (luxe)beachhouse
het was er zo vies dekbedden met bloed erin,heel veel stof etensresten achter de bank vuil onder en in de bedden echt heel slecht.
de horeca ook al niet veel beter frituur was stuk,tostiijzer ook slagroom was ook op en de appeltaart was bevroren,ijsthee kreeg je in een fluitje want ze konden geen glazen vinden. kortom geen aanrader. we zijn bij de receptie geweest met onze klachten maar er is nooit meer op gereageerd. later bleek de kachel het ook niet te doen maar dat was bijna in alle huisjes aan de hand. het enige positieve was het eten van het buffet was wel lekker en niet duur en de kinderen hebben lol in het zwembad gehad. volgend jaar in de herfst maar een andere bestemming

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen