Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
873 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,4 von 10, basierend auf 873 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Mooi park,,,, accomodatie minder"übersetzen
camper
8,0

29.06.2015 mooi park met een mooie ligging aan het Veluwe meer met een beach club waar een midgetgolf baan is en een springkussen ...ook voor aan op de camping is genoeg te doen....
personeel vonden wij onervaren .... wat de accommodatie betreft viel het ons behoorlijk tegen omdat de eethoek tafel veel te klein is en hij wankelt .... twee persoons bed veel te smal en te hard de andere bedden alleen geschikt voor hele kleine kinderen ... het buiten meubilair is wankel en verouderd

"Leuk maar twee nachten"übersetzen
anne
5,0
6,0

28.06.2015 Leuk park, aardige receptie alleen wat een vreselijke bedden in onze luxe comfort home. Je sliep op een plank met een matras van een paar cm. Twee dagen slecht geslapen en pijn. De derde nacht maar gewoon lekker in ons eigen bed. Verder was park prima. Nog speciale service gehad voor ons hondje. Alleen de privacy is er niet. Je buren kun je letterlijk het eten van het bord kijken. Een beetje massaal al die caravans naast elkaar. Maar wel leuke drie dagen gehad

"Super weekend gehad !"übersetzen
denise
7,0

28.06.2015 Wij zaten in een luxe zuiderzee comforthome,huisje was netjes schoon en kindvriendelijk, kinderen hebben heerlijk gespeeld in de indoorspeeltuin en het zwembad ( pas op wel gladde vloer ) daarnaast is er op het zandstrandje ook genoeg te doen voor de kinderen...volgende keer gaan we zeker een bootje huren....aanrader, wij gaan zeker nog een keer !

"Fantastisch ligging"übersetzen
r.lindt
10,0

26.06.2015 Riviera Beach camping cq park is alles goed geregeld bij de receptie, de caravans zijn qua prijsverhouding uitstekend, netjes schoon goed onderhouden, alles is aanwezig wat je nodig moet hebben. In de restaurant kun je voor een redelijk prijs uitgebreid en goed eten. Het park ligt aan een mooi groot strand geschikt voor klein en groot en in een mooie toeristische omgeving.

"Veel beter als verwacht"übersetzen
Ineke
8,0

23.06.2015 Na de flop in 2013, was ik aangenaam verrast. Schoon, niets kapot, vriendelijke receptie, mooi zwembad, goed verwarmde bungalow en heel goed restaurant

Familie mit Kindern, 2015
"Dit nooit meer"übersetzen
san
1,0

16.06.2015 De caravan was smerig bij aankomst, bedden zo smal daar kan je als volwassenen niet slapen.
Baby pakket erbij geboekt stond er niet eens, 2x naar voren geweest toen ik het kreeg na 4 uur kreeg ik het vies.
Ijssallon was dicht en ook de kinderboederij was gesloten.
Na 1 nacht wouden we al uitchecken kon niet eens want er was geen receptie
Er word gezegd dat er wifi is dat is er dus niet.
Zwembad was koud en ook echt super glad.

Nooit meer bij deze organisatie.

Familie mit Kindern, Juni 2015
"Prima voor een midweek of weeken"übersetzen
denise
6,0

09.06.2015 5 juni een weekend naar dit park geweest was een beetje huiverig vanwege de beoordelingen we hadden een comforthome nou kan zeggen wij gaan zeker nog eens terug de caravan was netjes schoon wel te klein voor 6 personen maar wij waren met zijn vieren. park ziet er ook netjes uit enige nadeel is dat de zwembadvoer echt heel glad is en dat er maar 2 kleedkamers zijn die dicht kunnen anders zit je in een gemeenschappelijke kleedkamer wij hadden nog boodschappen gedaan en vlees gehaald om de volgende dag te gaan barbecuen maar de volgende dag bleek dat de koelkast stuk was ,gebeld en er kwam gelijk een nieuwe en we werden uitgenodigd om op hun kosten aan het buffet deel te nemen kan zeggen dit was ook prima in orde

"Leuk park"übersetzen
Jolanda Jaspers
6,0

08.06.2015 Leuk park met mooie luxe Zuiderzee comfort home. Home was netjes en schoon uit. Wij hebben genoten met ons gezin afgelopen weekend.

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Belabberde accomodatie stacaravan comfort home"übersetzen
Kaat
5,0

27.05.2015 Wij hebben met mijn zussen, moeder en kinderen twee stacaravan comfort home gehuurd. Wat een tegenvaller zeg!! De caravan was bij aankomst gewoon smerig en heeeeel oud. Schimmel in de badkamer. Viezigheid op de muren. Beddengoed vies. Bedden te smal en te hard om op te slapen. We zijn een dag eerder naar huis gegaan omdat wij allemaal niet fatsoenlijk konden slapen. We hebben een klacht ingediend bij de organisatie maar die vinden dat zij ons voldoende hebben gecompenseerd hebben. Wij hebben op dag een al een klacht ingediend en gevraagd om ons geld terug te krijgen maar dat was geen optie. Ik vind het gewoon niet kunnen dat deze oude caravans nog verhuurd worden. Gewoonweg schandalig.

Familie mit Jugendlichen, Mai 2015
"Geweldig park met prachtige haven"übersetzen
Mussche
10,0

27.05.2015 Geweldig park, veel te doen prima bedrijfsleider die zelf ook hele leuke bingo's doet. Mooi sub.trop.zwembad, mooi dierenpark.Geweldige haven met lieve havenmeesters Thijs en Truus die dag en nacht voor iedereen klaar staan. De haven zijn ze weer aan het opknappen top .Van ons een dikke tien.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen