Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
794 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,3 von 10, basierend auf 794 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

6,5
7,7
Bewertungen von:
Familie mit Jugendlichen, Okt. 2014
"Geweldig weekend gehad in een huur chalet"übersetzen
H. Henskens
10,0

20.10.2014 Hadden een chalet gehuurd bij riviera beach.
Bij aankonst werden we vriendelijk te woord gestaan door de mevr. v.d receptie. kregen duidelijke uitleg waar de chalet zich bevond.Chalet was schoon en bezat alles wat we nodig hadden voor n weekend. Het park was erg schoon en mooi gelegen mooi strandje mooie haven. Vanuit t park kun je ook in de omgeving verkennen Zwolle Slagharen en een vestigingsstadje/ vissersstadje op 10 rijden
op t park genoeg eetgelegenheden voor ieder wat wils

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Kindvriendelijk park voor een nette prijs"übersetzen
Linda de Kruijf
7,0

19.10.2014 Na alle slechte beoordelingen zijn we met buikpijn toch gegaan. We konden het voor een hele leuke prijs krijgen voor een weekend in de herfstvakantie.
Wij hadden comfort home de grijze stacaravan nummer 348 naast de buitenspeeltuin en heel dicht bij de Plaza waar het zwembad is, de kinderclub, de indoorspeeltuin,bowlen, animatie, restaurant en snackbar. De stacaravan was schoon en fris, wel klein. Wij zijn geen lange mensen, als je rond de 1.85 meter bent, pas je niet in de bedden en moet je overal bukken. De matrassen zijn flinterdun waardoor je het gevoel hebt dat je op de plank onder het bed ligt i.p.v op een matras. Het personeel en animatieteam is vriendelijk, veel jong personeel. Niet erg professioneel maar ze deden absoluut hun best.
Het is een aanrader voor mensen die geen groot park zoeken maar wel veel animatie en vertier voor de kinderen willen. De hele Plaza is gebouwd als oud vissersdorpje en dat thema is ook doorgezet naar het zwembad.

Familie mit Jugendlichen, Okt. 2014
"Wel leuk voor een keer"übersetzen
Zwiers
8,0

19.10.2014 Park erg leuk en mooi! Zuiderzee comforthome was echt erg vies. Keuken, wc en badkamer algemeen erg vies. Vergiet, stamper enz op de grond. Dat kan echt niet.

"Dit nooit meer"übersetzen
eliza mensink

17.10.2014 wij zaten met 4 volwassenen en 2 kinderen in een (luxe)beachhouse
het was er zo vies dekbedden met bloed erin,heel veel stof etensresten achter de bank vuil onder en in de bedden echt heel slecht.
de horeca ook al niet veel beter frituur was stuk,tostiijzer ook slagroom was ook op en de appeltaart was bevroren,ijsthee kreeg je in een fluitje want ze konden geen glazen vinden. kortom geen aanrader. we zijn bij de receptie geweest met onze klachten maar er is nooit meer op gereageerd. later bleek de kachel het ook niet te doen maar dat was bijna in alle huisjes aan de hand. het enige positieve was het eten van het buffet was wel lekker en niet duur en de kinderen hebben lol in het zwembad gehad. volgend jaar in de herfst maar een andere bestemming

Familie mit Kindern, 2014
"Heerlijke vakantie!"übersetzen
Chriztine
8,0

17.10.2014 Super herfstvakantie gehad! Leuke chalet, schoon, leuk interieur, en veel keukengerei aanwezig! Prachtig grote camping waar een fiets wel handig is  Ons babybed overdwars over de twee enkele bedden geplaatst, ging prima. Het tweepersoonsbed heeft een te hard matras.Veel voorzieningen en mooie centrale ruimte met zwembad waar onze kleine dol op was en een grote indoor speeltuin. We komen zeker terug in een huisje of met onze tent een plekje aan het grote strand!
Ook Elburg en Harderwijk zijn leuk om te bezoeken!

"Eens maar nooit weer!"übersetzen
johnnyz
5,0
3,0
3,0

18.10.2014 Geen idee waar ik moet beginnen. wat een ellende. verblijf in een 6 persoons chalet = 2 slaapkamers met 4 bedden en een Slaapbank. we waren er met 4 volwassenen, 2 kinderen en een hond. huisje was smerig overal stof, tafelpoot kapot, bedpoot kapot, water liep niet goed weg uit de wasbakken, verwarming stuk, vlekken (ook bloed) in de dekbedden, ramen smerig (was nog een tekening van smeer van de vorige mensen), ligging van het huisje Naast de vuilnisbakken, douchedeuren kapot. ben met de klachten naar de receptie gegaan en er zou iemand langkomen. tijdens het avondeten kwam er iemand langs en zei dat hij later wel terug zou komen.(de hele week niet meer gezien) volgende dag met zijn allen gaan drinken bovenin (uitzicht speelpark en zwembad) bittergarnituur bestellen antwoord "frituurpan stuk" tosti dan maar antwoord "duurt te lang apparaat is nog uit' dan maar appelgebak met slagroom "slagroom is op" appelgebak meegenomen en weer teruggestuurd (was nog bevroren)

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"We willen nog een keer."übersetzen
hartwigmarloes
9,0

18.10.2014 Van 13 tot en met 17 oktober samen met mijn 2 kinderen in chalet 318 gezeten, deze was schoon. Chalet is voor 6 personen naar mijn mening te klein. Maar met 4 personen is het goed vertoeven. Hoofdzakelijk waren we toch op het strand, (binnen)speeltuin, zwembad of animatie. Aanrader dus. Het bowlen met het animatie team vonden mijn kinderen (van 3 & 5 jaar) het leukste van allemaal.

"Geweldig en fantastische plek"übersetzen
Familie Veenendaal
10,0

17.10.2014 Gewapend met Ajax rein en fijn, geurflessen en andere schoonmaakmiddelen kwamen we aan in ons huisje 425. We hebben niets gebruikt en het kon direct weer de auto in. Alles was super schoon, kraakhelder en gezellig ingericht. Klein maar modern. De bedden hadden geen XXL afmeting maar, gezien de ruimte, voldoende. Wel een grote rij caravans maar ruim voldoende rust. Prachtig schoon subtropisch zwembad en indoor speelparadijs. We waren met 4 personen uitermate tevreden en willen in de mei-vakantie opnieuw boeken.Dit park verdient een hele dikke Tien en een Ster erbij. We denken wel dat , als er campinggasten er bij komen dat het wel drukker gaat worden. Verder goed begaanbare wegen, voldoende parkeerruimte en speelplaatsen voor de kinderen. Prima ingestelde ECO- verwarming via een gashaard.

"Gezellig"übersetzen
barneveld
9,0

17.10.2014 midweek op dit park geweest met 2 kleine kinderen,echt heel leuk en ontspannen,zwembad voor de kinderen en ouders relaxt,voldoende en goed toezicht houdend personeel ,vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.voor ons de eerste keer camperen in nederland,we kijken er naar uit om volgend jaar weer te gaan!

"Heerlijk midweek gehad."übersetzen
Fam. Blaas
9,0

17.10.2014 Geboekt via veiling. Eerst even problemen, daarna prima opgelost door de service van Oostappengroep. Bij aankomst van Zuiderzee comforthome, alles was schoon, en netjes. Genoeg opbergruimte in de keuken en kamers. Bank was helaas kapot, maar na een telefoontje, gelijk de monteur. Zeer vriendelijke man,en heeft ons goed geholpen. Animatie, perfect. Mooie speeltuin, leuk zwembad. Wij hebben een super midweek gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen