Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****

Oostappen Rivièra Beach****
833 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Oostappen Rivièra Beach****
Spijkweg 15, 8256 RJ, Biddinghuizen

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Oostappen Rivièra Beach**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Biddinghuizen.
Camping Oostappen Rivièra Beach aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,4 von 10, basierend auf 833 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Oostappen Rivièra Beach**** / Biddinghuizen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

6,5
7,6
Bewertungen von:
Familie mit Kindern, Apr. 2015
"We hebben een leuk weekend gehad"übersetzen
Naomi
7,0

13.04.2015 Via veiling een Brandweerman Sam weekend geboekt. We kregen een zuiderzee comfort home ( 4-6 pers ) aangewezen. Na alle reacties op zoover te lezen hadden we zoiets waar belanden we nu weer ? Bij aankomst werden we al leuk opgewacht door brandweervrouwen en mannen van het animatie team, bij de check in kregen we het programma mee van het thema weekend en overige info van het park. Kortom een heel leuk en druk weekend gehad. Onze zoon van bijna 4 jaar heeft ontzettend genoten en wij ook. Onze comfort home was schoon zo ook de bedden, sanitair en keuken gerei. Het enige nadeel om te noemen is dat de kachel uitgaat als er geen beweging in het huisje is ( via bewegings melder ) dan kan het best koud zijn. Maar goed met een dekbed en dikke sokken hadden we dat verholpen. Wij hebben ons prima vermaakt in het zwembad, idd vloer erg glad. In het restaurant niet gegeten wel 1x in de snackbar en dat was lekker. Speeltuin is ook erg leuk. Wij zullen zeker nog een keer teruggaan.

Freunde, Apr. 2015
"Echt nooit meer"übersetzen
V. H
2,0
1,0

12.04.2015 Ik begrijp werkelijk waar niet waar de hoge waarderingen vandaan komen!!!! Wat een vieze, oude bende. Het park oogt redelijk maar die comfort homes zijn vreselijk. Vies!! Schoonmaken is toch wel een normaal iets lijkt mij! Gordijnen die van de rails hangen. Die bedden, nou ja een kabouter past er misschien net in. Een 10cm matras op een plank! Een extra betaling achteraf waar we niet op gerekend hadden. Let op wanneer je boekt via touroperator. Hier staat beddengoed niet inbegrepen, eenmaal daar moet je het afnemen voor €9,50 pp. Ooststappen weet dit en geven aan dat touroperator niet veranderen wil. Dan doe je of geen zaken meer of je verhoogt je prijs bij touroperator. Nu sta je voor een verrassing. Echt nooit meer! Een keer eerder in België geweest bij de Ooststappen groep. Dat was al net zo erg. Service, hygiene en comfort staan absoluut niet hoog in het vaandel bij de Ooststappen groep.

"Super leuk weekend!"übersetzen
laura
9,0

12.04.2015 Erg leuk weekend gehad bij dit park!! Hadden via de veiling een themaweek "brandweerman Sam" geboekt! Echt super vriendelijke ontvangst, heel schema van het weekend meegekregen! Comfort home was klein maar schoon! Heel veel te doen voor kleine kinderen (binnen speelparadijs) leuk zwembad (omkleden is koud en erg klein, super gladde vloer overal wel gevaarlijk), leuke buitenspeeltuin en oké eten (kan echt wel verbetering). Wel super goed vermaakt hier en vriendelijk personeel!! Kortom een aanrader, wij gaan zeker nog een keer!!

"Mooi weekend gehad!"übersetzen
Willy
6,0

07.04.2015 Rivièra beach is een leuk park.
We waren er dit paas weekend met nog twee stellen, met hun kinderen.

We hebben ons prima vermaakt.
En het weer zat ook mee.

Alleen de kachel was Knudde, wij zaten in nummer 354.
We hebben het heel koud gehad.
Hij sloeg steeds af.

De ligging was top, dichtbij het centrum en de speeltuin.

Het zwembad is op zich heel mooi.
De douches zijn alleen steenkoud, en je moet de knop steeds ingedrukt houden anders gaat hij gelijk uit.
Het was gevaarlijk glad.
Mijn dochter is uitgegleden, en had een lelijke schaafwond.
En de kleedkamer was heel smerig.

Het personeel bij de bar bij het speelgedeelte is niet echt enthousiast , en ook daar was het heel koud.

Maar al met al, hebben wij ons hier net als vorig jaar prima vermaakt.

Familie mit Jugendlichen, Apr. 2015
"In 1 woord Geweldig !"übersetzen
Claudia Kouws
10,0

06.04.2015 Rivièra beach Biddinghuizen is gewoon een fantastich vakantiepark alles is gewoon weg super goed en keurig netjes bijgehouden oké de luxe Zuiderzee comforthome waar wij in hebben gezeten was perfect en erg netjes en mooi het was voor ons zeker voor herhaling vatbaar

"Chalet klein!"übersetzen
Pientje
6,0

04.04.2015 We waren met twee volwassen en twee jonge kinderen. Eerst een slaapkamer verbouwd om bedje te plaatsen. Kamers erg krap, bedden smal. Wij sliepen op bedje in woonkamer, deze is te maken van de bank. Matras erg dun, de spijlen voel je erdoor. Erg gehorig ook. We konden allemaal niet goed slapen, waardoor we eerder zijn vertrokken. Verder is het park prima, leuke activiteiten voor kinderen, zwembad en speelparardijs. Omgeving is ook schitterend. Maar ja, een beetje goede nachtrust is wel fijn!

Familie mit Kindern, März 2015
"Redelijk"übersetzen
Klaas
5,0

30.03.2015 Het op zich is heel mooi opgezet en met mooi weer kun je echt van alles doen. Wij hadden een regenweekend en waren dus aangewezen op de binnenactiviteiten. Caravan (4pers) was voldoende, lijkt nog niet zo oud en was netjes schoon. Kachel gaat 's nachts automatisch op spaarstand en dat is echt onvoldoende want door de overvloed aan ventilatiegaten wordt het zeer koud. Hier hoorde je iedereen over klagen. De binnenspeeltuin is mooi en netjes. Bowlingbaan was helaas kapot. Het zwembad ziet er heel leuk uit, maar heeft een zeer gladde vloer. Deze was net nieuw aangelegd maar zeer gevaarlijk, zo glad! Verder was het water net te koud en het omkleden ronduit armoedig. Binnenactiviteiten verliepen wat rommelig, maar wel ok. Snackbar is geen aanrader, vette smakeloze hap. Buitenspeeltuin is mooi en nieuw. Conclusie: Er is veel geïnvesteerd in dit park en als je er zelf je weg een beetje in zoekt kun je je er prima vermaken. Het ontbreekt echter aan een goede organisatie die er meer uit haalt.

Familie mit Kindern, März 2015
"Goedkoop openingsthemaweekend"übersetzen
Ronnie
7,0

30.03.2015 Weekend weg geweest met mijn gezin bestaande uit mezelf, mijn vriendin en 2 kinderen van 7 maanden en 4,5 jaar. Leuk themaweekend Bob de Bouwer. Jammer dat het binnenzwembad en indoor horeca/speelgelegenheid pas om 17.00 open gingen vrijdag. Compleet programma animatie werd niet bij aankomst verstrekt, alleen de meet en greet/show met Bob de Bouwer. Demonstratie met grote voertuigen bij het strand viel wat tegen. Er was maar 1 kraan en er zouden veel grote voertuigen zijn. Er zijn bij de plaza als het strand 2 grote springkussens. Deze waren nog helemaal vies. Chapeau voor het animatieteam. Zij deden het erg leuk. Bedden in het huisje waren erg smal en babybedje is moeilijk te plaatsen in een Comfort Zuiderzeehuisje voor 4-6 personen. Whirlpool in het zwembad werkte niet maar stond nergens aangegeven. Gladde vloer om het zwembad. Huisje was goed schoon.

Familie mit Kindern, 2015
"Niet te ver gaan"übersetzen
Marnijl
5,0

10.01.2015 Mooi park.. Met mooi weer denk ik dat je het beter naar je zin zult hebben dan met slecht weer! Mooi weer is geweldig om naar het strand te gaan op de trampoline te springen of gewoon op het terras een ijsje eten.. Maar met slecht weer is er niks aan ja je kunt gaan zwemmen maar daar krijg je het niet warm van!! Maar verder mooi park en veel activiteiten

Familie mit Kindern, Nov. 2014
"Koud & Vies"übersetzen
De Lissers
4,0
3,0
2,0

23.11.2014 Weekend aanbieding geboekt, maar kreeg direct weer zin om naar huis te gaan. Heel krap hok we waren met 2 volwassenen en 2 kleine kids. Het is normaal voor 6 personen, dat gaat echt niet lukken. Overal schimmel in badkamer en gordijnen. Het was erg koud en we kregen het huisje ook moeilijk warm. Bedden vies en klein. Zwembad was echt vies en koud! Restaurants en supermarkten waren gesloten.... Gelukkig waren we met gezellige familie zodat ons weekendje nog leuk was!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen