Ankunft
Abreise
ab € 87
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Seabank****
116 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Seabank****
Marfa Road, Mellieha Bay, MLH 9063, Mellieha

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Seabank**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Mellieha.
Hotel Seabank aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,1 von 10, basierend auf 116 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Seabank**** / Mellieha abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

8,6
8,6
Bewertungen von:
Familie mit Jugendlichen, Okt. 2014
"Geweldig hotel voor jong en oud"übersetzen
Reina van Keken
9,0

24.10.2014 Leuk hotel met zeer goede service, het personeel is bijzonder aardig en doet alles om het je naar het zin te maken. Er zijn zes restaurants en alles is even smakelijk. De kamers zijn zeer ruim en maritiem ingericht. Het animatie team is professioneel en gezellig

Aug. 2014
"Zeer goed"übersetzen
Gino
9,0

15.08.2014 Mooi hotel, nette ruime kamers en badkamer. Uitgebreid zenderaanbod op TV met o.m. BVN, gratis safe, koelkast, waterkoker en oploskoffie en thee aanwezig op de kamer. Het personeel is zeer vriendelijk. Mooie zwembaden, met 16+ zone. De buffetten zijn zeer uitgebreid en zeer lekker.

De kleinste vond de mini-club geweldig. Shop in het hotel met Vlaamse krant in het aanbod.

De minpunten zijn vooral de ligging voor wie meer dan zon en water wenst. De meeste bezienswaardigheden bevinden zich op ruime afstand, maar dit is niet onoverkomelijk, verschillende opties voor vervoer zijn beschikbaar.

Zoals bijna overal in dit soort hotels zijn er te weinig ligstoelen a/h zwembad en tiert de plaag van "handdoekje leggen" er welig.

Een enkele keer had een warm gerecht niet echt warm, wachten op de volgende lading dan maar.

Over het algemeen is dit een zeer goed hotel voor zijn doel : massatoerisme.

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Echt de moeite waard"übersetzen
Hoiting
8,0

06.08.2014 Mooi hotel.Helaas was de kamer 160 meter van de receptie.Kamer inrichting modern en schoon.Eten wel vaak hetzelfde wat terug kwam,maar er staat altijd wel iets nieuws bij.Drinken in overvloed,lekker schepijs in 8 smaken.Entertaiment was erg proffesioneel.Aico op kamer en waaier.Strandstoelen of je er van houdt of niet wel een handdoek plaatsen voor half 8 om nog 4 stoelen op een rijtje te kunnen krijgen bij het zwembad.Genoeg parasols.Ontbijt zelfs nog bij het vtrek om 05.15.Bij aankomst konden we ook gewoon ontbijten,geen probleem.Erg vriendelijke mensen.Voor ons was Malta 1 malig.Niet om het hotel maar na 1 x heb je het daar wel gezien.Er is een handdoeken service,dus zo nmin mogelijk badlakens van huis meenemen.Haardroger in de douche aanwezig.Jammer dat dit hotel alleen in Malta staat.Zwembad was overal 1,20.In 16 + zwembad was deze dieper maar niet voor de kinderen bedoeld.Al met al top hotel.Zelfs de bruidsparen van het land kwamen daar dagelijks hun feest geven.

Paar, Juli 2014
"Een prachtig hotel, zeker voor herhaling vatbaar."übersetzen
Vanroose Guido
9,0

28.07.2014 Dit hotel hangt dicht tegen een 5-sterren hotel aan, het personeel is er super vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst was onze geboekte kamer niet beschikbaar maar 's morgens kregen wij al de door ons gereserveerde kamer met een compensatie voor de eerste nacht.
De opdeling tussen de beide zwembaden (+ 16j ) wordt strikt nageleefd
De kamers zijn zeer verzorgd en vrij ruim. Wat het eten betreft in het hoofdrestaurant en thema-restaurants, was dit een 4-sterren waard.
Misschien moeten er een aantal basisprincipes betreffende de bediening in het restaurant en de bar terug ingevoerd worden.
Ook zeker een pluim voor Kurt de plaatselijke touroperator- vertegenwoordiger, die ons met kennis van zaken de nodige informatie gaf op onze eerste vakantiedag.

Guido en Marleen

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Een aanrader"übersetzen
HEYVAERT
9,0

22.07.2014 Dit hotel is zeer ok en zeker de animatie was top er is van alles te doen gans de dag door voor jong en oud, het zwembad is groot genoeg het is gescheiden voor 16+.
het personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam de kamers werden ook heel goed gekuist het zijn ruime en mooie kamers

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Mooi en leuk hotel, slechte ligging"übersetzen
Niké polfliet
5,0
6,0
9,0

21.07.2014 Het is een mooi hotel, verzorgde kamers, veel animatie (vanaf 4 jaar). Mooie zwembaden, wel veel vliegen en wespen.

Het eten in het hoofdrestaurant was lekker. Vroeg en laat ontbijt trekken op niets. We zijn gaan eten in het braziliaans en chinese restaurant. Braziliaans was totaal niet Braziliaans. was gewoon bbq vlees die ze op bepaalde wijze rondbrachten, meer niet. Chinese restaurant viel mee.

Het "mooie strand" was helemaal niet indrukwekkend. Voor een strandstoel moest je betalen. Je had bijna geen plaats om te liggen van de overbevolking. tussen het strand en het hotel lag een gevaarlijke drukke baan.

In de omgeving waren er 2 restaurants met matige kwaliteit aan eten. De cocktails en ijsjes waren lekker.

Als je ergens anders naartoe wil vb naar Valetta dan kan je met de bus (70 min heen en 70 min terug) voor een goedkope prijs van €1.60 per persoon voor 1 dag ticket. Ofwel met de taxi. Heel duur, €54 (heen en terug). Maar dan ben je er wel op 30 min.

Juni 2014
"Fantastisch hotel & Vriendelijk personeel"übersetzen
Mike

05.07.2014 Net terug van een weekje Seabank
Bij aankomst om 9.30 werden we heel hartelijk ontvangen en werd ons verteld dat we gelijk mogen eten en gebruik mogen maken van de facilliteiten.
kamer is mooi en netjes schoon, kluisje op de kamer kun je gratis gebruiken.
Kamers worden dagelijks schoongemaakt en krijg je schone handoeken

Het eten was goed, zowel in het ''coral'' restaurant als in de thema restaurants (reserveren verplicht) wij hebben in het italiaans, braziliaans en aziatische restaurant gegeten en zijn alle 3 aan te raden!

Het hotel is groot maar daar merk je vrij weinig van, bij het zwembad zijn er altijd ligbedden beschikbaar.

Wij hebben nergens meegemaakt waar het personeel zo vriendelijk is! iedereen zegt gedag en vraagt hoe het met je gaat.

het hotel ligt direct aan strand, ligbedden en parasols zijn tegen betaling.
In de directe omgeving is niet veel te doen maar voor €1,50 p.p heb je een dagkaart voor de bus!

Hotel Seabank & spa staat garant voor een geslaagde vakantie!

Gruppenreise, Mai 2014
"Wij gaan ZEKER terug"übersetzen
Richard-Nina
8,0

07.09.2014 Malta en Gozo zijn zeker de moeite waard!. Wij zijn hier een week geweest in dit hotel en dit is echt een van de beste hotels in malta.
De kamers zijn zeer mooi, zeezicht kamers op de hoogste verdieping = super uitzicht over de baai. Ons trouwgezelschap had allen kamers naast elkaar.
Eten is er prima, zowel buffet als thema restaurants. Drank keuze is prima, voldoende keus.
Personeel is werkelijk geweldig en doen alles wat ze kunnen om het een geweldige vakantie te laten zijn.
Echt een aanrader!

2,0
2,0
1,0
3,0

19.01.2014 Hotel zonder naam, naam komt niet voor op de buitenkant van het hotel.
Geen leiding aanwezig, iedereen doet maar op, anderen gaan het wel oplossen...
Luidruchtig hotel voor Engelstaligen. (geen BVN ontvangst op de kamer).
Restaurants en gangen naar kamers zijn niet hygiënisch.
Kussens in de kast waren beschimmeld.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Umfrage

Was ärgert Sie am meisten auf Skipisten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen