Ankunft
Abreise
ab € 122
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Seabank****
106 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Seabank****
Marfa Road, Mellieha Bay, MLH 9063, Mellieha

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Seabank**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Mellieha.
Hotel Seabank aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,9 von 10, basierend auf 106 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Seabank**** / Mellieha abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

2,0
2,0
1,0
3,0

19.01.2014 Hotel zonder naam, naam komt niet voor op de buitenkant van het hotel.
Geen leiding aanwezig, iedereen doet maar op, anderen gaan het wel oplossen...
Luidruchtig hotel voor Engelstaligen. (geen BVN ontvangst op de kamer).
Restaurants en gangen naar kamers zijn niet hygiënisch.
Kussens in de kast waren beschimmeld.

Gruppenreise, 2013
"Massahotel"übersetzen
Frans Van Streels
Swimmingpool
6,0

03.12.2013 Weinig persoonlijke service. Zeer luidruchtige publieke ruimtes.Toeslag voor kamer op zee (€ 150 pp. 8 dagen) zeer overdreven. Zeezicht was zeer beperkt, ( druk verkeer onder klein balkon enz.). Matige kwaliteit van maaltijden.

Paar, Sept. 2013
"Heerlijke vakantie!"übersetzen
Dominique Klepke
8,0

22.09.2013 Mijn vriend en ik hebben een heerlijke vakantie gehad in dit prachtig verbouwde hotel. De kamers werden elke dag heel erg goed schoongemaakt, het zwembad was heerlijk met altijd genoeg plek om te liggen. Ook het 16+ zwembad vond ik erg goed bedacht. Eten was lekker. Ook de a la carte restaurants waren leuk bedacht. Animiatieteam was heel uitgebreid en dat gaf ook een gezellige sfeer zelfs als je niet mee deed. Het hotel ligt aan het mooie strand en uitzicht op verschillende mooie gebouwen.

Paar, Sept. 2013
"Wanneer je comfort wil"übersetzen
Wilfred Braspenning
9,0

12.09.2013 Zeer comfortabel, zeer behulpzaam, vriendelijk, accuraat. In een rustige omgeving, helemaal geen overdadig toeristisch plaatsje, aan een zeer mooie baai gelegen. Eten is goed en voor een ieder wat wils. Zeer mooie en schone kamers.

Paar, Aug. 2013
"Een aanrader!"übersetzen
Cindy
10,0
10,0

05.09.2013 Mooie verzorgde kamers, alle voorzieningen zijn aanwezig. Leuk extraatje: koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Pluspunt: je kan ter plekke tegen betaling steeds een upgrade van kamer verkrijgen. Omgeving: rustig, recht tegenover een mooi zandstrand. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. 6 Restaurants dus voldoende variatie. Enige nadeel vonden wij de afgelegen ligging. Er ontbrak een boulevard waar je 's avonds een terrasje kon doen. Hiervoor moet je de bus nemen naar een baai die 30' verder gelegen is. Geschikt voor kinderen, er waren ook veel (kleine) kindjes aanwezig maar daar hadden wij als koppel op honeymoon geen last van. Het 16+ zwembad biedt je de nodige privacy en rust als het te uitbundig wordt in het main zwembad.

Paar, Aug. 2013
"Hotel heeft nood aan een goede manager"übersetzen
Janssens Diane
8,0

01.09.2013 Seabank heeft nood aan een goede manager die alles organiseert. Kamers zijn mooi gerenoveerd en worden goed onderhouden. Er ontbreekt echter een goede organisatie. Personeel is er voldoende, maar worden niet gestuurd wie wat moet doen met als gevolg geen bestek in Main restaurant, geen wijnglazen in de bar, groene algenrand aan zwembad, .....Het eten is goed, maar mist finesse. het hotel is niet slecht te noemen, maar er zou nog een hele hoop kunnen verbetert worden, en als je van rust houdt, moet je hier ook niet zijn aangezien het veel bezocht wordt van Engelse families, gelukkig is er een adults zwembad dat koppels de nodige rust geeft, en hierop wordt ook goed toegekeken door de security.

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Wel aardig! Maar niet hoger dan een zeven."übersetzen
b.schoute
7,0

27.07.2013 Hotel Seabank kàn een heel goed hotel zijn, maar er schort op bepaalde punten ook nog erg veel aan. Wellicht is het zo dat, omdat wij in het absolute hoogseizoen zijn geweest, ze de drukte niet goed aankunnen, maar dat zou geen excuus mogen zijn, dus vandaar dat onze bevindingen als volgt zijn: de kamers zijn goed, net nieuw. Bij het eten is het allemaal veel van hetzelfde; elke dag pizza Margarita, elke dag spaghetti Bolognese. Sap bij het ontbijt is suikerwater met kleurstof. Onderhoud en schoonmaak zijn beneden pijl, vooral in openbare ruimten. De openbare wc's zitten onder de poep en de vloeren plakken. Bij het zwembad liggen overal bekers en stukken pizza te slingeren. Veel van het personeel is oost Europees, ze doen hun werk, maar glimlachen of plezier uitstralen is blijkbaar teveel gevraagd. Waar het hotel weinig aan kan doen, maar wat wel vervelend is; eind juli bemesten de boeren in de omgeving hun land, daardoor hebben we de halve vakantie in een mistlucht gezeten.

"Goed Hotel"übersetzen
Alfred
9,0

24.07.2013 Hotels Seabank Malta was voorheen een Riu Hotel, sinds begin 2013 niet meer. Het hotel is van een redelijk goed niveau. De entertainment is zeer goed. Het hotel is in 2012 gerenoveerd en heeft een strakke wat kille uitstraling in de restaurants. Het eten is goed, om het uitmuntend te maken zou men de kwaliteit van sommige producten kunnen verbeteren, de jus en het brood bij het ontbijt bijvoorbeeld.
Ook de geschonken wijnen kunnen wel naar een hoger niveau.
Het personeel werkt hard en is altijd zeer vriendelijk en behulpzaam.
Veel Engelse en Italiaanse gezinnen, ook bij een aantal oost europeese landen is dit hotel in trek. Gelukkig geen Russen met hun .... Eet gewoontes zoals je vaak in Turkse all inclusive hotels ziet.
Een punt waarover wij ons buiten bij het zwembad hebben geërgerd is het grote aantal vervelende vliegen die toch wel zeer irritant aanwezig zijn.

"Vakantie Seabank 15-7 t/m 22-7-2013"übersetzen
Harmen
9,0

26.07.2013 Bij binnenkomst van het hotel waan je je in een sjiek hotel wat er modern uitziet. Aangezien wij vroeg in de ochtend aankwamen was er nog een mogelijkheid om te ontbijten. Uiteraard hebben we hier gebruik van gemaakt.
Tegen 13.00 uur was de kamer gereed. Hier aangekomen bleek het een keurige ruime kamer te zijn. De kamer bestond uit 1 deel met een 2 persoonsbed en een deel wat apart afgescheiden kon worden met 2 losse bedden. De bedden lagen trouwens prima. Dit hebben we wel eens anders meegemaakt. Heerlijk genoten van het grote zwembad. Na het zonnen en zwemmen was er ruime keuze uit diverse maaltijden, hapjes en snacks. Dit kon zowel binnen als buiten gehaald worden. De entertainment was top! Voor de kinderen was er een miniclub die elke dag verschillende activiteiten organiseerde. Ook voor de volwassenen was er voldoende entertainment met s'avonds een verschillende voorstellingen. Het eten was ook prima met meerdere restaurants. Keuze in overvloed. Wij hebben genoten van de 8 dagen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen