Ankunft
Abreise
ab € 186
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Seabank****
109 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Seabank****
Marfa Road, Mellieha Bay, MLH 9063, Mellieha

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Seabank**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Mellieha.
Hotel Seabank aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,0 von 10, basierend auf 109 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Seabank**** / Mellieha abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

8,5
8,5
Bewertungen von:
Familie mit Kindern, Juli 2014
"Mooi en leuk hotel, slechte ligging"übersetzen
Niké polfliet
5,0
9,0

21.07.2014 Het is een mooi hotel, verzorgde kamers, veel animatie (vanaf 4 jaar). Mooie zwembaden, wel veel vliegen en wespen.

Het eten in het hoofdrestaurant was lekker. Vroeg en laat ontbijt trekken op niets. We zijn gaan eten in het braziliaans en chinese restaurant. Braziliaans was totaal niet Braziliaans. was gewoon bbq vlees die ze op bepaalde wijze rondbrachten, meer niet. Chinese restaurant viel mee.

Het "mooie strand" was helemaal niet indrukwekkend. Voor een strandstoel moest je betalen. Je had bijna geen plaats om te liggen van de overbevolking. tussen het strand en het hotel lag een gevaarlijke drukke baan.

In de omgeving waren er 2 restaurants met matige kwaliteit aan eten. De cocktails en ijsjes waren lekker.

Als je ergens anders naartoe wil vb naar Valetta dan kan je met de bus (70 min heen en 70 min terug) voor een goedkope prijs van €1.60 per persoon voor 1 dag ticket. Ofwel met de taxi. Heel duur, €54 (heen en terug). Maar dan ben je er wel op 30 min.

Juni 2014
"Fantastisch hotel & Vriendelijk personeel"übersetzen
Mike

05.07.2014 Net terug van een weekje Seabank
Bij aankomst om 9.30 werden we heel hartelijk ontvangen en werd ons verteld dat we gelijk mogen eten en gebruik mogen maken van de facilliteiten.
kamer is mooi en netjes schoon, kluisje op de kamer kun je gratis gebruiken.
Kamers worden dagelijks schoongemaakt en krijg je schone handoeken

Het eten was goed, zowel in het ''coral'' restaurant als in de thema restaurants (reserveren verplicht) wij hebben in het italiaans, braziliaans en aziatische restaurant gegeten en zijn alle 3 aan te raden!

Het hotel is groot maar daar merk je vrij weinig van, bij het zwembad zijn er altijd ligbedden beschikbaar.

Wij hebben nergens meegemaakt waar het personeel zo vriendelijk is! iedereen zegt gedag en vraagt hoe het met je gaat.

het hotel ligt direct aan strand, ligbedden en parasols zijn tegen betaling.
In de directe omgeving is niet veel te doen maar voor €1,50 p.p heb je een dagkaart voor de bus!

Hotel Seabank & spa staat garant voor een geslaagde vakantie!

März 2014

2,0
2,0
1,0
3,0

19.01.2014 Hotel zonder naam, naam komt niet voor op de buitenkant van het hotel.
Geen leiding aanwezig, iedereen doet maar op, anderen gaan het wel oplossen...
Luidruchtig hotel voor Engelstaligen. (geen BVN ontvangst op de kamer).
Restaurants en gangen naar kamers zijn niet hygiënisch.
Kussens in de kast waren beschimmeld.

Gruppenreise, 2013
"Massahotel"übersetzen
Frans Van Streels
6,0

03.12.2013 Weinig persoonlijke service. Zeer luidruchtige publieke ruimtes.Toeslag voor kamer op zee (€ 150 pp. 8 dagen) zeer overdreven. Zeezicht was zeer beperkt, ( druk verkeer onder klein balkon enz.). Matige kwaliteit van maaltijden.

Paar, Sept. 2013
"Heerlijke vakantie!"übersetzen
Dominique Klepke
8,0

22.09.2013 Mijn vriend en ik hebben een heerlijke vakantie gehad in dit prachtig verbouwde hotel. De kamers werden elke dag heel erg goed schoongemaakt, het zwembad was heerlijk met altijd genoeg plek om te liggen. Ook het 16+ zwembad vond ik erg goed bedacht. Eten was lekker. Ook de a la carte restaurants waren leuk bedacht. Animiatieteam was heel uitgebreid en dat gaf ook een gezellige sfeer zelfs als je niet mee deed. Het hotel ligt aan het mooie strand en uitzicht op verschillende mooie gebouwen.

Paar, Sept. 2013
"Wanneer je comfort wil"übersetzen
Wilfred Braspenning
9,0

12.09.2013 Zeer comfortabel, zeer behulpzaam, vriendelijk, accuraat. In een rustige omgeving, helemaal geen overdadig toeristisch plaatsje, aan een zeer mooie baai gelegen. Eten is goed en voor een ieder wat wils. Zeer mooie en schone kamers.

Paar, Aug. 2013
"Een aanrader!"übersetzen
Cindy
10,0

05.09.2013 Mooie verzorgde kamers, alle voorzieningen zijn aanwezig. Leuk extraatje: koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Pluspunt: je kan ter plekke tegen betaling steeds een upgrade van kamer verkrijgen. Omgeving: rustig, recht tegenover een mooi zandstrand. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. 6 Restaurants dus voldoende variatie. Enige nadeel vonden wij de afgelegen ligging. Er ontbrak een boulevard waar je 's avonds een terrasje kon doen. Hiervoor moet je de bus nemen naar een baai die 30' verder gelegen is. Geschikt voor kinderen, er waren ook veel (kleine) kindjes aanwezig maar daar hadden wij als koppel op honeymoon geen last van. Het 16+ zwembad biedt je de nodige privacy en rust als het te uitbundig wordt in het main zwembad.

Paar, Aug. 2013
"Hotel heeft nood aan een goede manager"übersetzen
Janssens Diane
8,0

01.09.2013 Seabank heeft nood aan een goede manager die alles organiseert. Kamers zijn mooi gerenoveerd en worden goed onderhouden. Er ontbreekt echter een goede organisatie. Personeel is er voldoende, maar worden niet gestuurd wie wat moet doen met als gevolg geen bestek in Main restaurant, geen wijnglazen in de bar, groene algenrand aan zwembad, .....Het eten is goed, maar mist finesse. het hotel is niet slecht te noemen, maar er zou nog een hele hoop kunnen verbetert worden, en als je van rust houdt, moet je hier ook niet zijn aangezien het veel bezocht wordt van Engelse families, gelukkig is er een adults zwembad dat koppels de nodige rust geeft, en hierop wordt ook goed toegekeken door de security.

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Wel aardig! Maar niet hoger dan een zeven."übersetzen
b.schoute
7,0

27.07.2013 Hotel Seabank kàn een heel goed hotel zijn, maar er schort op bepaalde punten ook nog erg veel aan. Wellicht is het zo dat, omdat wij in het absolute hoogseizoen zijn geweest, ze de drukte niet goed aankunnen, maar dat zou geen excuus mogen zijn, dus vandaar dat onze bevindingen als volgt zijn: de kamers zijn goed, net nieuw. Bij het eten is het allemaal veel van hetzelfde; elke dag pizza Margarita, elke dag spaghetti Bolognese. Sap bij het ontbijt is suikerwater met kleurstof. Onderhoud en schoonmaak zijn beneden pijl, vooral in openbare ruimten. De openbare wc's zitten onder de poep en de vloeren plakken. Bij het zwembad liggen overal bekers en stukken pizza te slingeren. Veel van het personeel is oost Europees, ze doen hun werk, maar glimlachen of plezier uitstralen is blijkbaar teveel gevraagd. Waar het hotel weinig aan kan doen, maar wat wel vervelend is; eind juli bemesten de boeren in de omgeving hun land, daardoor hebben we de halve vakantie in een mistlucht gezeten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie viele Gläser Alkohol trinken Sie an einem durchschnittlichen Urlaubstag?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen