Ankunft
Abreise
ab € 0
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Laguna Village***
182 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Laguna Village***
via Dei Cacciatori 5, I-30021, Caorle

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Laguna Village*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Caorle.
Camping Laguna Village aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,9 von 10, basierend auf 182 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Laguna Village*** / Caorle abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

7,8
7,3
Bewertungen von:
Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Leuke camping, maar wat tegenvallers"übersetzen
Wilma
5,0
7,0

21.08.2014 Op het eerste gezicht een prima camping. Helaas viel ons ook het sanitair erg tegen, bij de dames in het toiletgebouw slechts twee zit-wc's die niet schoon waren, de rest alleen maar hurktoiletten. Dit geldt voor het toiletgebouw aan de ene kant van de camping. Aan de andere kant van de camping (bij de receptie) is wel een schoon toiletgebouw (met zit-wc's). De muggen vielen bij ons erg mee, maar dat zal grotendeels aan het weer hebben gelegen. Het zwembad is erg mooi en groot, enig nadeel is dat er verplicht een badmuts gedragen moet worden. Het strand is prima en over de boulevard is Caorle ongeveer 20 minuten lopen. Caorle is een erg leuk plaatsje!

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Sanitair is verouderd"übersetzen
mevrouw Penders
6,0

20.08.2014 Het sanitair is eenvoudig en ietwat verouderd. Wordt wel goed schoongemaakt maar het zijn de campinggasten zelf die het zo smerig maken.

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Leuke camping!"übersetzen
desiree
2,0
7,0

14.08.2014 Als de mug uitsterft,kom ik terug!

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Prima camping"übersetzen
Kim
8,0

26.07.2014 Vorige week terug gekomen na een verblijf van 2 weken. Vooraf wel een beetje "bang" geworden na het lezen van de recensies nadat we geboekt hadden. We hadden rechtstreeks geboekt en dus niet via touroperator. We verbleven in de maxi mare stacaravan. Schone en nette caravan met mooie veranda met waterdichte overkapping, prettig voor de regenbuien die we gehad hebben maar de temperatuur toch aangenaam is om buiten te zitten. Sanitair op de camping zag er netjes en schoon uit evenals het zwembad. We hadden het mooiste plekje op de camping in een ruim laantje met achter ons een groot veld met speeltoestellen. Andere caravans staan wel dichter op elkaar. De muggen zijn inderdaad aanwezig en actief vanaf halverwege de middag maar dat weet je als je (naar dat deel van) Italië gaat. Ik vind deze camping zeker een aanrader!

"Kemp Laguna Village Caorle"übersetzen
Radka
10,0

19.08.2013 Kemp na dobrém místě, ideální pro děti, animační programy pouze v italštině, ale to dětem nevadí, klid, bazény čisté a teplé - bohužel koupání jenom v čepici a striktně se to dodržuje! Sociálky v perfektním stavu, nikdy nebyl cítit zápach, nechyběl toal.papír, teplá voda tekla po celý den, čisto. Pláž parádní, téměř prázdná, žádná slunečníková pole typická pro Itálii, moře mělké a teplé, plné mušlí. Centrum a veliký supermarket cca 1km od kempu.Jediné co opravdu doporučuji je připlatit za mobilhome s klimatizací, stany a stařičké karavany jsou v letní sezoně neobyvatelné !!! Jinak vřele doporučuji.

"Super Lage, unkomplizierte Atmosphäre"übersetzen
Susi
7,0

07.09.2013 Toll gelegen, direkt am Meer, südlich angrenzend ein Naturschutzgebiet, nördlich leider Betonbunker, aber durch einen Fluss abgegrenzt. Sanitärbreich nicht immer ganz sauber.
Gegen Ende der Saison lassen die Preise nur bedingt nach, der Service aber umso mehr (Kürzung von Prorgammpunkten, Miniclub, Keine Snacks mehr in den Bars, Öffnungszeiten des Supermarktes kürzer, keine Reparaturen etc.)
Ab Ende August Rentnertarif!
Preise Supermarkt in Ordung, ausreichendes Sortiment. Rzeption spricht deutsch, wer allerdings spanisch (oder englisch/holländisch?) kann, sollte sich mit Platzwünschen direkt an den sehr bemühten Chef wenden. Da tun sich plötzlich ganz andere Möglichkeiten auf...!
Für Kinder super, 2 Spielplätze, Miniclub (2x tgl. 11-13, 17-19, 2xwchtl. Minidisco). Das Kinderbecken: tiefer Einstieg und hohes Wasser. Öffungszeiten des Pools sind allerdings eine Zumutung: 10-19 Uhr.
Livekonzerte in der Strandbar, Spinning, Kreativangebote...
Nächster Kitespot ist ca. 15km entfernt.

"Na 3dg weer nr huis net als andere in ons straatje"übersetzen
Familie123
1,0

17.08.2013 We zijn heel erg teleurgesteld over deze camping, na 3 dgn van alle ellende de spullen gepakt en naar huis teruggegaan. Net als meerdere gezinnen in 'ons' straatje. Het sanitair was verre van schoon (zelfs mijn zoon van 3 wilde er niet naar de wc). Tweemaal per week wordt er met gif gespoten tussen half vier en half zes, dan moet je de tent volledig sluiten, mag er geen was hangen en mag je niet bij de tent blijven zitten. De enige plek waar je mocht verblijven was het zwembad. Het zou fijn zijn geweest als de TO ons hierover vooraf had ingelicht. Ondanks de voorzorgsmaatregelen, deet, citronella kaarsen etc, zijn we de eerste avond/nacht enorm vaak gebeten door de muggen (ong. 50x). De bulten zijn niet vergelijkbaar met muggebeten in NDL, ze worden zo groot als ongeveer de palm van je hand. Nog nooit zoiets gezien. Overleg gehad met de reisleiding ter plaatse en zij begrepen dat we weg wilde. Waren de zoveelste dit seizoen. Nog nooit zo een vreselijke (korte) vakantie gehad.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2013
"Voor ons nooit meer"übersetzen
R. Breukers
8,0

07.08.2013 De camping met haar voorzieningen zijn goed, maar de overlast van de muggen is dusdanig dat je s'avonds voor 9 uur de caravan in gepest word.
Dit is voor ons een reden om nooit meer naar deze camping of omgeving te gaan, zeer jammer.

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Nooit meer!"übersetzen
Maarle
4,0
5,0
3,0
3,0

14.08.2013 De verwachtingen waren hoog na het lezen van de recensies. Dus de ontgoocheling was erg groot:
* Muziek tot 23:30 uur toegestaan en daar werd uitbundig gebruik van gemaakt door zowel camping als medegasten. Rustig een boek lezen bij de tent niet mogelijk door de herrie. Ook niet handig met peuters die slapen rond deze tijd.
* Kinderdisco vanaf 20:30 uur. Hoezo kindvriendelijk?
* Toiletten schoon van 08:00 tot 08:15 uur wanneer ze werden schoongemaakt. Voor 400 campingplaatsen in totaal 6 zit-wc's (en 8 hurkwc's) die 1x per dag worden schoongemaakt is niet hygienisch te noemen.
* Zwembad vies: algen groeien in de voegen van de tegels van het bad, het water troebel door viezigheid. Gelukkig bleven de haren schoon door badmuts
* Muggen: 2x per week werd er gespoten met een chemisch middel tegen de muggen. Niemand weet wat het precies is maar je kan er zenuwklachten van krijgen. En het hielp niets: er waren zo ontzettend veel muggen dat Deet absoluut ontoereikend was.

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Hele fijne vakantie gehad..."übersetzen
Paul R
7,0

19.08.2013 lagune village is echt een hele leuke ,kleine camping.
Onze kinderen ( 1 en 4 ) vonden het ook erg leuk.
wij zaten in een huurtent en deze waren ook keurig netjes, ook heerlijk onder de bomen zodat het niet te heet word in de tent.
Het zwembad is perfect ingedeeld voor kleine kinderen en als ouder kun je het overzicht goed bewaren.Er was ook voldoende animatie voor jong en oud, alleen de Nederlandse taal beheersen ze niet, maar dat weet je in Italie..
Als je naar de adriatische kust gaat weet je ook dat ze last van muggen hebben, maar met voldoende anti stof is het er goed te doen. Niet smeren betekend ook gegarandeerd prik..

Al om al een leuke camping om zeker nog eens te bezoeken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen