Hotelbewertungen Camping Laguna Village***

Laguna Village***
174 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Laguna Village***
via Dei Cacciatori 5, I-30021, Caorle

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Laguna Village*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Caorle.
Camping Laguna Village aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,9 von 10, basierend auf 174 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Laguna Village*** / Caorle abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Kemp Laguna Village Caorle"übersetzen
Radka
10,0

19.08.2013 Kemp na dobrém místě, ideální pro děti, animační programy pouze v italštině, ale to dětem nevadí, klid, bazény čisté a teplé - bohužel koupání jenom v čepici a striktně se to dodržuje! Sociálky v perfektním stavu, nikdy nebyl cítit zápach, nechyběl toal.papír, teplá voda tekla po celý den, čisto. Pláž parádní, téměř prázdná, žádná slunečníková pole typická pro Itálii, moře mělké a teplé, plné mušlí. Centrum a veliký supermarket cca 1km od kempu.Jediné co opravdu doporučuji je připlatit za mobilhome s klimatizací, stany a stařičké karavany jsou v letní sezoně neobyvatelné !!! Jinak vřele doporučuji.

"Super Lage, unkomplizierte Atmosphäre"übersetzen
Susi
7,0

07.09.2013 Toll gelegen, direkt am Meer, südlich angrenzend ein Naturschutzgebiet, nördlich leider Betonbunker, aber durch einen Fluss abgegrenzt. Sanitärbreich nicht immer ganz sauber.
Gegen Ende der Saison lassen die Preise nur bedingt nach, der Service aber umso mehr (Kürzung von Prorgammpunkten, Miniclub, Keine Snacks mehr in den Bars, Öffnungszeiten des Supermarktes kürzer, keine Reparaturen etc.)
Ab Ende August Rentnertarif!
Preise Supermarkt in Ordung, ausreichendes Sortiment. Rzeption spricht deutsch, wer allerdings spanisch (oder englisch/holländisch?) kann, sollte sich mit Platzwünschen direkt an den sehr bemühten Chef wenden. Da tun sich plötzlich ganz andere Möglichkeiten auf...!
Für Kinder super, 2 Spielplätze, Miniclub (2x tgl. 11-13, 17-19, 2xwchtl. Minidisco). Das Kinderbecken: tiefer Einstieg und hohes Wasser. Öffungszeiten des Pools sind allerdings eine Zumutung: 10-19 Uhr.
Livekonzerte in der Strandbar, Spinning, Kreativangebote...
Nächster Kitespot ist ca. 15km entfernt.

"Na 3dg weer nr huis net als andere in ons straatje"übersetzen
Familie123
1,0

17.08.2013 We zijn heel erg teleurgesteld over deze camping, na 3 dgn van alle ellende de spullen gepakt en naar huis teruggegaan. Net als meerdere gezinnen in 'ons' straatje. Het sanitair was verre van schoon (zelfs mijn zoon van 3 wilde er niet naar de wc). Tweemaal per week wordt er met gif gespoten tussen half vier en half zes, dan moet je de tent volledig sluiten, mag er geen was hangen en mag je niet bij de tent blijven zitten. De enige plek waar je mocht verblijven was het zwembad. Het zou fijn zijn geweest als de TO ons hierover vooraf had ingelicht. Ondanks de voorzorgsmaatregelen, deet, citronella kaarsen etc, zijn we de eerste avond/nacht enorm vaak gebeten door de muggen (ong. 50x). De bulten zijn niet vergelijkbaar met muggebeten in NDL, ze worden zo groot als ongeveer de palm van je hand. Nog nooit zoiets gezien. Overleg gehad met de reisleiding ter plaatse en zij begrepen dat we weg wilde. Waren de zoveelste dit seizoen. Nog nooit zo een vreselijke (korte) vakantie gehad.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2013
"Voor ons nooit meer"übersetzen
R. Breukers
8,0

07.08.2013 De camping met haar voorzieningen zijn goed, maar de overlast van de muggen is dusdanig dat je s'avonds voor 9 uur de caravan in gepest word.
Dit is voor ons een reden om nooit meer naar deze camping of omgeving te gaan, zeer jammer.

"Nooit meer!"übersetzen
Maarle
4,0
5,0
3,0
3,0

14.08.2013 De verwachtingen waren hoog na het lezen van de recensies. Dus de ontgoocheling was erg groot:
* Muziek tot 23:30 uur toegestaan en daar werd uitbundig gebruik van gemaakt door zowel camping als medegasten. Rustig een boek lezen bij de tent niet mogelijk door de herrie. Ook niet handig met peuters die slapen rond deze tijd.
* Kinderdisco vanaf 20:30 uur. Hoezo kindvriendelijk?
* Toiletten schoon van 08:00 tot 08:15 uur wanneer ze werden schoongemaakt. Voor 400 campingplaatsen in totaal 6 zit-wc's (en 8 hurkwc's) die 1x per dag worden schoongemaakt is niet hygienisch te noemen.
* Zwembad vies: algen groeien in de voegen van de tegels van het bad, het water troebel door viezigheid. Gelukkig bleven de haren schoon door badmuts
* Muggen: 2x per week werd er gespoten met een chemisch middel tegen de muggen. Niemand weet wat het precies is maar je kan er zenuwklachten van krijgen. En het hielp niets: er waren zo ontzettend veel muggen dat Deet absoluut ontoereikend was.

"Hele fijne vakantie gehad..."übersetzen
Paul R
7,0

19.08.2013 lagune village is echt een hele leuke ,kleine camping.
Onze kinderen ( 1 en 4 ) vonden het ook erg leuk.
wij zaten in een huurtent en deze waren ook keurig netjes, ook heerlijk onder de bomen zodat het niet te heet word in de tent.
Het zwembad is perfect ingedeeld voor kleine kinderen en als ouder kun je het overzicht goed bewaren.Er was ook voldoende animatie voor jong en oud, alleen de Nederlandse taal beheersen ze niet, maar dat weet je in Italie..
Als je naar de adriatische kust gaat weet je ook dat ze last van muggen hebben, maar met voldoende anti stof is het er goed te doen. Niet smeren betekend ook gegarandeerd prik..

Al om al een leuke camping om zeker nog eens te bezoeken.

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Erg leuke en nette camping!!"übersetzen
Esther
8,0

16.08.2013 Zomer 2013 2 weken in de bouwvak op deze camping gestaan met een stel vrienden met kinderen. (4,3, en 1 jaar).
We hadden een stacaravan geboekt van een organisatie.
Mooie ruime en nette stacaravan met airco en 2 slaapkamers. Er zit geen veranda voor, maar een overkapping. Perfect! Tafel met 6 stoelen en 2 ligbedden. Beddengoed kun je erbij huren.

Camping wordt gescheiden door een weg. De stacaravans staan aan de kant van het strand. Ruim opgezet in vergelijking met stacaravans van andere organisaties. En een stuk rustiger dan aan de kant van het zwembad waar ook de animatie is. Aanrader dus met gezinnen met kleine kinderen ivm middagslaapje.

Strand is schoon, loopt geleidelijk af, dus veilig voor kleine kinderen. Zwembad is super voor kinderen t/m 12 jaar. Apart bubbelbad voor 14+, en een apart wedstrijdbad. Campingwinkel en pizzeria zijn goed en niet duur

Kortom, een aanrader!! Maar voor rust en ruimte kies een stacaravan of plek aan strand kant.

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Leuke camping voor de kinderen"übersetzen
wibi77
8,0

23.07.2013 Een hele fijne camping voor gezinnen met kleine kinderen.
Zwembad is ideaal voor kleine kinderen en niet druk, ook niet in het hoogseizoen.
Wij zaten in een tent van een touroperator, redelijk veel schaduw op de camping.
Wel deet meenemen tegen de muggen dan is dat ook best de doen.
Het restaurant is goed en helemaal niet duur.
De kinderen willen volgend jaar weer terug naar deze camping!!

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Leuk voor gezinnen met jonge kinderen!"übersetzen
dierentuinandel
8,0

13.08.2013 Wij hebben hier een week in hoogseizoen gezeten en de kids hebben het super gehad. Leuke speeltuin, heel fijn zwembad met echt peuterbad en schoon. Strand ook leuk, je kunt er een heel eind inlopen, dus ook leuk voor kinderen. Wel een eindje lopen naar het strand toe.
Restaurant oke, heel snel en prijs is goed. Supermarkt ook ruim voldoende voor een campingwinkel. Vriendelijk personeel ook.
Wel heel erg jammer van de extreme hoeveelheid muggen.
Hadden het ook al eerder op zoover gelezen, maar hadden goede middelen bij ons, maar inderdaad dan nog is het heel erg. Op de camping zelf probeert men er ook veel aan te doen, maar het is heel jammer voor zo'n leuke camping. Wat ook een klein minpuntje is, is de weg langs de camping. Wij zaten aan de rand in een stacaravan en dag en nacht word er met bussen langs gereden. Verder echt een aanrader.

"Niet voor de fijnproever!"übersetzen
Eric van de Meent
7,0

03.08.2013 Bij aankomst kregen we een bandje om onze pols die we gehele periode om moesten houden, "vertrouwen is goed maar controle is beter" moeten ze gedacht hebben. De eerste indruk was prima, we hadden een ingerichte tent en dat was prima. Goede en aardige contactpersonen. Het zwembad is vooral voor kleine kinderen leuk met veel ruimte. Alleen de regels waren iets te vonden wij. Badmutsen waren verplicht (en als je die onverhoopt niet droeg klonk er een schril fluitje van een tweede moeder die je vermanend met een vingertje toewees dat je rap dat ding op moest zetten). Voor de oudere baantjes trekkers is het nix, het enige bad dat daarvoor geschikt was werd nagenoeg de hele dag gebruikt voor iets wat door moest gaan voor aqua joggen. Leuk, hilarisch maar mag geen naam hebben. Ook de begeleidende muziek was van het type 'toppers'. De beste keus was het strand, helemaal top en op loopafstand.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen