Hotelbewertungen Hotel Agriturismo Valle Alcantara****

Agriturismo Valle Alcantara****
26 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Agriturismo Valle Alcantara****
S.S.185 Loc. Villa Savoja, 1, I-98030, Motta Camastra

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Agriturismo Valle Alcantara**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Motta Camastra.
Hotel Agriturismo Valle Alcantara aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,3 von 10, basierend auf 26 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Agriturismo Valle Alcantara**** / Motta Camastra abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

"Kleinschalige oase van rust"übersetzen
Wim Wittenaar
7,0
9,0

02.08.2014 Ligt behoorlijk afgelegen. De kamers zijn eenvoudig maar keurig netjes. Je hebt geen eigen ruimte om buiten te zitten, op 1 kamer na. Jammer dat er geen koelkast op de kamer staat. De mensen zoals beschreven bij vorige beoordelingen waren er niet, waarom weten wij niet. Men beheerst geen Engels of Duits, dat is jammer. Er wordt niet gekookt ondanks eerdere beoordelingen , maar in de omgeving zijn prima locaties om te eten. Het zwembad is fantastisch. Vanuit deze locaties zijn prima de Etna , de vismarkt in Cantania, De kloof, te bezoeken en prachtige autoritten te maken. Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen goed, dat betekent heel veel zoet beleg, maar de omelet die speciaal elke morgen voor je gebakken wordt maakt veel goed. Men is uitermate gastvriendelijk, dit geld ook voor het personeel. Jet moet wel van rust houden want 's avonds is het heel erg stil. Samengevat een ideale locatie voor rustzoekers.

Freunde, Aug. 2013
"Top accomodatie"übersetzen
Thomas
9,0

30.08.2013 Klein hotelletje met slechts 8 kamers. Erg leuk en goed onderhouden. Vriendelijke eigenaresse, erg goed ontbijt.

Paar, Aug. 2013
"Geweldig hotel!!"übersetzen
Janneke
9,0

23.08.2013 Dit hotel ligt op een heel mooi plekje tussen de heuvels waar je helemaal tot rust kan komen. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon en ruim en elke dag schone handdoeken! De eigenaars zijn zeer behulpzaam en helpen je waar ze kunnen, alleen communiceren gaat lastig omdat ze bijna geen engels spreken. Het ontbijt was ook erg goed met vers fruit, geroosterd brood, taart, yoghurt en div. zoete broodjes. Ook kon je een eitje laten bakken en krijg je koffie of thee. De omgeving is schitterend, waarbij je zeker een bezoek aan de Etna niet moet overslaan. De noord kant is gratis, de zuidkant kost, als je helemaal naar boven wil, 57 euro...maar dan heb je ook wat! Een huurauto is wel een must, zodat je de omgeving kan verkennen en ook de drukte op kan zoeken in Giardinni Naxos. Daar is een druk maar mooi kiezelstrand en een hoofdstraat met div. restaurants wat wij erg leuk vonden. Kortom : we hebben een onvergetelijke vakantie gehad!!

Paar, Juli 2013
"Super accommodatie! Echt een aanrader!"übersetzen
Marcel en Esther
7,0

08.08.2013 We zijn 2 weken in dit kleinschalige hotel geweest en het was fantastisch! De eigenaars zorgen ervoor dat je een onbezorgde tijd hebt. Ze regelen alles voor je. Als je bv. vroeg wil ontbijten ivm een uitstapje komen ze vroeg uit bed om het ontbijt voor je in de orde te maken (omeletje bakken, eitje koken, etc), ze zorgen dat alles aan kant is en ze staan eigenlijk 24 uur per dag voor je klaar. Het zwembad is ongeveer 12 bij 7 meter en vaak rustig tussen de olijf en sinaasappelbomen. Toen wij er waren konden we niet bij het hotel dineren, maar dat was voor ons geen probleem. Er zijn voldoende restaurants in de buurt. Het ligt dicht bij de alcantara kloof en een rustig stukje, de drukte van giardini naxos en Taormina kun je op zoeken en dat is ongeveer een half uurtje rijden. Maar goed te doen! Voor ons is deze locatie zeker voor herhaling vatbaar!

Paar, 2012
"Bijna perfect"übersetzen
wim van zijl
8,0

31.08.2012 mooi huisje aan het zwembad, nog echt italiaans.
lekker gegeten en aardige luitjes, leuke uitstapjes.
wat beter kan?
1.brood niet vanaf half acht op tafel zetten, zodat om 9 uur het is uitgedroogd.
2.niet teveel italiaanse familie en kennissen in het weekend uitnodigen die de hele dag rondlopen en bellen rond het zwembad, dan moet je geen gasten laten huren!
3.meer buiten eten, dat kun je nu alleen "afdwingen"
blijft ondanks alles een aanrader, schoon, mooi en prima!

Familie mit Jugendlichen, Juli 2012
"Goed onderkomen"übersetzen
P Nienkemper
6,0
9,0

10.08.2012 Het hotel vormt inderdaad een goede uitvalsbasis voor het oostelijk deel van Sicilie. Het prima eten hebben wij niet mogen ervaren. Het ontbijt is ronduit eentonig, iedere morgen precies dezelfde croisant met suiker en jam en hetzelfde toetje. Bijbehorend brood vaak keihard.
Avond eten dat wij mee hebben gemaakt zeker niet goed.
Prima zwembad , jammer dat de kinderen van het hotel zelf hier wel erg nadrukkelijk aanwezig zijn. Eigenaar wel zeer vriendelijk.

Paar, Mai 2012
"Heerlijke vakantieplek"übersetzen
c.klaassen
9,0

03.06.2012 Een heerlijke plek om vakantie te vieren.Onze kamer was netjes en schoon, elke dag schone handdoeken.De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken.Ook de omgeving is prachtig bezoek zeker de Alcantara kloof deze ligt op 500 mtr afstand

Paar, Juli 2011
"Geweldige plek"übersetzen
Marcel en Joke van ...
9,0

24.08.2011 Agriturismo Valle Alcantara is een goede uitvalsbasis om de oostelijke helft van Sicilie te ontdekken, mits men de beschikking heeft over een (huur)auto. Beschikking hebben over een navigatiesysteem is erg handig.

Reisafstanden:
- Etna is, afhankelijk van de keuze voor Noord- of Zuidopgang, in ca. 1 1/2 uur te bereiken.
- Strand (Giardini Naxos) ligt op ca. 20 minuten.
- Zowel Messina als Catania bevinden zich op ongeveer een uur reisafstand.
- Gole Alcantara (kloof) ligt op loopafstand van ca. 500 meter.
- Winkels zijn in Francavilla di Sicilia te vinden (10 minuten rijden). Een supermarkt ligt nog dichter bij (houd wel rekening met siesta).

De accommodatie:
wordt gerund door Allessandra en Gino Donato. Broodjes worden gebakken door vader Donato en het eten wordt bereid door moeder Donato. Zij hebben een banketbakkerszaak in Francavilla. Vader en moeder Donato spreken Duits, Allessandra en Gino spreken Italiaans en enkele woorden Engels.
Zeer goed onderhouden!

Familie mit Jugendlichen, Juli 2011
"Fantastisch oord"übersetzen
Marlies, Sanne en J...
10,0

04.08.2011 Wat een geweldig plekje op Sicilie. Gino en Allesandra zijn zeer behulpzaam. Alleen spreken ze geen woord engels of duits en dat maakt het communiceren moeilijk. Erachter komen of er een leuk marktje is of zo is dus niet mogelijk. De hotelkamer (wij hadden het huisje aan het zwembad) was heerlijk. Lekker koel waardoor de airco niet eens altijd aan hoefde terwijl het buiten echt warm was. Wat ik wel miste was een koelkastje en een waterkoker. Wel elke dag schone handdoeken Er is niet echt een ruimte of terras waar je voor het eten even lekker kan gaan genieten van een drankje. Het eten is geweldig. Elke avond kookt de mama van Gino iets anders. Ze hebben geen menukaart dus het is elke keer weer een verrassing. En dat is het zeker...... De ligging is prachtig en je kunt vanuit dit stekje een groot deel van het eiland verkennen. Taormina is zeker de moeite waard. Je hebt wel een auto nodig. Al met al hebben we een heerlijke twee weken gehad. We gaan zeker nog een keertje terug!!!

Familie mit Jugendlichen, Juli 2011
"Coccolati in paradiso"übersetzen
linda novi
10,0

10.07.2011 agriturismo ambientato nella bellissima valle dell'alcantara, posto incantevole, abbiamo ricevuto cordialità e siamo statideliziati dalle prelibatezze cucinate dalla mamma

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen