Hotelbewertungen Bungalow Artemide***

Artemide***
65 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Bungalow Artemide***
Via Porticato sn, I-98035, Giardini-Naxos

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Bungalow Artemide*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Giardini-Naxos.
Bungalow Artemide aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,2 von 10, basierend auf 65 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Artemide*** / Giardini-Naxos abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Jugendlichen, Okt. 2014
"Basic appartementen complexje in Giardini Naxos"übersetzen
G.Wilpshaar
8,0

19.10.2014 Bungalows Artemide in Giardini Naxos liggen op een parkje met een prachtige tuin, met palmbomen en bananenbomen. Er is een mooi zwembad met ligstoelen en parasols. De (2 kamer) bungalows zijn ruim. De matrassen zijn wel erg hard. Wij werden elke nacht wel een paar keer wakker van de rugpijn. Er is een terras, maar in het hoogseizoen heb je weinig privacy, je zit vlak naast de buren en er is geen afscheiding. Er is een keukentje met 2 el. kookplaten en een koelkast. Een echt maaltijd bereiden is moeilijk. Er passen 1 koekenpan en 1 klein kookpannetje tegelijk op de kookplaten. Het serviesgoed en bestek is ook minimaal. Wij zijn er 5 nachten geweest, voor een langere vakantie vind ik de keuken toch te klein. (En de bedden te hard). De buurt waarin het parkje ligt is niet aantrekkelijk en ongezellig. Ligging wel goed om uitstapjes te maken i.d. omgeving, zoals Taormina, Gole di Alcantara en de Etna. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er is een goede supermarkt vlak bij het park

Freunde, Sept. 2014
"Eenvoudig en toch super!!!"übersetzen
Frank
8,0

05.10.2014 Dicht bij mooi strand, eenvoudig maar erg schoon een vooral heel vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Familie mit Kindern, Juni 2014
"Hier heb je het goed."übersetzen
Familie Blanken
10,0

16.06.2014 Je eigen bungalow, schoon en lekker ruim, op een mooi park. Groot zwembad met heerlijke ligstoelen. Uitzicht op de Etna, waarvan je de erupties ziet als het donker is. Verse cappuccino of koel bier aan de bar. Als het te warm is zet je de airco aan. Strand, supermarkt en prima restaurant vlakbij. Neem er een huurauto bij voor centrum en excursies. Vriendelijk beheer dag en nacht aanwezig.

Paar, Mai 2014
"Viel toch tegen !! Gaan niet terug."übersetzen
peter van galen
5,0
5,0
7,0

18.06.2014 Van 28 mei tot 11 juni geweest. Voor ons leek het een soort camping. Je moest zelf schoonmaken anders kost het € 20,00 euro per keer en je eigen huisvuil opruimen. Dit staat nergens vermeld in de reisfolders. Door de ligging van de bungalows op een rij heb je geen privacy. Het zicht op de Edna bij het zwembad is mooi om te zien. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Wat ons het meest tegenviel was dat het erg vuil was en in de keuken en de slaapkamer zat witte schimmel op de muur. Dit bij de eigenaar gemeld maar men lachte en er gebeude verder niets mee. Verder is Siclie ons goed bevallen al was het wel wennen aan de mentaliteit in het verkeer.

Paar, 2014
"Waarom een zoover award?"übersetzen
milan_hlem
2,0
7,0

27.05.2014 Die Zoover award is wel erg makkelijk verdiend. De ligging is ruk en zeker buiten het kleine centrum van Giardini. Auto verplicht (zou ik er dan ook verplicht bijzetten in de omschrijving!) Onvindpaar park als je het de locals vraagt; wij hebben zeker tien mensen aangesproken en uiteindelijk kwam de eigenaar onze zware koffers maar halen op een scooter. Zeker een uur rondgedwaald.

Appartementen erg rustig en ruim. Zwembad wel oké, zeker niets bijzonders. Handdoeken e.d. werden goed verzorgd maar het sanitair heeft dan weer zijn beste tijd gehad. Niet voor herhaling vatbaar.

Paar, Sept. 2013
"Een plek om naar terug te keren"übersetzen
Ben
8,0

03.10.2013 In september 2013 ben ik met mijn vrouw drie weken in het bungalowpark geweest. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en goed onderhouden. Supermarkt ligt op 300 afstand en het strand op ca. 500 meter. Het park zelf is fantastisch aangelegd. Kleinschalig tussen de palm- en bananenbomen en uitzicht op de Etna. Zorg er echter wel voor dat je een kamer boekt met een terras want anders zit je op een houten stoeltje in een smal gangetje als je buiten wilt zitten. Het strand was wel mooi maar ontzettend vervuild. Je krijgt het idee dat je op een vuilnisbelt ligt. Verder is Artemide een mooie plek om leuke trips te maken. Je kan gebruik maken van het openbaar vervoer maar een auto is daar eigenlijk wel onmisbaar. Houd daar terdege rekening mee. En huur een auto niet via het reisbureau maar in Giardini Naxos zelf. Scheelt een hoop geld.

Ben en Louise de Bruin.

Paar, Sept. 2013
"Geweldig"übersetzen
Chris vd Hout
10,0

29.09.2013 Op de Zoover website zagen wij dat de eigenaren niet aardig waren, het appartement oud en dat het er lawaaierig was.
Dit is dus totaal niet waar!!!
The eigenaren zijn echt heel erg vriendelijk!!! Het is een goed en groot appartement met alles dat je nodig hebt voor
een goede vakantie en het is er lekker rustig.
We hebben er een super verblijf gehad.

Bugalow:
- Genoeg ruimte, netjes en schoon
- 1 kamer met een goed bed voor 2 personen, kast, kleuren tv, airco
- 1 kamer met een bedbank voor 2 personen, tafel met 4 stoelen, keuken met alle benodigdheden, airco
- Badkamer met wastafel, toilet, bidet, douce

Zwembad:

- Zeer vriendelijk
- Behulpzaam

Locatie:
- 500 meter van het strand
- Zeer rustig en absoluut niet gehorig
- Iets buiten het centrum
- Zeer grote supermarkt op 5 minuten lopen afstand

Echt een aanrader !!!

Paar, 2013
"Vacanze siciliane"übersetzen
antonio rivetti
10,0

31.07.2013 appartamenti spaziosi e bene arredati. personale cordiale e disponibile. piscina stupenda. consigliatissimo

Familie mit Jugendlichen, Juli 2013
"Kleinschalig en heerlijk zwembad met ligbedden"übersetzen
elles van balen
4,0
7,0

06.08.2013 Kleinschalig complex, goed onderhouden, vriendelijke baliemedewerkers, lekker zwembad met genoeg ligbedden, appartement wat verouderd maar wel schoon. Handdoekenwissel kwamen wij wel mee uit. Je hebt wel een auto nodig anders kom je nergens
minpunten:
temperatuur van de douche is wisselend
omgeving van het complex is niet gezellig
harde discomuziek van buurcamping tot 12 uur s nachts

Paar, Juni 2013
"Discomuziek elke avond van de buren"übersetzen
M. de Wit
3,0
8,0

07.07.2013 De accommodatie is prima en netjes. Er zit een prachtige tuin bij.
Het enigste grote minpunt is het appartementencomplex dat gelijk naast Artimede ligt. Elke avond om ongeveer 22.00 uur gaat de disco bij hun zwembad keihard aan met een hoop geschreeuw er tussendoor van de discjockey . Dit duurt tot klokslag 24.00 uur. Dus gezellig op je terrasje zitten is er dan niet meer bij.

1 2 3 4 5 6 7 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen