Ankunft
Abreise
ab € 52
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Artemide***
60 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Bungalow Artemide***
Via Porticato sn, I-98035, Giardini-Naxos

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Bungalow Artemide*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Giardini-Naxos.
Bungalow Artemide aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,4 von 10, basierend auf 60 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Artemide*** / Giardini-Naxos abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

8,2
8,5
Bewertungen von:
Paar, Sept. 2013
"Een plek om naar terug te keren"übersetzen
Ben
8,0

03.10.2013 In september 2013 ben ik met mijn vrouw drie weken in het bungalowpark geweest. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en goed onderhouden. Supermarkt ligt op 300 afstand en het strand op ca. 500 meter. Het park zelf is fantastisch aangelegd. Kleinschalig tussen de palm- en bananenbomen en uitzicht op de Etna. Zorg er echter wel voor dat je een kamer boekt met een terras want anders zit je op een houten stoeltje in een smal gangetje als je buiten wilt zitten. Het strand was wel mooi maar ontzettend vervuild. Je krijgt het idee dat je op een vuilnisbelt ligt. Verder is Artemide een mooie plek om leuke trips te maken. Je kan gebruik maken van het openbaar vervoer maar een auto is daar eigenlijk wel onmisbaar. Houd daar terdege rekening mee. En huur een auto niet via het reisbureau maar in Giardini Naxos zelf. Scheelt een hoop geld.

Ben en Louise de Bruin.

Paar, Sept. 2013
"Geweldig"übersetzen
Chris vd Hout
10,0

29.09.2013 Op de Zoover website zagen wij dat de eigenaren niet aardig waren, het appartement oud en dat het er lawaaierig was.
Dit is dus totaal niet waar!!!
The eigenaren zijn echt heel erg vriendelijk!!! Het is een goed en groot appartement met alles dat je nodig hebt voor
een goede vakantie en het is er lekker rustig.
We hebben er een super verblijf gehad.

Bugalow:
- Genoeg ruimte, netjes en schoon
- 1 kamer met een goed bed voor 2 personen, kast, kleuren tv, airco
- 1 kamer met een bedbank voor 2 personen, tafel met 4 stoelen, keuken met alle benodigdheden, airco
- Badkamer met wastafel, toilet, bidet, douce

Zwembad:

- Zeer vriendelijk
- Behulpzaam

Locatie:
- 500 meter van het strand
- Zeer rustig en absoluut niet gehorig
- Iets buiten het centrum
- Zeer grote supermarkt op 5 minuten lopen afstand

Echt een aanrader !!!

Paar, 2013
"Vacanze siciliane"übersetzen
antonio rivetti
10,0

31.07.2013 appartamenti spaziosi e bene arredati. personale cordiale e disponibile. piscina stupenda. consigliatissimo

Familie mit Jugendlichen, Juli 2013
"Kleinschalig en heerlijk zwembad met ligbedden"übersetzen
elles van balen
4,0
7,0

06.08.2013 Kleinschalig complex, goed onderhouden, vriendelijke baliemedewerkers, lekker zwembad met genoeg ligbedden, appartement wat verouderd maar wel schoon. Handdoekenwissel kwamen wij wel mee uit. Je hebt wel een auto nodig anders kom je nergens
minpunten:
temperatuur van de douche is wisselend
omgeving van het complex is niet gezellig
harde discomuziek van buurcamping tot 12 uur s nachts

Paar, Juni 2013
"Discomuziek elke avond van de buren"übersetzen
M. de Wit
3,0
8,0

07.07.2013 De accommodatie is prima en netjes. Er zit een prachtige tuin bij.
Het enigste grote minpunt is het appartementencomplex dat gelijk naast Artimede ligt. Elke avond om ongeveer 22.00 uur gaat de disco bij hun zwembad keihard aan met een hoop geschreeuw er tussendoor van de discjockey . Dit duurt tot klokslag 24.00 uur. Dus gezellig op je terrasje zitten is er dan niet meer bij.

Paar, Juni 2013
"Goed onderhouden, rustig gelegen, mooi zwembad"übersetzen
Marjo
8,0

09.06.2013 Complex ligt inderdaad buiten dorp. Maar strand en Giardini naxos zijn te belopen. Absolute must is bezoek aan Etna. Taormina is een gezellig plaatsje. Boottocht met Antonio mooi en gezellig, Wij hadden en 2-kamerbungalow . Dat is aan te raden ook als je met zijn tweeen bent. keukenirichting matig. Zicht op Etna.

Paar, 2012
"Super Bungalow Park"übersetzen
Martijn
10,0

03.09.2012 Artemide is een super bungalowpark waarbij alles goed geregeld is.

Bungalow:
Wij hadden de bungalow tot 4 personen en waren met 2. Het is wel aan te raden dit te doen ivm de ruimte.
Deze bungalow had een keuken, slaapkamer en aparte douche met wc.
De bungalows zien er netjes uit en we hebben ons er prima vermaakt.

Zwembad:
Zwembad bij Artemide was ook goed. Het zwembad is 1.50 meter diep en wordt iedere dag schoongemaakt. Ziet er echt netjes uit.

Personeel:
De mensen welke bij Artemide werken zijn echt Zeer Zeer Zeer beleefd! Je kunt ze alles vragen en willen je echt overal bij helpen om je vakantie tot een goed einde te brengen.

Ligging:
Het appartementen complex ligt alleen een klein beetje buiten het centrum. Afstand tot de zee is loopafstand +- 10 minuten en de supermark is 5 minuten lopen. Was goed te doen.

Al met al een goede vakantie gehad. Zeer aan te bevelen als je voor de rust op vakantie gaat. Tevens aan te raden Sunset tip vulkaan de etha : Echt indrukwekkend.

Paar, Sept. 2012
"Service en onderhoud Kan veel beter !!!!"übersetzen
Christine en Frits
6,0

01.10.2012 Bungalows Artemide heeft een leuke ligging,mooi zwembad.
Appartementen zijn maar sober ingericht.
Wat ons het meeste heeft gestoord dat er maar iedere 4 dagen handdoeken vervangen werden, en gepoetst werd er helemaal niet.
Als je er maar een paar dagen bent maakt dit niet zoveel uit, maar als je zoals wij er twee weken bent ,wordt het appartement wel erg smerig.
Bij navraag aan de eigenaar kregen we te horen dat als we het appartement gepoetst wilde hebben, dat we daar € 15,00 voor moesten betalen .
Dit hebben we nog nooit meegemaakt bij onze eerdere vakanties.

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Friendly people, very comfortable and clean"übersetzen
Maria Rosa
9,0

27.08.2012 Friendly people, very comfortable and very very polite appartments. Perfect for children for the magnific swimming pool and the garden outside the appartment.
Thank you Antonello for being so nice, kind with your hosts and friendly as well.
Maria Rosa from Spain.

Familie mit Jugendlichen, 2012
"Leuke vakantie met een teleurstellend einde!"übersetzen
Ine
7,0

16.08.2012 Artemide is een klein complex met een mooi zwembad en goed verzorgde tuin. De inrichting van het huisje is redelijk. Het sanitair en de keuken zijn matig onderhouden. Tijdens het verblijf wordt er niet gepoetst en dat is als je goed kijkt duidelijk te zien. Handoeken werden tijdens ons verblijf om de drie tot vier dagen verwisseld en het bedlinnen twee maal per week. Het complex is zeven jaar oud en dus niet nieuw zoals vaak op internet wordt aangegeven!
De eigenaresse is niet altijd even vriendelijk. Ze ziet haar gasten vaak liever gaan dan komen.
Bij het zwembad moeten de parasols dicht als er een beetje wind staat. Ook al is het veertig graden!
Je moet bij vertrek om 10.00 uur uit het huisje. Je mag dan nog gebruik maken van het toilet bij de receptie maar NIET van de douche.Ook al heb je er drie weken gezeten en betaald!!
Verder kun je beter meteen bij aankomst melden als er iets stuk is in het appartement daar je anders voor de kosten van de vorige bewoners moet opdraaien.

1 2 3 4 5 6 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen