Ankunft
Abreise
ab € 90
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Sea Palace****
27 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Sea Palace****
Lungomare G. Giardina Viale Lungom, I-90015, Cefalu

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Sea Palace**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Cefalu.
Hotel Sea Palace aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,6 von 10, basierend auf 27 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Sea Palace**** / Cefalu abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Aug. 2014
"Formidabel"übersetzen
Paul Pauwels
10,0

07.09.2014 Droom van een hotel. Kamer met ontbijt genomen. Wie dit ontbijt niet goed/genoeg vindt moet zich dringend laten nakijken. Diner hebben we slechts 2 keer in het hotel genoten, was prima en meer dan voldoende. Ofwel dagmenu (4 gangen) aan 30€ of à la carte. Enorm lekkere cocktails, supervriendelijk personeel (jammer genoeg niet altijd de Engelse taal machtig). WIFI ook op de kamers, maar zeer zwak signaal! Enige minpunt! Hotel ligt vlak aan zee. Privéstrand met gratis ligzetels/parasols (net als aan zwembad). Handdoeken gratis bij aanvang (3€ bij wisselen). Hotel aan prachtige wandeldijk en op 500 meter van het erg leuke stadje Céfalu (smalle gezellige straatjes met vele winkeltjes en restaurantjes). Uitstappen zijn (zowel met reisbureau als ter plaatse) erg duur. Overdreven prijzen voor bus en gids en inkomgelden zijn meestal nog niet eens inbegrepen. Tip: huur een auto!

Paar, Sept. 2013
"Een aanrader!"übersetzen
ZldLin
Swimmingpool
9,0

04.06.2014 Het Sea Palace hotel is een prachtig hotel op een prima locatie. In het hoogseizoen is er naast het hotel een openlucht bar/disco open. Hier schrokken wij in eerste instantie een beetje van, maar de kamers zijn zo goed geïsoleerd dat je hier echt helemaal niks van hoort op de kamer.

Het hotel ligt aan het strand waar je gratis gebruik kan maken van de ligbedden en ook aan het zwembad was het heerlijk liggen. Toen wij er waren (in september) was het niet druk en was er dus overal ruimte genoeg. Het dorpje ligt op een paar minuutjes lopen over de boulevard. Het dorpje is prachtig en er zijn overal restaurantjes en terrasjes. Wij hebben dan ook niet in het hotel gegeten, alleen in het dorpje. Wifi is gratis in de hotellobby.

Paar, Sept. 2013
"Goede ligging"übersetzen
Luz
8,0

16.09.2013 Prima hotel met goede ligging direct aan het strand en op zo'n 10 minuten slenteren van het leuke centrum van Cefalu. Verbleven op basis van logies & ontbijt, ontbijt is prima, voor iedere ontbijter wat wils. Kamer (superior) is schoon en prima ingericht. Fijne regendouche en heerlijk bed. Personeel vriendelijk. Strandbedjes en bedjes aan zwembad altijd beschikbaar. Zwembad vaak heerlijk rustig. Wifi alleen beschikbaar in lobby. Strandhandoek eerste keer gratis, daarna wisselen €3 per keer. Al met al een aanrader om hier te verblijven tijdens een vakantie op Sicilië!

Paar, 2013
"Fijn hotel"übersetzen
Evelien
9,0

06.09.2013 Fijn hotel, groot balkon, niet echt zeezicht. Kamer op fotos van hotel zien er groter uit dan dat ze zijn. goede schoonmaak service. Absoluut geen karig ontbijt! Vers gemalen koffie, 5 soorten jam, eieren, vlees, verschillende ontbijtgranen, yoghurtjes, taartjes, vers fruit, etc etc. Eten bij zwembad en strand vond ik wel karig. Geen lekkere sandwich. Toast met tonijn/bruschetta en salades. Veel meer niet echt. Geen wifi op de kamer, alleen hal en strand. Fijn strand bij het hotel. Wel internet kanel op de kamer. Wij hadden routertje mee, dan heb je wel draadloos op de kamer. Grote supermarkt op 2 min lopen. Restaurants in cefalu voornamelijk allemaal dezelfde kaart, wel lekker. Winkels verkopen ook allemaal hetzelfde. Leuke steden zijn best een eindje weg. Huur auto wel fijn.

"Prima hotel"übersetzen
R. Prince
6,0
9,0

24.06.2013 Mooi hotel, warm onthaal, mooie schone kamers. Zeer vriendelijke receptie.Gunstig gelegen t.o.v. van het strand en het mooie stadje Cefalu. Minpuntje is het ontbijt. Beperkt en weinig variatie. Verder wordt de ontbijtzaal gedomineerd door een irritante restaurantmanager, die er een gewoonte van maakt tijdens het ontbijt luidruchtige functioneringsgesprekken met het overige personeel te houden.

"Mooi hotel, vriendelijk personeel"übersetzen
Bert Gort
9,0

01.07.2013 Mooi verzorgd hotel. We hadden uitzicht op het zwembad en op de zee.
Hotel ligt rustig en op 10 min. lopen vanaf het levendige centrum. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Kamers worden prima schoongehouden met iedere dag schone handdoeken en regelmatig schoon beddegoed.

"Prachtig hotel!"übersetzen
Erwin en Carine
9,0

13.07.2013 Wij hebben 1 week in dit hotel verbleven op basis van kamer en ontbijt. De kamers zijn mooi en praktisch, ontbijt goed naar Italiaanse normen. Hebben 1 avond diner bij candlelight gedaan en was zeer lekker en meer dan voldoende eten. Ik kom zeker nog eens terug naar dit hotel! zeer vriendelijk en uitermate proper! Een aanrader!

Paar, Juli 2012
"Een goed hotel"übersetzen
ronald en ineke
9,0

29.07.2012 Hotel Cefalu Sea Palace ligt gescheiden door een doorgaande weg aan de zee. Personeel is behulpzaaam maar niet allemaal even vriendelijk. De prijs is stevig. Sicilie is geen goedkope bestemming. Kamers worden elke dag prima schoongemaakt. Het hotel heeft een eigen afgescheiden strand. De zee is heel langzaam aflopend. Hotel heeft hele mooie kamers (3 jaar oud) en is zeer rustig. Voor kinderen (> 4 jaar) niets te beleven in het hotel.Wordt voor kinderen niet iets speciaals georganiseerd. Ontbijt is goed, keus genoeg. Zeker de koffiemogelijkheden zijn goed. Hadden L + O. Is ons prima bevallen. Cefalu ligt op 5-10 min lopen. Daar heb je heel veel restaurantjes waar je uitstekend kunt eten. Dit hotel is absoluut aan te bevelen.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2012
"Een paradijsje"übersetzen
Kristel
7,0

25.07.2012 Dit kleine, uiterst nette hotel is ideaal gelegen aan de mooie baai van Cefalu. Vanop het rustige strand zie je de oude visserswoningen en de kathedraal van Cefalu voor je liggen. Bovenal is het een plekje waar je tot rust kan komen, ook al is Cefalu wel toeristisch. Aan het zwembad, op het strand, maar ook voor de maaltijden met bediening aan tafel, overal geniet je van rust en luxe. Super bestemming !

Paar, Juli 2011
"Krijg je 100% GEEN spijt van! GEWELDIG.."übersetzen
Jong stel
7,0

15.08.2011 Wij zijn net terug van een fantastische vakantie in Cefalu. Dit stadje biedt alles waar je naar verlangt op een vakantie. Echt een idyllisch Italiaans stadje.
Het hotel is werkelijk prachtig, schoon, en ligt helemaal uitstekend. Kamers schoon en worden elke dag schoongemaakt. Zwembad ook erg mooi, en wat er fijn is: Er is altijd plek. Via het oversteken van een rustige weg ben je bij het "privé" stand van het hotel waar ook altijd ligbedden + parasols vrij zijn. Ook heb je daar een heel leuk eettentje waar je zo op Cefalu uitkijkt.
Het ontbijt is prima en genoeg keus elke dag opnieuw, de obers blijven dit ook keer op keer aanvullen.
Het dineren op het dak van het hotel is een aanrader, romantischer kan haast niet.
De mensen die in dit hotel werken zijn altijd bezig met het verbeteren van de service, zijn zeer attent en willen je overal mee helpen. Spreken goed Engels.

Wij gaan hier zeker een keer terug, en wij raden het de mensen in onze omgeving zeer zeker aan.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen