Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina****

45 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina****
Contrada Cavalleria 16, I-95012, Castiglione Di Sicilia
Offizielle website

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Castiglione Di Sicilia.
Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,1 von 10, basierend auf 45 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Tenuta Madonnina**** / Castiglione Di Sicilia abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

1 2 3 4 5 nächste

45 Bewertungen für Tenuta Madonnina****

45 internationale Bewertungen
8,7
8,8
Bewertungen von:
Paar, Juni 2015
"Alles waar we op hoopten!"übersetzen
Sofie van der Geest
9,0

26.06.2015 We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Tanuta Madonnina. Het prettige ontvangst(ook al was dit midden in de nacht), het uitzicht vanaf het balkon, het heerlijke zwembad en fijne personeel was alles wat we zochten binnen onze vakantie. Doordat het vrij kleinschalig is, voelt het er erg ontspannen en gezellig.

We hebben veel waardevolle tips gekregen over uitstapjes in de omgeving en ze regelde voor ons de geweldige en leerzame tour op de Etna.

De culinaire avond is ontzettend leuk. Je proeft niet alleen de lokale gerechten, klaargemaakt door Maria, het is ook nog eens een enorm gezellige avond.

Wij hebben een super vakantie gehad!

"Super plek"übersetzen
bart en rianne
10,0

16.06.2015 Mooi huisje van alle gemakken voorzien op een fantastische locatie.Gastvrij onthaal, leuk om met elkaar te eten indien je dat wilt.Hoogtepunt was de kookworkshop van de Italiaanse kokkin.
Carla en Marieke doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bart en Rianne uit Amersfoort

Paar, Juni 2015
"Mooie afsluiting van onze reis naar Sicilië!"übersetzen
Eltjo Herder
9,0

14.06.2015 We hebben net een reis naar Sicilië achter de rug en we zijn in drie weken op meerdere locaties geweest. Tenuta Madoninna was echt de overtreffende trap! Prachtige locatie en vriendelijke en gastvrije eigenaar. Toppunten waren voor mij de culinaire avond en de kookworkshop. Zeer aan te bevelen!

Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina**** - Jetzt günstig buchen bei:

"FANTASTISCH"übersetzen
Paul Leenaerts
10,0

06.07.2015 APPARTEMENT L'ARANCIA : ruim, licht, zeer proper, mooi appartement. Hartelijk onthaal. Helle goede uitleg en kennis over de streek; de culinaire avonden zijn zéér lekker, gezellig,... kortom alles voor een geweldige reis

Paar, Mai 2015
"Schitterende omgeving, heel mooie appartementen"übersetzen
Klaas de Boer
9,0

09.06.2015 Verzorgd, mooi ingericht, het ontbreekt aan niets. Heel aardige ontvangst, de omgeving is prachtig, het uitzicht vanaf de terrassen bij de huisjes is subliem. Mooi idee om die op de eerste etage te maken, we werden uitstekend opgevangen.
Er is een prachtig zwembad. Ook kun je aanschuiven aan een echte Italiaanse maaltijd die heerlijk was.
Vlak bij Castiglione, de bijzondere hellingen van de Etna, de zee en het unieke Taormina. Maar buiten het toeristisch gedruis, dus een plek met rust en eigenheid.

Familie mit Jugendlichen, Mai 2015
"La dolce vita"übersetzen
Patricia Peters-Nij...
8,0

29.07.2015 Heerlijk verblijf gehad in Casa Colonica! Ontvangen door Marieke die ons zeer gastvrij ontving en bekend maakte met de gebruiken op TM.

In het appartement stond een heerlijk glaasje Etna wijn en lekkere borrelhapjes voor ons klaar. Het appartement was zeer compleet ingericht en aan alles was gedacht. De bedden sliepen goed en iedere ochtend verse broodjes aan de deur. Fantastisch uitzicht over de wijnvelden en olijfbomen en in de verte de op dat moment actieve Etna. Het landgoed is zeer goed onderhouden, fijn zwembad, een voetbalveldje en een trampoline voor de kinderen. Tip, tap zuiver water uit de bron van de Etna bij de ingang van het landgoed.

Vanuit TM kun je prima de oostkant van het eiland bezoeken. Taormina is een mooie mondaine stad, Marieke heeft ons nog een goede tip gegeven en de reservering geregeld bij een heerlijk lunchadres met fantastisch uitzicht op een klein baaitje.

We hebben genoten van "la dolce vita" op Tenuta Madonnina!

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Fantastische plek"übersetzen
schellekens
9,0

20.05.2015 Leuke met smaak ingerichte woningen. Prachtige ligging, helaas wel wat verder rijden van bezienswaardigheden in de omgeving.
Zeer gastvrij. Prima WIFI verbinding.

Familie mit Kindern, Apr. 2015
"Heerlijke plek!"übersetzen
ruben donselaar
9,0

25.07.2015 We kijken met heel veel plezier terug naar ons weekje in april. Prachtige lenteweek met veel zon, fruitbomen in bloei en vers groen. De Etna in het sneeuw op de achtergrond steekt hier mooi bij af. Zeer persoonlijke ontvangst, gezellige gesprekken, goede tips, leuke culinaire avond. Goede locatie om oostkant van Sicilië te ontdekken. Ideaal voor rustzoekers die van comfort houden. Carla bedankt!

Paar, Okt. 2014
"Wat is het hier prachig"übersetzen
mieke
9,0

05.05.2015 Wij hadden de casa piccola gereserveerd en toen we hier aankwamen waren wij verrast door de prachtige ligging van de appartementen.
Wij hadden het laatste huisje en lagen wat afgezonderd van de andere verblijven, wat echt een pluspunt is.
Marieke die de accommodatie uitbaat was vriendelijk, iedere morgen kwam zij vers brood hangen aan onze voordeur en had zij voor een lekker ontbijtpakket gezorgd. Wij waren hier een week en voor ons was dit een prachtige ervaring

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Heerlijke plek aan de voet van de Etna"übersetzen
anoniem
9,0

01.04.2015 Wat een overweldigende plek!! Meteen bij aankomst op TM waren we al onder de indruk van de schitterende ligging van deze verborgen locatie. De ontvangst (inchecken bij gastvrouw Marieke) was zeer hartelijk en professioneel terwijl het eerste glaasje Vino Etna DOC heerlijk smaakte!
We verbleven in het Casa Colonica wat zeer prettig gelegen is op de eerste verdieping van het hoofdgebouw. Het grote terras biedt 360 graden uitzicht, inclusief de Etna en Castiglione di Sicilia. De woonkamer en keuken zijn met liefde en zorg ingericht en qua keukenmaterialen ontbreekt het aan niets. We hebben dan ook vaak gebruik gemaakt van de mogelijkheid om thuis, (de siciliaanse groenten zijn natuurlijk heerlijk om te gebruiken) ,op het prachtige terras te eten. Echter de culinaire avond onder begeleiding van Marieke en kokkin Angela was ook helemaal geweldig. Samen met de andere gasten heerlijk gegeten en de mooiste Sicilië ervaringen (over de rijstijl van de gemiddelde Siciliaan) uitwisselen.

1 2 3 4 5 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen