Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina****

42 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina****
Contrada Cavalleria 16, I-95012, Castiglione Di Sicilia
Offizielle website

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Castiglione Di Sicilia.
Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,0 von 10, basierend auf 42 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Tenuta Madonnina**** / Castiglione Di Sicilia abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

9,4
9,1
Bewertungen von:
Paar, Juni 2015
"Alles waar we op hoopten!"übersetzen
Sofie van der Geest
9,0

26.06.2015 We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Tanuta Madonnina. Het prettige ontvangst(ook al was dit midden in de nacht), het uitzicht vanaf het balkon, het heerlijke zwembad en fijne personeel was alles wat we zochten binnen onze vakantie. Doordat het vrij kleinschalig is, voelt het er erg ontspannen en gezellig.

We hebben veel waardevolle tips gekregen over uitstapjes in de omgeving en ze regelde voor ons de geweldige en leerzame tour op de Etna.

De culinaire avond is ontzettend leuk. Je proeft niet alleen de lokale gerechten, klaargemaakt door Maria, het is ook nog eens een enorm gezellige avond.

Wij hebben een super vakantie gehad!

"Super plek"übersetzen
bart en rianne
10,0

16.06.2015 Mooi huisje van alle gemakken voorzien op een fantastische locatie.Gastvrij onthaal, leuk om met elkaar te eten indien je dat wilt.Hoogtepunt was de kookworkshop van de Italiaanse kokkin.
Carla en Marieke doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bart en Rianne uit Amersfoort

Paar, Juni 2015
"Mooie afsluiting van onze reis naar Sicilië!"übersetzen
Eltjo Herder
9,0

14.06.2015 We hebben net een reis naar Sicilië achter de rug en we zijn in drie weken op meerdere locaties geweest. Tenuta Madoninna was echt de overtreffende trap! Prachtige locatie en vriendelijke en gastvrije eigenaar. Toppunten waren voor mij de culinaire avond en de kookworkshop. Zeer aan te bevelen!

Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina**** - Jetzt günstig buchen bei:

Paar, Mai 2015
"Schitterende omgeving, heel mooie appartementen"übersetzen
Klaas de Boer
9,0

09.06.2015 Verzorgd, mooi ingericht, het ontbreekt aan niets. Heel aardige ontvangst, de omgeving is prachtig, het uitzicht vanaf de terrassen bij de huisjes is subliem. Mooi idee om die op de eerste etage te maken, we werden uitstekend opgevangen.
Er is een prachtig zwembad. Ook kun je aanschuiven aan een echte Italiaanse maaltijd die heerlijk was.
Vlak bij Castiglione, de bijzondere hellingen van de Etna, de zee en het unieke Taormina. Maar buiten het toeristisch gedruis, dus een plek met rust en eigenheid.

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Fantastische plek"übersetzen
schellekens
9,0

20.05.2015 Leuke met smaak ingerichte woningen. Prachtige ligging, helaas wel wat verder rijden van bezienswaardigheden in de omgeving.
Zeer gastvrij. Prima WIFI verbinding.

Paar, Okt. 2014
"Wat is het hier prachig"übersetzen
mieke
9,0

05.05.2015 Wij hadden de casa piccola gereserveerd en toen we hier aankwamen waren wij verrast door de prachtige ligging van de appartementen.
Wij hadden het laatste huisje en lagen wat afgezonderd van de andere verblijven, wat echt een pluspunt is.
Marieke die de accommodatie uitbaat was vriendelijk, iedere morgen kwam zij vers brood hangen aan onze voordeur en had zij voor een lekker ontbijtpakket gezorgd. Wij waren hier een week en voor ons was dit een prachtige ervaring

Familie mit Kindern, Okt. 2014
"Heerlijke plek aan de voet van de Etna"übersetzen
anoniem
9,0

01.04.2015 Wat een overweldigende plek!! Meteen bij aankomst op TM waren we al onder de indruk van de schitterende ligging van deze verborgen locatie. De ontvangst (inchecken bij gastvrouw Marieke) was zeer hartelijk en professioneel terwijl het eerste glaasje Vino Etna DOC heerlijk smaakte!
We verbleven in het Casa Colonica wat zeer prettig gelegen is op de eerste verdieping van het hoofdgebouw. Het grote terras biedt 360 graden uitzicht, inclusief de Etna en Castiglione di Sicilia. De woonkamer en keuken zijn met liefde en zorg ingericht en qua keukenmaterialen ontbreekt het aan niets. We hebben dan ook vaak gebruik gemaakt van de mogelijkheid om thuis, (de siciliaanse groenten zijn natuurlijk heerlijk om te gebruiken) ,op het prachtige terras te eten. Echter de culinaire avond onder begeleiding van Marieke en kokkin Angela was ook helemaal geweldig. Samen met de andere gasten heerlijk gegeten en de mooiste Sicilië ervaringen (over de rijstijl van de gemiddelde Siciliaan) uitwisselen.

Paar, Sept. 2014
"Hollandse zuinigheid"übersetzen
silvia
7,0
5,0
10,0

03.10.2014 Huisjes zijn ruim en mooi ingericht. Helaas maar 1 x per week wisseling handdoeken, en tijdens ons verblijf van 1 week was er geen schoonmaak. Geen tv of radio aanwezig en in de huisjes ook geen wfi. Verblijf je in een van de geschakelde huisjes dan zijn er veel contactgeluiden. Het uitzicht is echt fantastisch. De ligging is ideaal voor het bezoeken van de Etna, minder geschikt voor excursies naar het oosten van het eiland. Handdoeken meenemen naar het zwembad niet toegestaan, extra handdoeken zijn wel verkrijgbaar maar kosten € 10,--.

Eigenaar Carla Boelen - eigenaar Tenuta Madonnina, 27.12.2014
Anmerkung des Eigentümers:  Geachte mevrouw Overbeek, Dank voor uw beoordeling en waarmee we graag ons voordeel doen. Er is ons veel aan gelegen om het beoordelingscijfer (6 jaar lang op rij >9,0) gelijk te houden c.q. te verbeteren. Op één opmerking na worden er in uw recensie uitsluitend zaken benoemd die u als gast van tevoren had kunnen weten c.q. bevestigd zijn aan u bij de reservering. Het betreft schoonmaak, handdoeken-wissel, televisie, radio/ internet en de ligging van ons appartementencomplex TM. Op de website van Tenuta Madonnina staan de services nauwkeurig aangegeven. Bij u is dus duidelijk sprake geweest van een andere verwachting. Wij betreuren dit maar hechten er ook aan te zeggen dat wij sinds de opening van TM in 2007, de zaken transparant communiceren met onze gast. Er is en wat u ook kunt zien aan de voorgaande 34 recensies nimmer discussie over geweest. We zijn dan ook niet gelukkig met deze recensie en waar we hopen dat u deze wenst aan te passen. Dank alvast, Hartelijke groet, Carla Boelen

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Een super mooi verborgen plekje"übersetzen
Annette
9,0

15.10.2014 Het plot is boven verwachting. Leuk landgoed met wijnranken, olijfbomen en vijgenbomen. Leuk gelegen, prachtig uitzicht en werkelijk van alle gemakken voorzien.
Een heel lux huis dat met zeer veel smaak is ingericht. Dichtbij het zwembad, de trampoline en de pingpongtafel.
De beheerder is altijd even behulpzaam en vriendelijk. Niets is te gek of teveel.
2 keer per week is er de mogelijkheid om gezamenlijk te tafelende met regionale gerechten. Heel gezellig en erg lekker!
Wat ons betreft een mooi verborgen plekje in t Siciliaanse land.

NB Afstand naar Taormina is prima. Ook naar andere kuststreken en bezienswaardigheden.

Paar, 2014
"Super plek, echt een aanrader!"übersetzen
Florentiene Mulder
7,0
8,0

29.06.2014 Het appartement (Arance) is sfeervol ingericht en heeft een volledige uitrusting wat betreft de keukenapparatuur. Het uitzicht is super mooi, en je hebt geen last van eventuele buren aangezien de huisjes ver genoeg uit elkaar staan. Kortom, geen min punten!

1 2 3 4 5 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen