Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina****

33 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina****
Contrada Cavalleria s/n, I-95012, Castiglione Di Sicilia
Offizielle website

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Castiglione Di Sicilia.
Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,1 von 10, basierend auf 33 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Tenuta Madonnina**** / Castiglione Di Sicilia abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

33 Bewertungen für Tenuta Madonnina****

33 internationale Bewertungen
8,4
8,6
Bewertungen von:
Sprachauswahl Bewertungen:
Paar, 2014
"Super plek, echt een aanrader!"übersetzen
Florentiene Mulder
8,0

29.06.2014 Het appartement (Arance) is sfeervol ingericht en heeft een volledige uitrusting wat betreft de keukenapparatuur. Het uitzicht is super mooi, en je hebt geen last van eventuele buren aangezien de huisjes ver genoeg uit elkaar staan. Kortom, geen min punten!

Familie mit Kindern, Juli 2013
"La Dolce Vita"übersetzen
Andre Aaij
10,0

04.08.2013 Ons verblijf in Tenuta Madonnina was werkelijk van alles het beste dat je vooraf verwacht van een verblijf op Sicilie. De ontvangst door de beheerder is warm, persoonlijk, ongedwongen, zoals haar aanwezigheid de rest van het verblijf ook uitblinkt in beschikbaar zijn wanneer nodig, en faciliteren op een geweldige eigen en prettige wijze. Zo regelde zij voor ons dat we onze huurauto niet in Catania, maar in Giardini Naxos konden inleveren, wat ons uren reistijd scheelde.
De ligging is idyllisch midden tussen de druivenplanten, prachtig landschap en iets verderop Castiglione dat hoog op een berg "toekijkt".
De huisjes zijn werkelijk af: prachtig ingericht, ruim, zeer schoon, prima bedden, douche en keuken en heerlijke terrassen. Vers fruit en huiswijn stonden op ons te wachten. Er is een heerlijk zwembad bij de huizen, en voor kids ook trampoline en tafeltennis. Niet te vergeten: geweldige culinaire avonden en kooksessies met een echte Italiaanse mamma!
Zo snel mogelijk weer boeken!!!!

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Heerlijke plek in de binnenlanden van Sicilië"übersetzen
Nicole
8,0

30.07.2012 Wij hebben een fijne tijd gehad in ons appartement. De accomodatie voldoet aan de verwachtingen. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht op Castilione di Sicilia. Een klein stadje waar het massatoerisme zeker nog niet aanwezig, alleen een paar restaurantjes waar je tussen de 'locals' zit te eten. Vriendelijke bevolking.
De accomodatie organiseert ook culinaire avonden welke heerlijk zijn maar eerlijk gezegd vonden wij de avonden nogal prijzig, nederlandse standaard ipv Siciliaanse prijzen.

Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina**** - Jetzt günstig buchen bei:

Paar, Mai 2012
"Heerlijke plek om tot rust te komen"übersetzen
awvanderblom
9,0

01.06.2012 Half mei hebben wij met z'n tweetjes een week in Casa Pera gezeten, en dat is ons zeer goed bevallen. Het landgoed ligt op een schitterende plek, en het appartement is voorzien van Hollandse luxe, met werkelijk gewéldige bedden. Je maakt natuurlijk wel gebruik van bepaalde Siciliaanse basisfaciliteiten, en zo hadden wij de pech 2 dagen geen stromend water te hebben... Kon niemand iets aan doen, want het hele dorp had geen water, maar toch werd dat op een gegeven moment natuurlijk wel een beetje vervelend. Gelukkig vond beheerster Judith het overduidelijk ook bijzonder vervelend, en heeft zij er alles aan gedaan het euvel zo snel mogelijk verholpen te krijgen. Los van deze pech hebben wij dan ook alleen maar lof over deze heerlijke plek op het Siciliaanse platteland, waar je lekker tot rust kan komen!

Familie mit Jugendlichen, Okt. 2011
"Het echte Italie ontdekt"übersetzen
Familie van de Veer...
9,0

08.11.2011 Tijdens de herfstvakantie een heerlijke vakantie gehad op Tenuta Madonnina met de kinderen. Wat een fijne relaxte plek. Het autenthieke Italie meegemaakt en als uitvalsbasis de heerlijke rustieke omgeving van Tenuta Madonnina. De inrichting van Casa Colonica was helemaal geweldig. Vanaf het balkon een super uitzicht over de wijnranken, de Etna en het mooie dorp. Kortom; op en top genoten. Dankjewel.

Familie mit Kindern, Sept. 2011
"Sfeervol met wat praktische uitdagingen"übersetzen
Louisa
8,0

27.09.2011 We zijn september 2011 in Casa Grande te gast geweest. Een mooi appartement met een schitterend uitzicht. Hierbij een indruk van de door ons ervaren plus en minpunten: plus: mooi apparement, geweldig lekkere bedden (top!), culinair genieten, extreem behulpzame en klantgerichte beheerder (Ingrid), veel voorzieningen zoals zwembad, trampoline, wifi bij de receptie, super infomap, dichtbij mooi dorp, dichtbij Etna. Minder fijn: ramen kunnen alleen of helemaal open of dicht ,maar niet op een tocht/ventilatiestand. Daardoor konden we het 's nachts in de slaapkamer niet koeler dan 27 graden krijgen. Geluidsoverlast, ook soms door de week, van muziek van aanpalend agriturismo. Schril contrast met verder extreem rustige sfeer op landgoed. Verlichting in appartement is niet zo sfeervol. Zwembad te koud voor hele jonge kinderen maar er is wel een opblaasbadje en ander zwembad speelgoed. Magnetron moet je extra voor betalen. Weinig tot geen privacy op je terras omdat buurterras eraan vast zit.

Familie mit Kindern, Aug. 2011
"Onvergetelijk"übersetzen
Marcel en Mandy
9,0

21.08.2011 Wat hebben wij de afgelopen 2 weken genoten van ons verblijf in Tenuta Madonnina. Een fanatastisch mooie omgeving waarin je als gast alle mogelijkheden hebt om uitgebreid te genieten: heerlijke appartementen, broodjesservice, culinaire avonden, de imposante Etna en de onvergetelijke gastvrouw Judith van den Bogert. Dit alles zorgt voor de perfecte vakantiesfeer!!! Tom en Carla jullie kunnen trots zijn.

Gruppenreise, Juli 2011
"Heerlijke plek aan de Etna"übersetzen
AK
10,0

18.07.2011 Tenuta Madonnina is een heerlijke plek dicht bij de Etna. Op het landgoed staan prachtig ingerichte, moderne vakantiewoningen, waar je prima kunt vertoeven. Van hieruit kun je het eiland verkennen bv door een tour naar de Etna of naar Taormina of een gezellige dag aan de poel doorbrengen. Bovendien kun je je ´s avonds culinair laten verwennen of je zelf in de goed ingerichte keuken uitleven. Voor ons was het een authentieke plek waar je heerlijk een paar dagen kunt doorbrengen. Wij hebben bij deze reis een paar dagen in het binnenland gecombineerd met een paar dagen aan zee (in Syracusa).

Paar, Juni 2011
"Ultieme vakantieplek!"übersetzen
André & Corine
9,0

19.06.2011 Direct bij de aankomst begint het ultieme vakantiegevoel. Ontzettend mooie piek, geweldige gastvrijheid ( dank aan Judith), dagelijks verse broodjes. En of je nu rust wil, of gezellig wil deelnemen aan de culinaire avonden of er op uit wil, alles is hier mogelijk. Hele mooie appartementen, met een adembenemend uitzicht.

Familie mit Kindern, Apr. 2011
"Fantastisch!!!"übersetzen
PolmanGiesen
9,0

09.05.2011 Ondanks drie volledig verregende dagen is onze mening over dit prachtige landgoed niet aangetast... gewoon fantastisch!
Alles klopt: het ontvangst, de locatie, het uitzicht, het appartement... noem maar op. Over de kleinste details is nagedacht. Of je nu houdt van rust of drukte, vanuit Tenuta Madonnina is het te vinden.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Was ist für Sie bei der Auswahl einer Stadt am wichtigsten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen