Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina****

47 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina****
Contrada Cavalleria 16, I-95012, Castiglione Di Sicilia
Offizielle website

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Castiglione Di Sicilia.
Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,1 von 10, basierend auf 47 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Tenuta Madonnina**** / Castiglione Di Sicilia abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

9,4
9,2
Bewertungen von:
Familie mit Kindern, Juli 2015
"Heerlijke stek voor een onbezorgde vakantie"übersetzen
Roel
10,0

15.08.2015 We hebben twee weken genoten op deze prachtige stek net buiten Castiglione di Sicily. Het is een kleinschalige accomodatie met luxe ingerichte appartementen. Een heerlijk zwembad met prima ligbedden en volop gelegenheid om in de schaduw te zitten/liggen. Ook is er voldoende speelgoed voor de kinderen. Carla en Marieke zijn fijne gastvrouwen en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Prima uitvalsbasis om naar de Etna te gaan, de Alcantara vallei te bezoeken en een dagje strand te doen. Zeer goed gegeten in de restaurants die werden aangeraden. De culinaire avonden zijn gezellig en het eten voortreffelijk. Al met al een echte aanrader!

Paar, Juli 2015
"Heerlijke plek, fantastische gastvrouw!"übersetzen
Djoekie
10,0

01.08.2015 Wij zet net terug van een heerlijke week bij Tenuta Madonnina. We hebben genoten van het mooie huisje, prachtige zwembad en de fantastische omgeving! Daar bovenop werd onze week nog aangenamer gemaakt door de hartelijke ontvangst door Marieke. Echt een top gastvrouw! Marieke heeft ons enorm geholpen met het regelen van een excursie naar de Etna, maar stond ook altijd klaar met tips en adviezen. En altijd vrolijk, je voelt je meteen thuis. Ook de ontbijtservice was trouwens erg fijn!

Paar, Juni 2015
"Alles waar we op hoopten!"übersetzen
Sofie van der Geest
9,0

26.06.2015 We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Tanuta Madonnina. Het prettige ontvangst(ook al was dit midden in de nacht), het uitzicht vanaf het balkon, het heerlijke zwembad en fijne personeel was alles wat we zochten binnen onze vakantie. Doordat het vrij kleinschalig is, voelt het er erg ontspannen en gezellig.

We hebben veel waardevolle tips gekregen over uitstapjes in de omgeving en ze regelde voor ons de geweldige en leerzame tour op de Etna.

De culinaire avond is ontzettend leuk. Je proeft niet alleen de lokale gerechten, klaargemaakt door Maria, het is ook nog eens een enorm gezellige avond.

Wij hebben een super vakantie gehad!

Appartement-Anlagen Tenuta Madonnina**** - Jetzt günstig buchen bei:

"Super plek"übersetzen
bart en rianne
10,0

16.06.2015 Mooi huisje van alle gemakken voorzien op een fantastische locatie.Gastvrij onthaal, leuk om met elkaar te eten indien je dat wilt.Hoogtepunt was de kookworkshop van de Italiaanse kokkin.
Carla en Marieke doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bart en Rianne uit Amersfoort

Paar, Juni 2015
"Mooie afsluiting van onze reis naar Sicilië!"übersetzen
Eltjo Herder
9,0

14.06.2015 We hebben net een reis naar Sicilië achter de rug en we zijn in drie weken op meerdere locaties geweest. Tenuta Madoninna was echt de overtreffende trap! Prachtige locatie en vriendelijke en gastvrije eigenaar. Toppunten waren voor mij de culinaire avond en de kookworkshop. Zeer aan te bevelen!

"FANTASTISCH"übersetzen
Paul Leenaerts
10,0

06.07.2015 APPARTEMENT L'ARANCIA : ruim, licht, zeer proper, mooi appartement. Hartelijk onthaal. Helle goede uitleg en kennis over de streek; de culinaire avonden zijn zéér lekker, gezellig,... kortom alles voor een geweldige reis

Paar, Mai 2015
"Schitterende omgeving, heel mooie appartementen"übersetzen
Klaas de Boer
9,0

09.06.2015 Verzorgd, mooi ingericht, het ontbreekt aan niets. Heel aardige ontvangst, de omgeving is prachtig, het uitzicht vanaf de terrassen bij de huisjes is subliem. Mooi idee om die op de eerste etage te maken, we werden uitstekend opgevangen.
Er is een prachtig zwembad. Ook kun je aanschuiven aan een echte Italiaanse maaltijd die heerlijk was.
Vlak bij Castiglione, de bijzondere hellingen van de Etna, de zee en het unieke Taormina. Maar buiten het toeristisch gedruis, dus een plek met rust en eigenheid.

Familie mit Jugendlichen, Mai 2015
"La dolce vita"übersetzen
Patricia Peters-Nij...
8,0

29.07.2015 Heerlijk verblijf gehad in Casa Colonica! Ontvangen door Marieke die ons zeer gastvrij ontving en bekend maakte met de gebruiken op TM.

In het appartement stond een heerlijk glaasje Etna wijn en lekkere borrelhapjes voor ons klaar. Het appartement was zeer compleet ingericht en aan alles was gedacht. De bedden sliepen goed en iedere ochtend verse broodjes aan de deur. Fantastisch uitzicht over de wijnvelden en olijfbomen en in de verte de op dat moment actieve Etna. Het landgoed is zeer goed onderhouden, fijn zwembad, een voetbalveldje en een trampoline voor de kinderen. Tip, tap zuiver water uit de bron van de Etna bij de ingang van het landgoed.

Vanuit TM kun je prima de oostkant van het eiland bezoeken. Taormina is een mooie mondaine stad, Marieke heeft ons nog een goede tip gegeven en de reservering geregeld bij een heerlijk lunchadres met fantastisch uitzicht op een klein baaitje.

We hebben genoten van "la dolce vita" op Tenuta Madonnina!

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Fantastische plek"übersetzen
schellekens
9,0

20.05.2015 Leuke met smaak ingerichte woningen. Prachtige ligging, helaas wel wat verder rijden van bezienswaardigheden in de omgeving.
Zeer gastvrij. Prima WIFI verbinding.

Familie mit Kindern, Apr. 2015
"Heerlijke plek!"übersetzen
ruben donselaar
9,0

25.07.2015 We kijken met heel veel plezier terug naar ons weekje in april. Prachtige lenteweek met veel zon, fruitbomen in bloei en vers groen. De Etna in het sneeuw op de achtergrond steekt hier mooi bij af. Zeer persoonlijke ontvangst, gezellige gesprekken, goede tips, leuke culinaire avond. Goede locatie om oostkant van Sicilië te ontdekken. Ideaal voor rustzoekers die van comfort houden. Carla bedankt!

1 2 3 4 5 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen