Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**

International Sport Camping**
459 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**
Via Osteno 40, 22018, Porlezza

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping International Sport Camping** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Porlezza.
Camping International Sport Camping aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,1 von 10, basierend auf 459 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für International Sport Camping** / Porlezza abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Swimmingpool
6,7
Bewertungen von:
Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Mooie lokatie maar vreselijke camping"übersetzen
Thijs
6,0

22.08.2012 Dit is vergelijkbaar met camping bij pretpark slagharen of de feestcampings aan de costa del sol. Je waant je in renesse of amsterdam noord. We dachten hier een fantatische plek te vinden met onze kids. Restaurant wat er bij zit mag de naam ook niet dragen. Blijft over dat het op een fantastiche plek ligt, dus buiten het hoogseizoen zal het wel ok zijn.

Freunde, Aug. 2012
"Echt een aanrader"übersetzen
monique brocx
8,0

13.01.2013 in 2010,2011,2012 en nu weer in 2013 geboekt.een heerlijke camping waar je zelf het beste moet maken van je vakantie.prachtige omgeving met een zalig meer en veel te zien in de omgeving.
het chalet is meer dan uitgebreid en ligt vlak bij het meer.
bezienswaardigheden como,Gandria,milaan.
met het vliegtuig gekomen en auto gehuurd.waarvan de prijzen reuze mee vallen.
weer geboekt bij Irene en Jos polman.vriendelijk en gastvrij!!

"Fantastische Plek om te genieten."übersetzen
Margot Pijnaker
9,0

30.10.2012 Dit chaletpark is erg gezellig en ademt een italiaanse sfeer uit ! veel nederlandse gezinnen met kinderen in de bouwvak dus kinderen vermaken zich hier uitstekend! Voor en najaar is het rustiger en kun je heerlijk genieten van de rust natuur en mooie plaatsen om te bezoeken.

"Mai più!!!!!!!!!"übersetzen
luca cabrini
2,0

19.08.2012 Sono stato felice di tornare a casa!Chalet prenotato e pagato una bella cifretta,al nostro arrivo presentava sporcizia ovunque,frigorifero inagibile e wc pieni di escrementi;I vicini(casette a meno di 1 metro l'una dall'altra)hanno avuto l'abitudine ai lavori fai da te in qualunque orario...la sera del 14 agosto 2012 abbiamo cenato con loro che nel mentre spalavano terra e sabbia da caricare su di un camion rimasto con il motore acceso sin oltre le ore 22;a questo aggiungiamo urla,schiamazzi,linguaggio scurrile da parte dei maleducatissimi vicini!Alle mie proteste il direttore del campeggio ci ha invitati a sloggiare il più presto possibile.....anzichè intervenire.

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Prachtige lokatie, maar nooit meer deze camping"übersetzen
gepiehepie
7,0

09.02.2013 Elke dag weer keek ik mijn ogen uit naar de mooie lokatie van de camping. Wat een pracht, al die bergen, het meer. Schitterend gewoon.

Maar dan kijk je verder en dan verbaas je je gewoon over de entourage. Alleen maar chalets, en wat meerderen ook al zeiden, het is net een achterbuurtje. Nee, niet mijn ding.

Ondanks het feit dat de kids zich ontzettend goed hebben vermaakt, en dat we we leuke buren hadden, zeg ik nee nooit meer.

Het zwembad was koud, peuterbadje was te diep voor onze bijna 2 jarige. Een drama dus, want hij kon niet uit de voeten. Alleen onze oudste van 6 kon daar leuk zwemmen. Het meer was dan wel leuk, alleen ontspannen zitten doe je daar niet want het is alleen maar stenen, dus stoeltje meenemen.

Personeel vh restaurant is wel okay. maar op een een of andere manier zit er een zurigheid in de mensen aldaar.
Overigens is er geen ene moer te doen in de omgeving, je moet er minstens een uur voor in de auto zitten. De weg langs het meer is dramatisch en niet veilig.

Familie mit Jugendlichen, 2012
"Eén keer is genoeg"übersetzen
L.C.Bos
3,0

06.08.2012 Deze camping was een fikse tegenvaller. Wij waren afgekomen op de naam "internationale sport camping" met het oog op onze tieners. Voor het sporten was het volgende georganiseerd : een klein voetbalveldje, waar je notabene 20 euro per uur voor moest betalen! Schandalig. De meeste tijd was er ook geen kind te bekennen. Verder een tennisbaantje voor 5 euro per uur. Een trampoline en een speeltuintje waar ook voor betaald moest worden. Van het zwembad mag alleen gebruikt worden gemaakt als je een plastic armbandje om je pols draagt, die zonder uitleg bij het inchecken meteen om je pols wordt vastgemaakt. Ik voelde me alsof ik geoormerkt werd. Heb hem met moeite weer van m'n pols gewurmd en daardoor niet van het zwembad gebruik gemaakt. Helaas waren er geen kanos's om te huren of waterfietsen, wat voor een sportcamping aan een meer wel voor de hand zou liggen. Verder vonden we de camping niet erg schoon. In het restaurant waren de pizza's lekker, maar de bediening heel onvriendelijk.

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Heerlijk chalet op prachtig plekje"übersetzen
Maryvonne
8,0

05.09.2012 Mijn beoordeling betreft het chalet Torino 2. Wat een heerlijk plekje! Pal aan het water en geen zicht op/last van de wel heel drukke, krappe straatjes waar de camping uit bestaat. Wij hebben genoten van dit mooie en complete chalet met adembenemend uitzicht op het meer.
De omgeving is prachtig. De service op de camping was prima. Verder hebben wij weinig van de camping meegekregen.

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Direct aan Luganomeer met prachtig zwembad"übersetzen
fam. Weerts
7,0

10.09.2012 Deze camping bestaat hoofdzakelijk uit prachtige complete chalets met overdekte veranda, een eigen toilet en douche Het sanitair op de camping is eigenlijk overbodig. Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest met 2 meisjes 14 en 15 jaar. Het is voor onze kinderen een supervakantie en zeker geen problemen helemaal niets aan de hand. Voordeel juist dat ze niet naar het dorp gaan maar op de camping blijven. Wij zaten in een heel net straatje Bruxelles vlak aan het grote strand en de haven. Je hebt nergens zo 'n fantastisch uitzicht alleen dat al is de moeite waard. Ik heb begrepen dat door de vernielingen en het gezeur er nu controle is op de sportvelden waardoor er een vergoeding word gevraagd voor de begeleider die nu de boel in de gaten houd. Inderdaad jammer dat het nu geld kost maar ja alles blijft nu netjes en geen gezeur is ook wat waard. Ook een voordeel dat alles hier nog prima betaalbaar is en daardoor even een terrasje pakken nog leuk blijft.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2012
"Ontzettend mooi plekje, maar slechte camping!"übersetzen
maud van heeswijk
2,0

04.09.2012 We zijn net terug van een weekje Porlezza, en hebben gebivakkeerd in een heel mooi chalet pal aan het water Torino 2.
Het chalet was van alle gemakken voorzien en heel gezellig ingericht met allerlei leuke sfeermakers (dit zie je eigenlijk nooit in een vakantiewoning), er was een vaatwasser, magnetron, en een heel erg nette badkamer.
Het uitzicht was echt subliem; pal aan het water keken we mooi over het schitterende meer van Lugano uit, echt prachtig! Ook de omgeving is heel mooi, we hebben verschillende uitstapjes gemaakt: como, milaan, bellagio, menagio, varenna en de markt in luino.
De camping zelf vond ik echter vreselijk...

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Niet bepaald voor herhaling vatbaar."übersetzen
Angelique de Graaf
4,0

02.09.2012 De omgeving is prachtig en de kinderen vermaken zich echt wel, maar als we dit geweten hadden... Hutje mutje en zwaar verouderd.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen