Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**

International Sport Camping**
467 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**
Via Osteno 40, 22018, Porlezza

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping International Sport Camping** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Porlezza.
Camping International Sport Camping aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,2 von 10, basierend auf 467 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für International Sport Camping** / Porlezza abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Mai 2013
"Typisch Italiaanse camping, weinig privacy"übersetzen
Caroline
5,0

27.07.2013 Wij huurden een chalet van NL. verhuurder. Gelukkig lag dit chalet direct aan het kiezelstrand, want verder was de camping heel benauwd opgezet. Je keek letterlijk bij de buren op tafel! In het weekend veel kinderen (ook in het voorseizoen). Camping oogt wat armoedig. Waarschuwing; bij het restaurant niets anders eten dan een pizza (de hele nacht buikpijn gehad). Pizza OK. Erg jammer van de torenhoge Wifikosten (30 euro voor 12 uur). Als je prima weer hebt, kan je je goed vermaken. Maar als je veel regen, onweer etc hebt als wij, is het chalet wel klein en valt er op de camping weinig te doen. Auto noodzakelijk voor uitstapjes en supermarkt. Levensmiddelen trouwens veel duurder dan in NL, dus neem gerust lang houdbare items mee!

Familie mit Kindern, Mai 2013
"Vergane glorie"übersetzen
Rebecca
2,0

05.03.2014 De camping ligt op een hele mooie plek met een prachtig uitzicht op de bergen en het meer. De chalets van de Nederlandse eigenaren zijn prima. Helaas wordt de camping niet bijgehouden door de eigenaar en begint het op een vuilstort te lijken. Het lijkt wel een sloppenwijk. Overal ligt troep en afval en de openbare douches zijn te ranzig voor woorden. Die hoef je niet te gebruiken als je een chalet hebt gehuurd, maar het zegt wel iets over de camping. Het zwembad heeft in 10 jaar tijd geen onderhoud gehad. Voor de huurprijs die je voor een chalet betaald, verwacht ik een mooie, nette en schone camping. Ik ben op andere campings in Italië, Frankrijk en Kroatië geweest voor een gelijkwaardige prijs en er wel goed uitzien. Hoe deze camping aan twee sterren is gekomen is mij een raadsel. De omgeving is echt prachtig, maar deze camping heeft echt zijn beste tijd gehad. Erg jammer!!

Familie mit Kindern, Mai 2013
"Vergane glorie"übersetzen
Rebecca
2,0

01.02.2014 Deze camping is geen 2 sterren waard. De camping wordt al jaren niet meer bijgehouden door de eigenaar. Erg jammer voor al die mensen die hun geld in een chalet hebben gestoken. Het is een enorme troep op de camping. Douches zijn echt te ranzig om je in uit te kleden. Ik zou er zelfs mijn hond niet in willen wassen. Enige pluspunt is de omgeving en het prachtige uitzicht op de bergen. Heel jammer dat de eigenaar de camping niet bijhoudt want je kunt er echt iets moois van maken. Maar ja... Voor het geld dat je op deze camping betaald kun je ook naar een mooie camping met luxe.

Paar, Mai 2013
"Typisch Italiaanse camping bij een mooi dorpje."übersetzen
Femke35

01.06.2013 Wederom een vakantie doorgebracht in een chalet van NL. verhuurder
Keurig chalet aan de rand van de camping. De camping heeft alleen vaste staanplaatsen waar ook veel Italianen vooral het weekend gebruik van maken. Jammer genoeg was het qua temperatuur net iets te fris om te zwemmen. Wel positief om te zien dat het strand bij de camping breder is gemaakt over bijna de hele lengte van de camping. We hebben twee keer heerlijk gegeten bij Villa Maria, mooie locatie iets buiten het dorp en niet duur. En fijn dat de nieuwe tunnel klaar is tussen Lugano en Porlezza...

Paar, Sept. 2012
"Jammer van de borg!"übersetzen
Jacobs
4,0

25.09.2012 Wij zijn in chalet Amburgo 2 van NL. verhuurder geweest. We hebben genoten van de mooie ligging en de omgeving. Het chalet ligt aan het strand, is mooi ingericht ,dus dat was absoluut uitstekend. Van de camping zelf moet je niets verwachten. Rommelig,verouderd met wel een goed restaurant. Wij zijn op deze camping geweest in chalet Amburgo 2. We hebben genoten van de mooie ligging en de omgeving. Het chalet ligt aan het strand, is mooi ingericht ,dus dat was absoluut uitstekend. Van de camping zelf moet je niets verwachten. Het enige positieve was het restaurant waar je prima kunt eten. Verder is het een rommellige en verouderde camping. Voor de faciliteiten moet je niet naar deze camping komen.

Paar, Sept. 2012
"Echt vakantie"übersetzen
Daan
7,0

09.10.2012 Op deze camping een chalet genomen. Bewust voor Gitta gekozen icm met de ligging. In de periode dat wij er waren was het nog prachtig weer maar dan zonder de drukte van het hoogseizoen. Wat kan ik nog meer zeggen? Voor volgend jaar hebben wij iig alweer geboekt!

Familie mit Kindern, Sept. 2012
"Ghetto porlezza"übersetzen
fam groeneveld
2,0

04.10.2012 Van 1 september tot 15 september zaten we op amburgo 2 van NL. verhuurder. De ligging is hardstikke mooi, pal aan het strand, je kijkt uit over het water. De waterdruk van de douche was heel laag, dus douchen deden we met de kinderen ( 4 jaar en een van 2 maanden) bij de douchegebouwen. Verschrikkelijk oud en erger nog vies was het daar. De speeltuin zat meestal op slot, zwembad deden de glijbanen het nooit, mensen van de camping waren arrogant en deden niets voor je. Het eten in het restaurant was erg lekker, maar er werd niet met een lach geserveerd. De camping ziet eruit als een ghetto, alles tegen elkaar aan en veel chalets zien er niet uit. Het chalet hebben we vrijdag avond en zaterdag ochtend schoongemaakt, dus het was echt goed schoon. Bij thuiskomst hadden we een mailtje dat er niet was schoongemaakt (stofzuigen deed ik zelfs dagelijks)en dat er eten in de kast stond(was al) en dat de borg daarom werd ingehouden. Erg trieste manier van extra inkomsten ontvangen!

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Mooie lokatie maar vreselijke camping"übersetzen
Thijs
6,0

22.08.2012 Dit is vergelijkbaar met camping bij pretpark slagharen of de feestcampings aan de costa del sol. Je waant je in renesse of amsterdam noord. We dachten hier een fantatische plek te vinden met onze kids. Restaurant wat er bij zit mag de naam ook niet dragen. Blijft over dat het op een fantastiche plek ligt, dus buiten het hoogseizoen zal het wel ok zijn.

Freunde, Aug. 2012
"Echt een aanrader"übersetzen
monique brocx
8,0

13.01.2013 in 2010,2011,2012 en nu weer in 2013 geboekt.een heerlijke camping waar je zelf het beste moet maken van je vakantie.prachtige omgeving met een zalig meer en veel te zien in de omgeving.
het chalet is meer dan uitgebreid en ligt vlak bij het meer.
bezienswaardigheden como,Gandria,milaan.
met het vliegtuig gekomen en auto gehuurd.waarvan de prijzen reuze mee vallen.
weer geboekt bij Irene en Jos polman.vriendelijk en gastvrij!!

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Fantastische Plek om te genieten."übersetzen
Margot Pijnaker
10,0
9,0

30.10.2012 Dit chaletpark is erg gezellig en ademt een italiaanse sfeer uit ! veel nederlandse gezinnen met kinderen in de bouwvak dus kinderen vermaken zich hier uitstekend! Voor en najaar is het rustiger en kun je heerlijk genieten van de rust natuur en mooie plaatsen om te bezoeken.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen