Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**

International Sport Camping**
444 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**
Via Osteno 40, 22018, Porlezza

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping International Sport Camping** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Porlezza.
Camping International Sport Camping aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,1 von 10, basierend auf 444 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für International Sport Camping** / Porlezza abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Schitterende lokatie"übersetzen
jan van der bergen
7,0

29.07.2012 We zijn hier voor de 4e keer en vinden het een prima camping. Het is in het hoogseizoen best vol maar wel erg gezellig. De ligging van de camping is schitterend, direct aan het meer. De kinderen hebben het erg naar hun zin. Wij huren een chalet direct aan het meer van de fam. Scholtens. De chalet is werkelijk tiptop ingericht met een prachtig uitzicht over het meer. Echt geweldig.
Ik ben het niet altijd eens met de kritieken want je ziet hier elk jaar vaak dezelfde mensen terug. Wij gaan volgend jaar weer.

"Niet via P&P boeken"übersetzen
Rita van Tongeren
7,0

17.09.2012 Camping is druk en vol maar dat was van tevoren bekend.Wij hebben een stacaravan geboekt,hadden we beter niet kunnen doen! Bij aankomst was de caravan erg smerig, Wc vies,vloer pikte,douche vol haren, stofwolken onder de bedden.kids konden niet in caravan spelen.ook waren kasten en koelkast nog vol met boodschappen.Gemeld bij de verhuurders.Hun letterlijke reactie:Jammer dat de vorige verhuurders er zo onzorgvuldig mee om zijn gegaan, helaas is hier niets aante doen, fijne vakantie. Bij thuiskomst contact opgenomen met P&P. zij willen 50 euro korting geven op volgende boeking terwijl zij weten dat we normaal met eigen vouwwagen gaan.Verder was de douchdeur kapot, lekte de dakgoot nog steeds,deed de tv het niet. Al met al zijn ze dus verhuurders puur voor hun eigen inkomsten en bij klachten is het: jammer, maar helaas! Schandalig! Afgezien daarvan hebben we een prima vakantie gehad maar dit willen we toch even vermelden, want dit gun je niemand!

Familie mit Jugendlichen, Juli 2012
"3 keer super!!!"übersetzen
Anita
7,0

12.08.2012 Wij zijn net terug van de camping en hebben weer een super vakanie gehad. het was de derde keer, eerste jaar alleen en 2e en 3e keer ging er familie mee naast ons in een chalet, door ons enthousiame.
de chalet is echt van alle gemakken voorzien ! we hadden zelfs een grote koelkast, heelijk met het wame weer en een boxpring bed. met het sanitair op de camping heb je niets te maken het zit allemaal in het chalet . we zitten voorraan op het standje , heerlijk met het mooiste uizicht Madrid 2.

"Super camping!"übersetzen
Broekmate
9,0

19.09.2012 we hadden een geweldige chalet gehuurd van de Fam Alink deze was superverzorgd en zag er erg netjes uit goed onderhouden , het uitzicht was elke morgen fantastisch omdat het uitzicht elke morgen weer die mooie berg was ! Ook met een xtje slecht weer is de chalet perfect het zeil kun je dan goed gebruiken , fantastische italiaanse buren die elke dag weer even vriendelijk voor ons waren, het is in begin een cultuurshock waar je tegenaanloopt want tja de camping , lijkt op zich een beetje oud ,maar is wel goed onderhouden per dag komen ze 2 de vuilnis ophalen en het sanitair wat verouderd lijkt wordt 2 x per dag schoongemaakt , de chalet stond als laatste in de straat wat wij erg prettige vonden, als ik om heen keek vondt ik dit een unieke plek omdat het voorin de via Rotterdam erg opelkaar gepakt was. Er waren bij ons geen buren die van onze maaltijd konden meegenieten wat voorin wel het geval was. Kortom een super plek ! geweldig !!!!!:) Fam Alink bedankt voor deze geweldige vakantie!

"Zeer meegevallen"übersetzen
Hennieis
6,0
8,0

27.09.2012 typisch Italiaanse camping met Italiaans deel: rommeling en druk en nederlandsdeel: meestens eigenaren van nette chalets.
Camping is ondanks drukte en dicht op elkaar gezellig en leuk voor kinderen. Hier en daar slecht onderhoud, oa zwembad en sanitair. Chalet gehuurd via particulier deze waren zeer netjes en schoon en geen last van wat dan ook ondanks dat ze dicht op elkaar staan. Sanitair van de camping zelf is om bang van te worden. iedere avond wat te doen voor de kinderen/jeugd. Matige eetgelegenheden op camping zelf, in de omgeving zijn er wel betere restaurants te vinden.

"Leuke vakantie gehad"übersetzen
Derks
7,0

05.08.2012 Door recensies op zoover beetje bang dat het zou tegenvallen. Het is ons reuze meegevallen. Wat ons betreft hadden we de mooiste stacaravan met airco van de fam. Alferink. Alles aanwezig. Auto naast de caravan en nog genoeg ruimte over. Het zwembad was prima. Niet te groot. De glijbanen waren niet altijd open maar och. Kinderen konden altijd even naar het meer om daar bijv. met het eigen rubberbootje te roeien. Het strandje was inderdaad niet breed. Maar als je wat verder doorloopt richting het riviertje was er meer plek. Het sanitair hebben we niet gebruikt, maar ze waren van alles aan het opkappen. De speeltuin was klein maar onze kinderen vonden het toch af en toe even leuk. Trampoline kost 50 cent voor 15 min. De omgeving was prachtig. En er is genoeg te bezichtigen.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2012
"Top vakantie, helemaal goed"übersetzen
Rolf
9,0

19.06.2013 Wij hebben in 2012 van een Zwitser een chalet gehuurd in het straatje Bruxelles. Niets anders dan lof !! Omdat je een eigen badkamer hebt zijn dus alle opmerkingen over het sanitair niet van toepassing. Strand is prima, haven is goed, beach bar is ook niks mis mee. Prijs/kwaliteit is gewoonweg top te noemen. Vrijheid=blijheid op deze camping, geen strakke regeltjes en moeilijk doen maar alles regelt zich vanzelf.

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Prachtig, vriendelijk volk, geen marginalen :)"übersetzen
vewo
8,0

17.08.2012 na lang twijfelen toch maar meer van lugano gegaan ipv maggioremeer, het was er prachtig, dicht bij meer, mooie chalet, wel zou ik eerder aanraden voor max 4 personen ipv 5, bedden niet breed, maar veel zit je toch niet echt binnen, leuke nederlandstalige animatie, groot zwembad met waterglijbanen, veel vriendelijke nederlanders en italianen. geboekt van nederlandse man via leuke chalets punt com echte betrouwbare mens

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Prima camping op een hele mooie plek"übersetzen
E. van Zoest
5,0

16.08.2012 De camping is niet goed onderhouden, veel onkruid, ongeschilderde receptie, enz. De huisjes in de straatjes naar het meer staan dicht op elkaar. Maar daarentegen is het meer fantastisch, de huisjes zijn luxer dan de gebruikelijke stacaravans. Wij hadden een huisje aan het meer, elke dag wakker worden met een superuitzicht. Als er wat meer onderhoud gepleegd zou worden, ziet het er allemaal stukken verzorgder uit. De toiletgebouwen zijn verouderd, maar daar wordt bijna geen gebruik van gemaakt. Het zwembad is hartstikke leuk. Jammer dat er dit jaar betaald moest worden voor het voetbalveld. Er wordt nu weinig gebruik gemaakt van het veld, terwijl het altijd een ontmoetingsplek was voor de jongere jeugd. Ook het terras bij de animatie zou wel wat gezelliger kunnen. De Roxy bar is daarentegen weer wel heel gezellig.

"Mooie camping/ mooie locatie"übersetzen
Mart Ouwehand
6,0

01.08.2012 Ik ging er vooral heen om te fietsen, en dat viel niet tegen. Alles gaat daar direct omhoog, en er is veel variatie. Vooral de klim van 11 km, naar Val Rezzo is een behoorlijke...als je van steil houdt...

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Was ist für Sie bei der Auswahl einer Stadt am wichtigsten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen