Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**

International Sport Camping**
437 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**
Via Osteno 40, 22018, Porlezza

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping International Sport Camping** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Porlezza.
Camping International Sport Camping aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,1 von 10, basierend auf 437 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für International Sport Camping** / Porlezza abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Swimmingpool
6,4
Bewertungen von:
Familie mit Kindern, Juli 2012
"Prachtig, vriendelijk volk, geen marginalen :)"übersetzen
vewo
8,0

17.08.2012 na lang twijfelen toch maar meer van lugano gegaan ipv maggioremeer, het was er prachtig, dicht bij meer, mooie chalet, wel zou ik eerder aanraden voor max 4 personen ipv 5, bedden niet breed, maar veel zit je toch niet echt binnen, leuke nederlandstalige animatie, groot zwembad met waterglijbanen, veel vriendelijke nederlanders en italianen. geboekt van nederlandse man via leuke chalets punt com echte betrouwbare mens

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Prima camping op een hele mooie plek"übersetzen
E. van Zoest
5,0

16.08.2012 De camping is niet goed onderhouden, veel onkruid, ongeschilderde receptie, enz. De huisjes in de straatjes naar het meer staan dicht op elkaar. Maar daarentegen is het meer fantastisch, de huisjes zijn luxer dan de gebruikelijke stacaravans. Wij hadden een huisje aan het meer, elke dag wakker worden met een superuitzicht. Als er wat meer onderhoud gepleegd zou worden, ziet het er allemaal stukken verzorgder uit. De toiletgebouwen zijn verouderd, maar daar wordt bijna geen gebruik van gemaakt. Het zwembad is hartstikke leuk. Jammer dat er dit jaar betaald moest worden voor het voetbalveld. Er wordt nu weinig gebruik gemaakt van het veld, terwijl het altijd een ontmoetingsplek was voor de jongere jeugd. Ook het terras bij de animatie zou wel wat gezelliger kunnen. De Roxy bar is daarentegen weer wel heel gezellig.

"Mooie camping/ mooie locatie"übersetzen
Mart Ouwehand
6,0

01.08.2012 Ik ging er vooral heen om te fietsen, en dat viel niet tegen. Alles gaat daar direct omhoog, en er is veel variatie. Vooral de klim van 11 km, naar Val Rezzo is een behoorlijke...als je van steil houdt...

Familie mit Jugendlichen, Juli 2012
"Nooit meer!"übersetzen
truus
3,0
4,0
1,0

14.08.2012 veel houten chalets erg dicht bij elkaar. Weinig tot geen privacy tenzij je een chalet met uitzicht op het meer hebt, maar dan is het overdag erg druk voor je chalet omdat er mensen aan het strand liggen, dus voor je terras.
Omgeving is prachtig!! chalet is voorzien van alles wat je nodig hebt.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2012
"Nooit meet"übersetzen
wilma
4,0
3,0
5,0
2,0

14.08.2012 Wat een tegenvaller!!! Alle chalets staan heel dicht op elkaar, weinig privacy en erg veel lawaai. Wij stonden in een straatje waar weing zonlicht kwam en waar het erg benauwd was. Gelukkig was het meer dichtbij. Chalet was van binnen netjes en schoon maar als we op het terras zaten konden we bijna bij de buurman op het bordje kijken.
's avond was er disco op de camping tot erg laat en in de bar aan het strand zaten geregeld mensen die het wel heeeeeel erg gezellig hadden. Dus voor ons.....nooit weer.
Gelukkig mooie omgeving, supermooi meer en erg mooi weer.

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Fijne vakantie gehad tussen de Italianen!"übersetzen
J.S.
8,0

12.08.2012 1 Week op de camping geweest, in een chalet. Chalet prima, ruim en compleet. Niet zo schoon, maar dat is de verantwoording van de camping. Even moeten wennen aan de krappe straatjes, rommelige huisjes van de italianen. Maar wel gezellig. Meer is echt heerlijk, alleen wel scherpe kiezels. In het weekend is het wel druk op het strandje. Zwembad is prima, je moet wel betalen voor je stoel, maar dan weet je in ieder geval wel zeker dat je een plek hebt. Pizza's van de camping zijn heerlijk en niet duur. Via de camping receptie krijg je weinig info over de omgeving/uitjes. Alleen dure in Zwitserland. In de 'Tourist Information' in Porlezza zelf (bij het haventje van het dorp) krijg je veel meer info. Het is zeker een aanrader!

Familie mit Kindern, 2012
"Heerlijk"übersetzen
Theo de Wolf
9,0

11.07.2012 Complimenten aan touroperator. Vooraf krijg je alle informatie die je maar nodig hebt en eenmaal aangekomen kom je in een fijne stacaravan met alle gemakken. Er ligt een map met allerlei tips voor je klaar, waar we goed gebruik van hebben gemaakt. De persoonlijke stukjes zijn ook leuk! Toscane is natuurlijk zelf al prachtig. De caravan met airco en prachtig terras maakt het helemaal compleet. De camping ligt precies tussen het stadje en het strand, waardoor je het beste van beide hebt.

"Aardige camping"übersetzen
van erp
7,0

06.08.2012 Aardige camping. Ons chalet stond bijn aan het meer. Mooi chalet, stonden wel erg dicht op elkaar. Goed ingericht. Parkeerplaats was onbruikbar. Een Smart past er een VW Passat dus niet,,,,beetje jammer. Leuk zwembad voor de kinderen. Op sommig dagen wel overvol met vervelende Italianen. (luidruchtig en niet lettend op de kleine kids) Veel mogelijkheden voor leuke uitstapjes

Paar, Juli 2012
"Hondvriendelijke camping"übersetzen
D. v.d. S
8,0

05.08.2012 Mijn man en ik zijn hier met onze hond voor de 2e keer geweest. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping, maar deze keer dus wel. Dat zegt al genoeg. Heel gemoedelijke camping. Wij stonden in ' Via Almelo'. 2e straatje vanaf het meer. Heerlijk rustig. Zoveel te dichter als je bij het water staat, zoveel te meer mensen langs het chalet,die naar het meer lopen.Dus het is net waar je staat of het rustig of drukker is. Soms 's avonds live muziek.Voor kids 's avonds dansen. In 2010 bovenin achter het zwembad gestaan, ook mooie rustige plek. De hond mag ook op het strand komen. en dat vind je niet overal. Wij hebben een retriever, dus is gek op water. Alles in de buurt, want het centrum van Porlezza is lopend te doen.Ook via het meer langs de oever lopen is prachtig. Kleine supermarkt op de camping met verse broodjes, maar ook nog 3 grotere in de buurt. Omgeving is prachtig, lopend kun je hele mooie dingen ontdekken. Hond is overal welkom, ook bij restaurants. Er komt vast nog een 3e keer !

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Heerlijk genieten aan het water"übersetzen
Vic
7,0

04.08.2012 Een prima relaxte week met zon gehad in een nieuw chalet, op 20 mt van het meer. Het chalet dient alleen om te slapen, verder is de veranda de ideale verblijfsplek. Gezellig straatje met gastvrije (over)buren die je meenemen in hun boot en desgevraagd tips over het verblijf en de omgeving meegeven. Door de fijne stek, weinig meegekregen van de rest van de camping. Voldeed aan onze verwachtingen!

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen