Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**

International Sport Camping**
432 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**
Via Osteno 40, 22018, Porlezza

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping International Sport Camping** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Porlezza.
Camping International Sport Camping aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,0 von 10, basierend auf 432 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für International Sport Camping** / Porlezza abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Swimmingpool
5,9
Bewertungen von:
Familie mit Kindern, Juli 2012
"Fijne vakantie gehad tussen de Italianen!"übersetzen
J.S.
8,0

12.08.2012 1 Week op de camping geweest, in een chalet. Chalet prima, ruim en compleet. Niet zo schoon, maar dat is de verantwoording van de camping. Even moeten wennen aan de krappe straatjes, rommelige huisjes van de italianen. Maar wel gezellig. Meer is echt heerlijk, alleen wel scherpe kiezels. In het weekend is het wel druk op het strandje. Zwembad is prima, je moet wel betalen voor je stoel, maar dan weet je in ieder geval wel zeker dat je een plek hebt. Pizza's van de camping zijn heerlijk en niet duur. Via de camping receptie krijg je weinig info over de omgeving/uitjes. Alleen dure in Zwitserland. In de 'Tourist Information' in Porlezza zelf (bij het haventje van het dorp) krijg je veel meer info. Het is zeker een aanrader!

Familie mit Kindern, 2012
"Heerlijk"übersetzen
Theo de Wolf
9,0

11.07.2012 Complimenten aan touroperator. Vooraf krijg je alle informatie die je maar nodig hebt en eenmaal aangekomen kom je in een fijne stacaravan met alle gemakken. Er ligt een map met allerlei tips voor je klaar, waar we goed gebruik van hebben gemaakt. De persoonlijke stukjes zijn ook leuk! Toscane is natuurlijk zelf al prachtig. De caravan met airco en prachtig terras maakt het helemaal compleet. De camping ligt precies tussen het stadje en het strand, waardoor je het beste van beide hebt.

"Aardige camping"übersetzen
van erp
7,0

06.08.2012 Aardige camping. Ons chalet stond bijn aan het meer. Mooi chalet, stonden wel erg dicht op elkaar. Goed ingericht. Parkeerplaats was onbruikbar. Een Smart past er een VW Passat dus niet,,,,beetje jammer. Leuk zwembad voor de kinderen. Op sommig dagen wel overvol met vervelende Italianen. (luidruchtig en niet lettend op de kleine kids) Veel mogelijkheden voor leuke uitstapjes

Paar, Juli 2012
"Hondvriendelijke camping"übersetzen
D. v.d. S
8,0

05.08.2012 Mijn man en ik zijn hier met onze hond voor de 2e keer geweest. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping, maar deze keer dus wel. Dat zegt al genoeg. Heel gemoedelijke camping. Wij stonden in ' Via Almelo'. 2e straatje vanaf het meer. Heerlijk rustig. Zoveel te dichter als je bij het water staat, zoveel te meer mensen langs het chalet,die naar het meer lopen.Dus het is net waar je staat of het rustig of drukker is. Soms 's avonds live muziek.Voor kids 's avonds dansen. In 2010 bovenin achter het zwembad gestaan, ook mooie rustige plek. De hond mag ook op het strand komen. en dat vind je niet overal. Wij hebben een retriever, dus is gek op water. Alles in de buurt, want het centrum van Porlezza is lopend te doen.Ook via het meer langs de oever lopen is prachtig. Kleine supermarkt op de camping met verse broodjes, maar ook nog 3 grotere in de buurt. Omgeving is prachtig, lopend kun je hele mooie dingen ontdekken. Hond is overal welkom, ook bij restaurants. Er komt vast nog een 3e keer !

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Heerlijk genieten aan het water"übersetzen
Vic
7,0

04.08.2012 Een prima relaxte week met zon gehad in een nieuw chalet, op 20 mt van het meer. Het chalet dient alleen om te slapen, verder is de veranda de ideale verblijfsplek. Gezellig straatje met gastvrije (over)buren die je meenemen in hun boot en desgevraagd tips over het verblijf en de omgeving meegeven. Door de fijne stek, weinig meegekregen van de rest van de camping. Voldeed aan onze verwachtingen!

Familie mit Kindern, Juni 2012
"We gaan weer terug!"übersetzen
Maaike
9,0

15.07.2012 Voor de het tweede jaar weer 2 weken verbleven op deze camping in een chalet in het straatje Via Como, vlak aan het meer. We hebben iedere dag gezwommen in het meer, heel helder en niet koud. Met de kinderen ook het zwembad bezocht, maar het meer had meer aantrekkingskracht.
Voor de speeltuin hoeft niet betaald te worden zoals hieronder eerder vermeld. Voor de trampolines wel, dat is 50cent per kwartier, voor de tennisbaan 5 euro per uur, en voor het voetbalveldje 20 euro per uur. Dit is gedaan om de lokale jeugd te weren die er hun hangplek van gingen maken te koste van de campinggasten.
Het restaurant was weer prima om af te halen, beperk je wel tot de pasta's en pizza's, die zijn heel goed en niet duur. Vleesgerechten zijn niet zo goed.
Wij en onze kinderen hebben er weer een fantastische vakantie gehad. De kinderen hadden een leuk vriendengroepje waar ze veel mee optrokken. En het strandje mag dan wel niet breed zijn, maar het was er wel gezellig! Je moet je ook willen aanpassen.

Paar, Juni 2012
"Prijs (veiling) kwaliteit-> perfect"übersetzen
Mia
5,0

28.06.2012 Chalet was perfect.
Camping was niet wat ik gedacht had! Op elkaar geplaatste chalets, slecht onderhouden camping gebouwen, onkruid, verval enz enz.
Ook geen strandje aan het meer, alles volgezet met chalets!

Paar, Juni 2012
"Met kinderen zou ik hier niet naar toe gaan!!!!"übersetzen
Reina
3,0
7,0

26.06.2012 De stacaravans en charlets staan op mooie plekken!!! Maar verder naar het meer is het helemaal niks. Rommelig, in de weekenden erg druk!!!! Geen leuk strandje. Voor het speeltuintje met schommels moet je per uur betalen!!! (je zal maar 3 kids mee hebben!!!!)

Familie mit Jugendlichen, Juni 2012
"Super vakantie"übersetzen
Jordy
8,0

25.07.2012 Fantastische vakantie gehad, 2 weken in een mooi chalet gezeten. Chalet was van alle gemakken voorzien en op slechts enkele meters afstand van het meer. 's Avonds keek je vanaf je veranda zo over het meer uit! De camping was ook erg gezellig, typisch Italiaans, maar dat maakt het juist erg leuk! Ook zijn er in de buurt genoeg dingen te beleven, handig is om dit thuis van te voren even uit te zoeken. Al met al een super vakantie! Albert en Rietje bedankt!

Familie mit Kindern, Mai 2012
"Toller Pfingsturlaub 2012"übersetzen
Baumann
4,0

09.06.2012 Wir hatten von Greenchalet 2 gegenüberliegende Chalets (günstig, sehr gut ausgestattet und für uns in der Lage ideal!) im hinteren Bereich - zum See etwa 5 Gehminuten, der Poolbereich und die Pizzeria El Pinguin waren in Sichtweite. (Pool ist sauber und ok - Pizzas sind lecker). Der Einkaufsladen auf dem Campingpatz war noch zu, aber man hat in Porlezza genug Möglichkeiten einzukaufen: Billa, Iperal oder der günstige Dico bieten alles. Der Spielplatz benötigt insgesamt ein paar Erneuerungen, aber die 6 Trampoline fanden bei unseren Kids (3 & 6 Jahre) großen Anklang! Insgesamt müsste der Campingplatz besser saubergehalten werden, das Personal ist aber sehr freundlich und bemüht! Alle Chalets auf dem Platz wirken ordentlich und gut in Schuss - sie stehen allerdings in Seenähe sehr eng zusammen.
Die Sanitäranlagen auf dem Platz sind in ziemlich schlechtem Zustand, werden aber von Chalet-Mietern nicht benötigt, da sowohl Toilette als auch Dusche im Chalet vorhanden sind.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen