Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**

International Sport Camping**
471 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**
Via Osteno 40, 22018, Porlezza

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping International Sport Camping** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Porlezza.
Camping International Sport Camping aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,1 von 10, basierend auf 471 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für International Sport Camping** / Porlezza abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Mooie vakantieplek"übersetzen
harald zwolle
7,0

31.07.2013 Chalet gehuurd. Mooi en goed onderhouden chalet. Goede ontvangst. In chalet echter prima. Heerlijke plek en omgeving om te zijn.

"Fantastische plek"übersetzen
Familie Prins
10,0

25.07.2013 Camping International Sport in Porlezza is een gezellig italiaans chaletpark met erg veel Nederlanders. Het Luganomeer is werkelijk geweldig. De ligging van het chalet dat wij hadden was werkelijk grandioos, direct aan het meer gelegen en zeer goed ingericht. We hebben hier met z'n vieren een superweek gehad, die veel te snel voorbij was. Op de camping wordt bij de receptie ook nederlands gesproken, wat erg handig kan zijn. Het eten in het restaurant was erg lekker en zeer betaalbaar.

"Geweldige camping/chaletpark"übersetzen
sandra van buuren
9,0

29.07.2013 fantastische plek in Genevra laantje ....aan de rand van het park met uitzicht op bergen en meer.heerlijk italiaans hoekje en ongeacht dat er veel Nederlanders waren , waren het gezellige Nederlanders.huisje was meer dan perfect (anja en rien) en voor ons zeker volgend jaar weer.heerlijk gegeten bij restaurant bij de ingang , zowel veel besteld als daar gegeten en beide was perfect en niet duur.balkon van italie was super , monte bre ergggg hoog en zo nog veel dingen gezien.fox town in zwitserland ook leuk om een keer te zien maar wil je echt wat kopen dan goed gevulde portomonai mee nemen , dan kan je beter winkelcentrum daarvoor (Ikea zwitseland ) aan doen , die is betaalbaarder.verder porlezza erg leuk , via beekje leuke route zelfs.top vakantie gehad

"Niet voor herhaling vatbaar."übersetzen
ekaarsgaren
3,0

04.09.2013 We hebben in augustus 2 weken op deze "camping" doorgebracht, maar komen hier zeker niet meer terug!

Over het chalet zelf (dicht bij zwembad) hebben we geen klagen, alleen was ons niet verteld dat er bij het zwembad ook een disco is gevestigd is en dat hier elke avond van 21:00 tot 02:00 in de nacht keiharde muziek wordt gedraaid. Na sluiting nog veel overlast van de bezoekers op de camping. De muren van het chalet trilden van het gebonk. Bij de receptie we werden niet serieus genomen (meerdere malen geklaagd), "we geven het door" kregen we te horen. Dichterbij het meer is deze overlast veel minder.

Het is een verouderde camping, chalets staan dicht op elkaar.
Onvriendelijk personeel (receptie en restaurant).
Zekering 6A (stroom viel om de haverklap uit).
Twee grote glijbanen in zwembad beperkt geopend.
Te smal strand aan het meer met kiezelstenen, weinig schaduw plekken.
Het chalet zelf is verder prima, goed sanitair en keuken en de omgeving is beeldschoon, dat maakt veel goed.

Paar, Mai 2013
"Typisch Italiaanse camping, weinig privacy"übersetzen
Caroline
5,0

27.07.2013 Wij huurden een chalet van NL. verhuurder. Gelukkig lag dit chalet direct aan het kiezelstrand, want verder was de camping heel benauwd opgezet. Je keek letterlijk bij de buren op tafel! In het weekend veel kinderen (ook in het voorseizoen). Camping oogt wat armoedig. Waarschuwing; bij het restaurant niets anders eten dan een pizza (de hele nacht buikpijn gehad). Pizza OK. Erg jammer van de torenhoge Wifikosten (30 euro voor 12 uur). Als je prima weer hebt, kan je je goed vermaken. Maar als je veel regen, onweer etc hebt als wij, is het chalet wel klein en valt er op de camping weinig te doen. Auto noodzakelijk voor uitstapjes en supermarkt. Levensmiddelen trouwens veel duurder dan in NL, dus neem gerust lang houdbare items mee!

Familie mit Kindern, Mai 2013
"Vergane glorie"übersetzen
Rebecca
2,0

05.03.2014 De camping ligt op een hele mooie plek met een prachtig uitzicht op de bergen en het meer. De chalets van de Nederlandse eigenaren zijn prima. Helaas wordt de camping niet bijgehouden door de eigenaar en begint het op een vuilstort te lijken. Het lijkt wel een sloppenwijk. Overal ligt troep en afval en de openbare douches zijn te ranzig voor woorden. Die hoef je niet te gebruiken als je een chalet hebt gehuurd, maar het zegt wel iets over de camping. Het zwembad heeft in 10 jaar tijd geen onderhoud gehad. Voor de huurprijs die je voor een chalet betaald, verwacht ik een mooie, nette en schone camping. Ik ben op andere campings in Italië, Frankrijk en Kroatië geweest voor een gelijkwaardige prijs en er wel goed uitzien. Hoe deze camping aan twee sterren is gekomen is mij een raadsel. De omgeving is echt prachtig, maar deze camping heeft echt zijn beste tijd gehad. Erg jammer!!

Familie mit Kindern, Mai 2013
"Vergane glorie"übersetzen
Rebecca
4,0
2,0

01.02.2014 Deze camping is geen 2 sterren waard. De camping wordt al jaren niet meer bijgehouden door de eigenaar. Erg jammer voor al die mensen die hun geld in een chalet hebben gestoken. Het is een enorme troep op de camping. Douches zijn echt te ranzig om je in uit te kleden. Ik zou er zelfs mijn hond niet in willen wassen. Enige pluspunt is de omgeving en het prachtige uitzicht op de bergen. Heel jammer dat de eigenaar de camping niet bijhoudt want je kunt er echt iets moois van maken. Maar ja... Voor het geld dat je op deze camping betaald kun je ook naar een mooie camping met luxe.

Paar, Mai 2013
"Typisch Italiaanse camping bij een mooi dorpje."übersetzen
Femke35

01.06.2013 Wederom een vakantie doorgebracht in een chalet van NL. verhuurder
Keurig chalet aan de rand van de camping. De camping heeft alleen vaste staanplaatsen waar ook veel Italianen vooral het weekend gebruik van maken. Jammer genoeg was het qua temperatuur net iets te fris om te zwemmen. Wel positief om te zien dat het strand bij de camping breder is gemaakt over bijna de hele lengte van de camping. We hebben twee keer heerlijk gegeten bij Villa Maria, mooie locatie iets buiten het dorp en niet duur. En fijn dat de nieuwe tunnel klaar is tussen Lugano en Porlezza...

Paar, Sept. 2012
"Jammer van de borg!"übersetzen
Jacobs
4,0

25.09.2012 Wij zijn in chalet Amburgo 2 van NL. verhuurder geweest. We hebben genoten van de mooie ligging en de omgeving. Het chalet ligt aan het strand, is mooi ingericht ,dus dat was absoluut uitstekend. Van de camping zelf moet je niets verwachten. Rommelig,verouderd met wel een goed restaurant. Wij zijn op deze camping geweest in chalet Amburgo 2. We hebben genoten van de mooie ligging en de omgeving. Het chalet ligt aan het strand, is mooi ingericht ,dus dat was absoluut uitstekend. Van de camping zelf moet je niets verwachten. Het enige positieve was het restaurant waar je prima kunt eten. Verder is het een rommellige en verouderde camping. Voor de faciliteiten moet je niet naar deze camping komen.

Paar, Sept. 2012
"Echt vakantie"übersetzen
Daan
7,0

09.10.2012 Op deze camping een chalet genomen. Bewust voor Gitta gekozen icm met de ligging. In de periode dat wij er waren was het nog prachtig weer maar dan zonder de drukte van het hoogseizoen. Wat kan ik nog meer zeggen? Voor volgend jaar hebben wij iig alweer geboekt!

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen