Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**

International Sport Camping**
453 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**
Via Osteno 40, 22018, Porlezza

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping International Sport Camping** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Porlezza.
Camping International Sport Camping aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,1 von 10, basierend auf 453 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für International Sport Camping** / Porlezza abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Mai più!!!!!!!!!"übersetzen
luca cabrini
2,0

19.08.2012 Sono stato felice di tornare a casa!Chalet prenotato e pagato una bella cifretta,al nostro arrivo presentava sporcizia ovunque,frigorifero inagibile e wc pieni di escrementi;I vicini(casette a meno di 1 metro l'una dall'altra)hanno avuto l'abitudine ai lavori fai da te in qualunque orario...la sera del 14 agosto 2012 abbiamo cenato con loro che nel mentre spalavano terra e sabbia da caricare su di un camion rimasto con il motore acceso sin oltre le ore 22;a questo aggiungiamo urla,schiamazzi,linguaggio scurrile da parte dei maleducatissimi vicini!Alle mie proteste il direttore del campeggio ci ha invitati a sloggiare il più presto possibile.....anzichè intervenire.

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Prachtige lokatie, maar nooit meer deze camping"übersetzen
gepiehepie
7,0

09.02.2013 Elke dag weer keek ik mijn ogen uit naar de mooie lokatie van de camping. Wat een pracht, al die bergen, het meer. Schitterend gewoon.

Maar dan kijk je verder en dan verbaas je je gewoon over de entourage. Alleen maar chalets, en wat meerderen ook al zeiden, het is net een achterbuurtje. Nee, niet mijn ding.

Ondanks het feit dat de kids zich ontzettend goed hebben vermaakt, en dat we we leuke buren hadden, zeg ik nee nooit meer.

Het zwembad was koud, peuterbadje was te diep voor onze bijna 2 jarige. Een drama dus, want hij kon niet uit de voeten. Alleen onze oudste van 6 kon daar leuk zwemmen. Het meer was dan wel leuk, alleen ontspannen zitten doe je daar niet want het is alleen maar stenen, dus stoeltje meenemen.

Personeel vh restaurant is wel okay. maar op een een of andere manier zit er een zurigheid in de mensen aldaar.
Overigens is er geen ene moer te doen in de omgeving, je moet er minstens een uur voor in de auto zitten. De weg langs het meer is dramatisch en niet veilig.

Familie mit Jugendlichen, 2012
"Eén keer is genoeg"übersetzen
L.C.Bos
3,0

06.08.2012 Deze camping was een fikse tegenvaller. Wij waren afgekomen op de naam "internationale sport camping" met het oog op onze tieners. Voor het sporten was het volgende georganiseerd : een klein voetbalveldje, waar je notabene 20 euro per uur voor moest betalen! Schandalig. De meeste tijd was er ook geen kind te bekennen. Verder een tennisbaantje voor 5 euro per uur. Een trampoline en een speeltuintje waar ook voor betaald moest worden. Van het zwembad mag alleen gebruikt worden gemaakt als je een plastic armbandje om je pols draagt, die zonder uitleg bij het inchecken meteen om je pols wordt vastgemaakt. Ik voelde me alsof ik geoormerkt werd. Heb hem met moeite weer van m'n pols gewurmd en daardoor niet van het zwembad gebruik gemaakt. Helaas waren er geen kanos's om te huren of waterfietsen, wat voor een sportcamping aan een meer wel voor de hand zou liggen. Verder vonden we de camping niet erg schoon. In het restaurant waren de pizza's lekker, maar de bediening heel onvriendelijk.

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Heerlijk chalet op prachtig plekje"übersetzen
Maryvonne
8,0

05.09.2012 Mijn beoordeling betreft het chalet van Rob en Anita, Torino 2. Wat een heerlijk plekje! Pal aan het water en geen zicht op/last van de wel heel drukke, krappe straatjes waar de camping uit bestaat. Wij hebben genoten van dit mooie en complete chalet met adembenemend uitzicht op het meer.
De omgeving is prachtig. De service op de camping was prima. Verder hebben wij weinig van de camping meegekregen.

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Direct aan Luganomeer met prachtig zwembad"übersetzen
fam. Weerts
7,0

10.09.2012 Deze camping bestaat hoofdzakelijk uit prachtige complete chalets met overdekte veranda, een eigen toilet en douche Het sanitair op de camping is eigenlijk overbodig. Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest met 2 meisjes 14 en 15 jaar. Het is voor onze kinderen een supervakantie en zeker geen problemen helemaal niets aan de hand. Voordeel juist dat ze niet naar het dorp gaan maar op de camping blijven. Wij zaten in een heel net straatje Bruxelles vlak aan het grote strand en de haven. Je hebt nergens zo 'n fantastisch uitzicht alleen dat al is de moeite waard. Ik heb begrepen dat door de vernielingen en het gezeur er nu controle is op de sportvelden waardoor er een vergoeding word gevraagd voor de begeleider die nu de boel in de gaten houd. Inderdaad jammer dat het nu geld kost maar ja alles blijft nu netjes en geen gezeur is ook wat waard. Ook een voordeel dat alles hier nog prima betaalbaar is en daardoor even een terrasje pakken nog leuk blijft.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2012
"Ontzettend mooi plekje, maar slechte camping!"übersetzen
maud van heeswijk
2,0

04.09.2012 We zijn net terug van een weekje Porlezza, en hebben gebivakkeerd in een heel mooi chalet pal aan het water van Rob en Anita Termeer (Torino, 2).
Het chalet was van alle gemakken voorzien en heel gezellig ingericht met allerlei leuke sfeermakers (dit zie je eigenlijk nooit in een vakantiewoning), er was een vaatwasser, magnetron, en een heel erg nette badkamer.
Het uitzicht was echt subliem; pal aan het water keken we mooi over het schitterende meer van Lugano uit, echt prachtig! Ook de omgeving is heel mooi, we hebben verschillende uitstapjes gemaakt: como, milaan, bellagio, menagio, varenna en de markt in luino.
De camping zelf vond ik echter vreselijk...

Familie mit Kindern, Aug. 2012
"Niet bepaald voor herhaling vatbaar."übersetzen
Angelique de Graaf
4,0

02.09.2012 De omgeving is prachtig en de kinderen vermaken zich echt wel, maar als we dit geweten hadden... Hutje mutje en zwaar verouderd.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2012
"Echt Italiaans!"übersetzen
wenris
2,0

01.09.2012 Door alle negatieve commentaren was ik op het ergste voorbereid en toen we aankwamen moest ik even slikken maar we hebben een heerlijke vakantie gehad! Rommelig maar gezellig, oud maar sfeervol en alles werd een paar keer per dag echt wel opgeruimd/opgehaald..het zijn de mensen die er een troep van maken! De overlast van jongeren was inderdaad behoorlijk en er zullen zeker een heleboel meisjes ontmaagd zijn zoals in het vorige commentaar werd benoemd maar onze dochter van 14 heeft een topvakantie gehad zonder te roken/drinken of sex.. de omgeving is schitterend, de ene straat/chalet is wat mooier en uitgebreider ingericht dan de ander maar de Italianen zijn gastvrij en als je niet te lang wil uitslapen is het een gezellige gastvrije camping! Het restaurant is een echt camping gebeuren, pizza en pasta zijn ok, als je echt lekker wil eten pak je de auto..ons chalet lag aan de via Bruxelles met meer Italianen dan Nederlanders maar er waren ook hele straten Nederlands!

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Relaxte Italiaanse sfeer, Hollands gezellig"übersetzen
Fam. Leenders
9,0

30.07.2012 Deze zomer naar Porlezza geweest camping International Sport. In de beoordelingen op deze site wordt veel geklaagd over de staat van deze camping. Wij vonden het heerlijk! Relaxte Italiaanse sfeer met Hollandse gezelligheid. De camping heeft veel mooie houten chalets waarvan wij één van de mooisten hadden. De eerste week zaten wij in Rotterdam 12 van Rob en Anita Termeer. Geweldig chalet voorzien van alle gemakken. Rob en Anita zaten er toevallig zelf ook. Ze zijn erg betrokken en klantgericht. Week twee zaten wij in Bonn 2 van Karin Schenk. Prachtig uitzicht over het meer. Ook zij is heel betrokken en klantgericht. Kortom. Wij kijken terug op twee heerlijke weken Italie....mooie chalets, lekker eten, mooie natuur, goed bereisbaar en heerlijk weer. Wij komen zeker terug!

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Schitterende lokatie"übersetzen
jan van der bergen
7,0

29.07.2012 We zijn hier voor de 4e keer en vinden het een prima camping. Het is in het hoogseizoen best vol maar wel erg gezellig. De ligging van de camping is schitterend, direct aan het meer. De kinderen hebben het erg naar hun zin. Wij huren een chalet direct aan het meer van de fam. Scholtens. De chalet is werkelijk tiptop ingericht met een prachtig uitzicht over het meer. Echt geweldig.
Ik ben het niet altijd eens met de kritieken want je ziet hier elk jaar vaak dezelfde mensen terug. Wij gaan volgend jaar weer.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen