Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**

International Sport Camping**
476 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**
Via Osteno 40, 22018, Porlezza

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping International Sport Camping** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Porlezza.
Camping International Sport Camping aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,2 von 10, basierend auf 476 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für International Sport Camping** / Porlezza abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

"Vieze bende"übersetzen
Greving
2,0
1,0

23.05.2014 Chalet was prima maar de camping echt net een ghetto .Op elkaar gedrukte chalets, vieze bende. Eenmalig dus. Bij aankomst wil je liefst weer naar huis

Paar, Juli 2013
"Neuer Strand auf Camping = Mehr Lärm"übersetzen
Hügli
6,0
5,0

11.08.2013 In diesem Jahr wurde der Strand beim International Sport Camping erweitert. Das heisst er wurde um ca. 5 Meter aufgeschüttet, was für die Chalets direkt am See, ich sage mal fatale Folgen hat. Die Bar in der nähe spielt 1-2mal in der Woche Livemusik, welche die ganze Bucht von Porlezza beschallt. Im Haus drinnen wie draussen ist der Lärmpegel gleich gross. An schlafen zu denken, ist eine Fehlanzeige! Ist die Musik um ca. 1.00 Uhr verstummt, geht es erst richtig am neuen Strand zu und her! Die Nachtschwärmer machen sich breit, Laufen auf dem Kies rum, sauffen, kichern, baden usw. bis in die frühen Morgenstunden. An Schlaf, fast nicht zu denken. Dem Anschein nach gibt es auf diesem Camping, ach sorry Village da ja praktisch nur noch Holzhäuschen stehen, kein Reglement der Nachtruhe. Ich habe die ganzen drei Wochen niemals einen Nachtwächter zu Gesicht bekommen, welcher selbstständig für Ruhe sorgte, ausser er wurde von den Campern telefonisch beordert.

"Fijne sfeervolle camping"übersetzen
linda
8,0

13.08.2013 Een fijne camping met zwembad, trampolines, voetbalveld, restaurant. Erg leuk voor kinderen. goed eten in het restaurant en niet duur. Fijne ligging aan het meer van Lugano. Op loopafstand van een pittoresk dorpje. veel restaurants in de buurt. Leuke bar aan het water met regelmatig live muziek. Gemoedelijke sfeer, gewoon heerlijk in de vakantiestand!

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Heerlijke plek om te verblijven"übersetzen
De Mesmaeker Marc
9,0

25.07.2013 De Camping is goed gelegen aan het Lugano meer. Wel ver van het centrum maar deze is ook bereikbaar via het strand en dan valt de afstand mee.
Genoten van onze touroperator chalet. Wij hadden de Parigi L. Professionele en vriendelijke ontvangst door Olga. Buiten dat er geen airco is, is deze chalet perfect.
Het zwembad is leuk viir de kinderen met zijn 2 glijbanen. Miniclub was s avonds leuk dansen. Minder animatie tijdens de dag. Er zijn ook trampolines en een kinderspeeltuin.
4 dagen was iets te kort
We komen zeker terug.
In de buurt zijn er verschillende plaatsen te bezoeken zoals: Lugano met de monte Brè. Loge di Como....

"Voor herhaling vatbaar!"übersetzen
Charlotte Slager
7,0

17.08.2013 Wij huurden chalet Torino 2 van NL. verhuurder. Dit is heel goed bevallen. Prima Chalet en erg sfeervol en praktisch ingericht. Vooral het uitzicht is fantastisch en verveelt nooit. Restaurant op de camping is prima, wij hebben alleen gebruik gemaakt van afhaal eten. Prijs is in het hoogseizoen wel vrij hoog. Jammer dat we de eindschoonmaak zelf moeten doen.

"Mooie vakantieplek"übersetzen
harald zwolle
7,0

31.07.2013 Chalet gehuurd. Mooi en goed onderhouden chalet. Goede ontvangst. In chalet echter prima. Heerlijke plek en omgeving om te zijn.

"Fantastische plek"übersetzen
Familie Prins
10,0

25.07.2013 Camping International Sport in Porlezza is een gezellig italiaans chaletpark met erg veel Nederlanders. Het Luganomeer is werkelijk geweldig. De ligging van het chalet dat wij hadden was werkelijk grandioos, direct aan het meer gelegen en zeer goed ingericht. We hebben hier met z'n vieren een superweek gehad, die veel te snel voorbij was. Op de camping wordt bij de receptie ook nederlands gesproken, wat erg handig kan zijn. Het eten in het restaurant was erg lekker en zeer betaalbaar.

"Geweldige camping/chaletpark"übersetzen
sandra van buuren
9,0

29.07.2013 fantastische plek in Genevra laantje ....aan de rand van het park met uitzicht op bergen en meer.heerlijk italiaans hoekje en ongeacht dat er veel Nederlanders waren , waren het gezellige Nederlanders.huisje was meer dan perfect (anja en rien) en voor ons zeker volgend jaar weer.heerlijk gegeten bij restaurant bij de ingang , zowel veel besteld als daar gegeten en beide was perfect en niet duur.balkon van italie was super , monte bre ergggg hoog en zo nog veel dingen gezien.fox town in zwitserland ook leuk om een keer te zien maar wil je echt wat kopen dan goed gevulde portomonai mee nemen , dan kan je beter winkelcentrum daarvoor (Ikea zwitseland ) aan doen , die is betaalbaarder.verder porlezza erg leuk , via beekje leuke route zelfs.top vakantie gehad

"Niet voor herhaling vatbaar."übersetzen
ekaarsgaren
3,0
3,0

04.09.2013 We hebben in augustus 2 weken op deze "camping" doorgebracht, maar komen hier zeker niet meer terug!

Over het chalet zelf (dicht bij zwembad) hebben we geen klagen, alleen was ons niet verteld dat er bij het zwembad ook een disco is gevestigd is en dat hier elke avond van 21:00 tot 02:00 in de nacht keiharde muziek wordt gedraaid. Na sluiting nog veel overlast van de bezoekers op de camping. De muren van het chalet trilden van het gebonk. Bij de receptie we werden niet serieus genomen (meerdere malen geklaagd), "we geven het door" kregen we te horen. Dichterbij het meer is deze overlast veel minder.

Het is een verouderde camping, chalets staan dicht op elkaar.
Onvriendelijk personeel (receptie en restaurant).
Zekering 6A (stroom viel om de haverklap uit).
Twee grote glijbanen in zwembad beperkt geopend.
Te smal strand aan het meer met kiezelstenen, weinig schaduw plekken.
Het chalet zelf is verder prima, goed sanitair en keuken en de omgeving is beeldschoon, dat maakt veel goed.

Paar, Mai 2013
"Typisch Italiaanse camping, weinig privacy"übersetzen
Caroline
6,0
5,0

27.07.2013 Wij huurden een chalet van NL. verhuurder. Gelukkig lag dit chalet direct aan het kiezelstrand, want verder was de camping heel benauwd opgezet. Je keek letterlijk bij de buren op tafel! In het weekend veel kinderen (ook in het voorseizoen). Camping oogt wat armoedig. Waarschuwing; bij het restaurant niets anders eten dan een pizza (de hele nacht buikpijn gehad). Pizza OK. Erg jammer van de torenhoge Wifikosten (30 euro voor 12 uur). Als je prima weer hebt, kan je je goed vermaken. Maar als je veel regen, onweer etc hebt als wij, is het chalet wel klein en valt er op de camping weinig te doen. Auto noodzakelijk voor uitstapjes en supermarkt. Levensmiddelen trouwens veel duurder dan in NL, dus neem gerust lang houdbare items mee!

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen