Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**

International Sport Camping**
492 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**
Via Osteno 40, 22018, Porlezza

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping International Sport Camping** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Porlezza.
Camping International Sport Camping aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,2 von 10, basierend auf 492 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für International Sport Camping** / Porlezza abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, 2013
"Super locatie, heerlijk genoten!"übersetzen
Chantal ter Maat
8,0

20.09.2013 Camping International Sport Camping in Porlezza is ideaal gelegen aan het Lugano meer. Wij zaten in een mooi chalet (Napoli) dichtbij het meer. Heel prettig ontvangst, mooi chalet met alles erop en eraan. Porlezza is een leuk plaatsje waar je heerlijk kunt winkelen, eten en genieten. En in de omgeving kun je leuke uitstapjes maken (Gandria / Lugano / Luino), wij waren er dit jaar met ons zoontje van bijna 2 en het was zowel voor hem als voor ons een perfecte vakantie.

Paar, 2013
"Basic camping voor de toerist die veel op pad is."übersetzen
bea348
4,0

16.09.2013 Hadden een chalet gehuurd via de bekendere sites. Chalets aan de rand
van het meer zijn aan te raden. Zit je op andere plekken dan kijk je bij je buren op het bord, zowel aan de overzijde als aan de zijkanten. De ruimte is nl optimaal benut om zoveel mogelijk chalets kwijt te kunnen. De chalets zijn met mooi weer voor 5 personen maar met regen aan de kleine kant.
Op de camping moet je voor heel veel dingen betalen. Trampolines, voetbalveld, tennis etc.
De camping is jaren oud en dit is het sanitair aan te zien. Maar als je hier door heen kan kijken is het een mooie uitvalsbasis voor leuke tripjes.
Het meer is op loopafstand en ik zou m'n slippertjes of waterschoentjes wel meenemen. Het is nogal glibberig op de steentjes en zo weet je ook zeker dat je je niet bezeerd.

Paar, Sept. 2013
"Mooie plek aan meer van Lugano"übersetzen
E.van Gemerden-van ...

03.10.2013 In het chalet Torino 2 van touroperator. Top vakantie geweest,
Chalet mooi en erg gezellig en mooi ingericht
Ook de locatie pal aan het meer vonden we super we waren in september
heerlijk rustig maar toch gezellig druk..
we komen zeker nog eens hier terug.

Paar, Sept. 2013
"Schitterend!"übersetzen
P. Nieuwets
4,0

09.10.2013 Mooi uitzicht, leuke plaatsen in de omgeving op korte afstand. mooie wandelingen te maken naar b.v. het Pioano meer, Waterval van Begna. En bezoek zeker Gandria en loop de olijven route fantastisch. Ga met de auto naar Mennagio en neem de boot naar Bellagio bezoek in de ochtend het plaatje ga s,middag,s naar Villa Melzi voor de tuinen .

Paar, Aug. 2013
"Genoten! Een week is te kort!"übersetzen
Laura de Boer
10,0

10.09.2013 Begin september zijn wij een week lang te gast geweest in chalet Napoli F van touroperator op de International Sport Camping in Porlezza.

Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen door Ruud de gastheer van touroperator op de camping. De juiste man op de juiste plek; altijd een lach op zijn gezicht en dag en nacht bereikbaar voor eventuele vragen.

Het chalet en de camping zijn ons erg goed bevallen. Het chalet was comfortabel, voorzien van alle gemakken en mijns inziens het belangrijkst: brandschoon!

Het meer is zo'n 10 a 15 meter verwijderd van het chalet (Napoli F) en met de strandstoelen, welke waren inbegrepen, kon je heerlijk zitten bij de waterrand. Iedere avond hebben we onder het genot van een wijntje de zon zien zakken achter de bergen (velen met ons, dit leek er een trend te zijn!).

We hebben een toptijd gehad en wilden eigenlijk nog wel wat langer blijven (maar er moet ook weer gewerkt worden..)!

Familie mit Kindern, 2013
"Novità"übersetzen
gioggino
6,0

27.08.2013 Posto incantevole,è 3 anni che mi godo i giorni che non lavoro all'international camping.
A differenza degli anni passati ho notato che finalmente il padrone di casa ha deciso di sistemare un pò le cose .
Finalmente sono stati aggiunti dei lampioni nelle strade che prima erano buie,i luoghi dove si posa la pattumiera sono stati recintati cosi da nascondere i bidoni,il campo di calcetto è stato rimesso totalmente a nuovo per non parlare della spiaggia,ora l'acqua anche se piove tanto non arriva a ridosso delle case e noto con piacere che anche gli amici olandesi sono contenti di questo cambiamento.
Sinceramente spero che anche per i prossimi anni si continui anche se poco alla volta a migliorare la struttura anche perchè la retta annuale che si paga non è delle più economiche.............

Familie mit Jugendlichen, 2013
"Supermooi plekje"übersetzen
Sonja
8,0

18.08.2013 Wij hebben 14 dagen in chalet Rotterdam 3 van NL. verhuurder doorgebracht, de ligging was Super zo aan het meer prachtig uitzicht op de bergen.
Je kon lekker aan het keizelstrandje liggen maar ook in een parkje op loopafstand verderop heerlijk onder de bomen. Porlezza is een gezellig klein dorpje. We hebben genoten en het chalet was van alle gemakken voorzien. Zeker aan te bevelen☺ Voor de kinderen is er van alles te beleven en vrienden genoeg want er zijn veel Nederlanders. onze kinderen waren meestal bij het meertje te vinden heerlijk warm schoon zwemwater Met een uitzicht als op een ansichtkaart. Uitstapjes naar Menaggio en Bellagio en Varena zijn aan te bevelen. Mooie uitzichten vind je op het dak van Italie en de monte Bre.
En een super pizza vind je bij Pizzeria Leo boven op de berg t.o het stoplicht. Top vakantie gehad dank jullie wel.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2013
"Wer Campingurlaub mag ist hier richtig"übersetzen
Tatte
1,0

03.09.2013 Waren mit 2 Erw.+2 Kinder (15+17 J)auf dem Camping . Unser Chalet (Köln 4) war mit allem ausgestattet was man braucht. Das Kinderzimmer etwas zu klein (ca. 2 m lang und 1,50 m breit). Die Matratzen müssten dringend erneuert werden und die Schlafcouch im Wohnraum ist eine Katastrophe. Wenn man den Fön und Kaffeemaschine gleichzeitig einschaltet "fliegt" die Sicherung raus. Das Haus verfügt nur über 4 Ampere. Einigemale war der kpl. Campingplatz ohne Strom. Aber in südlichen Ländern muss man schon mal damit umgehen. Einfach gelassen bleiben !!!!! Wir haben Urlaub ;-). Etwas störend war die nächtliche Musikbeschallung von einem Hotel (Live-Musik) bis meistens 1-3 Uhr. Von der Roxy-Bar oder Minidisco war öffters von 22.00 Uhr bis 00.00 Uhr Musik zu hören. Der Strand ist ausreichend breit und mit Kieselsteinen bedeckt.(Keine Wasserschuhe nötig). Pizza normale Preise. Die Brötchen im Supermarkt auf dem Platz sind unschlagbar günstig. Imperal-Lebensmittelladen recht günstig (ca. 1,5 Km).

Familie mit Kindern, Aug. 2013
"Mooie omgeving op een matige camping!"übersetzen
David
7,0

14.08.2013 Wij zijn op deze camping 2 nachten geweest op doorreis naar Nederland! We hadden chalet gehuurd van NL. verhuurder en chalet stond vlakbij het meer. Plek was mooi en chalet was netjes! De camping zelf was een zware tegenvaller, personeel was erg onvriendelijk. Het begon bij de receptie en later in campingwinkel en bij de bar aan het meer. We hebben nog gegeten bij restaurant voor de camping! Mega onvriendelijk en begrijpen bijna ook geen woord Engels. Eten was wel aardig. We hebben daarentegen heerlijk gegeten bij een restaurant net buiten de camping aan de doorgaande weg. Heerlijk eten, live muziek, aardige bediening en zeer betaalbaar! Het is wel een mooie omgeving, lugano ook aanrader om dagje naar toe te gaan. Kortom mooie locatie op een slordige camping! Terwijl je er heel iets moois van kan maken!

Freunde, Aug. 2013
"Geen échte sportcamping, maar....."übersetzen
Jisca
7,0

12.11.2013 ....een heerlijke plek om te vertoeven! Wij zaten in één vd chaletjes van NL. verhuurder. Zij hebben op deze camping een aantal chalets staan die zij verhuren. De chalet is goed onderhouden en modern ingericht en voorzien van alle gemakken. "Ons chalet" ligt nog geen 10m. vh meer en de Roxy bar, waar je een lekker cappucino, ijsje, hamburgertje of andere snack kan kopen.Vanaf de veranda hebben wij een mooi uitzicht op het meer. Het dorpje Porlezza ligt op nog geen 15min. lopen v.a de camping, evenals de grote supermarkt. Op de camping is er genoeg te doen voor de kinderen en jongeren; voetbalveldje, speeltuintje, helaas wel tegen betaling, animatie 's avonds enz. Het restaurant op de camping hebben wij nooit bezocht, wel een paar keer goede pizza's besteld en afgehaald.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen