Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**

International Sport Camping**
408 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping International Sport Camping**
Via Osteno 40, 22018, Porlezza

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping International Sport Camping** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Porlezza.
Camping International Sport Camping aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,0 von 10, basierend auf 408 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für International Sport Camping** / Porlezza abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Swimmingpool
4,0
Bewertungen von:
Familie mit Kindern, Mai 2012
"Mooi chalet, goede service en prima camping"übersetzen
Frances
10,0

31.05.2012 We hebben voor het eerst op een camping gelogeerd. In het voorseizoen leek ons een prima start. We hebben een chalet gehuurd een echte aanrader. Chalet met twee kamers pal aan het meer, helemaal nieuw met alles aanwezig wat je nodig hebt. Verder goeie service aanwezig op de camping. De omgeving is erg mooi. Zeker in het voorjaar als het niet heel druk is, een echte aanrader!

Familie mit Jugendlichen, Mai 2012
"Heel mooi"übersetzen
chantal
9,0

22.05.2012 Camping is een prima plek om te verblijven. Geen Nederlandse enclave maar ook veel Italianen en dat zijn nou eenmaal geen Nederlanders. Wel erg gastvrij. Het kan er chaotisch en druk zijn echter een beetje aanpassen hoort er bij. Je kunt geweldige uitstapjes maken en prachtig wandelen. verwacht geen Gardameer camping. Daarom is het prijstechnisch ook veel goedkoper. Als je iets wilt ondernemen en tevens wilt genieten van het mooie weer is het een prima plek. Wil je flaneren en verwacht je mondaine dorpjes te treffen zit je in Porlezza op de verkeerde plek. Ga dan naar het Comomeer. Dit ligt op 8 kilometer van Porlezza.Wij vinden het super. Mooi terras aanwezig op nabij gelegen appartementencomplex. Alles, ook het dorp op loopafstand (1km)

Familie mit Jugendlichen, Mai 2012
"Nooit weer"übersetzen
Harry
5,0
5,0
7,0

25.08.2012 vrij oude camping, chalets hooguit voor 2 volwassenen en 2 kinderen bestemd of alleen 2 volwassenen

Familie mit Kindern, 2012
"Goede uitvalbasis"übersetzen
Femke35
9,0

13.05.2012 Wij zaten 1 week op deze grote camping, waar volgens mij alleen maar vaste plakken te vinden zijn. Het ligt op loop/ fiets afstand van het dorpje Porlezza, een klein, gezellig plaatsje. Niet heel erg toeristisch, maar genoeg leuke terrasje en restaurants. Toen wij er waren was er op zaterdag een leuke markt. Wij verbleven in een mooi nieuw chalet gehuurd bij touroperator. Het sanitair in het chalet was goed. Wat ons opviel dat een aantal chalets van verhuurders op hele mooie plekken staan (bv aan de rand van de camping) en andere weer wat minder. Wel de moeite waard om naar te informeren.

Familie mit Kindern, Mai 2012
"Prima en relaxte vakantieplek"übersetzen
N.B.
8,0

04.06.2012 Het verblijf in Porlezza is heel aangenaam geweest. Alles wat we nodig hadden was aanwezig en goed verzorgd. We hebben heerlijk geslapen in de goede bedden en lekker donkere kamer. Dat alle lampen uit moesten als we de senseo aan wilden doen omdat anders de stop doorsloeg was minder praktisch maar niet onoverkomelijk. Het weer had beter mogen zijn maar ja, dat heb je niet in de hand. De map met instructies en tips was heel handig. We hebben er goed gebruik van gemaakt. De omgeving is mooi en veelzijdig. Kortom, we hebben genoten!

Paar, Apr. 2012
"Mooi Chalet Torino 2"übersetzen
Fam. van Hensbergen
8,0

12.05.2012 Begin mei 2012 een week Chalet Torino 2 gehuurd.

Prachtige Chalet aan het meer van Lugano. Via de veranda uniek uitzicht op het meer en bergen. Chalet was van alle gemakken voorzien.

Camping zelf was vergane glorie maar daar hadden wij geen last van omdat de chalets op een apart gedeelte van de camping stonden.

Familie mit Kindern, Apr. 2012
"Geweldige meivakantie"übersetzen
Kirsten Michels
3,0

28.06.2012 Wij hebben twee weken genoten op deze camping. Er is ontzettend veel te zien in de omgeving. Omdat wij in de meivakantie waren was het niet druk en het verblijf betaalbaar. Prachtig uitzicht over het meer vanaf de camping. Het onderhoud op de camping is niet perfect maar dat maakte ons niets uit want het chalet van de fam. Polman was helemaal nieuw en erg luxe. Betrouwbare verhuurders. Er is een kunstgras voetbalveld en tennisbaan en een leuke speeltuin met nieuwe trampolines. Onze kinderen van 4 en 6 wilden niet van de camping af. Ze kunnen er ook vissen en zwemmen. Eten in het restaurant erg goed en ook in het dorp leuke adresjes. Alleen het weer had beter gemogen, veel regen. In de zomerdrukte zou ik er niet naartoe gaan maar dat is maar net waar je van houdt. Bijna alleen Nederlanders en Italianen.

Gruppenreise, 2012
"Leuk"übersetzen
areen
8,0

27.02.2012 Was een mooie camping, we hadden een veldje voor onszelf. We liepen zo naar het meer dus als je iets vergeten was, dan liep je gewoon even terug. Het restaurantje hebben we niet uitgeprobeerd. Het personeel sprak wel duits, helaas geen nederlands maar was wel goed te doen!

Het is een aanrader

Gruppenreise, 2012
"Een keigoede vakantie gehad!"übersetzen
Mathijs
8,0

15.01.2012 Ik ben in 2010 een week op deze camping geweest in een chalet, in prima staat! Ik vond het eten prima op de camping, we waren met 12 personen en niemand klaagde. Top! De kinderen konden zich prima vermaken. Enig minpuntje was misschien het sanitair maar ik maakte daarvan gebruik in het chalet. Goh, en wat voelde ik mij rijk in een lekker zonnetje, als ik in het zwembad lag en keek naar de 2 bergen. Werkelijk genieten. Persoonlijk schrik ik nogal van sommige reacties, kijk het is misschien niet de fraaiste camping maar daar moet je doorheen kijken en dan kom je bij het punt genieten!

Familie mit Kindern, 2011
1,0
2,0
1,0

06.11.2011 Hallo,
Zelfs de 2 ** verdienen ze niet, wat een bende zeg daar. Het is vies het personeel is arrogant en erg onvriendelijk het staat er volgepropt met chalets je kan er je kont niet keren, had ik een chalet met parkeerplek kan ik er met mijn auto niet bijkomen! De boot moest via camping Darna te water worden gelaten. Zo de haven van de camping in wat je eigenlijk geen haven meer kan noemen. Het (strand) is eigenlijk geen strand het heeft meer weg van een grindpad langs het water.
Als je in je chalet koffie wilt zetten of je haar wilt föhnen dan knallen de stoppen om je oren. In het weekend is heel crimineel Porlezza op de camping en word er met regelmaat ingebroken. Het eten op de Camping is schandalig slecht ze laten je erg lang wachten en uiteindelijk krijg je een koude pizza opgediend, wil je daarna een borrel drinken dan is er in geen velden of wegen een leuke gelegenheid te vinden. Een pluspunt de omgeving is mooi, maar alles is moeilijk te bereiken ivm de toestand van de wegen.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen