Hotelbewertungen Camping Baia Domizia****

Baia Domizia****
194 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Baia Domizia****
Via Pietre Blanche, I-81030, Baia Domizia

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Baia Domizia**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Baia Domizia.
Camping Baia Domizia aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,5 von 10, basierend auf 194 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Baia Domizia**** / Baia Domizia abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

zscheyge
3,0
4,0
5,0

03.09.2014 Wir haben einen Comfort Bungalow gehabt. Mit drei Kinder hat man Platzangst bekommen. Die Toiletten und das Bad ist so klein, dass man sich kaum bewegen kann. Sie Sauberkeit und funktionsfähigkeit der Anlagen im Bungalow sind geradeso auussreichend. Das Schwimmbad ist für Rentner gut geeignet. Kinder dürfen dort fast nichts tun, was sie gerne im schwimmbaf machen dürfen. Fast alles verboten und wird ständig kontrolliert. Angebot im Supermarkt ist unzureichend und überteuert, wie die anderen Läden in der Anlage. Das zentrum ist gepflegt, die Bungalowanlagen sehen keine Gärtner. Strand ist geplegt und ordentlich. Ein Schritt weiter ist Müllstarnd. Die Umgebung ist vermüllt und ungepflegt. Abends wird Müll verbrannt und es stinkt sehr oft danach. Die angebotenenn Ausflüge waren gut. ansonsten ist nichts sehen und erlebenswertes in der unmittelbaren Umgebung.. Die sanitären Anlagen in der Anlage, entsprechen niemals einer vier Sterne Anlage. Das Personal war überwiegend freundlich.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Mooie camping direct aan zee"übersetzen
Ansgar Bosman
8,0

24.08.2014 Wij hadden deze camping uitgekozen als uitvalsbasis om Napels, Vesuvius en Pompeï te bezoeken. Dat bleek echter nog wel steeds zo'n 1,5 uur rijden te zijn. Dat komt vooral doordat je nog door een heel druk dorp moet voordat je bij de snelweg komt. We hebben echter dichter bij Napels geen andere mooie campings gezien.
De camping is prachtig, zwembad is mooi, en binnen een paar minuten ben je op het grasveld of het zand direct aan zee. De camping heeft een grote winkel; dat is ook wel nodig want in de omgeving zijn geen grote supermarkten. Houd rekening met ene lange incheckwachttijd (bij ons twee uur). Er waren helaas veel muggen (die de hele dag staken), maar we hadden dit jaar in heel Italië last van muggen. De via een Nederlandse touroperator gehuurde mobilhome was netjes, maar oud en had geen horren. De animatie start pas rond 11 uur 's avonds, en gaat tot in de kleine uurtjes door. Wij hadden er geen last van, want stonden er gelukkig ver genoeg vandaan.

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Mooi park direct aan zee!"übersetzen
Freriksen
9,0

26.08.2014 Mooi compleet park, met alles erop en eraan. Genoeg te doen voor kinderen jong en oud. Wij hadden een gloednieuwe stacaravan via een touroperator gehuurd. De berichten over geluidsoverlast van de disco waren we wel wat ongerust over, maar wij hebben totaal niks gehoord. Van de camping loop je zo het schone strand op. In de buurt is niet heel veel, maar met de auto stukje rijden zijn er voldoende mogelijkheden. Pompei, napels, vesuvius, op 20 minuten rijden Formia (leuke plaats en leuk winkelcentrum) er zijn meerdere grote winkelcentrum en outlet stores. Wij hebben super genoten hier!

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Mooie camping met goede voorzieningen"übersetzen
meneer Wienhoven

26.07.2014 voor kleine en grote kinderen voldoende vertier
genoeg Nederlandse jeugd
strand, zwembad wel met badmuts
winkel waar alles te krijgen is
goed te bereizen met de trein, niet duur en betrouwbaar
prima stacaravan, schoon, nieuw, mooie ruime plek, met lakenpakket

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Fantastische camping"übersetzen
fam gerritsen
10,0

06.08.2014 Wauw wat een mooie verzorgde camping. Onze caravan van touroperator nr 303 lag heel gunstig en was in zeer goede staat ( vrij nieuw) Na het lezen van muziek overlast was ik wel een piep klein beetje ongerust. Maar echt we hebben geen enkele avond iets gehoord. Ook onze 5 kinderen 4,6,13,16,17 jaar hadden de grootste pret in het zwembad. Ja badmuts verplicht, maar ach dat had ook wel weer wat. Kun je overigens kopen voor €2,50 op de camping zelf. Winkel goed bevoorraad en ruim voldoende assortiment. Napels, sorrento, amalfi kust, napels en pompei en vesuvius allemaal in 1,5 uur te bereiken. Capri is ook fantastisch mooi, cabrio taxi met chauffeur hele dag gereserveerd en mn zn 7en waren we €130 kwijt. En dan zie je echt alles, echt een aanrader.

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Nette grote camping"übersetzen
B&T
8,0

18.08.2014 Deze camping is erg groot. Alles is op de camping verkrijgbaar of aanwezig aan faciliteiten, je kunt het zo gek niet bedenken. In juli is het gezellig druk, maar wanneer de camping in augustus vol staat zodra de Italianen vakantie krijgen, kunnen de schoonmaaksters het niet meer goed bij houden. Ook het strand ligt 's morgen nokkie vol. Het achterland heeft weinig te bieden, tenzij je meer dan een uur wilt rijden. In de omgeving wordt afval gewoon in de bermen gedumpt. De camping is daarin tegen wel erg netjes. De campingplaatsen zijn ruim en hebben voldoen tot veel schaduw. De camping is fors met prijzen, maar ergens betaal je ook voor al die faciliteiten die je niet gebruikt. Het discogeluid is er wel, maar niet hinderlijk. Kortom een prima camping buiten de maand augustus om.

"Fantastische camping"übersetzen
Vivi
10,0

19.08.2014 In de directe omgeving weinig te zien wel prima uitvalsbasis om Rome, Napels Pompeii, de amalfikust...te bezichtigen, met eigen wagen of per trein.
Animatie voor jong en oud was geweldig. Veel variatie. Ook discotheek in de buurt. Zeer verzorgde camping. Voor gezinnen met kids of jeugd zeker een aanrader.

"Mooi aangelegde camping"übersetzen
hans de koninck
9,0

04.08.2014 Zeer mooi en verzorgd aangelegde campsite met zeer ruime plaatsen met privacy en voldoende schaduw. We waren met een grote tent en eind juli was het niet nodig te reserveren - we konden er zo terecht. Er was veel animatie maar wel in het Italiaans.
Het restaurant is erg groot en ongezellig Blijkbaar klagen sommige mensen over het lawaai. Wij hadden hier helemaal geen last van, maar onze plek was ver van de animatiegedeelten en vlak bij zee - wel veel geluid van de branding:

Paar, Juni 2014
"Top strand en zwembad eetgelegenheid min punt"übersetzen
Anja Kooij
8,0

21.06.2014 We gaan zeker weer terug !!!!

Paar, Juni 2014
"Grote camping"übersetzen
ger
8,0

01.07.2014 Baia Domizia is een grote, in het voorseizoen redelijk rustige camping met veel voorzieningen. Mooi strand, stoelen/parasol te huur. Restaurant vonden wij matig, personeel ongeinterresseerd, hadden meer belangstelling voor de Tv-schermen i.v.m.WK-voetbal.
Wifi met kaart (€.18,=) redelijk.
Caravan rook muf, bedden aan de korte kant voor ons. kennelijk waren wij de eerste gast en was de caravan niet goed gelucht van te voren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen