Hotelbewertungen Camping Baia Domizia****

Baia Domizia****
186 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Camping Baia Domizia****
Via Pietre Blanche, I-81030, Baia Domizia

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Camping Baia Domizia**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Baia Domizia.
Camping Baia Domizia aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,5 von 10, basierend auf 186 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Baia Domizia**** / Baia Domizia abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

7,9
6,9
Bewertungen von:
Paar, Juni 2014
"Top strand en zwembad eetgelegenheid min punt"übersetzen
Anja Kooij
5,0
8,0

21.06.2014 We gaan zeker weer terug !!!!

Paar, Juni 2014
"Grote camping"übersetzen
ger
8,0

01.07.2014 Baia Domizia is een grote, in het voorseizoen redelijk rustige camping met veel voorzieningen. Mooi strand, stoelen/parasol te huur. Restaurant vonden wij matig, personeel ongeinterresseerd, hadden meer belangstelling voor de Tv-schermen i.v.m.WK-voetbal.
Wifi met kaart (€.18,=) redelijk.
Caravan rook muf, bedden aan de korte kant voor ons. kennelijk waren wij de eerste gast en was de caravan niet goed gelucht van te voren.

Familie mit Jugendlichen, Apr. 2014
"Mooi verzorgd park"übersetzen
boersma
8,0

07.05.2014 In de meivakantie op dit park geweest. Heel mooi park met alleen maar aardig personeel. Wel heel rustig in deze tijd van het jaar. Wij zaten in een nette stacaravan. Het dorpje stelt niets voor maar je kunt van hieruit alle kanten op. Pompei Vesuvius Napels Rome. Wij hebben al deze plaatsen bezocht in een week zowel met auto of trein.

Familie mit Kindern, 2013
"POSTO OTTIMO"übersetzen
luisa
5,0
9,0
1,0

23.09.2013 TUTTO STA ANDANDO ALLO SFACELO PER UNA CATTIVA GESTIONE.

Familie mit Kindern, Aug. 2013
"Nooit meer"übersetzen
Jookie
2,0
4,0
4,0
6,0

26.08.2013 Huge park, staff not friendly at all. Hundreds of kids on bikes and hundreds of teenagers around the pool. Not at all peaceful or relaxing. Park is beautiful but outside of the park Baua Domizia is awful. Waste and rubbish on the sude of the roads everywhere. Nothing to do or see in the immediate area. Park badly organised for tourists. Much more geared to Italians. Although the park is pretty and the grounds are clean I would not recommend this campsite to anyone looking for a relaxing time with kids. Lots of noise from local disco at night. The beach access is from the camping but again the beach was full of rubbish. Disappointing destination. Only useful to use as a base if you wish to explore Southern Italy.

"Leukste vakantie ever!!!!"übersetzen
Vera Prins
9,0

15.08.2013 Wij hebben twee weken lang genoten van zon, zee, strand, leuke animatie, zwembad, ijs en heerlijke Italiaanse sfeer. De camping is erg mooi en verzorgd vol groen en bloemen. Het zwembad is ook mooi, heerlijk en de hele dag open. De animatie stond van 's morgens (aqua gym en voetbalwedstrijdjes) tot 's avonds (dansjes en cabaret ) voor je klaar. Ieder nacht heerlijk geslapen, zo erg is het geluid van de disco echt niet! Wij lagen zelfs in een bungalowtent. Kortom een ECHTE aanrader!!

"Mooie camping aan zee"übersetzen
renee
8,0

04.08.2013 De camping is mooi. Wel groot maar dat merk je niet doordat het kleintje laantjes zijn. De ligging is prima, direct aan zee (mooi zandstrand) en steden als Napels en Rome zijn goed te bereiken. Ook Pompei en Amalfikust is bereikbaar en erg leuk. Internet op de camping is beroerd. Een kaart voor een week kost 18 euro, maar het internet heeft het in de week dat wij er waren 3 dagen niet gedaan. Bij de receptie is gratis internet maar ook dat werkt zelden. Voor een camping met zoveel jongeren een absoluut minpunt.

"Goed verzorgde camping"übersetzen
T.Konings
6,0

25.08.2013 Wij vonden de camping erg netjes en van alle gemakken voorzien.
We zaten zeer centraal qua zwembad, zee en centrum van het park.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Er waren zeer veel muggen en andere prikkende beestjes.
Helaas was de omgeving niet zo prettig. Zeer veel zwerfvuil en geen leuke dorpjes in de buurt.
De disco net buiten het park was prima.

Paar, Juli 2013
"Complete camping"übersetzen
Bas de Wit
7,0

13.08.2013 We hebben hier een heerlijke week gehad dit jaar. Mooie camping die aan zee ligt en een mooi zwembad heeft. Enige minpuntje is dat er in de directe omgeving niet heel te doen is. Ligt eigenlijk net iets te ver van alles af. Vriendelijk personeel een mooie stacaravans. Veel activiteiten mogelijk op de camping van fitness tot bioscoop.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2013
"Mooie; maar tevens zeer luidruchtige camping!"übersetzen
Ellen Slegers
7,0

26.07.2013 De camping is in 1 woord prachtig. Goed onderhouden, ruim met voldoende voorzieningen en een prachtig zandstrand. Alleen de geluidsoverlast tot uur in de ochtend is zeer storend. Je dreunt je bed uit, en dit werkelijk iedere avond. Wij hebben toch wel genoten; maar kan me voorstellen dat mensen dit als zeer naar ervaren!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie viele Gläser Alkohol trinken Sie an einem durchschnittlichen Urlaubstag?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen