Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****

Grand Holiday Resort****
458 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****
L.Hersonissou, P.O.Box 104, GR-70014, Chersonissos

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Grand Holiday Resort**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Chersonissos.
Hotel Grand Holiday Resort aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,0 von 10, basierend auf 458 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Grand Holiday Resort**** / Chersonissos abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Swimmingpool
8,5
Bewertungen von:
Familie mit Jugendlichen, Okt. 2013
"Luxe, goed eten, goed georganiseerd hotel"übersetzen
meneer Braak
7,0

01.11.2013 Prima hotel, maar erg rustig, nog maar weinig gasten, hotel sloot 1 dag na ons vertrek, als gevolg daarvan werden ook iedere dag de voorzieningen minder, animatie ging naar huis, glijbanen met beperkte openingstijden en later zelfs gesloten. Voor pubers, 18 en 15 weinig te doen, ook omdat in Chersonisos zelf veel bars en winkeltjes al gesloten waren. Kortom prima hotel maar voor de herfstvakantie met pubers geen gelukkige keuze.

Familie mit Kindern, Okt. 2013
"Superhotel Gastvrij Tophotel voor families"übersetzen
fam Croonen Druten
10,0

20.10.2013 Wij hebben van 12 tot 19 oktober 2013 in Grand Hotel Holiday Resort gezeten en het was een fantastische vakantie in dit uitmuntende hotel.Zeer gastvrij,schitterende zwembaden zowel voor de rustzoekers (relaxbad) als gewone zwembaden en 6 spiksplinternieuwe glijbanen die een mooie zicht hebben op Stalia en de zee (werkelijk fantastisch) De all inclusive formule is gigantisch lux.Een zeer uitgebreide keuken ook voor de Kids. De animatie was de gehele week lekker bezig met het organiseren van allerlei activiteiten (waterpolo,glijbaanwedstrijden,voetbal,darten,miniclub,te veel om op te noemen.Een schitterend theater waar een aantal theatershows werden opgevoerd.Groot compliment voor Luca,Agnes,Stefan,duits meisje en Joost ( de tophost van touroperator) waren helemaal te gek.Alle kids waren dol op hun enthousiasme,gastvrijheid en vooral blijheid.Iedereen aan te raden om voor dit hotel te kiezen. Ook wordt u 1 x ontvangen in het fantastische Grieks restaurant. Joost bedankt voor alles

Familie mit Kindern, Okt. 2013
"Erg leuk hotel"übersetzen
Schoonbeek
8,0

18.10.2013 Voor de derde keer hier geweest en weer volop genoten. Kamers waren goed schoon, eten was oke en personeel was zeer vriendlijk. Ze hebben sinds dit jaar 4 nieuwe waterglijbanen erbij gebouwd waar alleen kinderen vanaf 6 jaar op mogen dit is wel jammer aangezien onze dochter 4 jaar is . Wij zijn dus ook met haar regelmatig naar star beach geweest omdat daar vollop waterglijbanen zijn voor kinderen en ze zich daar dus vollop vermaken. Verder een top hotel echt een aanradar het enige wat wij dus wel miste was een leuk kinderbadje met ook daarbij een leuke waterglijbaan.

Okt. 2013
"Super hotel"übersetzen
Steffens
9,0

17.10.2013 Voor de derde keer hier geweest en ook dit jaar was het weer fantastisch.
De kamers waren goed schoon leuke animatie en goed eten echt een plek om een fijne vakantie te hebben. Ook hebben ze sinds dit jaar 4 nieuwe waterglijbanen erbij erg leuk alleen jammer dat het vanaf 6 jaar is. Het personeel is ook erg vriendelijk en wil alles wel voor je doen om ervoor te zorgen dat je een fijne vakantie hebt.
Wij gaan volgend jaar zeker weer terug!!

Paar, Sept. 2013
"Goed hotel, maar geen lekker eten"übersetzen
Greet
4,0
9,0

01.10.2013 Het hotel is zeer mooi en verzorgd. het merendeel van het personeel is ook enthousiast vriendelijk. Wat van sommigen niet gezegd kan worden.

Je krijgt bij het inchecken een badge die je moet laten zien bij maaltijden en drank. Stom dat er op de badge niet staat dat je al dan niet all in hebt want iedere keer als je iets besteld vragen ze: 'all in?'

Het eten is absoluut niet lekker. Bovendien is er weinig variatie in het eten. Dat is wel jammer vn het geld. Maar verder is alles super goed meegevallen.

Zeker onze reisbegeleider Joost (touroperator Nederland) verdient een dikke pluim. Daar kunnen onze Belgische reisleiders nog iets van leren!! Hij legde alles goed uit en als we vragen hadden werden we meteen verder geholpen. Ook de excursies vielen zeer goed mee. De uitleg was steeds in het Nederlands wat in andere landen wel werd beloofd maar dan toch niet het geval was.

Als we kunnen gaan we zeker terug!

Paar, Sept. 2013
"Efcharisto, het was weer geweldig"übersetzen
Ed van Moorsel
10,0

02.10.2013 Voor het tweede achtereenvolgend hotel Grand Holiday Resort bezocht. Nu hadden we ook onze zonen en schoondochter meegenomen. Het resort ligt op een prachtige locatie, tussen Chersonissos en Stalis, en is zeer goed onderhouden. De kamers zijn mooi en schoon. Het eten is zeer gevarieerd en goed. Van receptioniste tot serveerster, van animatieteam (onder leiding van Luca) tot schoonmaakster: iedereen deed zijn/haar best om ons het optimale vakantiegevoel te geven. Touroperator had dit jaar het resort als Top Club aangemerkt, wat inhield dat er zeven dagen per week een Top host, genaamd Joost, aanwezig is. Niets is deze jongen teveel om zijn gasten in de watten te leggen en staat altijd voor je klaar. Hij was letterlijk de kers op de taart. Wij komen zeker nog een keer terug.

Paar, Sept. 2013
"Tha iethela nog eens terug komen!!!"übersetzen
Frans en Christa Po...
9,0

25.09.2013 We hebben een top vakantie gehad. Wat een geweldig hotel mooie ligging, super uitzicht. Bij aankomst 's morgens was de kamer al schoon. Het eten was uitstekend en voldoende gevarieerd. Idere dag schone kamer en handdoeken. De host Joost is een topper, zeer betrokken en enthousiast. We zijn inmiddels wat Griekse woorden rijker en de kookworkshop Tzatziki maken was reuze gezellig. Joost hopelijk krijg je nu van anderen een Nederlandse krant. We komen hier zeker nog eens terug.

"Heerlijke vakantie"übersetzen
Tommy
9,0

03.10.2013 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit top hotel (we wilden eigenlijk nog helemaal niet weg) en sluiten ook zeker niet uit dat we hier nog eens terug komen. Het is een heel gezellig resort met inderdaad een Top-host genaamd Joost, en met veel faciliteiten, muziek, animatie en theater-shows. Het (meeste) personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn schoon en worden heel goed bijgehouden. Wat het eten betreft, dit kan naar onze mening wel wat beter. Wat er lag was op zich wel goed maar we vonden dat het regelmatig toch wat te koud was en weinig variatie. Hier kan het hotel wel wat verbetering in aanbrengen, voor de rest is het top!

Familie mit Kindern, Sept. 2013
"Vond het een super hotel voor Griekse begrippen!"übersetzen
Barbara
9,0

15.10.2013 Het is een zeer kindvriendelijk hotel. Een heel leuk hotel met schone en nette kamers. Het eten was heerlijk, genoeg keus. De zwembaden waren ook heel schoon. Vriendelijk personeel, ze maakte makkelijk contact. Het hotel heeft een apart kinderbad met glijbanen, een miniclub en 's avonds een mini disco.

We hadden een hele leuke host in het hotel. Joost maakte het iedereen naar de zin, altijd vrolijk, vriendelijk en in voor een geintje! Hij verzon ook hele leuke dingen om de gasten te vermaken. Touroperator, Joost is echt aanwinst voor jullie bedrijf!

Kreta vonden wij ook een heel leuk en variërend eiland. Genoeg om te doen. Voor kinderen de kinderen is er ook genoeg te doen.

Freunde, Sept. 2013
"Mooi Hotel met SUPER service"übersetzen
T. Boeters
9,0

14.10.2013 Dit Hotel is echt een aanrader. Het heeft een rustige ligging, maar er is gemakkelijk de mogelijkheid om de drukte op te zoeken.
Er zijn verschillende zwembaden waardoor er voor een ieder een keuze is. De kamers zijn schoon en dagelijks wordt er zonder vragen alle beddengoed en handdoeken verschoond. Het eten is een echte uitblinker en verdiend een groot compliment. De ligging midden op het eiland geeft je de mogelijkheid om gemakkelijk een trip te maken naar alle bezienswaardigheden.
Prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

De annimatie/begeleiding vanuit touroperator is zeer goed tot uitmuntend (complimenten aan Joost) . Op alles voorbereid en altijd bereid om de gasten te woord te staan en tijdens de minder drukke periode voor de animatie een op maat gesneden programma te maken.

Dus voor een ieder een echte aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen