Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****

Grand Holiday Resort****
503 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****
L.Hersonissou, P.O.Box 104, GR-70014, Chersonissos

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Grand Holiday Resort**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Chersonissos.
Hotel Grand Holiday Resort aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,0 von 10, basierend auf 503 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Grand Holiday Resort**** / Chersonissos abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Opnieuw een schitterende vakantie"übersetzen
denolf sabine
10,0

31.08.2014 Voor de tweede maal verbleven in het grand hotel,alles weer in orde.
Mensen die hier klagen over het eten, zou ik graag hun eigen frigo thuis eens zien.het hotel is zeer rustig gelegen ,maar op wandelafstand ligt stalis waar het leuk slenteren is ,als je de andere kant opgaat kom je in het drukkere chersonissos.Personeel oprecht vriendelijk , animatie voor jong en oud ,doe je aan niets mee, geen probleem ze blijven vriendelijk .
We hebben tal van vlaamse gezinnen ontmoet en de meeste komen al meerdere keren naar het hotel het zal dus wel in orde zijn .men zal toch niet teruggaan als het niet goed is. volgend jaar gaan we zeker terug

"Zeer mooi verzorgd hotel, maar geen 9 waard."übersetzen
keivie
6,0
6,0

31.08.2014 Mooie zwembaden, heel netjes overal. Eten lekker maar regelmatig hetzelfde, geen aangepast eten voor kinderen. Voor bbq moet je bijbetalen ook al heb je all-in. Bijbetalen : 17 euro per persoon??? Geen gratis wifi : 3 euro per dag. Chersonissos +-30min te voet, maar wel bus voor de deur.

"Super, onvergetelijke vakantie gehad"übersetzen
Kristof

22.08.2014 Alles perfect op 2 min puntjes
- zout water in zwembaden redders zijn erg streng
- all in duurde tot 22.30 voor ons wat vroeg
We gaan ooit terug!

"Super hotel"übersetzen
van den eynde chris
9,0

31.08.2014 de opmerkingen die we hier voor onze reis leesden zijn eigenlijk terrecht, we zijn net thuis van 11 dagen kreta, dit hotel is echt een aanrader. Zelfs de commentaar van weinig afwisseling in het eten vind ik onterrecht. zoeken naar min puntjes kan je steeds, maar dit hotel is echt de vier sterren waart, en zelfs iets meer. kamer was mooi, verzorgd, alle dagen proper gemaakt, eten zeer lekker. als aandachtpunten geef ik mee dat je zeker Stalis moet bezoeken, amper 10 minuten wandelen. Hou je van uitstappen dan ligt dit hotel net iets verder van de mogelijkheden, maar je kan ter plaatse een auto huren. We komen zeker eens terug !!

"Super vakantie gehad in dit Resort ."übersetzen
Margot
10,0

19.08.2014 Echt een leuk resort voor tieners, onze zoon had veel aansluiting van leeftijdsgenoten

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Mooi hotel maar met minpunten"übersetzen
De Taeye
9,0

31.08.2014 Wij verbleven in het grandhotel met 2 gezinnen. We hadden aaneengrenzende kamers gevraagd zo laag mogelijk. Bij aankomst bleek dat een gezin in een gerenoveerde kamer verbleef en het andere in een oude kamer helemaal bovenaan. Bij de receptie kon men dit pas de dag nadien oplossen en kregen we beiden dan toch een kamer in het laaggelegen gedeelde. De oude kamers en de gerenoveerde zijn een verschil van dag en nacht, let hier op bij aankomst! ( superieure kamers). Het hoewel is zeer proper en het personeel is vriendelijk. Het grootse minpunt is de all in met kaarten systeem. Je krijgt maar 3 drankjes per kaart dus moet je steeds meerdere kaarten meenemen naar de bar. 'S Avonds stopt de all in om 22u30 en pas dan begint de animatie in de lounge bar. Als je dus eerst de show wil zien in het theater die stopt om 22u30 kan je niet meer genieten van een drankje achteraf. Voor verschillende dranken moet je bijbetalen. De WiFi in het complex is heel slecht en slechts toegankelijk voor 1 p

"Fijne vakantie"übersetzen
Stel met jonge kind...
7,0

17.08.2014 We hadden in dit hotel een mooie familiekamer met apart slaapgedeelte voor de kinderen. We hadden all inclusive wat betekende dat je van 1030 tot 2230 gebruik kon maken van alles. Eten prima, zwembad prima. Als je slecht ter been bent, geen aanrader, het is heel erg steil. Animatie doet de hele dag leuke activiteiten en zijn zeer actief en enthousiast. Personeel kwam op ons, op een enkele uitzondering na, nors en afstandelijk over. Ook ontvangst-heren bij restaurant afstandelijk.
Verder was het heerlijk rustig 's avonds.

Paar, Aug. 2014
"Heeft alles wat je zoekt"übersetzen
B

30.08.2014 Voor ons perfect hotel in 2005 ook geweest.. Complex is super schoon
Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, annimatieteam niet opdringerig. aardige en leuke zeer gemotiveerde mensen.
3 zwembaden en een glijbanenbad. ook deze zijn allemaal schoon en worden dagelijks goed onderhouden. Geen lange wachtrijen voor het eten, je wordt naar je tafel gebracht je wordt altijd en overal met een lach ontvangen. Wij hadden kmr 423 welke nabij de mainpool is. Mainpool is waar de annimatie plaats vind, relaxpool ga je heen als je rustig wil liggen en boven aan de berg heb je de Funpool waar ook een kleine glijbaan is. Mainpool en Funpool hebben beide een poolbar. Grieks en Italiaans restaurant zijn ten zeerste aan te bevelen aanbod van eten is (te) veel maar heerlijk. All in is tot 22:30 uur mag van mij een uurtje later zijn maar was voor ons geen probleem. Kimberly de hostess is ook een topper gaat helemaal voor haar gasten. Dit hotel is een aanrader zeker voor gezinnen maar ook voor koppels

"Heerlijk hotel, aanrader"übersetzen
René
10,0

25.08.2014 We hebben hier een fijne vakantie gehad. Het personeel was erg aardig. Door de verschillende zwembaden had je niet het idee dat het erg druk is. Lekker relaxed overal. Restaurant was goed gevarieerd eten. De à la carte restaurant kwalitatief erg goed. Keurig stoffen tafelkleden en servetten. Kleine flesjes wijn bij het eten. De animatie was heel de dag druk met de kinderen, deden ze allemaal erg leuk, dank Cathy en Lisanne. De prijskwaliteit verhouding is goed. Echt een aanrader

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Mooi resort, onnodig complexe all-inclusive"übersetzen
dgeu
9,0

18.08.2014 Heel mooi resort met mooie kamers en prachtige zwembaden. Door ligging op heuvel mooi uitzicht op baai van Stalis/Malia. Veel gelezen over vriendelijk personeel. Hebben dit echter anders ervaren. Op een enkeling na maken ze vooral een arrogante indruk. Tarzia van de mainpool bar is het grootste voorbeeld. Zij past beter in een Snickers reclame dan achter de bar van een vakantieresort. Het eten is goed maar inderdaad wat weinig keuze. De a la card restaurants hebben we niet kunnen bezoeken. We waren met een 8 persoons reisgezelschap en het bleek niet mogelijk om een tafel voor acht te reserveren? . Hoezo " niets is het personeel te veel" ? Door lastig pasjes systeem staan er in het hoogseizoen lange rijen bij de bar. Van donut tot biertje. Iedereen moet met zijn pasje langs één enkele dame die de bestelling dan eerst in de computer registreerd waarna ze gaat tappen of eventueel je donut uit de vitrine haalt. Ondanks dat we er een leuke vakantie hebben gehad komen we er nooit meer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen