Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****

Grand Holiday Resort****
535 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****
L.Hersonissou, P.O.Box 104, GR-70014, Chersonissos

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Grand Holiday Resort**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Chersonissos.
Hotel Grand Holiday Resort aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 535 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Grand Holiday Resort**** / Chersonissos abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Goed hotel, goeie animatie"übersetzen
Fam. van der Wal
10,0

28.07.2015 Wij zijn hier voor de 2e keer geweest en is ons weer goed bevallen. Het hotel is goed, eten is prima en van alles wat, animatie (David, Staartje, Marieke, Luca en Anouk) zijn top, zeker voor de kinderen. Janneke was ook aanwezig en zeer behulpzaam en vriendelijk. Gaan zeker nog een keer terug!

"Aanrader"übersetzen
Familie Sanders
10,0

19.07.2015 Toffe vakantie, ideale all-inn. Vriendelijk/behulpzaam personeel. Nette moderne accomodatie.
1/2 uur van Heraklion, 20 min van Cherso en 10 min van Stalis. Bushalte en pinautomaat overkant.
All inn met badge (foto). 2 drankjes per kaart. All in stopt 22u30. Geen wachtrijen. Uitgebreide all inn met echte merken! 3 Redders bij glijbanen. Strenge controle maar hierdoor alles veilig. Grijze glijbaan vanaf 10j
Familiekamer Superieur type 24 / 2 tv's(met BVN). Verblijven gebouwd tegen helling maar gratis shuttle. Zeer netjes/in goede staat. Familiekamers gescheiden door deur.
1x Pizzeria en a la carte restaurant Aegean inbegrepen.
Steeds plaats om buiten te eten. Buffetten uitgebreid met variatie. Toffe bediening.
Zetels zwembad vroeg bezet. Zwembaden met zoutwater. Relax pool niet < 16 jaar. Vrijblijvende animatie.

"Dit is een tophotel !"übersetzen
Vandevoorde Bart
10,0

19.07.2015 Onze kamers(ad relaxingpool)waren ruim en proper.Terras met zeezicht. Airco=OK.Bedden zeer goed.Kluisje op kamer(3 euro per dag).Personeel is vriendelijk en behulpzaam.Eten is voortreffelijk. 2 goeie a la carte restaurants.Enkel bediening 's middags aan het kinderzwembad is minder.Zwembaden zeer proper.Waterglijbanen zijn tof.Animatie is niet opdringerig.Geen ligbedden mogen worden gereserveerd, maar dat wordt door velen niet gerespecteerd.Badhanddoeken tegen 5 euro waarborg per stuk.Personeel poolbar is zeer goed.Wachtrijen worden in enkele minuten weggewerkt.Je "all-in-kaart"(2 drankjes per kaart) moet je tijdens alle maaltijden en het halen van drank, bij hebben. Aan de receptie wordt je vlot en vriendelijk geholpen.WIFI in het hotel tegen betaling(3 euro per dag)Ligging hotel was voor ons ideaal. Stalida en Chersonissos op wandelafstand.Het hotel is rustig gelegen. Strandje op enkele minuten wandelafstand. Prijs per ligbed: 5 euro. Bushalte vlakbij hotel. Kortom: hotel is aanrader!

"Perfect holiday!"übersetzen
danny
8,0

19.07.2015 Just came back from 12 days at this great resort!
The food was terrific with enough choice and no waiting for food.

GREAT animation, especially Sabine and the 2 Dutch guys (for those 3 we will definately come back).
The only little minus was that all pooles had salt water.

"Super verblijf"übersetzen
An
10,0

17.07.2015 Juist terug van een weekje in Grand Hotel en het was gewoon super. Alles was heel goed, prima in orde. We hadden een familiekamer met schuifdeur, ideaal voor de kids. In elke kamer was er ook een tv met bvn. De zwembaden waren ook heel goed, en er was altijd nog wel een plaatsje vrij. We zijn nooit 's morgens vroeg een handdoekje moeten gaan leggen. onze twee kids van 7 en 8 vonden het geweldig, leuke zwembaden en glijbanen, leuke animatoren (verschillende nederlandse). Leuke kinderdisco 's avonds.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2015
"Top hotel met top personeel"übersetzen
Hermans
10,0

13.07.2015 Goed verzorgd eten, zeer vriendelijk personeel. Al de dranken zijn van a-merken zoals de echte cola, ook in de all-in formule. Bij aankomst werd er onmiddellijk gratis gereserveerd bij het Griekse en Italiaanse à-la-carte-restaurant. Goede en gevarieerde animatie (o.a. twee Nederlandstalige animatoren).
In totaal 4 zwembaden, waarvan een relax-zwembad vanaf 16 jaar en een zwembad met 5 super glijbanen. Er werd wel zeer vroeg handdoek gelegd aan het zwembad. Propere kamers. Voor de hogere gelegen kamers was er een busje voor vervoer.
Een half uurtje wandelen naar het centrum van Hersonissos. Busstop voor de deur.

"We willen weer"übersetzen
Karine
9,0

23.07.2015 Wat een hotel, mensen en eten hier. Genoten van het animatieteam met elke avond een andere show. De mensen van het hotel erg vriendelijk, niks is teveel gevraagd. Voor ons was dit "hemel" op aarde. Hopelijk mogen we volgend jaar weer komen.

"Heerlijke vakantie gehad."übersetzen
Franktanke
9,0

15.07.2015 Net terug van 10 dagen Grand hotel, super accommodatie op een mooie ligging, gewoon overal zeezicht!! In een half uurtje lopen ben je in het centrum van Chersonissos en de andere kant op lopen kom je in Stalis. Personeel is erg vriendelijk, je kan wel merken dat ze het vooral in het restaurant heel druk hebben, ze lopen zich de benen uit het lijf. Eten was prima en de all inclusive was prima, maar alleen tot half 11 's avonds.
Kamers waren prima en werden netjes elke dag schoon gemaakt. Uitgebreid aanbod van zwembaden, voor alleen kids, voor alleen volwassenen, een mainpool en een bad met 5 lekkere glijbanen. Er was genoeg aan animatie te doen en 's avonds vaak een leuke voorstelling in het theater.
Voor ons een aanrader om nog eens terug te gaan!!!

Familie mit Kindern, Juni 2015
"Wederom een perfecte vakantie"übersetzen
ilse beekman
10,0

23.06.2015 We zijn gisteren terug gekomen van 10 dagen genieten! Vorig jaar voor het eerst, nu nog een keer en het was wederom fantastisch. We hebben echt genoten, personeel is zeer behulpzaam, het eten is heerlijk en gevarieerd, kamers zijn perfect en de animatie is ook erg leuk. Niet te opdringerig, maar wel gezellig en gevarieerd. De ligging is fantastich, op bijna elke plek waar je staat heb je adembenemend uitzicht op zee. Wat wij fijn vinden is dat het wel een all inclusive formule is maar niet te grootschalig en overdreven. Ze doen echt alles om het naar je zin te maken. Een dikke pluim voor iedereen!!!

Paar, Mai 2015
"Klasse met een Hoofdletter"übersetzen
Wil en Hennie van G...
9,0

09.06.2015 Wij waren een week te gast in dit tophotel en hebben genoten. 1e dag ontvangen door onze hostess Wencke die hier permanent aanwezig is en alles doet om het de gasten naar hun zin te maken. We kwamen vooral voor onze rust die we vonden bij de relaxpool voor volwassenen. Eten en eetgelegenheden keurig, goed gevarieerd en zeker geen "vreetschuur". Animatie op de avonden ook OK (alleen de Griekse keyboardspeler/zanger was minder ) Wenck en David we wensen jullie een Top-seizoen, bedankt !
Wil en Hennie van Gastel, Budel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen