Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****

Grand Holiday Resort****
508 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****
L.Hersonissou, P.O.Box 104, GR-70014, Chersonissos

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Grand Holiday Resort**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Chersonissos.
Hotel Grand Holiday Resort aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 508 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Grand Holiday Resort**** / Chersonissos abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, Sept. 2014
"Zeer verzorgd hotel!"übersetzen
Jean-Luc
8,0

15.09.2014 Momenteel met onze dochter van bijna 5 (kan nog net buiten school) hier. Kamers en omgeving zijn zeer verzorgd en opgeruimd. Wij bezetten kamer 914; prachtig uitzicht op zee en op relaxing pool. Personeel zeer vriendelijk. Zeker t.o.v. Kretenzers die je zoal tegenkomt.
Hotel specifiek uitgezocht voor de kindvriendelijkheid. Momenteel geen NL kids. Wel Poolse. Animatie dito maar geen probleem. Kinderzwembad/funpool met 2 glijbaantjes is nogal saai en zeker niet geschikt voor kleine kinderen. De aktieve glijbanen is vanaf 6 jaar. Streng toezicht.
Het is behoorlijk klimmen maar je kunt idd ook stukjes meerijden met het autootje. Eten: absoluut zeer goed en zeker wel gevarieerd. Wij hoeven niet geanimeerd te worden. Zodoende geen mening over animatie behalve over de minidisco. NL-animatie voor kids kennelijk enkel in juli en aug.
Wij hebben HP. Bij eten kun je niet enkel een glaasje wijn bestellen. Hotel ligt te voet enigszins ver van Stalis en Cherso. Verder is het een supergoed hotel!

Paar, 2014
"Veel veranderd!"übersetzen
stienen
5,0
2,0
8,0

05.09.2014 Nu voor de 3de keer geweest. maar is toch weer wat veranderd.

- Eten is zeer slecht geworden, zeer beperkte keuze, veel dubbel en van de 9 dagen 7 dagen het zelfde ??!!

- De All in formule regelrecht slecht! Wordt alles aan gedaan om zo min mogelijkheid "weg te geven". Bij de Poolbar een nieuwe bar neer gezet, veel groter, maar minder personeel, je moet nu echt overal je pasje laten scannen...in de rij gaan staan... en echt maar 1 persoon die alles moet afhandelen, dus ja niet leuk meer zo,

"Opnieuw een schitterende vakantie"übersetzen
denolf sabine
10,0

31.08.2014 Voor de tweede maal verbleven in het grand hotel,alles weer in orde.
Mensen die hier klagen over het eten, zou ik graag hun eigen frigo thuis eens zien.het hotel is zeer rustig gelegen ,maar op wandelafstand ligt stalis waar het leuk slenteren is ,als je de andere kant opgaat kom je in het drukkere chersonissos.Personeel oprecht vriendelijk , animatie voor jong en oud ,doe je aan niets mee, geen probleem ze blijven vriendelijk .
We hebben tal van vlaamse gezinnen ontmoet en de meeste komen al meerdere keren naar het hotel het zal dus wel in orde zijn .men zal toch niet teruggaan als het niet goed is. volgend jaar gaan we zeker terug

"Zeer mooi verzorgd hotel, maar geen 9 waard."übersetzen
keivie
6,0

31.08.2014 Mooie zwembaden, heel netjes overal. Eten lekker maar regelmatig hetzelfde, geen aangepast eten voor kinderen. Voor bbq moet je bijbetalen ook al heb je all-in. Bijbetalen : 17 euro per persoon??? Geen gratis wifi : 3 euro per dag. Chersonissos +-30min te voet, maar wel bus voor de deur.

"Super, onvergetelijke vakantie gehad"übersetzen
Kristof

22.08.2014 Alles perfect op 2 min puntjes
- zout water in zwembaden redders zijn erg streng
- all in duurde tot 22.30 voor ons wat vroeg
We gaan ooit terug!

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Goed hotel als we geen OVERBOEKING hadden"übersetzen
Borgers
5,0
9,0

04.09.2014 Ons kamer was voor 3 dagen overboekt dus kwamen we in veel kleinere kamer terecht. Een oude driepersoonskamer met een veldbedje bijgeplaatst. De douche was echt vuil met schimmel en als je u waste, lag er in badkamer allemaal water. We hadden vorig jaar in november geboekt en snappen niet hoe dit gebeuren kan. Je betaald veel geld voor een mooie grote kamer (junior suite) en krijgt er 1/3 van uw vakantie dit voor. Ze hebben ons wel met een aantal compensaties willen sussen maar ons vakantie was grotendeels verknoeid

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Goed hotel, maar ook niet meer dan dat."übersetzen
Frank
8,0

03.09.2014 Van 21/08/2014 tem 28/08/2014 in dit hotel verbleven, en het was goed maar ook niet meer dat.

pluspunten:
- alles zeer net, en goed onderhouden

minpunten:
weinig variatie in het eten (wat er is is wel lekker, maar keuze is erg beperkt)
Lange wachtijden, dit zowel 's avonds in de lobbybar (tot 45 minuten wachten op 3 drankjes) als tijdens de dag aan de snackbar.
Overgrote deel van personeel was eerder nors dan vriendelijk

Besluit: Goed voor één keer maar dan ook niet meer dan dat.
Naar mijn mening wordt dit hotel hier om de één of de andere reden sterk overgewardeerd.

"Super hotel"übersetzen
van den eynde chris
9,0

31.08.2014 de opmerkingen die we hier voor onze reis leesden zijn eigenlijk terrecht, we zijn net thuis van 11 dagen kreta, dit hotel is echt een aanrader. Zelfs de commentaar van weinig afwisseling in het eten vind ik onterrecht. zoeken naar min puntjes kan je steeds, maar dit hotel is echt de vier sterren waart, en zelfs iets meer. kamer was mooi, verzorgd, alle dagen proper gemaakt, eten zeer lekker. als aandachtpunten geef ik mee dat je zeker Stalis moet bezoeken, amper 10 minuten wandelen. Hou je van uitstappen dan ligt dit hotel net iets verder van de mogelijkheden, maar je kan ter plaatse een auto huren. We komen zeker eens terug !!

"Super vakantie gehad in dit Resort ."übersetzen
Margot
10,0

19.08.2014 Echt een leuk resort voor tieners, onze zoon had veel aansluiting van leeftijdsgenoten

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Mooi hotel maar met minpunten"übersetzen
De Taeye
9,0

31.08.2014 Wij verbleven in het grandhotel met 2 gezinnen. We hadden aaneengrenzende kamers gevraagd zo laag mogelijk. Bij aankomst bleek dat een gezin in een gerenoveerde kamer verbleef en het andere in een oude kamer helemaal bovenaan. Bij de receptie kon men dit pas de dag nadien oplossen en kregen we beiden dan toch een kamer in het laaggelegen gedeelde. De oude kamers en de gerenoveerde zijn een verschil van dag en nacht, let hier op bij aankomst! ( superieure kamers). Het hoewel is zeer proper en het personeel is vriendelijk. Het grootse minpunt is de all in met kaarten systeem. Je krijgt maar 3 drankjes per kaart dus moet je steeds meerdere kaarten meenemen naar de bar. 'S Avonds stopt de all in om 22u30 en pas dan begint de animatie in de lounge bar. Als je dus eerst de show wil zien in het theater die stopt om 22u30 kan je niet meer genieten van een drankje achteraf. Voor verschillende dranken moet je bijbetalen. De WiFi in het complex is heel slecht en slechts toegankelijk voor 1 p

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Was ist für Sie bei der Auswahl einer Stadt am wichtigsten?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen