Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****

Grand Holiday Resort****
498 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****
L.Hersonissou, P.O.Box 104, GR-70014, Chersonissos

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Grand Holiday Resort**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Chersonissos.
Hotel Grand Holiday Resort aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,0 von 10, basierend auf 498 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Grand Holiday Resort**** / Chersonissos abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Super, onvergetelijke vakantie gehad"übersetzen
Kristof

22.08.2014 Alles perfect op 2 min puntjes
- zout water in zwembaden redders zijn erg streng
- all in duurde tot 22.30 voor ons wat vroeg
We gaan ooit terug!

"Super vakantie gehad in dit Resort ."übersetzen
Margot
10,0

19.08.2014 Echt een leuk resort voor tieners, onze zoon had veel aansluiting van leeftijdsgenoten

"Fijne vakantie"übersetzen
Stel met jonge kind...
7,0

17.08.2014 We hadden in dit hotel een mooie familiekamer met apart slaapgedeelte voor de kinderen. We hadden all inclusive wat betekende dat je van 1030 tot 2230 gebruik kon maken van alles. Eten prima, zwembad prima. Als je slecht ter been bent, geen aanrader, het is heel erg steil. Animatie doet de hele dag leuke activiteiten en zijn zeer actief en enthousiast. Personeel kwam op ons, op een enkele uitzondering na, nors en afstandelijk over. Ook ontvangst-heren bij restaurant afstandelijk.
Verder was het heerlijk rustig 's avonds.

"Heerlijk hotel, aanrader"übersetzen
René
10,0

25.08.2014 We hebben hier een fijne vakantie gehad. Het personeel was erg aardig. Door de verschillende zwembaden had je niet het idee dat het erg druk is. Lekker relaxed overal. Restaurant was goed gevarieerd eten. De à la carte restaurant kwalitatief erg goed. Keurig stoffen tafelkleden en servetten. Kleine flesjes wijn bij het eten. De animatie was heel de dag druk met de kinderen, deden ze allemaal erg leuk, dank Cathy en Lisanne. De prijskwaliteit verhouding is goed. Echt een aanrader

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Mooi resort, onnodig complexe all-inclusive"übersetzen
dgeu
9,0

18.08.2014 Heel mooi resort met mooie kamers en prachtige zwembaden. Door ligging op heuvel mooi uitzicht op baai van Stalis/Malia. Veel gelezen over vriendelijk personeel. Hebben dit echter anders ervaren. Op een enkeling na maken ze vooral een arrogante indruk. Tarzia van de mainpool bar is het grootste voorbeeld. Zij past beter in een Snickers reclame dan achter de bar van een vakantieresort. Het eten is goed maar inderdaad wat weinig keuze. De a la card restaurants hebben we niet kunnen bezoeken. We waren met een 8 persoons reisgezelschap en het bleek niet mogelijk om een tafel voor acht te reserveren? . Hoezo " niets is het personeel te veel" ? Door lastig pasjes systeem staan er in het hoogseizoen lange rijen bij de bar. Van donut tot biertje. Iedereen moet met zijn pasje langs één enkele dame die de bestelling dan eerst in de computer registreerd waarna ze gaat tappen of eventueel je donut uit de vitrine haalt. Ondanks dat we er een leuke vakantie hebben gehad komen we er nooit meer.

"Eenmalig!!! slechte all inclusive"übersetzen
serge bulthuis
4,0
5,0
3,0

17.08.2014 wij zijn met ons gezin op 6 augustus 2014 vertrokken naar dit hotel om van onze vakantie te genieten. bij aankomst waren we verrast door de goede staat van het hotel en ook de verzorgde zwembaden. toen we ingecheckt waren kregen we alle vier een drink pasje overhandigt wat meteen al als lastig beschouwd werd altijd als je drinken ging halen moest je het pasje meenemen maar je kreeg ook maar 3 drankjes per pasje ons gezin bestaat uit 4 personen 2 volwassenen en 2 kinderen (10 en 15 jaar oud) ook drink ik wel eens graag een kopje koffie op de dag die je alleen maar bij de poolbar krijgt dus ook niet in het buffet restaurant wat ik heel erg raar dus van een kop koffie genieten tijdens de lunch kun je hier niet in dit hotel ook na 22.30 was de all inclusive formule af gelopen het personeel brengt geen dranjes overdag bij het zwembad deze moet je altijd zelf halen met deze lastige pasjes de drinkbars hebben hele lange wachtrijen wat heel erg storend is en het personeel is onvriendelijk

"Wel een leuk hotel"übersetzen
gerard
3,0

16.08.2014 Normaal gaan wij naar Spanje en daar is het eten gewoon veel uitgebrijder dus dat virl tegen. De kamer zijn wel heel mooi(602). Het zwembad is wel leuk maar ze zijn erg streng bij de glijbanen, je moet 10 jaar zijn, je mag geen duikbril & oordoppen in/op, de ouder moeten ALTIJD mee & ze moeten de heletijd blijven. Het water is wel zout!!!! En de bediening is minder maar voor de rest helemaal top & de Nutella donuts zijn erg lekker

"Redelijke all inclusive hotel, zeker GEEN TOPPER"übersetzen
Marco
6,0

18.08.2014 Ik heb de cijfer redelijk laag gehouden. Waarom? Gewoon omdat dit hotel op zoover veel te hoog beoordeeld wordt.
Eten is op zich prima, maar keuze echt heel beperkt. En met heel beperkt, bedoel ik ook echt heel beperkt. Ontbijt redelijk, brood is heel erg droog. Alsof het twee dagen oud is.
Ga zeker NIET naar het italiaanse thema restaurant La Luna. Ik heb het hoofdgerecht niet kunnen afronden..... Moest sprinten naar de kamer. Vermoedelijk van de sla. Voorgerecht mag je niet zelf kiezen. De salade mocht je wel kiezen, per twee personen. Deze twee rondes waren al voorbereid. Ik vraag mij af, hoeveel tijd van te voren.
NIET DOEN DUS !
Drankjes 's avonds na het eten in de lobbybar, lastig te verkrijgen. Wachten tot bediening komt, en daarna wachten tot je de bestelling krijgt. Twee keer een drankje bestellen in anderhalf uur lukt simpelweg niet. Bediening verder prima, gastvrij. Super. Schoonmaak ook goed. Handdoeken service prima. Aardig hotel, maar zwaar overgewaardeerd op Zoover.

"Super vriendelijk"übersetzen
Nancy
9,0

18.08.2014 Prima hotel, uiterst proper, heel vriendelijk personeel , heel lekker eten.Kamers voorzien van alle comfort. Zwembaden , heel mooi en verzorgd .keuze uit 3 buitenzwembaden en dan nog de aparte glijbanen. Wel is het water deels zoutwater. We waren hier met een dochter van 15. En deze heeft zich ook super geamuseerd.zeker een aanrader. En dan nog het super weer niet te vergeten.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Superhotel"übersetzen
declerck
8,0

13.08.2014 echte aanrader prijs kwaliteit zeer proper lekker eten en veel keuze vriendelijk personeel
host laurent vertelde ons dat bij vertrek de all in afliep op de middag maar de receptie vertelde ons dat hij liep tot 18 u we hebben zelfs erna nog mogen gaan eten in het hoofdrestaurant

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen