Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****

Grand Holiday Resort****
514 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****
L.Hersonissou, P.O.Box 104, GR-70014, Chersonissos

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Grand Holiday Resort**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Chersonissos.
Hotel Grand Holiday Resort aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 514 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Grand Holiday Resort**** / Chersonissos abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Bewertungen von:
"Aanrader!"übersetzen
Alain
7,0

27.09.2014 Voor ons vertrek lazen we hier op Zoover nog enkele slechtere beoordelingen maar waarschijnlijk is in die gevallen iets aparts aan de hand geweest want de negatieve punten die daar benoemd werden hebben wij in ieder geval helemaal niet ervaren. Nette kamers, goed eten, vriendelijk personeel verzorgde accommodatie en goede service. Met een huurauto erbij zit je er geweldig en rij je voor strand op te zoeken net voorbij de drukkere delen.

"Gaaf hotel. helemaal goed!"übersetzen
jeroen en lisa
8,0

20.09.2014 eerste keer dit hotel samen. alles brand schoon het hele park en zo ook de kamer iedere dag schoon bed en de badkamer word ook van boven tot onder helemaal schoon gemaakt elke dag. airco met afstandbediening in de kamer perfect ijspegels aan je voeten als die te hard staat. heerlijk zachte bedden. eten ook heel goed ochtend/middag/avond heerlijk eten elkedag voor iedereen wat wils. van simpel patat tot een lekker mals stukje vlees. zwembad ligt fantasties kan kiezen voor vol in de zon of lekker beetje schaduw. zwembad is een zoutwater bad niet extreem zout word ook elke avond schoon gemaakt door soort robot. lig bedje worden ook schoon gemaakt in de ochtend. elke dag handdoeken wissel bij wellnis voor 11:00uur bij recpect bestellen 5 euro borg. animatie ook leuk elke dag het zelfde programma maar iedere dag weer andere stemming en volle 100% der voor gaan. kimberly van touroperator hoster van hotel en onze jeep safari maatje. hele aardig meid en zeer behulpzaam. dikke 10 voor haar !!

Familie mit Kindern, Sept. 2014
"Zeer verzorgd hotel!"übersetzen
Jean-Luc
8,0

15.09.2014 Momenteel met onze dochter van bijna 5 (kan nog net buiten school) hier. Kamers en omgeving zijn zeer verzorgd en opgeruimd. Wij bezetten kamer 914; prachtig uitzicht op zee en op relaxing pool. Personeel zeer vriendelijk. Zeker t.o.v. Kretenzers die je zoal tegenkomt.
Hotel specifiek uitgezocht voor de kindvriendelijkheid. Momenteel geen NL kids. Wel Poolse. Animatie dito maar geen probleem. Kinderzwembad/funpool met 2 glijbaantjes is nogal saai en zeker niet geschikt voor kleine kinderen. De aktieve glijbanen is vanaf 6 jaar. Streng toezicht.
Het is behoorlijk klimmen maar je kunt idd ook stukjes meerijden met het autootje. Eten: absoluut zeer goed en zeker wel gevarieerd. Wij hoeven niet geanimeerd te worden. Zodoende geen mening over animatie behalve over de minidisco. NL-animatie voor kids kennelijk enkel in juli en aug.
Wij hebben HP. Bij eten kun je niet enkel een glaasje wijn bestellen. Hotel ligt te voet enigszins ver van Stalis en Cherso. Verder is het een supergoed hotel!

Hotel Grand Holiday Resort**** - Jetzt günstig buchen bei:

Paar, 2014
"Veel veranderd!"übersetzen
stienen
5,0
2,0
8,0

05.09.2014 Nu voor de 3de keer geweest. maar is toch weer wat veranderd.

- Eten is zeer slecht geworden, zeer beperkte keuze, veel dubbel en van de 9 dagen 7 dagen het zelfde ??!!

- De All in formule regelrecht slecht! Wordt alles aan gedaan om zo min mogelijkheid "weg te geven". Bij de Poolbar een nieuwe bar neer gezet, veel groter, maar minder personeel, je moet nu echt overal je pasje laten scannen...in de rij gaan staan... en echt maar 1 persoon die alles moet afhandelen, dus ja niet leuk meer zo,

Paar, Sept. 2014
"De bediening maakt hier het verschil"übersetzen
chantal
8,0

21.09.2014 Als je een strandligger bent moet je hier niet zijn, inderdaad strand op loopafstand maar hier lig je als sardienen in een blik. Hotel is mooi, verschillende zwembaden en geen handdoekje leggen. Je ligt wel redelijk dicht bij elkaar. Het eten is lekker, niet enorm veel keuze maar wat er ligt smaakt heel goed. Uitzonderlijk professionele en vriendelijke bediening, deze mensen verdienen echt een pluim. Hygiëne openbare toiletten kan beter. All in stopt om 22.30 maar dan probeert men toch nog volk te houden om het vertier verder te zetten aan € 6 voor een cocktail en bijna € 3 voor een biertje. Wij hebben genoten van de rust maar 14 dagen was meer dan genoeg. Kortom, een rustige reis, goed hotel, lekker eten, super bediening !

Paar, Sept. 2014
"De gastvrijheid zal me altijd bijblijven!!"übersetzen
Nathalie
8,0

01.10.2014 Heel leuke reus!

Voor een 4 sterren hotel: goede prijs kwaliteit!

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Opnieuw een schitterende vakantie"übersetzen
denolf sabine
10,0

31.08.2014 Voor de tweede maal verbleven in het grand hotel,alles weer in orde.
Mensen die hier klagen over het eten, zou ik graag hun eigen frigo thuis eens zien.het hotel is zeer rustig gelegen ,maar op wandelafstand ligt stalis waar het leuk slenteren is ,als je de andere kant opgaat kom je in het drukkere chersonissos.Personeel oprecht vriendelijk , animatie voor jong en oud ,doe je aan niets mee, geen probleem ze blijven vriendelijk .
We hebben tal van vlaamse gezinnen ontmoet en de meeste komen al meerdere keren naar het hotel het zal dus wel in orde zijn .men zal toch niet teruggaan als het niet goed is. volgend jaar gaan we zeker terug

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Zeer mooi verzorgd hotel, maar geen 9 waard."übersetzen
keivie
6,0

31.08.2014 Mooie zwembaden, heel netjes overal. Eten lekker maar regelmatig hetzelfde, geen aangepast eten voor kinderen. Voor bbq moet je bijbetalen ook al heb je all-in. Bijbetalen : 17 euro per persoon??? Geen gratis wifi : 3 euro per dag. Chersonissos +-30min te voet, maar wel bus voor de deur.

Freunde, Aug. 2014
"Zeer goede accomodatie"übersetzen
martin9218
8,0

25.09.2014 zeer vriendelijk personeel eten is goed volop keuze.Ook a la card was geweldig.Alleen allinclusive formule was wat raar capuchino en expresso moest je betalen,Ook vond ik het raar dat het maar van 10.30 tot 22.30 uur duurde moeten ze verlengen tot 0.00 en wat raar was dat chardonnay alleen te verkrijgen was tijdens het diner .In de wijnbar moest je er voor betalen.De toetjes waren bijzonder smaKELIJK

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Super, onvergetelijke vakantie gehad"übersetzen
Kristof

22.08.2014 Alles perfect op 2 min puntjes
- zout water in zwembaden redders zijn erg streng
- all in duurde tot 22.30 voor ons wat vroeg
We gaan ooit terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen