Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****

Grand Holiday Resort****
521 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Grand Holiday Resort****
L.Hersonissou, P.O.Box 104, GR-70014, Chersonissos

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Grand Holiday Resort**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Chersonissos.
Hotel Grand Holiday Resort aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 521 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Grand Holiday Resort**** / Chersonissos abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Jugendlichen, Mai 2015
"Mooie verzorgde accomodatie"übersetzen
Kroontjes
8,0

21.05.2015 Dit hotel is gelegen op een korte afstand van Chersonissos. Mooi gebouwd tegen een heuvel en schitterende begroeiing. Aantal mooie zwembaden en een waterpark(je). Vraag niet waarom maar deze was alleen 's ochtends geopend. Familiekamer met schuifwand uitgerust, goede bedden en mooi ingericht. Vriendelijk en gezellig animatie team (David is Nederlandse) en verder ook zeer vriendelijk personeel. Was alleen nog voorseizoen en er waren nu al wachttijden bij de bar bij het zwembad. Vermoed dat je hier in het hoogseizoen lang moet wachten. Eten was wel goed, maar na een week heb je het wel gezien. Wij vonden het jammer dat ze 's avonds geen specifieke kindergerechten hadden (bv hamburger, hotdog, pizza etc...). Nagerechten waren heel erg goed.

Familie mit Jugendlichen, Mai 2015
"Voor herhaling vatbaar"übersetzen
Jacqueline
8,0

20.05.2015 Begin mei 1 week in dit geweldige hotel verbleven.
Een mooi en proper complex. Goede service en het eten is ook goed bevallen, alleen na een paar dagen word alles zo'n beetje herhaald.
Zwembaden zijn ook goed , alleen het zoute water was even wennen. En het is een beetje jammer dat de all inn om 22:30 stopt. Had iets langer mogen duren. Met de bus aan de overkant van het hotel ben je voor 1,60 in Chersonissos. Zeker de moeite waard, vooral als je van winkeltjes houdt. Al met al dus een mooie vakantie gehad in Grand Holiday Resort

"Super vakantie"übersetzen
anton
7,0

19.05.2015 Mooi goed verzorgd hotel.
De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Wij dus ook. De tweede helft van de ochtend en middag lagen wij lekker bij de relaxpool en de kinderen (8 en 5) vermaakten zich geweldig bij de kids club olv Marieke. Over het algemeen vriendelijk en behulpzaam personeel. ook 's-avonds altijd wat te doen. Zwembad was nog wel wat aan de koude kant, kinderen hebben daardoor niet heel veel gezwommen.
Het eten was goed. we mochten 1 keer (zonder bijbetaling) gebruik maken van het luxe restaurant. Dat eten was echt uit de kunst.
Kamers werden met grote zorg schoongemaakt. Niet eerder zulke schone kamers aangetroffen.

Familie mit Kindern, Mai 2015
"Geweldige vakantie, perfect hotel voor jong en oud"übersetzen
Sebastiaan
9,0

17.05.2015 Gisteren terug gekomen van onze vakantie naar grand holiday Resort in Kreta. Echt een super vakantie gehad!! Keurig hotel, schone familiekamer, aardig en behulpzaam personeel dus helemaal top. Onze dochter heeft gluten allergie en hier werd ook rekening mee gehouden. Ze hadden glutenvrij brood en er konden aparte gerechten voor haar gemaakt worden.
Dit mooie hotel licht net buiten Chersonissos en is een prima uitval basis voor exercusies.

"Super fantastisch grandioos hotel"übersetzen
Jacqueline oudshoor...
10,0

20.05.2015 Vorige week helaas thuis gekomen willen namelijk nooit weg voelt erg als thuis. We zijn er al heel wat x geweest super schone kamers eten top animatie geweldig. Zwembaden toppie de glijbanen erg leuk en mooi. Park heel goed bijgehouden al de beplanting ziet er echt geen papiertje op de grond. Nederlandse animatie ( David) ook in de miniclub Nederlands meisje. Ook bij wencke van touroperator kun je terecht heel aardige meid. Kortom aanrader

Gruppenreise, Mai 2015
"Top plek!"übersetzen
elyse
9,0

13.05.2015 Een super vakantie gehad met goede host Wencke! en een leuk animatie team tot de volgende keer

Paar, Apr. 2015
"Mooi hotel!"übersetzen
Mirjam
8,0

22.05.2015 Heerlijke vakantie gehad in dit mooie hotel. Ligging is super, net buiten de stad. Animatie is fantastisch! Bedankt David en Sabine voor de gezelligheid en de vele potjes darten ;)
Ook de host Wencke is een toppertje en altijd aanwezig in het hotel! Eten van het buffet vonden wij wat minder. Mochten 1 keer in het ala carte restaurant eten en was echt heerlijk!
Kamers zijn prima en netjes verzorgd.
Super vakantie gehad met heerlijk weer!

Paar, Sept. 2014
"Aanrader!"übersetzen
Alain
7,0

27.09.2014 Voor ons vertrek lazen we hier op Zoover nog enkele slechtere beoordelingen maar waarschijnlijk is in die gevallen iets aparts aan de hand geweest want de negatieve punten die daar benoemd werden hebben wij in ieder geval helemaal niet ervaren. Nette kamers, goed eten, vriendelijk personeel verzorgde accommodatie en goede service. Met een huurauto erbij zit je er geweldig en rij je voor strand op te zoeken net voorbij de drukkere delen.

Paar, Sept. 2014
"Gaaf hotel. helemaal goed!"übersetzen
jeroen en lisa
8,0

20.09.2014 eerste keer dit hotel samen. alles brand schoon het hele park en zo ook de kamer iedere dag schoon bed en de badkamer word ook van boven tot onder helemaal schoon gemaakt elke dag. airco met afstandbediening in de kamer perfect ijspegels aan je voeten als die te hard staat. heerlijk zachte bedden. eten ook heel goed ochtend/middag/avond heerlijk eten elkedag voor iedereen wat wils. van simpel patat tot een lekker mals stukje vlees. zwembad ligt fantasties kan kiezen voor vol in de zon of lekker beetje schaduw. zwembad is een zoutwater bad niet extreem zout word ook elke avond schoon gemaakt door soort robot. lig bedje worden ook schoon gemaakt in de ochtend. elke dag handdoeken wissel bij wellnis voor 11:00uur bij recpect bestellen 5 euro borg. animatie ook leuk elke dag het zelfde programma maar iedere dag weer andere stemming en volle 100% der voor gaan. kimberly van touroperator hoster van hotel en onze jeep safari maatje. hele aardig meid en zeer behulpzaam. dikke 10 voor haar !!

Familie mit Kindern, Sept. 2014
"Zeer verzorgd hotel!"übersetzen
Jean-Luc
8,0

15.09.2014 Momenteel met onze dochter van bijna 5 (kan nog net buiten school) hier. Kamers en omgeving zijn zeer verzorgd en opgeruimd. Wij bezetten kamer 914; prachtig uitzicht op zee en op relaxing pool. Personeel zeer vriendelijk. Zeker t.o.v. Kretenzers die je zoal tegenkomt.
Hotel specifiek uitgezocht voor de kindvriendelijkheid. Momenteel geen NL kids. Wel Poolse. Animatie dito maar geen probleem. Kinderzwembad/funpool met 2 glijbaantjes is nogal saai en zeker niet geschikt voor kleine kinderen. De aktieve glijbanen is vanaf 6 jaar. Streng toezicht.
Het is behoorlijk klimmen maar je kunt idd ook stukjes meerijden met het autootje. Eten: absoluut zeer goed en zeker wel gevarieerd. Wij hoeven niet geanimeerd te worden. Zodoende geen mening over animatie behalve over de minidisco. NL-animatie voor kids kennelijk enkel in juli en aug.
Wij hebben HP. Bij eten kun je niet enkel een glaasje wijn bestellen. Hotel ligt te voet enigszins ver van Stalis en Cherso. Verder is het een supergoed hotel!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen