Hotelbewertungen Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume*****

La Vallée de la Sainte Baume*****
43 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume*****
35, Avenue van Gogh , F-83860, Nans-les-Pins

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Nans-les-Pins.
Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,4 von 10, basierend auf 43 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für La Vallée de la Sainte Baume***** / Nans-les-Pins abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

9,6
8,9
Bewertungen von:
Paar, Sept. 2013
"Ultieme relax vakantie met alle comfort en luxe!"übersetzen
Te Wierik
10,0

21.09.2013 We hebben ons 9 dagen heerlijk vermaakt. We hadden een huis met zwembad. Heer lijk comfortabel en luxe huis met veel privacy. Park is keurig verzorgt en heerlijk rustig. Genoeg te doen in omgeving wel moet je gebruik maken van een auto. Uitstekende accommodatie en verzorging. Aanrader. Tip Golfbaan om de hok welke zeer goed verzorgt is.

Paar, 2013
"Fantastische plek"übersetzen
Carla. Meijs en Jac...
9,0

27.08.2013 Het villa park is prachtig gelegen. Wij hebben in villa 5 gelogeerd, een prachtige villa, gezellig, modern en praktisch ingericht met een grote keuken en van alle gemakken voorzien. Mooie grote tuin met heerlijk zwembad en het uitzicht is magnifiek! Van alles te doen in de omgeving, mooie golfbaan naast de deur en leuke stadjes in buurt.

Familie mit Kindern, Aug. 2013
"Prachtige plek"übersetzen
Fam. Janssen
9,0

07.09.2013 Wij hebben de eer gehad om te mogen verblijven in een van de luxe villa's.
De villa (12) was super, werkelijk alles was aanwezig en mocht je gebruiken. De ongeschreven regel was wel dat je hetgeen je opmaakte ook weer zou aanvullen voor de volgende gasten.
De verplichte eindschoonmaak was niet erg bijzonder aangezien de vloeren en badkamer vies waren.
De beheerders zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Het zwembad was voor volwassenen prima, maar voor kleine kinderen behoorlijk fris.

In de omgeving is voldoende te zien, maar mocht je in de verleiding komen om naar Barjols te gaan. (niet doen vies oud dorp met mislukte fonteinen)
Verder heerlijk genoten van de rust en de luxe, zeker voor herhaling vatbaar.

"Gewoon uitstekend !"übersetzen
Coert en Henriet
10,0

25.07.2013 We hebben voor alle punten een 10 gegeven, dit begrijp je pas als je er geweest bent.

Coert, Henriet, Stijn en Elise

"Heerlijk ontspannen!!!"übersetzen
Lianne Groothuis
9,0

18.08.2013 Het was dit jaar de 2e x op la Vallee. Nu voor 3 weken, wat heel erg goed bevallen is. Er is zoveel te zien, prachtige plaatsjes en mooie vergezichten. Een half uurtje in de auto en je bent in een mooie grote stad als Aix of Cassis. Prachtig!!! De beheerders zijn heel vriendelijk, en willen alles voor je doen. Het huis is geweldig, het voelt als thuiskomen, alles is aanwezig. de wsmachine en droger is ook een uitkomst voor ons met 4 kids, we zijn dit jaar met schone tassen teruggekomen, heerlijk!! En wat helemaal top is is het zwembad, heerlijk!!! En veilig met een hek eromheen wat een fijn gevoel is met kleine kids!! Voor ons volgend jaar weer !!! We komen helemaal tot rust, alles wat we horen zijn de krekels..... Topvakantie!!!!

"Leuke, rustige vakantie"übersetzen
Dirk Van Leuven
9,0

16.08.2013 Het park telt verschillende villa's ,met of zonder zwembad. Wij hadden een villa met zwembad, je kan wel niet kiezen in welke villa je verblijft,maar zijn ongeveer allemaal hetzelfde. Het was een rustige,veilige vakantie. Uitstekende locatie voor uitstappen naar Cassis,st Maxim of aix en provence.
De villa was zeer goed ingericht en was proper. Er waren 3 volwaardige slaapkamers en 2 badkamers. Als je een rustige familievakantie wil is dit park aan te raden.
Het onthaal door een nederlands koppel was zeer goed en behulpzaam.

Familie mit Kindern, 2013
"Villa 5 was geweldig!"übersetzen
Den Dulk
9,0

03.07.2013 Wij hebben twee weken met de familie op dit prachtige park verbleven in villa 5. Dit huis is volledig compleet en zeer kindvriendelijk ingericht. Maar ook van de ruime tuin met privé zwembad hebben we genoten, het uitzicht is spectaculair. Ook buiten is aan de kinderen gedacht: trampoline en hekje naar zwembad gedeelte. Voor herhaling vatbaar dus! Het park is goed onderhouden en in de omgeving is genoeg te doen. Wij komen zeker terug!

Familie mit Kindern, Juni 2013
"Mooie villa in rustig plaatsje"übersetzen
M. Van der Veen
6,0
8,0

28.06.2013 Het is een mooi park met mooie villa's en/of zwembad. Je krijgt bij de sleutel ook de afstandsbediening van het hek waar je mee in en uit kunt rijden. Ligt in een klein plaatsje waar je bij de kleine Spar een paar boodschappen kunt doen, grote boodschappen moet je halen bij Intermarche (Maximin) of Super U (Zacharie). Ongeveer half uur rijden.
Beheerders zijn heel vriendelijk en je kunt elke dag vers brood bij ze bestellen voor de volgende ochtend.
De villa is hee mooi ruim en compleet, vaatwasser, wasmachine, droger (heel fijn met kleine kids). Wij hadden een zwembad erbij. Met een actief kind van 1,5 is dat een uitdaging. Alarm op zwembad houdt hem niet tegen mocht hij vallen, een hek wel (maar die keuze is aan de eigenaar).
Is verder behalve den algemeen zwembad niks op het park, vond ik wel beetje jammer.
Prima park! 1 groot minpunt in huis:'s avonds regelmatig mijn man geroepen om grote vieze duizendpoot te killen, brrrr, snel dat ze zijn, en taai ook!

Familie mit Jugendlichen, 2013
"Het paradijs op aarde"übersetzen
Paul
10,0

28.05.2013 Net als vorig jaar ons paradijs op aarde. Geweldig villapark met super aardige beheerders. Dit deel van Frankrijk is heerlijk rustig terwijl Saint Tropez, Cannes, Monaco op redelijke rijafstand ligt. Breng ook een bezoek aan Marseillle, zeker de moeite waard. En ga lekker lunchen in het prachtige havenstadje Cassis. La Vallee La Sainte Baume is ons paradijs op aarde. Voor ons ieder jaar weer onthaasten.

Familie mit Kindern, Mai 2013
"Een week lang enorm genoten!!"übersetzen
Lieke
10,0

21.05.2013 We hebben een week lang genoten van deze accommodatie! Het was een prachtige villa (met privé zwembad) waar niets aan ontbrak! De beheerders van het park waren erg vriendelijk en behulpzaam. Alles was mooi schoon en netjes, de villa, de tuin en het park zelf. Tarieven in het hoogseizoen vinden wij persoonlijk wat hoog, staat tegenover dat het wel een plek is waar alles op en aan zit.

1 2 3 4 5 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen