Hotelbewertungen Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume*****

La Vallée de la Sainte Baume*****
46 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume*****
35, Avenue van Gogh , F-83860, Nans-les-Pins

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Nans-les-Pins.
Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,5 von 10, basierend auf 46 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für La Vallée de la Sainte Baume***** / Nans-les-Pins abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Een geweldige vakantie"übersetzen
g_rothert
9,0

02.08.2014 Wij waren hier begin Juli. Wij hadden huis nr 15. Het was een mooi huis van alle gemakken voorzien en het had een geweldig grote tuin met veel privacy en een heerlijk zwembad. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen. Cassis is een leuke plaats om naar toe te gaan en de markt in Saint-Maximin is ook leuk. De basiliek van Maria Magdalena is ook een bezichtiging waard. Op korte afstand zit de Hyper U supermarkt en in Saint -Zacharie zit de Super-U, die vonden wij persoonlijk een hele fijne winkel. Daar vlak bij kan je ook goedkoop tanken. In Nans les Pins zit ook een Spar maar die is heel klein. Iedere dag verse broodjes aan de deur, wat een luxe.Wij gaan zeker nog een keer terug want er is nog genoeg te doen. Het enige wat jammer is dat je niet even kan lopen naar een restaurant.Alles moet met de auto maar verder is het een super de luxe park.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Puur genot!"übersetzen
Fam. P.
9,0

04.08.2014 Wat hebben we genoten van ons verblijf in een villa op La Vallee de la Sainte Baume. Op dit kleinschalige en zeer rustige park hebben wij een week mogen doorbrengen in villa 25. We voelden ons echt als God in Frankrijk. De grote en mooi aangelegde tuin (op het zuiden) gaf ons heel veel privacy en we hebben eindeloos genoten van het fantastische privézwembad. De villa is modern en smaakvol ingericht en beschikt over een praktische indeling. We zijn hartelijk ontvangen door het enthousiaste en behulpzame beheerderspaar. Ook de omgeving is erg mooi en er is van alles te zien. Al met al een superplek en een echte aanrader!

Freunde, 2014
"Rust, Luxe, Kindvriendelijk"übersetzen
Mirjam
7,0

30.05.2014 Ik ben met een vriendin een paar dagen in Huis Villa Fleur, nummer 5 geweest.
Wat een prachtig plekje, geweldig uitzicht en het huis is van alle gemakken voorzien! Ik heb genoten van de luxe en de rust. Ik kom hier heel graag terug met mijn man en kinderen. Want de golfbaan is dichtbij en voor de kids is dit een fantastisch huis! Zij zullen zich vermaken in het zwembad wat heel fijn is afgesloten met een hek. En uiteraard op de trampoline en op het verder complex om ook met andere kinderen te spelen.
Voor ons is de combinatie met rust en zwembad bij je eigen huis, veel ruimte en luxe in het huis, speelmogelijkheden voor de kinderen, uitstapjes en mooi weer top! Dit rustige, gezellige, luxe en gemoedelijk huis geeft een super vakantie ervaring.

Paar, Sept. 2013
"Ultieme relax vakantie met alle comfort en luxe!"übersetzen
Te Wierik
10,0

21.09.2013 We hebben ons 9 dagen heerlijk vermaakt. We hadden een huis met zwembad. Heer lijk comfortabel en luxe huis met veel privacy. Park is keurig verzorgt en heerlijk rustig. Genoeg te doen in omgeving wel moet je gebruik maken van een auto. Uitstekende accommodatie en verzorging. Aanrader. Tip Golfbaan om de hok welke zeer goed verzorgt is.

Paar, 2013
"Fantastische plek"übersetzen
Carla. Meijs en Jac...
9,0

27.08.2013 Het villa park is prachtig gelegen. Wij hebben in villa 5 gelogeerd, een prachtige villa, gezellig, modern en praktisch ingericht met een grote keuken en van alle gemakken voorzien. Mooie grote tuin met heerlijk zwembad en het uitzicht is magnifiek! Van alles te doen in de omgeving, mooie golfbaan naast de deur en leuke stadjes in buurt.

Familie mit Kindern, Aug. 2013
"Prachtige plek"übersetzen
Fam. Janssen
7,0
9,0

07.09.2013 Wij hebben de eer gehad om te mogen verblijven in een van de luxe villa's.
De villa (12) was super, werkelijk alles was aanwezig en mocht je gebruiken. De ongeschreven regel was wel dat je hetgeen je opmaakte ook weer zou aanvullen voor de volgende gasten.
De verplichte eindschoonmaak was niet erg bijzonder aangezien de vloeren en badkamer vies waren.
De beheerders zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Het zwembad was voor volwassenen prima, maar voor kleine kinderen behoorlijk fris.

In de omgeving is voldoende te zien, maar mocht je in de verleiding komen om naar Barjols te gaan. (niet doen vies oud dorp met mislukte fonteinen)
Verder heerlijk genoten van de rust en de luxe, zeker voor herhaling vatbaar.

"Gewoon uitstekend !"übersetzen
Coert en Henriet
10,0

25.07.2013 We hebben voor alle punten een 10 gegeven, dit begrijp je pas als je er geweest bent.

Coert, Henriet, Stijn en Elise

"Heerlijk ontspannen!!!"übersetzen
Lianne Groothuis
9,0

18.08.2013 Het was dit jaar de 2e x op la Vallee. Nu voor 3 weken, wat heel erg goed bevallen is. Er is zoveel te zien, prachtige plaatsjes en mooie vergezichten. Een half uurtje in de auto en je bent in een mooie grote stad als Aix of Cassis. Prachtig!!! De beheerders zijn heel vriendelijk, en willen alles voor je doen. Het huis is geweldig, het voelt als thuiskomen, alles is aanwezig. de wsmachine en droger is ook een uitkomst voor ons met 4 kids, we zijn dit jaar met schone tassen teruggekomen, heerlijk!! En wat helemaal top is is het zwembad, heerlijk!!! En veilig met een hek eromheen wat een fijn gevoel is met kleine kids!! Voor ons volgend jaar weer !!! We komen helemaal tot rust, alles wat we horen zijn de krekels..... Topvakantie!!!!

"Leuke, rustige vakantie"übersetzen
Dirk Van Leuven
9,0

16.08.2013 Het park telt verschillende villa's ,met of zonder zwembad. Wij hadden een villa met zwembad, je kan wel niet kiezen in welke villa je verblijft,maar zijn ongeveer allemaal hetzelfde. Het was een rustige,veilige vakantie. Uitstekende locatie voor uitstappen naar Cassis,st Maxim of aix en provence.
De villa was zeer goed ingericht en was proper. Er waren 3 volwaardige slaapkamers en 2 badkamers. Als je een rustige familievakantie wil is dit park aan te raden.
Het onthaal door een nederlands koppel was zeer goed en behulpzaam.

Familie mit Kindern, 2013
"Villa 5 was geweldig!"übersetzen
Den Dulk
9,0

03.07.2013 Wij hebben twee weken met de familie op dit prachtige park verbleven in villa 5. Dit huis is volledig compleet en zeer kindvriendelijk ingericht. Maar ook van de ruime tuin met privé zwembad hebben we genoten, het uitzicht is spectaculair. Ook buiten is aan de kinderen gedacht: trampoline en hekje naar zwembad gedeelte. Voor herhaling vatbaar dus! Het park is goed onderhouden en in de omgeving is genoeg te doen. Wij komen zeker terug!

1 2 3 4 5 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen