Ankunft
Abreise
ab € 272
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Wir durchsuchen Booking.com Reisewebsites und vermitteln Ihnen den günstigsten Preis!
La Vallée de la Sainte Baume*****
60 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume*****
35, Avenue van Gogh , F-83860, Nans-les-Pins
Offizielle website

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Nans-les-Pins.
Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,5 von 10, basierend auf 60 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für La Vallée de la Sainte Baume***** / Nans-les-Pins abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

8,6
9,8
Bewertungen von:
Familie mit Jugendlichen, Mai 2015
"Ideaal park om tot rust te komen"übersetzen
Rudolf
7,0
10,0

23.05.2015 Gastvrij ontvangst, rustige ligging, klein park, centraal gelegen voor diverse uitstapjes. Prachtige villa's van alles voorzien, zwembad bij villa (indien geboekt). Brood te bestellen bij receptie of in Nans-les-Pins klein dorpje nabij. Tennisbaan en centraal zwembad ook op park aanwezig. Zeker een plek om weer naar terug te keren.

Paar, Mai 2015
"Absoluut voor herhaling vatbaar"übersetzen
Rob en Irma Scheen
10,0

17.05.2015 Komen net terug van 10 fantastische dagen Vallee de la St Baume. We zouden niets kunnen bedenken wat niet goed was.
De villa's zijn mooi en heel compleet ingericht, schoon, liggen rustig en het welkom voelt ook als een echt welkom. Het beheerdersechtpaar is uiterst vriendelijk en gastvrij. In omgeving veel te doen.

Freunde, Apr. 2015
"Fantastische plek"übersetzen
Robert-Jan en Hanne...
10,0

17.05.2015 Het villapark is schitterend gelegen. Wij hebben met vrienden in villa Fleur, nummer 5 gelogeerd. Een prachtige, sfeervolle en kindvriendelijke villa en van alle gemakken voorzien. Er is een mooie grote tuin met heerlijk zwembad wat afgesloten kan worden met een hek. Op de ligstoelen kom je helemaal tot rust. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe met onze kinderen. Zij zullen zich prima vermaken in het zwembad of op de trampoline bij de villa. Verder kunnen zij ook heerlijk spelen in de speeltuin of in het gemeenschappelijke zwembad op het park. In de omgeving is veel te zien en te doen. Cassis, Aix en Provence en Le Castellet zijn zeker de moeite waard om te bezoeken. Een halfuurtje rijden en je zit al aan de kust. Kortom een heerlijke omgeving om naar toe te gaan.

Ferienparks La Vallée de la Sainte Baume***** - Jetzt günstig buchen b...

Familie mit Kindern, Sept. 2014
"Wat een heerlijke plek"übersetzen
Marc
10,0

23.09.2014 We hebben genoten van de schitterende villa . Een zeer hartelijk welkom en vooral de kleine dingen zoals een kaartje voor het thuisfront of het lenen van een Nespresso apparaat maakte de service helemaal compleet. De villa's zijn ruim opgezeten met mooie goed onderhouden tuinen en voorzien van alle gemakken. Ruime grote keuken met genoeg opteren pannen en serviesgoed om te kunnen koken voor een groot gezelschap.

Familie mit Jugendlichen, Sept. 2014
"Heerlijke ontspannen plek"übersetzen
pie
9,0

01.05.2015 Fantastisch plekje tussen de wijnvelden en vlakbij een prachtige golfbaan . Park is mooi aangelegd , villa 13 met mooie tuin en zwembad. Alles aanwezig voor een heerlijke vakantie

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Helemaal top!"übersetzen
Fam. Vennekens
8,0

10.10.2014 Ook wij hebben enkele dagen mogen genieten en hebben (wat een toeval) net als de familie P. onze vakantie doorgebracht in villa 25. Eigenlijk kunnen we hier niets meer aan toevoegen. Deze prachtige villa moet je gewoon “beleven”. Onze kinderen willen volgend jaar weer terug. (zie bijgaande foto).

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Een geweldige vakantie"übersetzen
g_rothert
9,0

02.08.2014 Wij waren hier begin Juli. Wij hadden huis nr 15. Het was een mooi huis van alle gemakken voorzien en het had een geweldig grote tuin met veel privacy en een heerlijk zwembad. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen. Cassis is een leuke plaats om naar toe te gaan en de markt in Saint-Maximin is ook leuk. De basiliek van Maria Magdalena is ook een bezichtiging waard. Op korte afstand zit de Hyper U supermarkt en in Saint -Zacharie zit de Super-U, die vonden wij persoonlijk een hele fijne winkel. Daar vlak bij kan je ook goedkoop tanken. In Nans les Pins zit ook een Spar maar die is heel klein. Iedere dag verse broodjes aan de deur, wat een luxe.Wij gaan zeker nog een keer terug want er is nog genoeg te doen. Het enige wat jammer is dat je niet even kan lopen naar een restaurant.Alles moet met de auto maar verder is het een super de luxe park.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2014
"Puur genot!"übersetzen
Fam. P.
9,0

04.08.2014 Wat hebben we genoten van ons verblijf in een villa op La Vallee de la Sainte Baume. Op dit kleinschalige en zeer rustige park hebben wij een week mogen doorbrengen in villa 25. We voelden ons echt als God in Frankrijk. De grote en mooi aangelegde tuin (op het zuiden) gaf ons heel veel privacy en we hebben eindeloos genoten van het fantastische privézwembad. De villa is modern en smaakvol ingericht en beschikt over een praktische indeling. We zijn hartelijk ontvangen door het enthousiaste en behulpzame beheerderspaar. Ook de omgeving is erg mooi en er is van alles te zien. Al met al een superplek en een echte aanrader!

Freunde, 2014
"Rust, Luxe, Kindvriendelijk"übersetzen
Mirjam
7,0
10,0

30.05.2014 Ik ben met een vriendin een paar dagen in Huis Villa Fleur, nummer 5 geweest.
Wat een prachtig plekje, geweldig uitzicht en het huis is van alle gemakken voorzien! Ik heb genoten van de luxe en de rust. Ik kom hier heel graag terug met mijn man en kinderen. Want de golfbaan is dichtbij en voor de kids is dit een fantastisch huis! Zij zullen zich vermaken in het zwembad wat heel fijn is afgesloten met een hek. En uiteraard op de trampoline en op het verder complex om ook met andere kinderen te spelen.
Voor ons is de combinatie met rust en zwembad bij je eigen huis, veel ruimte en luxe in het huis, speelmogelijkheden voor de kinderen, uitstapjes en mooi weer top! Dit rustige, gezellige, luxe en gemoedelijk huis geeft een super vakantie ervaring.

Paar, Sept. 2013
"Ultieme relax vakantie met alle comfort en luxe!"übersetzen
Te Wierik
10,0

21.09.2013 We hebben ons 9 dagen heerlijk vermaakt. We hadden een huis met zwembad. Heer lijk comfortabel en luxe huis met veel privacy. Park is keurig verzorgt en heerlijk rustig. Genoeg te doen in omgeving wel moet je gebruik maken van een auto. Uitstekende accommodatie en verzorging. Aanrader. Tip Golfbaan om de hok welke zeer goed verzorgt is.

1 2 3 4 5 6 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen