Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux***

27 Mai 2015

Gîtes Le Creux***
70 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux***
92, Le Volvet, 70270, Fresse (Haut-Saône)

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Fresse (Haut-Saône).
Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,4 von 10, basierend auf 70 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Gîtes Le Creux*** / Fresse (Haut-Saône) abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Freunde, Mai 2015
"Weekje motorrijden"übersetzen
remco vdberg
10,0

08.05.2015 We hebben een weekje motor gereden een geweldige omgevingde fiets is compleet en zeer netjes
Maar boven alles is het geweldig gastvrij
Marcel en Mechteld staan ten alle tijden voor je klaar met raad en daad.
De planning voor volgend jaar staat weer klaar

Freunde, Mai 2015
"Helemaal goed"übersetzen
bob hollander
10,0

18.05.2015 Wat moet/kan je nog toevoegen??
Het is hier heerlijk motor rijden ( fietsen wandelen ) en het alle beste is Marcel en Mechteld.
Die maken het gevoel dat je naar lang weg te zijn geweest weer thuis komt.
Nogmaals helemaal hartelijk dank voor jullie gastvrijheid met Hoofdletters.

Bob

Freunde, Apr. 2015
"Ideale plek voor fietsliefhebbers en wandelaars,"übersetzen
Bert van Sprundel e...
10,0

06.04.2015 De Paasdagen bij Mechteld en Marcel Bergmans doorgebracht in een gite in Gites Le Creux. Mooie fietstochten gemaakt en gewandeld. 's Avonds aangeschoven voor de heerlijke maaltijden van Mechteld. Alles perfect verzorgd. Geen betere plek om te ontspannen in een gastvrije en gezellige sfeer.
We komen zeker nog eens terug.

Familie mit Jugendlichen, Feb. 2015
"Voorjaarsvakantie 2015 een paar dagen op de ski !"übersetzen
R.
10,0

16.03.2015 Goed verzorgde, compleet en lekker ruim vakantie appartement. Gezin 5 personen met 3 kinderen in leeftijd 17, 14 en 11 jaar. Gastvrij ontvangen. Rustige omgeving. Onze wens was een paar dagen skiën. Gelukkig sneeuw aanwezig op La Plance des Belles Filles op 20 min. rijden afstand. Super leuke én betaalbare ski locatie voor beginnelingen. Huur van ski materiaal mogelijk. Vriendelijke mensen. We hebben heel erg genoten. Bakker en mini supermarkt op loopafstand.

Paar, Feb. 2015
"Heerlijk rustig"übersetzen
Gerard en Truus v't...
9,0

23.02.2015 Een midweek bij Mechteld en Marcel in de Vogezen. Goede accomodatie, heerlijk rustig, en een goede keuken. Heel compleet, prachtig uitzicht, een en al rust. Marcel wist het La Planche des Belles Filles aan te raden, bekend van de Tour de Franse. 18 km van af het pension.

Paar, 2014
"Zalig verblijf"übersetzen
Vicky Van Den Broek
10,0

22.09.2014 Appartement in Gites le Creux is een heerlijke plaats om tot rust te komen, met een prachtig uitzicht van op het terras.

Paar, 2014
"Geweldige plek!!"übersetzen
Plien
3,0
8,0

30.08.2014 We hebben genoten van de enorme gastvrijheid, de heerlijke maaltijden door Mechteld bereid en de tips van Marcel voor (motor)tochten, restaurants en bezienswaardigheden. Wij hadden een mooie ruime kamer, maar eigen tent of een gite is ook mogelijk. Gelegen in een klein dorp, met bakker en supermarktje. Ook zeer geschikt voor wandelaars. Kortom voor ons voelde het als thuiskomen en we gaan zeker terug. Minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Paar, Aug. 2014
"Heerlijk genieten en tot rust komen"übersetzen
lonneville-wittevro...
10,0

17.08.2014 wij zijn voor de 1maal 1weekje bij marcel en mechteld geweest met ons hondje simba.het was super,heel fijn,een prachtige locatie,zoveel ruimte,een zeer nette gite,het hele domein is mooi en zeer netjes!het ontbijt super,alles erop en eraan,niets tekort en dan het avondeten,daar zijn geen woorden voor.3gangen dine,elke avond opnieuw verrassend lekker een dikke pluim voor het avondeten!!!zeer lekker,we hadden niets tekort.het hoogtepunt is de gastvrijheid van de twee lieve,hartverwarmende mensen marcel en mechteld.jullie zijn zo'n lieve mensen,we voelen ons echt thuis bij jullie.we hebben er nieuwe vrienden bij.en we mogen zeker jessy de lieve hond niet vergeten.wij hebben echt genoten van onze vakantie,het waren hele fijne dagen,super,gezellige avonden met marcel en mechteld en de andere gasten!!!we zullen er nog lang van nagenieten.het is een aanrader en wij komen volgend jaar al terug.dikke knufs van ons,hedwig,kathy en simba

Paar, Aug. 2014
"Genoten van een heerlijke week."übersetzen
Anita en Hans
10,0

15.08.2014 Hans en ik kwamen op onze motoren voor de eerste keer bij Mechteld en Marcel,we werden gastvrij ontvangen met een heerlijk koud biertje dat wel smaakte na een lange rit op een warme dag.
We hebben genoten van een heerlijke week.
Mooie routes lagen klaar,die ons over mooie weggetjes, kleine dorpjes en prachtige omgevingen voerde...we hadden vele bochtjes gehad.
De tweepersoons gîte zag er erg goed uit.
We hadden het ontbijt en diner erbij en dat smaakte goed en we kwamen zeker niets te kort,en het was kei gezellig om samen met de andere gasten en Marcel en Mechteld samen te eten,en na het eten nog gezellig na buurten met z`n allen.
Het is echt een aanrader en we komen vast en zeker nog eens terug...
Het was helemaal toppie!!!

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Mooi uitzicht en vriendelijke mensen"übersetzen
Vansteenkiste
7,0
9,0

03.08.2014 Het appartement voor 5 personen is goed ingericht. De slaapkamers zijn boven, wat een pluspunt is. Er is mogelijkheid om ontbijt en avondeten te verkrijgen.

1 2 3 4 5 6 7 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen