Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux***

4 August 2015

Gîtes Le Creux***
81 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux***
92, Le Volvet, 70270, Fresse (Haut-Saône)

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Fresse (Haut-Saône).
Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,4 von 10, basierend auf 81 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Gîtes Le Creux*** / Fresse (Haut-Saône) abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Gruppenreise, Juli 2015
Wielerploeg BMDP
6,0
8,0

21.07.2015 Wij wilden jullie nogmaals bedanken voor de gastvrijheid en het fijne verblijf in jullie B&B. Een prachtige B&B met echt mooie kamers en sanitair. Met recht de mooiste die wij tot nu toe hebben gezien in de Vogezen. De camping: knus en een mooie plek. Sfeer, heel relaxed. Eten: lekker, gevarieerd en goed. Ontbijt: alles erop en eraan. De varkens: geweldig  . De ruimte om te eten en ’s avonds te zitten: erg knus met mooie authentieke spullen.

Daarnaast hebben we genoten van jullie gastvrijheid die wij als heel prettig hebben ervaren. Jullie stralen gastvrijheid uit en dan op een natuurlijke, prettige manier. Even een ander voorgerecht omdat er iemand geen kaas eet, zo geregeld. De mannen ophalen met bandenpech. Wordt ook geregeld (nogmaals bedankt daarvoor Marcel). Ook nog een paar wasjes draaien, natuurlijk.

Hebben wij nog tips? Wij kunnen eigenlijk niets bedenken.

Kortom: super. We hebben een geweldig weekend gehad met veel mooie herinneringen.

Wielerploeg BMDP

Juli 2015
"Wederom een fantastische week gehad !"übersetzen
guy en amber deraed...
10,0

08.07.2015 zoals gewoonte hartelijk ontvangen met een leuk gesprek en een gratis drankje bij deze fantastische mensen! nog nooit heb ik in frankrijk zulke uitbaters meegemaakt die zich zo inzetten om hun logees werkelijk het zo naar hun zin te maken.je voelt je er meteen thuis en de accommodatie is ronduit super; ontbijt is prachtig en ja de kookkunst van mechteld is een michelin ster hoor! marcel: waar jij die energie blijft halen weet ik niet maar heb zo een vermoeden dat jij een wielrennersdokter kent(grapje hoor) enfin samen zijn jullie supertoffe mensen mijn kleindochter is ook in de wolken van haar verblijf bij jullie(die is 13).ik zou zeggen met een clichee:heel goed bezig gtjs guy en amber

Freunde, 2015
"Perfekt"übersetzen
Guschtel

06.06.2015 Super nette Gastgeber
Essen hervorragend auch vegetarisch
Location sehr toll
Und und und

Paar, Juni 2015
"Ook een perfecte locatie voor doorreis"übersetzen
Angelique en Jos
9,0

06.06.2015 Voor een heel goede prijs een verrukkelijke maaltijd, een uitstekende slaapplek en een uitgebreid ontbijt,

Gruppenreise, 2015
"Perfecte uitvals basis voor een weekje motorrijden"übersetzen
Johan

04.06.2015 erg genoten van de gastvrijheid van Machteld en Marcel

Freunde, Juni 2015
"Wat een fantastische plek om te verblijven!"übersetzen
Marc
10,0

11.06.2015 Samen met een vriend besloten om een aantal dagen richting de Vogezen te gaan. Kijken op internet en al snel kwamen we terecht bij Gites Le Creux. Na het lezen van een aantal recensies wisten we dat het goed zat. Vooraf hadden wij de routes al via email toegestuurd gekregen, super.
En inderdaad, de ontvangst was al fantastisch. Onder het genot van een kopje koffie kennis gemaakt. Daarna beetje opfrissen...en toen.....toen aan tafel voor het diner! Mensen...wat kan Mechteld heerlijk koken...Ge-Wel-Dig! Daar hebben wij vier avonden van morgen genieten...en daardoor 3 kg meer belasting op de motor mee naar huis mogen nemen :). We hebben daar een paar heerlijke dagen mogen sturen met de motor, wat een mooie omgeving en wat een bochtjes. Marcel is ook een dag meegegaan. Ik hoor het me nog tegen mijn vriend zeggen: "doe maar beetje rustig"....hahaha....hadden we beter tegen Marcel kunnen zeggen ;)
Mechteld en Marcel: hartstikke bedankt voor de vijf fantastische dagen...tot ziens. Groet M&M

Freunde, 2015
"Prima plek voor weekje Vogezen op de motorfiets"übersetzen
Luijten E
9,0

31.05.2015 Schitterende omgeving, ruim appartement, schoon, goed ontbijt.
Diner is goed verzorgd en gezellig met andere gasten

Freunde, Mai 2015
"Top locatie"übersetzen
Goof
8,0
2,0
10,0

31.05.2015 Heerlijk relaxed lekker eten uit eigen keuken fijne uitvalsbasis voor oneindig veel motorplezier.

Gruppenreise, Mai 2015
"Mooie uitvalbasis"übersetzen
Rimco
3,0
9,0

02.06.2015 Samen met met motorvrienden een week vertoeft in deze mooie omgeving. Heerlijke plek om motor te rijden, maar ook om te wandelen en te fietsen. Heerlijke bedden, lekkere warme straal uit de douche en het heerlijke diner 's avonds. Ook het ontbijt is top verzorgd. Ook de motoren kunnen lekker binnen slapen.

Freunde, Mai 2015
"Prachtige uitvalsbasis voor motorrijders"übersetzen
Knierim

30.05.2015 Bedankt Mechteld en Marcel
Zeer vriendelijke mensen
Lekker eten
mooie stalling voor de motors

1 2 3 4 5 6 7 8 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen