Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux***

30 Juli 2014

Gîtes Le Creux***
59 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux***
92, Le Volvet, 70270, Fresse (Haut-Saône)

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Fresse (Haut-Saône).
Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,4 von 10, basierend auf 59 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Gîtes Le Creux*** / Fresse (Haut-Saône) abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Freunde, Juli 2014
"Heerlijke week"übersetzen
Maikel van den Eijn...
9,0

16.07.2014 Ik ben vijf dagen bij Marcel en Mechteld geweest, om heerlijke te fietsen in de omgeving. Ik heb deze week als zeer prettig ervaren, met als hoogtepunt de gastvrijheid van Marcel en Mechteld. De accommodatie is prachtig gelegen (zeker voor fietsers), goed onderhouden en netjes en tenslotte is het eten een absolute aanrader! Ik ben inmiddels al aan het kijken wanneer ik weer terug kan!

Paar, 2014
"Fantastische plek"übersetzen
anneke en roel koek...
10,0

07.07.2014 ruim, schoon zowel de gites als de chambres d'hotes.
het uitzicht is prachtig, de buurt heel mooi en bijzonder
marcel en mechteld geven je de ruimte en de warme belangstelling die je nog hebt!

alleinreisend, Juni 2014
"Heerlijk"übersetzen
Martijn van Dongen
10,0

28.07.2014 Dag Marcel en Mechteld, het was in één woord heerlijk. Perfecte leuke routes voor de motor in de omgeving.
Ruime kamer met een goed werkend wifi. Heerlijke douche. En het 's avonds mee-eten was ronduit gezellig en erg lekker. Ik kom zeker terug!

Paar, Juni 2014
"Voor ons een tweede thuis.."übersetzen
klaaske
10,0

13.07.2014 voelt je altijd welkom.. zeer gastvrij en alles tip top..

Paar, Juni 2014
"Prima plek voor een weekje motorrijden"übersetzen
Irène en Eric
8,0

07.07.2014 Wij stonden een kleine week op de minicamping. Marcel en Mechteld zijn zeer gastvrij, onze motoraanhanger werd met de quad naar het campingterrein gereden omdat het nogal nat was en dus glibberig met de motor. Gratis warme douches en een vriezer voor je koelelementen. De motor mag 's nachts in de garage staan en daar kan je ook je motorpak ophangen! Het gebied is prachtig om motor te rijden, je kan gratis mooie routes krijgen van Marcel en Mechteld zowel voor TomTom als Garmin.
Jammer dat je als campinggast alleen aan het diner aan kan schuiven als de appartementen niet vol zitten, het eten was die ene keer wel prima overigens. Als motorrijder zou het fijn zijn om een eetgelegenheid op loopafstand te hebben, gelukkig is er wel een bakker en (kleine) supermarkt in het dorpje.
Kortom: prima, rustige minicamping in een practig motorgebied.

Familie mit Jugendlichen, 2014
"Wij waren er voor de 3e keer,het blijft genieten!"übersetzen
Ad
9,0

02.06.2014 Wij hebben een paar hele leuke dagen gehad, nu met het complete gezin en aanhang.We hebben heerlijk gegeten veel gezien , en veel gelachen en plezier gehad.Een mooie route gereden en met Marcel , ondanks de drukte toch nog even op pad geweest!
Mechteld en Marcel bedankt voor alle goede zorgen , ga zo door.
En graag tot ziens!

Freunde, Mai 2014
"Genieten in Fresse"übersetzen
Serge Bol
7,0
10,0

27.05.2014 Een heerlijke week in Gites Le Creux gehad.
Mechteld en Marcel hebben alles keurig op orde.
Lekker eten, goede sfeer en een omgeving die uitnodigt om actief erop uit te gaan. De sauna met een doorkijk naar buiten was een weldaad voor mij na het beklimmen van een aantal Ballons. Ga zo door, de Zoover award is dik verdiend!

Gruppenreise, 2014
"Super plek!"übersetzen
Sander
10,0

26.05.2014 Mechteld en Marcel hebben ons lekker een week in de watten gelegd. We hadden een fietsarrangement met accommodatie in een van de gîtes. 'S avonds konden we zo aanschuiven voor een lekker en uitgebreid maal. Mechteld maakt lekkere streekgerechten en houdt daarbij rekening met allergieën en smaak. De koelkast is gevuld met koude pilsjes, lekkere Belgische biertjes en natuurlijk wijn. Zelf pakken en invullen op de lijst en afrekenen bij vertrek. Alles voor een schappelijk prijsje.
De omgeving is supermooi en groen, zelfs nu het relatief droog was. Je kunt vanaf de accommodatie zo naar een flink aantal cols fietsen: Planche Belle Filles, Ballon d' Alsace en zelfs Grand Ballon. Pittige klimmetjes maar ook voor de minder geoefende fietsers zijn er ook routes in de buurt.
Mountainbiken zal ook super zijn. Zelf niet gedaan, wel veel trails gezien onderweg. De omgeving nodigt ook uit voor lange wandelingen met diverse moeilijkheidsgraad. Kort samengevat: topplek, topeigenaren, topacco!

Freunde, 2014
"Zeer verzorgde en schone locatie"übersetzen
marisa en jaap buis
6,0
9,0

26.05.2014 Dit appartementen complex van cites les greux is zeer verzorgd, schoon en heeft een geweldig uitzicht. Je wordt zeer gastvrij ontvangen en Mechteld en Marcel zijn zeer behulpzaam. De prijs kwaliteit is zeer goed.
Het ontbijt en de dinerservice is goed.

Freunde, Mai 2014
"Een plaats waar je graag terugkomt."übersetzen
lemmens dirk
9,0

04.05.2014 Ik verbleef hier reeds enkele malen en steeds word je ontvangen als vriend , men zal alles doen wat in hun mogelijkheden ligt om het u naar de zin te maken. Ik kom er om te motorrijden in de prachtige streek en te genieten van de rust en de natuur. S'avonds zit je aan tafel dan ook met gelijkgestemden en is er al snel een gezellige babbel . Die tafel weet Mechtel steeds te vullen met goeie eerlijke gerechten . Ik kijk nu al uit naar ons volgende motorweekend.

1 2 3 4 5 6 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie viele Gläser Alkohol trinken Sie an einem durchschnittlichen Urlaubstag?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen