Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux***

24 Oktober 2014

Gîtes Le Creux***
65 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux***
92, Le Volvet, 70270, Fresse (Haut-Saône)

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Fresse (Haut-Saône).
Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,4 von 10, basierend auf 65 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Gîtes Le Creux*** / Fresse (Haut-Saône) abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Sprachauswahl Bewertungen:
"Zalig verblijf"übersetzen
Vicky Van Den Broek
10,0

22.09.2014 Appartement in Gites le Creux is een heerlijke plaats om tot rust te komen, met een prachtig uitzicht van op het terras.

"Geweldige plek!!"übersetzen
Plien
3,0
8,0

30.08.2014 We hebben genoten van de enorme gastvrijheid, de heerlijke maaltijden door Mechteld bereid en de tips van Marcel voor (motor)tochten, restaurants en bezienswaardigheden. Wij hadden een mooie ruime kamer, maar eigen tent of een gite is ook mogelijk. Gelegen in een klein dorp, met bakker en supermarktje. Ook zeer geschikt voor wandelaars. Kortom voor ons voelde het als thuiskomen en we gaan zeker terug. Minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Paar, Aug. 2014
"Heerlijk genieten en tot rust komen"übersetzen
lonneville-wittevro...
10,0

17.08.2014 wij zijn voor de 1maal 1weekje bij marcel en mechteld geweest met ons hondje simba.het was super,heel fijn,een prachtige locatie,zoveel ruimte,een zeer nette gite,het hele domein is mooi en zeer netjes!het ontbijt super,alles erop en eraan,niets tekort en dan het avondeten,daar zijn geen woorden voor.3gangen dine,elke avond opnieuw verrassend lekker een dikke pluim voor het avondeten!!!zeer lekker,we hadden niets tekort.het hoogtepunt is de gastvrijheid van de twee lieve,hartverwarmende mensen marcel en mechteld.jullie zijn zo'n lieve mensen,we voelen ons echt thuis bij jullie.we hebben er nieuwe vrienden bij.en we mogen zeker jessy de lieve hond niet vergeten.wij hebben echt genoten van onze vakantie,het waren hele fijne dagen,super,gezellige avonden met marcel en mechteld en de andere gasten!!!we zullen er nog lang van nagenieten.het is een aanrader en wij komen volgend jaar al terug.dikke knufs van ons,hedwig,kathy en simba

Paar, Aug. 2014
"Genoten van een heerlijke week."übersetzen
Anita en Hans
10,0

15.08.2014 Hans en ik kwamen op onze motoren voor de eerste keer bij Mechteld en Marcel,we werden gastvrij ontvangen met een heerlijk koud biertje dat wel smaakte na een lange rit op een warme dag.
We hebben genoten van een heerlijke week.
Mooie routes lagen klaar,die ons over mooie weggetjes, kleine dorpjes en prachtige omgevingen voerde...we hadden vele bochtjes gehad.
De tweepersoons gîte zag er erg goed uit.
We hadden het ontbijt en diner erbij en dat smaakte goed en we kwamen zeker niets te kort,en het was kei gezellig om samen met de andere gasten en Marcel en Mechteld samen te eten,en na het eten nog gezellig na buurten met z`n allen.
Het is echt een aanrader en we komen vast en zeker nog eens terug...
Het was helemaal toppie!!!

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Mooi uitzicht en vriendelijke mensen"übersetzen
Vansteenkiste
7,0
9,0

03.08.2014 Het appartement voor 5 personen is goed ingericht. De slaapkamers zijn boven, wat een pluspunt is. Er is mogelijkheid om ontbijt en avondeten te verkrijgen.

Paar, Juli 2014
"Ge-wel-dig!!"übersetzen
Gisela
10,0

02.08.2014 Marcel en Mechteld zijn zeer gastvrij! Ze helpen met het uitzoeken van bezienswaardigheden en denken mee met (auto)routes uitstippelen. Ook hebben we iedere ochtend heerlijke verse broodjes gekregen, dan heb je echt vakantie! Een prachtige en rustige locatie met een complete, ruime gite. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, nogmaals bedankt!!

Groeten Nick en Gisela

Freunde, Juli 2014
"Heerlijke week"übersetzen
Maikel van den Eijn...
9,0

16.07.2014 Ik ben vijf dagen bij Marcel en Mechteld geweest, om heerlijke te fietsen in de omgeving. Ik heb deze week als zeer prettig ervaren, met als hoogtepunt de gastvrijheid van Marcel en Mechteld. De accommodatie is prachtig gelegen (zeker voor fietsers), goed onderhouden en netjes en tenslotte is het eten een absolute aanrader! Ik ben inmiddels al aan het kijken wanneer ik weer terug kan!

"Fantastische plek"übersetzen
anneke en roel koek...
10,0

07.07.2014 ruim, schoon zowel de gites als de chambres d'hotes.
het uitzicht is prachtig, de buurt heel mooi en bijzonder
marcel en mechteld geven je de ruimte en de warme belangstelling die je nog hebt!

alleinreisend, Juni 2014
"Heerlijk"übersetzen
Martijn van Dongen
10,0

28.07.2014 Dag Marcel en Mechteld, het was in één woord heerlijk. Perfecte leuke routes voor de motor in de omgeving.
Ruime kamer met een goed werkend wifi. Heerlijke douche. En het 's avonds mee-eten was ronduit gezellig en erg lekker. Ik kom zeker terug!

Paar, Juni 2014
"Voor ons een tweede thuis.."übersetzen
klaaske
10,0

13.07.2014 voelt je altijd welkom.. zeer gastvrij en alles tip top..

1 2 3 4 5 6 7 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

In welchem Land fahren Sie am liebsten Auto?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen