Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux***

16 April 2014

Gîtes Le Creux***
47 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux***
92, Le Volvet, 70270, Fresse (Haut-Saône)

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Fresse (Haut-Saône).
Appartement-Anlagen Gîtes Le Creux aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,4 von 10, basierend auf 47 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Gîtes Le Creux*** / Fresse (Haut-Saône) abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Apr. 2014
"Super !"übersetzen
hendrik en petra
9,0

14.04.2014 reeds enkele malen verbleven, en telkens vertrekken we superblij gezind. super hartelijke mensen, prachtige omgeving voor wandelaars en fietsers ( ballon de servance, planche des belles filles en ballon d alsace vlakbij. Vast en zeker een aanrader voor wie zoekt naar wondermooie natuur, rust en gezelligheid.

Paar, Dez. 2013
"Heerlijk!!"übersetzen
John en Mirella
10,0

09.12.2013 Erg lekker gehad! Genoten van de mooie wandelroutes welke we van Marcel en Mechteld meekregen. Appartement was keurig: schoon en compleet, van oven, magnetron tot aan de kaasschaaf, blikopener en knoflookpers toe! En aangezien we in de decembermaand waren, hebben we de kerstmarkt mee kunnen pakken. Indrukwekkend al die verlichting en kraampjes! Leuk! Dit was ons eerste bezoek, maar zeker niet de laatste!

Paar, Nov. 2013
"Rust en ruimte"übersetzen
Piet en Gerda den O...
10,0

25.11.2013 Wij waren in november dus niet echt een vakantiemaand. Echter de rust en de ruimte vallen je bij aankomst het eerst op. De minicamping is fantastisch aangelegd en lijkt ons voor kampeerders een "superplekkie".
De gezellige zitgroepen (binnen en buiten) zijn uitermate geschikt voor de fiets- en motorrijders bij terugkomst van een fantastische route. Wij hebben heerlijke wandelingen gemaakt. De kamer en badkamer waren erg schoon en comfortabel. Marcel en Machteld doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Freunde, Nov. 2013
"Prachtige omgeving en accommodatie"übersetzen
Lia de Ruiter
9,0

20.11.2013 De accommodatie is ruim, gezellig en smaakvol ingericht. De omgeving lokt aan om grote wandelingen, fietstochten en andere buiten activiteiten te ondernemen, liefhebbers van vis, kunnen hier hun hart ophalen.

Paar, Okt. 2013
"Heerlijk plekje"übersetzen
Petra Goossens
9,0

03.11.2013 Ben je op zoek naar een rustig plekje in de mooie Vogezen dan is Gites le Creux een echte aanrader. Je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. Marcel en Mechteld hebben in hun gezellige huiskamer tal van routes, waarover ze ook heel enthousiast kunnen vertellen. Lekker eten kun je er overigens ook!

Paar, Sept. 2013
"Heerlijk appartement"übersetzen
remcojanine
10,0

21.09.2013 De accommodatie was zeer schoon, verzorgd en groot. Marcel en Mechteld waren erg vriendelijk en extreem behulpzaam. Al met al paar heerlijke dagen.

Paar, Sept. 2013
"Voor herhaling vatbaar"übersetzen
Jozefa en Marc
10,0

14.10.2013 Ontvangst zeer goed....Mensen heel liefdevol en sociaal...Eten om van te SMULLEN...De rust en omgeving geeft ontspanning.....Je begeeft je gelijk GOD in FRANKRIJK...We komen terug.....BEDANKT voor alles...Warme groetjes J+M

alleinreisend, Sept. 2013
"Zeker voor herhaling vatbaar!"übersetzen
Elisabeth Kapteyn
9,0

01.10.2013 Lieve Marcel en Mechteld.
Voor het eerst bij jullie in Fresse geweest en zeker niet voor het laatst.
Ik kreeg een heel warm welkom, als een warm bad als thuiskomen.
Ik heb genoten van de heerlijke gite, de prachtige omgeving, van Jessie die soms als een waakhond voor mijn deur lag, het prachtige weer.
Het meest genoot ik echter van het elkaar zien en spreken en het samen eten van de heerlijke maaltijden die Mechteld klaarmaakte.
Dank jullie wel!
Liefs, Elisabeth

Freunde, Aug. 2013
"Viervoeter vriendelijk"übersetzen
Sandra
10,0

26.08.2013 We hebben een heerlijke week gehad bij Marcel en Mechteld, wat een gastvrijheid! Prachtige omgeving, super accommodatie, heerlijk eten en altijd een goede tip voor wat betreft de bezienswaardigheden cq dag bestedingen. Wij en onze honden hadden het niet beter kunnen treffen!

Paar, Aug. 2013
"De ideale locatie voor een mooie vakantie"übersetzen
Petra en Ad van de...
9,0

17.08.2013 Wij zijn er 5 dagen geweest, hele mooie omgeving om routes en/of tour tochten te rijden.(wij hebben er enkele gereden met de huur eend ) De gites zijn van alle gemakken voorzien voor een zorgeloze vakantie.Perfecte wifi verbinding om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.Mechteld en Marcel doen er ècht alles aan om het naar ieders zin de maken , wat ze ook zeker lukt.De kokkin (Mechteld) kan heerlijk koken wij waren er voor de 2e keer en zeker niet de laatste keer! Wij hebben alle dagen mee gegeten in de gezamenlijke ruimte.Jullie hebben alle informatie van wat er in de buurt zoal te doen is, wij vonden het heel gezellig en hebben nog vele oude herinneringen uit de auto wereld opgehaald! De echte Franse markt op zaterdag avond was erg gezellig!
Echt een aanrader voor een fijne vakantie!

1 2 3 4 5 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen