Hotelbewertungen Hotel Pohtimo***

Pohtimo***
6 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Pohtimo***
Pohtimolampi 6, FIN-97220, Sinettä

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Pohtimo*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Sinettä.
Hotel Pohtimo aktuelle Allgemeiner Eindruck 9,1 von 10, basierend auf 6 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Pohtimo*** / Sinettä abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Feb. 2010
"Magnifique !"übersetzen
Elisabeth
10,0

26.02.2010 Nous venons de passer 3 jours dans cet hôtel situé en pleine nature ; nous avions réservé un des chalets luxe (avec sauna privé et jacuzzi) et nous n'avons pas été déçus.
La salle de restaurant est très jolie et les repas sous forme de buffet tout à fait corrects (légumes en salade ou cuits, potage, poisson, viande, dessert) à chaque repas, petit-déjeuner qui permet de combiner tradition internationale (pains variés, beurre, confiture) avec produits locaux tels que poissons crus marinés, salade de comcombre etc.
Seul hic : les taxis pour aller à Rovaniemi coûtent cher alors mieux vaut avoir tout prévu.

Wendy
9,0

24.07.2007 Een prachtig chalet, met een mooie badkamer, mooie openhaard en een geweldig uitzicht.
We zijn er drie nachten geweest in juli. De medewerkers van het hotel zijn allemaal even vriendelijk. De kans dat je in de buurt rendieren spot is erg groot.
Bij de prijs is het ontbijt inbegrepen, tevens zijn er internetmogelijkheden (gratis)

Annette
8,0

21.03.2007 Prachtig gelegen hotel, midden in een bos. Hoofdgebouw met restaurant (heerlijk eten) en de hotelkamers (eenvoudig maar goed). In de omgeving van het hotel liggen de chalets. Dat zijn echte aanraders! Idyllisch gelegen houten huisjes met veranda. Heel schoon, ruim, eigen sauna en ingericht met veel hout en een open haard. Omgeving leuk om te wandelen. Enig nadeel kan zijn dat het een half uurtje rijden ligt van Rovaniemi en in de naaste omgeving is niets. Maar dat heeft ook wel weer wat...

Paar, März 2007
Sebastiaan en Marië...
8,0

10.01.2008 Wij hebben hier een week ons "Arctic Adventure" gehad en dat is ons prima bevallen. Een mooi hotel, lekker afgelegen: precies zoals het hoort bij Lapland. Goede, ruime kamers. Ook de badkamer is netjes en lekker ruim met een droogkast voor je winterkleding. Wij zaten in een kamer op de 1e (bovenste) verdieping met uitzicht over het bevroren meer voor het hotel. Als het zonnetje scheen kon je lekker op het balkonnetje in de zon over het meer kijken. Schitterend ! Al het materiaal uit materiaalkamer (langlaufskis, winteroverall's, snowboots, sneeuwschoenen, schaatsen,e.d.) is gratis te gebruiken.
Het personeel is erg aardig en behulpzaam: toen we aangaven dat we wel wilden schaatsen op het meer voor het hotel, hebben ze direct de baan sneeuwvrij voor ons gemaakt. Ech top !
Het eten is perfect: 3x daags buffet met altijd wel weer een paar aangename verassingen. Mis je een middagmaal vanwege een excursie wordt dit onderweg verzorgd. Als je dan ook nog het Noorderlicht ziet ! Perfect !!

Familie, Feb. 2007
nico
10,0

14.03.2007 Pohtimo biedt hotelkamers en chalets. Wij hadden een chalet. Mooi gelegen, goed verzorgd en met eigen sauna. Eten in hotel is prima, veel vis en rendiervlees (echt lekker). De excursies zijn prima.
De gehel week krijg je thermische kleding en mag je gebruik maken van allerlei materiaal zoals ski's, schaatsen, slee etc. Het personeel is behulpzaam en de natuur prachtig. Wij hebben een supervakantie gehad.

alleinreisend, März 2006
"Een fantastische plek om nooit te vergeten"übersetzen
Henriette Geurkink
8,0

08.07.2010 Mijn vakantie hier was de mooiste vakantie tot nu toe en wil dit nogmaals beleven.
We zijn druk aan het sparen voor volgend jaar maart.

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie viele Gläser Alkohol trinken Sie an einem durchschnittlichen Urlaubstag?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen