Hotelbewertungen Hotel Grifid Arabella****

29 Juli 2014

Grifid Arabella****
157 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Grifid Arabella****
Arabella street 1, 9007, Goldstrand (Golden Sands)

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Grifid Arabella**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Goldstrand (Golden Sands).
Hotel Grifid Arabella aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 157 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Grifid Arabella**** / Goldstrand (Golden Sands) abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

9,3
8,5
Bewertungen von:
Paar, Juli 2014
"Een prima hotel op alle vlakken"übersetzen
maes
9,0

21.07.2014 Prima hotel ! Zeer verzorgd, vriendelijke mensen. Uitstekende restaurants. Een aanrader.

Freunde, Juni 2014
"Goed hotel"übersetzen
depoorter patrick

09.07.2014 animatie flauw
muziek veel te luid en te jong
bar buiten zou langer open mogen blijven
zuster hotel bolero is beter

wij zijn geweest van 19/06 tot 3/07/2014

"Nooit meer"übersetzen
louis
7,0

15.06.2014 Eten was fantastisch en ook de bediening was heel goed maar als je gaat voor de rust is dat een ramp wij hadden een juniors suite vroegen andere wegens lawaai hebben deze ook gekregen maar was even erg lawaai was niet van het hotel zelf maar de tegenovergelegen discotheek duurde tot drie s'morgens en daarna kwamen de feestgangers met veel lawaai naar het hotel afgezakt wanneer je de kamer langer wilt behouden wegens een late terug vlucht is heel kostelijk wij hadden 6uur bijgenomen en dat koste 40€

"Zeer te vreden"übersetzen
roger
8,0

12.06.2014 Hotel Arabella is een super 4 sterrenhotel aan het Goudstrand.
Alle kamers zijn kraak net. Het personeel is super vriendelijk en zeer verzorgd. Het eten is lekker, warm en afwisselend. De a la carte restaurants zijn echte aanraders en mag zeker niet missen.
Dit 4 sterren hotel kan gerust wedijveren met de gewone Turkse 5 sterrenhotels.
Toch een paar minpuntjes:
-er is geen drank te verkrijgen op het privé strand
-vroege sluitingsuur van de lobbybar nl 23 uur.

Paar, Mai 2014
"Arabell,a is een fantastisch hotel"übersetzen
odette en pierre ve...
10,0

31.05.2014 Arabella zeer mooi gelegen bij aankomst in hotel om 00h30 ontvangen met een glas champagne, in het restaurant stond nog een mooie koude schotel klaar nog mogelijk om een glas wijn te drinken, dan naar de kamer een enorme grote kamer met een dubbel bed en nog 2 een slapers en dat voor een koppel, het eten is gewoon super , je weet niet wat je moet nemen, 2 maal een gala diner gehad tussen 10 mei en 29 mei, de managers en het personeel zijn super vriendelijk en beleefd ook het animatie team is super
gewoon een super aanrader, wij gaan zeker terug volgend jaar maar dan voor 4 weken, het was met pijn in het hart dat wij Arabella verlieten en bij het vertrek van het hotel naar de luchthaven staat er altijd iemand van de receptie voor afscheid te nemen, gewoon een Super hotel Arabella.

"Zeker een aanrader"übersetzen
van herzele yves
10,0

20.05.2014 bij aankomst zeer weinig volk seizoen was nog niet begonnen bij aankomst s 'nachts stond ons eten klaar met champagne zeer mooi hotel met een goede ligging alle nodige luxe zeer mooie en ruime kamers zeer vriendelijk personeel lekker eten ook Bulgaars Italiaans en Aziatisch restaurants niet te missen zeer goed onderhouden hotel jong animatie team niets af te keuren gaan zeker terug

Freunde, Sept. 2013
"Een topper"übersetzen
greet
10,0

24.09.2013 het is mijn derde keer dat ik dit hotel bezoek, het hotel is gedeeltelijk vernieuwd, vooral de kamers en ook in het restaurant is een deel vernieuwd. Dit hotel is nog altijd het properste hotel waar ik ooit ben geweest, een all in is daar echte een all in, alle dranken zijn er te verkrijgen zowel in de dag als 's avonds. De kamer was in orde, wij hadden wel een vernieuwde kamer, het eten was ook heel lekker en warm, het personeel is heel vriendelijk en beantwoordt je vragen altijd met de glimlacht, met andere worden een is echt een topper

Gruppenreise, Sept. 2013
"Formidabel"übersetzen
GUY DEBOCK
10,0

01.10.2013 Zeer hardwerkend personeel, service en maaltijden top.
Gala-diner was op 'n woensdagavond met pers. uitnodiging per kamer.
Omgeving is rustig en Bulgaren zijn vriendelijke en aangename mensen.
Was de 2de maal in Bulgarije: Burgas & Varna, beiden -op gebied van afstand- bereikbaar per taxi.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2013
"Proper hotel , mooie kamers maar eten is niet top."übersetzen
vinck
6,0
8,0

30.08.2013 ruime en nette kamer.proper hotel maar eten iets minder.soms niet echt warm en dikwijls hetzelfde.ontbijt is ok.zwembad iets te klein volgens ons als er een activiteit is in het zwembad is er bijna geen plaats meer . je mag niet met een balletje of strandbal in het zwembad. als je s'morgens een handoek op je stoel legt en je bent 5 min.weg nemen ze je handdoek weg behalve als je geld geeft.animatie is heel goed voor kinderen en volwassenen. s'avonds is het buiten druk.veel duitsers en russen maar geen last van gehad.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2013
"Aanrader !!"übersetzen
Familie Samyn
10,0

28.08.2013 Mooi vernieuwd hotel. Bij aankomst was er geen familiekamer meer beschikbaar, en kregen we tot grote tevredenheid van onze 2 tieners 2 aparte naast elkaar palende kamers. Zeer vriendelijk personeel met veel aandacht voor de gasten. Zeer netjes. Lekkere keuken met veel keuze, met 1x om de 14 dagen een gala-avond (zondag). Zeer goede,afwisselende animatie. De animimatoren en zaalpersoneel polsen regelmatig of alles naar wens is.Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie viele Gläser Alkohol trinken Sie an einem durchschnittlichen Urlaubstag?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen