Hotelbewertungen Hotel Grifid Arabella****

25 April 2014

Grifid Arabella****
149 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Grifid Arabella****
Arabella street 1, 9007, Goldstrand (Golden Sands)

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Grifid Arabella**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Goldstrand (Golden Sands).
Hotel Grifid Arabella aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,8 von 10, basierend auf 149 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Grifid Arabella**** / Goldstrand (Golden Sands) abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Freunde, Sept. 2013
"Een topper"übersetzen
greet
10,0

24.09.2013 het is mijn derde keer dat ik dit hotel bezoek, het hotel is gedeeltelijk vernieuwd, vooral de kamers en ook in het restaurant is een deel vernieuwd. Dit hotel is nog altijd het properste hotel waar ik ooit ben geweest, een all in is daar echte een all in, alle dranken zijn er te verkrijgen zowel in de dag als 's avonds. De kamer was in orde, wij hadden wel een vernieuwde kamer, het eten was ook heel lekker en warm, het personeel is heel vriendelijk en beantwoordt je vragen altijd met de glimlacht, met andere worden een is echt een topper

Gruppenreise, Sept. 2013
"Formidabel"übersetzen
GUY DEBOCK
10,0

01.10.2013 Zeer hardwerkend personeel, service en maaltijden top.
Gala-diner was op 'n woensdagavond met pers. uitnodiging per kamer.
Omgeving is rustig en Bulgaren zijn vriendelijke en aangename mensen.
Was de 2de maal in Bulgarije: Burgas & Varna, beiden -op gebied van afstand- bereikbaar per taxi.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2013
"Proper hotel , mooie kamers maar eten is niet top."übersetzen
vinck
8,0

30.08.2013 ruime en nette kamer.proper hotel maar eten iets minder.soms niet echt warm en dikwijls hetzelfde.ontbijt is ok.zwembad iets te klein volgens ons als er een activiteit is in het zwembad is er bijna geen plaats meer . je mag niet met een balletje of strandbal in het zwembad. als je s'morgens een handoek op je stoel legt en je bent 5 min.weg nemen ze je handdoek weg behalve als je geld geeft.animatie is heel goed voor kinderen en volwassenen. s'avonds is het buiten druk.veel duitsers en russen maar geen last van gehad.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2013
"Aanrader !!"übersetzen
Familie Samyn
10,0

28.08.2013 Mooi vernieuwd hotel. Bij aankomst was er geen familiekamer meer beschikbaar, en kregen we tot grote tevredenheid van onze 2 tieners 2 aparte naast elkaar palende kamers. Zeer vriendelijk personeel met veel aandacht voor de gasten. Zeer netjes. Lekkere keuken met veel keuze, met 1x om de 14 dagen een gala-avond (zondag). Zeer goede,afwisselende animatie. De animimatoren en zaalpersoneel polsen regelmatig of alles naar wens is.Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Familie mit Kindern, 2013
"Geen vakantie in het zwembad !!!"übersetzen
yasminevdd
7,0

15.08.2013 Aangenaam verblijf met een grote 'maar' in Grifid Arabella.Een uitmuntende all-in,heel vriendelijk personeel.Geef je hen een 'thank you', dan krijg je een 'your welcome',zelfs eens nog 'cheers' erbij.Eten & snacks: super.Hun Italiaans resto is heerlijk.Heel mooie,nette kamer maar weinig licht & op het balkon gaat het automatisch om 23u uit.Strijkijzer mag nt. Mini-bar incl.in all-in,altijd voldoende drankjes.Beneden:kasten met leesboeken in diverse talen.Taxi Arabella voor de deur te vinden. Binnenzwembad:ruimte 25°,water 30°.En dan het enorme minpunt (voor ons toch):in het zwembad mag je niet: duiken, springen, met de bal spelen (ook geen kleintje), je mag zelfs je eigen moeder niet in het zwembad duwen terwijl er niemand in zit !!! Wel wordt er balsport voor volwassenen gegeven.Voor een kind van 7, voor wie 'vakantie' betekent 'mij kunnen uitleven in het zwembad', is dit echt een ontgoocheling. En dit is de rode draad doorheen onze vakantie en maakt dat we niet meer terug zullen gaan

Familie mit Kindern, Aug. 2013
"Geweldig met een dikke plus (paar minpuntjes)"übersetzen
Johan Nys
9,0

21.08.2013 Nog steeds een mooi hotel al is het al wat ouder.
Mooi gerenoveerde kamers. Vriendelijk personeel, vooral de werknemers in restaurant, receptie, poetsvrouwen... management net iets minder vriendelijk. Zeer lekker eten met elke dag wel weer wat anders, gedurende de 10 dagen zeker voldoende variatie. Kinderanimatie zeer tof voor onze kleine. Hier of daar mag er wel wat onderhoud aan zwembad en infrastructuur. Wel jammer van het lawaai animatie tot 23uur, echter na 23uur nog steeds basgeluiden van de omliggende discotheken. Slapen met raam dicht en airco aan. Ligging is ideaal voor wie 100den winkeltjes wil bekijken. Ook strand en zee zeer aangenaam hier. Persoonlijk een aanrader, zeker wanneer je prijs-kwaliteit gaat vergelijken met hotels in andere buitenlanden. Ook rondom hotel zeer veel eet en drinkgelegenheid aan zeer scherpe prijzen. Onze zoon van 3jaar heeft er in ieder geval al dagelijks over gepraat nadat we zijn thuisgekomen...

Familie mit Kindern, Juli 2013
"AANRADER"übersetzen
samennancy
10,0

12.08.2013 Geweldig goed hotel met mooie ruime kamers. Verzorgde buffetten alsook altijd lekker aan de snackbar. Zeer proper (pluim voor het personeel). Geweldige animatie door zeer gemotiveerde animatoren. De kinderen vonden het bijzonder leuk bij de kinderanimatie zelfs al kunnen ze geen engels. kortom geweldige vakantie

Freunde, Juni 2013
"Geen aanrader!"übersetzen
Karolien
4,0
2,0

27.06.2013 Bij aankomst een kleine kamer gekregen en toch deluxe kamer geboekt,na twee dagen en klagen bij reisorganisatie toch grotere kamer gekregen. Eten koud, weinig variatie. Niet kindvriendelijk,geen peuterbadje. Animatie tot 's avonds 23u zeer luid,onmogelijk om te slapen voor 23u. Na 23u veel lawaai van omliggende discotheken.Zeer geschikt voor jonge mensen die een stapje willen zetten, niet voor families met kleine kinderen of oudere mensen. Bulgaren zijn trouwens ook zeer onvriendelijke mensen!

Paar, Juni 2013
"Goed hotel met enkele werkpuntjes"übersetzen
Trieneke en Michel
8,0

26.06.2013 Het hotel is heel dicht bij het strand en winkels. Heeft 3 zwembaden, waarvan 1 binnenzwembad. Dit laatste is wel een luxe als het buiten niet warm is. De kamers zijn vernieuwd en echt zoals in de brochure staat. Kamers worden niet altijd grondig gekuist, maar wel afgestoft en opgeruimd. Het eten: ontbijt is heel uitgebreid, middag en avondmaal lijken sterk op elkaar, 's middags lijkt er meer variatie te zijn dan 's avonds. Gala avond hebben we deze keer niet meegemaakt (was op de dag van vertrek). Maar 2 jaar geleden wel, en toen was er wel veel variatie. Eten bij de andere restaurants waren allemaal in orde, vooral Aziatisch en italiaans restaurant. Wel veel Duitsers en Fransen aanwezig, wat soms irritant is voor Vlaamstaligen. Ze kunnen vrij luidruchtig zijn en denken dat het hotel alleen voor hen is.

Freunde, Mai 2013
"Geweldig!!!"übersetzen
Vanroye Thierry
10,0

14.06.2013 Zeer goed hotel, lekker eten, mooie vernieuwde kamers, kortom geweldig. We gaan zeker terug. Nogmaals bedankt aan Mery van het restaurant en het animatieteam voor het geweldig verjaardagsfeest van Meme.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Sind Sie Eigentümer?

Wenn Sie der Betreiber dieser Unterkunft sind, melden Sie sich an für den Hotelier Login!Klicken Sie hier für weitere Informationen