Hotelbewertungen Hotel Grifid Arabella****

1 September 2015

Grifid Arabella****
166 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Grifid Arabella****
Arabella street 1, 9007, Goldstrand (Golden Sands)

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Grifid Arabella**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Goldstrand (Golden Sands).
Hotel Grifid Arabella aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 166 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Grifid Arabella**** / Goldstrand (Golden Sands) abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, Juli 2015
"Mooi net hotel"übersetzen
michael
5,0

14.07.2015 Net terug van Arabella,mooie hotel en zeer net,het eten is er zeer goed en iedereen vinder best iets naar zijn zin.ze zijn zeer behulpzaam het beantwoorden van uw vragen.heb toch drie grote minpunten bij het hotel vast gesteld,spelen met een balletje in het water met de kinderen is verboden alsook een kleine luchtmatras,maar het animatieteam speelt wel duchtig waterpolo en dan moet iedereen maar wijken aan het zwembad ,alsook spreekt het animatieteam alleen maar de kinderen en mensen aan van hun eigen taal ben je Russisch of Duits dan is het ok,maar kom je van ergens anders en je presenteert niet zelf dan kan je deelnemen aan activiteiten vergeten.
En dan ook nog een minpunt Het personeel in het restaurant is nogal stroef en nors,voor de rest een zeer goed hotel een echte aanrader om naartoe te gaan.

Paar, Juni 2015
"Uitstekend verblijf"übersetzen
Delboo
8,0

05.07.2015 Hartelijke ontvangst bij aankomst.Zeer vriendelijk personeel.Zowel management,kok als bedienend personeel.Er word veel gepoetst. Een dikke proficiat aan het onderhoudspersoneel.
We hadden een vernieuwde ruime kamer met mooi zeezicht en een goed bad/douche. We verbleven in kamer 530. Het eten in het hoofdrestaurant is van goede kwaliteit met veel variatie en dagelijks showcooking. Tijdens ons verblijf hebben we ook een galadiner meegemaakt met persoonlijke uitnodiging. Een pluim voor de chef-kok en zijn medewerkers.Ook het eten in de 3 à-la-carte restaurants is lekker. De minibar in de kamer word ook dagelijks aangevuld.
minpunten : er is geen beachbar en de lobby/pool bar sluit reeds om 23 uur. Er is dan wel de mogelijkheid naar de bar in de discotheek van het hotel te gaan tot 02.00 uur maar daar is het veel luidruchtiger.
De safe is ook aan de dure kant.

Freunde, Mai 2015
"Hotel fantastique"übersetzen
tonneau michel
10,0

24.06.2015 cet hotel est tous simplement superbe en tous accueil restauration personnel tres chaleureux font de gros effort pour parler francais annimations bref tous ai encore une fois tres tres bien merci a tous nous y retournerons

Customer Service Dani Magdicheva/ Customer Service, 30.06.2015
Anmerkung des Eigentümers:  Chèrs Hôtes, Merci d’avoir pris le temps pour commenter votre séjour à Grifid Arabella. Avec plaisir de vous accueillir à nouveau. Bien à vous.

Hotel Grifid Arabella**** - Jetzt günstig buchen bei:

Paar, Mai 2015
"Supergoed en Fantastisch hotel"übersetzen
Van Hiel Marcel
10,0

26.05.2015 Zopas terug thuis van een 12 daags verblijf in hotel Arabella.
Dit hotel scoort voor ons op alle gebied 10+! Het hotel heeft 3 grote troeven: Zeer vriendelijk personeel, overal Kraaknet en Zeer goede keuken. Het personeel werkt zeer hard om aan deze belangrijke elementen te voldoen en zij slagen daar Zeer Goed in. Problemen worden met de glimlach en zeer snel opgelost en men doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het welkom is hartelijk en voor je het weet sta je met een glas champagne in de hand. De kamers zijn heel ruim en zeer proper en de bedden slapen zalig en aan het eten wordt de grootste zorg besteed. Kortom: dit hotel is gewoon Super!! Wat de streek betreft: in de meimaand is dit ideaal maar in de zomermaanden is het daar aan de kust zeer levendig en dan dus ook luidruchtiger maar dat geld dus voor al de hotels daar in de buurt. Bij deze onze hartelijke dank aan het personeel voor de heerlijke dagen die we daar hebben beleefd! Wij komen zeker terug 😄 V.Hiel

Customer Service Dani Magdicheva/Customer service, 30.06.2015
Anmerkung des Eigentümers:  Dear Van Hiel Marcel, Thank you for this beautiful review and for being so informative! Seeing you happy is our primary mission and we will go on with the same determination to deliver the perfect hotel experience to our guests. We are waiting for your return! Best Regards

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Zeer goed hotel, paar min puntjes"übersetzen
chantal vandewalle
3,0

01.09.2014 Super goed hotel. Het hotel is kraaknet en goed onderhouden. Het personeel was bij aankomst heel vriendelijk. De kamer zijn heel mooi en eveneens kraaknet, de kamer is voldoende groot voor 2 volw en 2 kinderen
( kamer 612), Tijdens ons verblijf was er een klein technisch mankementje en dit werd onmiddellijk opgelost. De kamers worden dagelijks gepoetst en van nieuw linnen voorzien ( als je het op de grond gooit ). Het eten was zeer goed, zowel het buffet als de a la carte restaurants , er was meer dan voldoende afwisseling en elke dag werd er zowel 's morgens, 's middags als 's avonds show cooking gedaan, dit varieerde van pannekoeken of omelet voor het ontbijt tot lamsvlees, kalfsvlees die ter plaatste klaargemaakt werd.... lekker ....
De all-in formule is zeer uitgebreid, enkel jammer dat de bar al om 23.00 u sluit. Om 23.00 u gaan ook de lichten uit op de terras aan de kamer, dus gedaan met boekje lezen !!!! Heel jammer dat je zelf geen schakelaar hebt om het licht aan te doen.

Customer Service Dani Magdicheva, Customer Service, 10.11.2014
Anmerkung des Eigentümers:  Dear chantal vandewalle, Thank you very much for your kind review about your stay at Grifid Arabella. We I couldn't be happier, knowing that your stay has been more than pleasant and that we succeeded to meet your expectations in full. Best Regards,

Paar, Juli 2014
"Een prima hotel op alle vlakken"übersetzen
maes
9,0

21.07.2014 Prima hotel ! Zeer verzorgd, vriendelijke mensen. Uitstekende restaurants. Een aanrader.

Customer Service Dani Magdicheva, Customer Service, 10.11.2014
Anmerkung des Eigentümers:  Dear Maes, Thank you for this beautiful review on Zoover! It will be our true pleasure to welcome you again if you consider another visit at Grifid Arabella hotel! Best Regards

Freunde, Juni 2014
"Goed hotel"übersetzen
depoorter patrick

09.07.2014 animatie flauw
muziek veel te luid en te jong
bar buiten zou langer open mogen blijven
zuster hotel bolero is beter

wij zijn geweest van 19/06 tot 3/07/2014

"Nooit meer"übersetzen
louis
7,0

15.06.2014 Eten was fantastisch en ook de bediening was heel goed maar als je gaat voor de rust is dat een ramp wij hadden een juniors suite vroegen andere wegens lawaai hebben deze ook gekregen maar was even erg lawaai was niet van het hotel zelf maar de tegenovergelegen discotheek duurde tot drie s'morgens en daarna kwamen de feestgangers met veel lawaai naar het hotel afgezakt wanneer je de kamer langer wilt behouden wegens een late terug vlucht is heel kostelijk wij hadden 6uur bijgenomen en dat koste 40€

"Zeer te vreden"übersetzen
roger
8,0

12.06.2014 Hotel Arabella is een super 4 sterrenhotel aan het Goudstrand.
Alle kamers zijn kraak net. Het personeel is super vriendelijk en zeer verzorgd. Het eten is lekker, warm en afwisselend. De a la carte restaurants zijn echte aanraders en mag zeker niet missen.
Dit 4 sterren hotel kan gerust wedijveren met de gewone Turkse 5 sterrenhotels.
Toch een paar minpuntjes:
-er is geen drank te verkrijgen op het privé strand
-vroege sluitingsuur van de lobbybar nl 23 uur.

Customer Service Dani Magdicheva, Customer Service, 10.11.2014
Anmerkung des Eigentümers:  Dear Startenrun, Thank you for the positive review! Comments from our Guests are always welcome in order to fix any possible flaws. It will be our true pleasure to welcome you again if you consider another visit at Grifid Arabella hotel! Best Wishes

Paar, Mai 2014
"Arabell,a is een fantastisch hotel"übersetzen
odette en pierre ve...
10,0

31.05.2014 Arabella zeer mooi gelegen bij aankomst in hotel om 00h30 ontvangen met een glas champagne, in het restaurant stond nog een mooie koude schotel klaar nog mogelijk om een glas wijn te drinken, dan naar de kamer een enorme grote kamer met een dubbel bed en nog 2 een slapers en dat voor een koppel, het eten is gewoon super , je weet niet wat je moet nemen, 2 maal een gala diner gehad tussen 10 mei en 29 mei, de managers en het personeel zijn super vriendelijk en beleefd ook het animatie team is super
gewoon een super aanrader, wij gaan zeker terug volgend jaar maar dan voor 4 weken, het was met pijn in het hart dat wij Arabella verlieten en bij het vertrek van het hotel naar de luchthaven staat er altijd iemand van de receptie voor afscheid te nemen, gewoon een Super hotel Arabella.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen