Ankunft
Abreise
ab € 43
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Wir durchsuchen Booking.com Reisewebsites und vermitteln Ihnen den günstigsten Preis!
Piolets****
60 internationale Bewertungen
Hotelbewertungen Hotel Piolets****
Ctra. General s/n, AD100, Soldeu

Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Bewertungen zu Hotel Piolets**** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Soldeu.
Hotel Piolets aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,2 von 10, basierend auf 60 Hotelbewertungen.
Einen Moment bitte...
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Piolets**** / Soldeu abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Jugendlichen, Jan. 2015
"Fijn hotel, uitstekende ligging!"übersetzen
G C Spaans van Harn
9,0

16.02.2015 Het hotel heeft mooie, schone en ruime kamers. De kamers aan de bergzijde zijn wel een stuk rustiger gelegen dan diegene aan de straatkant. Die aan de bergkant hebben een prachtig uitzicht. Het hotel heeft prima eten, zeer afwisselend en elke dag veel keuze. Het eten kan soms wat afgekoeld zijn doordat het eten veelal niet onder warmtebronnen op het buffet staat. Obers zijn aan tafel wel wat kortaf en gehaast maar wij vonden het prima, de smaak van eten was goed. Bar is gezellig met veel keuze en goede prijzen. Zwembad en sauna, heerlijk! Voor 12.00 pp incl badmuts kun je er elke dag van 13-21 uur gebruik van maken. Zeer goed gelegen tov pistes, vijf minuten lopen naar de gondellift.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Erg leuk hotel zeker een aanrader"übersetzen
henny
7,0

21.08.2014 leuk hotel mooie ruime kamers met balkon goed eten vooral het ontbijt vriendelijk personeel

Gruppenreise, März 2014
"Prijs kwaliteit OK"übersetzen
cazanner
6,0

27.02.2015 als je hier komt om te skieen met of zonder kind een 10 op 10.
550€ de man voor een week bus skipas en halfpension vind je nergens, beste skigebied dat ik al gedaan heb 210 KM !

Hotel Piolets**** - Jetzt günstig buchen bei:

Familie mit Kindern, Juli 2013
"Супер"übersetzen
olegiglebierik@mail...
9,0

23.08.2013 ресторане отеля с видом на окружающие горы подают блюда интернациональной кухни в фомате "шведский стол". В лобби-баре гости могут заказать напитки и приятно провести время на террасе отеля.

Gruppenreise, Aug. 2012
"Superdelux hotel!!"übersetzen
Ronald Hoekstra
9,0

20.09.2012 was met singlereis naar Andorra(met touroperatr)...oorspronkelijke hotel was overboekt, gingen naar dit hotel...heb er geen spijt van....wàt een luxe daar....zeer ruime kamers met balkon, van alle gemakken voorzien...je kon beneden zelfs internetten!!het eten was perfect!!! zeer gevarieerd en goed van smaak....personeel was zeer vriendelijk..jammer alleen dat t weer niet meewerkte...maar hebben ons geen moment verveeld daar...

Gruppenreise, 2012
"Mooie grote kamer met ruim balkon"übersetzen
Ed Elvers
9,0

10.08.2012 Een mooi hotel op ruim 1800 meter hoogte met een grote kamer, ruim balkon en goed voorziene badkamer. Hang- en legkasten. Personeel in restaurant is vriendelijk, weet al snel wat iemand drinkt en het kamernummer zodat je niet steeds je kamernummer hoeft te zeggen. Personeel houdt wel van afruimen: een schone tafel.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2012
"Geen viersterren waardig !"übersetzen
Oscar
9,0

30.07.2012 In Andorra bezochten we reeds vele hotels. De goede service en de lage prijzen deden ons steeds weerkeren. Dit hotel vonden wij echter een tegenvaller. Het "spa" gedeelte is eigenlijk te klein voor de vele bezoekers. Ondanks het feit dat we onze eigen handdoeken meebrachten moesten wij handdoeken tegen betaling huren om in het complex binnen te raken !!
Na de middag was dit bovendien grotendeels gesloten. Net dan valt de zon op het buitenbad...
Het eten was niet slecht maar te éénzijdig.
Aan het buffet waren de net aangevoerde omeletten KOUD.
De wijn was niet echt goedkoop en toen we een fles wijn bestelden die er niet meer was kregen we in de plaats een veel mindere wijn.
Voor de Wifi moest je beneden zijn en af en toe viel deze uit.
Voor wie een kindvriendelijk 2 of 3 sterrenhotel gewoon is is dit een prima hotel. Maar wij vinden die 4 sterren toch wel té hoog gegrepen.
Wie dit niveau wil zal dus beter een ander hotel kiezen....

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Vies hotel met slecht eten ! Absoluut te mijden !"übersetzen
Geert
2,0
4,0

15.07.2012 Bij aankomst reeds discussie betreffende kamertype terwijl dit overduidelijk vermeld was op de reisdocumenten.
Het buffet is bijna elke dag hetzelfde. Het restaurant doet mij denken aan een ziekenhuiscafetaria en is ronduit vies. Etensresten plakken aan stoelen en blijven liggen op de grond. Obers zijn in feite enkel afruimers en verlenen geen enkele service. Het tafellinnen bestaat uit papier en ligt op amper geuiste tafels.
Ontbijt: Onder showcooking verstaat men op voorhand gebakken spiegeleieren die koud zijn. Geen vers fruitsap. Zeer beperkte keuze. Om klokslag 10u wordt begonnen met het afruimen. Pech voor wie tegen 10ukomt eten !
Dinner: Het eten is ronduit slecht. In het beste geval is het lauw. Vlees is kapot gebakken. Enkel koude gerechten zoals groeten en sla is eetbaar. Desserts waren soms nog bevroren ! Om 22u sluit het restaurant en wordt alles weggenomen.
Het zwembad is te betalen met een verschillend tarief naar gelang de touroperator.
Besluit: BLIJF WEG !

Familie mit Kindern, Juli 2012
"Leuk hotel"übersetzen
koen
9,0

05.08.2012 Een leuke vakantie gehad in Piolets . De beoordeling van 6 voor het eten gaat hem niet over de kwaliteit ervan, maar voornamelijk over de aanvoer ervan . Heerlijke buffet maar worden net iets te traag aangevoerd . Waardoor er bij grote drukte wel eens schalen met eten leeg durven te staan . Verder mooie verzorgde kamers en leuk zwembad (kids moeten er wel uit om 19u!!!!) . Het staatje Andorra is op zich steeds een leuke plaats om te vertoeven met zijn vele mogelijkheden . Mooie bergwandelingen, kinderanimatie, cultuur, idylische kerkjes, leuke shopping in en buiten Andorra La Vella, ... . Dit was onze 2de maal en gaan zeker nog terug .

Paar, Sept. 2011
"Geweldig !!"übersetzen
Yippy
9,0

17.09.2011 Via motorreis terecht gekomen in dit geweldige hotel. Modern ingericht. Mooie ruime kamers met alle vereiste voorzieningen. Wifi in de lounge. Zeer goed eten. Zowel 's-morgens als 's-avonds buffet. Zeer goed en veel variatie. Zwembad, fitness en dergelijke voorzieningen tegen betaling, wat jammer is. Ziet er ook mooi uit.
Zeker een aanrader.

1 2 3 4 5 6 nächste

Zoover Link für Ihre Website

Mehr Gadgets >>

Sind Sie der Eigentümer?

Wenn Sie der Eigentümer dieser Unterkunft sind, melden Sie sich jetzt für den Eigentümer Login an!Klicken Sie hier für weitere Informationen